Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 20. 12h:06' EZ A 1042. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD 1043. játékheted kezdete: ápr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 |
* 1. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: vv 12 443 157 | elmormolod a 12. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 6. KP: ef 1 502 0 | energia fejlesztése 1 |
* 7. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 8. KP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
tno 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
fog 355 274 | elfogod a 355. szörnyet a 274. tárggyal |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-14 életpont.) Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [139,47] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy trappoló dinymák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [140,47] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmos tankány közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a karmos tankány bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 12 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Cápaölő tőrrel teljesen átszúrod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 572 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Cápaölő tőrrel teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [143,47] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Az évszázados fák hangulata Rád is átragad. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy noth szellem közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [144,46] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen ezoterikus mardel nyomokra bukkansz! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Jajaj, nem sikerült! Hogy kerülhette ki ez az ezoterikus mardel a jó kis csapdádat? Lehet, hogy te voltál ügyetlen. De az is lehet, hogy a szörny volt túl tapasztalt... No sebaj, majd legközelebb! Lógó orral bontod szét a csapdát. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [145,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
szk 184 | keresed a 184. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: e 15 0 0 | élelemszerzés 15 pontért |
* 4. BP: v 10 0 0 | elmormolod a 10. varázslatot |
* 5. BP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
VÉRCÁPA (193. SZÖRNY) Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent. |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY) A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus. |
CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY) Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát. |
ANIMÁLT HÓKUTYA (651. SZÖRNY) Az animált hókutya, mielőtt elnyerte mostani "formáját", iszonyú kínokon mehetett keresztül. A halálból visszatért eb egy a jég létsíkján nagyhatalmú nekromanta mágus udvarából származik, ahol egyszer már életét adta gazdája védelme érdekében. Az ilyen hűséges alattvalóktól pedig vétek megválni, legalábbis a nekromanta gondolkozásmód szerint, úgyhogy az a bizonyos mágus amellett, hogy feltámasztotta az állatot, a hosszú szolgálat jutalmaként meg is spékelte tulajdonságait egy lapáttal. Amellett, hogy a hideggel szembeni ellenálló képességét tovább növelte, fizikumát az egyéb hatások szempontjából is megerősítette. Az eredmény: Jaj annak, aki megtapasztalja, hogy az animált hókutya karmai legalább olyan hegyesek, mint a szájában sorakozó félelmetes fogak. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 35 (47) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 27 (38) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 25 (36) | Védekezés: | 44 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/74 év |
Egészség: | 25 (34) | Életpont: | 453/310 | Jellem: | gonosz (539) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (41) | Varázspont: | 616/499 | Pénz: | 370 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 61/8 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/16 (+25%) | ökölvívás: | 27/24 (+3%) | szúrófegyverek: | 22/28 (+2%) |
vágófegyverek: | 3/73 | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 4/36 (+9%) |
dobófegyverek: | 25/68 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -15.); bumeráng (#249) (16 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
145,44 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 145 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 337 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/30 (+90%) | 2. nyomkövetés: | 41/52 (+12%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 12/96 | 5. csapdakészítés: | 18/30 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 4/94 |
7. gyógyítás: | 44/36 | 8. titkosírás: | 11/66 | 9. felderítés: | 13/68 |
10. szörnyidomítás: | 9/91 | 11. teológia: | 28/23 (+2%) | 12. taumaturgia: | 25/45 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 1/43 | 14. versengés: | 9/32 | 15. harcművészetek: | 30/6 |
16. zene: | 110/49 (+66%) | 17. szörnyismeret: | 19/58 | 18. pszi: | 6/28 (+23%) |
19. zárnyitás: | 1/6 | 20. vadászat: | 22/22 (+16%) | 21. bányászat: | 23/15 (+16%) |
22. testépítés: | 16/84 (+88%) | 23. úszás: | 11/32 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274) |
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
dalos szilmill (#7457) (+4 támadás közelharcban) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
3.) Ahol sok a csont, ott sok a halott. A következő áldozat legyen 20 ormánygőte csont! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 81. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 535 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 151.54 kg | Megterheltség: 105% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
365 | arany (#50) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gromak bőr (#268) | 10 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 2 | szuperkötél (#209) | 1 | tankány karom (#237) | |||
5 | tinta (#101) |
136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | |
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|