Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 12. 9h:25' EZ A 542. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD 543. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4799 SZÁMLA : XXXX |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával felnyitod a ryuku légiós fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
770 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 32, gyógyulás: 24, összesen: -8 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
kf 159 2 | kézbeveszed/felveszed a 159. tárgyat a bal kezedbe |
kno 17 6 | képesség-növelés 17 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [91,115] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. Felfedeztél egy mély kutat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával végigmetszed a százfogú testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [92,115] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra rohansz. Ezüsttőrrel megérinted az elektromos angolna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel eltalálod az elektromos angolna bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával!
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ezüsttőrrel eltalálod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel felnyársalod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. Kritikus ütés! (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
rm 6 35 999 | rombolsz a 6. tárggyal a 35. tárgyat 428 pontért |
rm 6 31 999 | rombolsz a 6. tárggyal a 31. tárgyat 428 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a törpemammut testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvágod a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel eltalálod az elektromos angolna testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [94,115] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [95,114] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat bal vállát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 21, gyógyulás: 20, összesen: -1 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [97,112] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Valik erdeje. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy lajhárlord nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a lajhárlord bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A lajhárlord mancsával oldalba lök. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lajhárlord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}
ek 395 97 109 | t. energia kisütése: 395 97 109 |
[97,109] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 28 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 15, gyógyulás: 31, összesen: +16 ÉP}
AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni. |
PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG) A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál! |
FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem. |
KÍ KONCENTRÁCIÓ (69. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség lehetővé teszi, hogy kíd még kifinomultabb legyen, a harcművészeteket még nagyobb hatásfokkal alkalmazd. A kí koncentráció a következő fordulód elejéig tart, és eközben nagyobb valószínűséggel (hogy mennyivel nagyobbal, ez pszi képességedtől függ) használsz harcművészeti technikákat. Lehetőség van arra is, hogy második paraméterként megadj egy számot - egy harcművészet szint számát. Azt a sebzést/plusz támadást adó harcművészet technikát, amelyiket ennél a harcművészet szakértelemnél kaptál, gyakrabban fogod használni. Pl. P 69 3 hatására igyekszel a csatákban Kobraharapást alkalmazni. Nyilvánvaló, hogy a második paraméternek csak akkor van értelme, ha az 1,3,5,...HARCM.SZINTED értékek közül válogatsz. A kí koncentráció alkalmazása 5 TVP-be és 14 pszi pontba kerül. |
AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül. |
SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül. |
Erő: | 38 | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 34 | Életpont: | 272/361 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 25 (27) | Varázspont: | 353/202 | Pénz: | 2015 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 20/9 | Pszi pont: | 59/39 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/73 (+36%) | ökölvívás: | 20/88 (+2%) | szúrófegyverek: | 14/83 (+1%) |
vágófegyverek: | 19/11 (+13%) | ütőfegyverek: | 14/94 | lőfegyverek: | 9/50 |
dobófegyverek: | *20/102 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/69 | 2. nyomkövetés: | 43/76 (+38%) | 3. lopás: | 20/75 |
4. mászás: | 5/5 (-382%) | 5. csapdakészítés: | 17/88 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/55 |
7. gyógyítás: | 56/88 | 8. titkosírás: | 11/16 | 9. felderítés: | 13/76 |
10. szörnyidomítás: | 6/16 | 11. teológia: | 26/60 (+13%) | 12. taumaturgia: | 22/36 (+1%) |
13. versengés: | 2/11 | 14. harcművészetek: | 18/20 | 15. zene: | 16/77 |
16. szörnyismeret: | 13/54 (+30%) | 17. pszi: | 7/33 (+609%) | 18. vadászat: | 3/7 |
19. bányászat: | 30/24 | 20. úszás: | 8/27 (+51%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő. |
Összsúly: 157.91 kg | Megterheltség: 171% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 6 | kaja (#2) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
7 | sünmedve tüske (#14) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | zöld üveg (#82) |