264. forduló, 266. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 1. 9h:19'
EZ A 717. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD
718. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826
ingyenf: 22

YORO OKIYI KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,45] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 monstrum vállvédőt (110 arany), 1 hosszú íjat (16 arany), 1 rákpajzsot (9 arany), 10 elf csontot (35 arany), 10 rinóbőrt (45 arany), 10 csuklyavirágot (9 arany), 2 párducszemet (3 arany), 1 királygyík bőrt (2 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 vizestömlőt (33 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 polip szívóka (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 vizestömlő (eladási ár: 43 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 tankány karmot (28 arany kikiáltási áron), 1 sullár hólyagot (25 arany kikiáltási áron), 1 szeksztánst (40 arany kikiáltási áron), 1 királygyík bőrt (21 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 antilopbőrt (2 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Eldaran karkötőjét (45 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 szeksztáns (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 nagy vaskulcsot (35 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 2 varkaudar csontot (8 arany), 1 ormánygőte csontot (2 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 tankány karom (eladási ár: 28 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 sullár hólyag (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Eldaran karkötőjét (49 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 királygyík bőrt.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 807. hetének nyerőszámai: 24, 5, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy szeppent rákfatty nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a szeppent rákfatty bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 598.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 593.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 593.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 588.]

ef 7 501 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 539.]

hu 108 225 1577 hulladék: 108 225 1577
Hulladékgyűjtés törölve: nyílvessző. Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz monstrum vállvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

kb 126 11 kiveszel a bankból a 126. tárgyat (11 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 11 bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 534.]

p 74 232 2 használod a 74. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 2 vasérc molekuláit, előállítottál 2 ilkin ércet. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agykorbács. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 529.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 529.]
[A parancs tárolásra került.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

flh 6 94 felt. lőfegyver haszn. 6 a 94. tárggyal
FLH 6 94 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

hu 133 16 1073 hulladék: 133 16 1073
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csuklyavirágot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz párducszemet. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

hu 308 57 64 hulladék: 308 57 64
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

kb 225 2 kiveszel a bankból a 225. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

hu 224 48 126 hulladék: 224 48 126
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz antilopbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

bb 188 270 1 beraksz a bankba a 188. tárgyat (270 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 mérg. ubuk dobónyilat. Beraksz a bank széfjébe 1 gromak páncélt. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

cir 19 vándorcirkusz látogatása 19
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

hu 237 197 51 hulladék: 237 197 51
Hulladékgyűjtés törölve: tankány karom. Hulladék, ezért nem gyűjtesz igazgy. fülbevalót. Hulladékgyűjtés törölve: bőrpáncél. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

fkt 176 16 felt. készítesz a 176. tárgyat (16 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 16 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött. [128 pontot használtál fel, van még 401.]

hu 664 73 44 hulladék: 664 73 44
Hulladék, ezért nem gyűjtesz elf csontot. Hulladékgyűjtés törölve: rézpajzs. Hulladék, ezért nem gyűjtesz királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

hu 268 373 21 hulladék: 268 373 21
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Eldaran karkötőjét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(76,45) gnóm kutatóállomás (#550), szeppent rákfatty (#186)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. (ld. enc.) Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 555 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Bár nem akartál a boszorkánnyal találkozni, a sors útjai mást tartogatnak számodra. Miközben ámuldozva mászkálsz a cirkusz sátrai között, egyszer csak egy töpörödött alak lép eléd, és pár pillanat alatt felismered: a banya az.
- Gyere csak - mondja neked, és maga előtt a sátrába tessékel. Magadat átkozva figyelmetlenségedért, követed őt.
- Á a szvó-ektoplazma. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! Bosszúsan odébbállsz. Most feladat nélkül maradtál.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. A fejedben megszólaló zenéről hamar megállapítod, hogy az csak a szirén próbatételének része lehet. Mielőtt még magatehetetlenné válnál az ének hatására, fütyörészni kezdesz, majd tapasztalva, hogy ez kevés, torkod szakadtából énekelni. Csak a veszély elmúltával hagyod abba, amikor csend támad körülötted. Az egyik folyosón egy csodaszép nővel találkozol. Elkínzott arca arról árulkodik, hogy fájdalmai vannak. Esdeklő tekintete arra ösztönöz, hogy megpróbálj segíteni rajta. Meditációs pózba ereszkedsz, és a páciensed aurájából feléd áradó gonosz fájdalom legyőzésére összpontosítasz. Amikor kinyitod a szemed, csodálkozva tapasztalod, hogy semmi sem változott, a hölgy nem gyógyult meg, hanem inkább dühös lett produkciód láttán.
- Most menj innen - zavar visszafelé a folyosón. - Ezt még gyakorolnod kell! 555 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért, 8 bordacsontot 16 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 3 bőrsisakot 15 aranyért, 1 bunkósbotot 1 aranyért, 3 csontszablyát 6 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 11 elf csontot 44 aranyért, 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért, 1 fabontót 5 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 6 igazgy. fülbevalót 120 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 2 királygyík bőrt 6 aranyért, 1 szem szimbólumot 12 aranyért, 2 varkaudar lándzsát 10 aranyért, 1 monstrum vállvédőt 120 aranyért, 10 csuklyavirágot 10 aranyért, 2 párducszemet 4 aranyért, 1 antilopbőrt 3 aranyért, 2 Eldaran karkötőjét 100 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 11 bronzpengét 132 aranyért.
Találkozol egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Raia felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy ryuku csapásvezető trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy rücskös gigaféreg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított garokk. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vortexia 'el Amid. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 361.]

ea 651 10 eladod a 651. tárgyat 10
Eladtál 10 rinóbőrt. 50 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

fkt 187 37 felt. készítesz a 187. tárgyat (37 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 16 mérgezett vasnyilat. Egészséged TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 329.]

ea 169 2 eladod a 169. tárgyat 2
Eladtál 2 uzbány csőrt. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

ea 186 1 eladod a 186. tárgyat 1
Eladtál 1 nagy vaskulcsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

ea 88 1 eladod a 88. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzsisakot. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

ea 654 1 eladod a 654. tárgyat 1
Eladtál 1 darázsfarkat. 14 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

m 7 3 3 mozogsz északnyugatra, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[76,45] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy trappoló dinymák. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy olvasztókemencét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy alpesi tehén formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Van itt egy gnóm kutatóállomás (550. épület.).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [77,46] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő halálmadár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár jobb lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a halálmadár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! A halálmadár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [78,47] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a gyilkos tetű bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy Pikoló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [42 pontot használtál fel, van még 287.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[79,48] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pókvadász. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pókvadász testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a pókvadász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [80,49] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [81,50] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 263.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[82,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet leárnyékolva, délkelet felé tekintesz: Abrizu hegyeitől délre húzódik a napsütéses Rin völgy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az uzbány jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork sámán közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 5 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd az ork sámán testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [83,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [84,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sullár közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő nektoraf nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nektoraf testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a nektoraf fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 239.]

kb 170 15 kiveszel a bankból a 170. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 spirituszt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

fkt 351 10 felt. készítesz a 351. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 tolmokov-koktélt. Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 224.]

m 3 mozogsz délkeletre
[85,53] A bozótost dombság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 45 pontot kell rákölteni.) Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[8 pontot használtál fel, van még 216.]

szk 186 keresed a 186. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy szeppent rákfattyat. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 2 29 fejleszted a 2. tulajdonságodat 29 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.)

[29 pontot használtál fel, van még 187.]

tf 4 15 fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 172.]

p 74 239 2 használod a 74. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. A varázslat nem járt sikerrel: nem tudtad a paraméterként megadott ércet a rendelkezésedre álló anyagok egyikéből sem előállítani. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 167.]

h 1602 27 10 használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 10 vizet dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 1 pular kristályt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 164.]

tv 31 97 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 97. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kb 2 1 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

hu 90 63 72 hulladék: 90 63 72
Hulladékgyűjtés törölve: bronzpáncél. Hulladékgyűjtés törölve: tigroszlán fog. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 161.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+8 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 166.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 156.]
Iszol a vizestömlőből. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 5, 6.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 156 pontod maradt, ebből a következő körre 156 pontot vihetsz át. Kapsz még 406 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY)
Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned.

ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY)
Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 5 elköltött TVP 6-nak fog számítani (elfeknél 7-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 11-ről 12-re növelése 120 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet).

AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.]

KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs).

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 265. fordulód.

Erő: 32 (42) Szint: 20 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 393/370 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 32 (40) Varázspont: 332/23 Pénz: 2545 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 51/37 Pszi pont: 87/20 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1742 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6851 TP-t kaptál. Jelenleg 549412 TP-d van. A következő szinthez még 50588 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, renegát törpe. A 259. fordulódban 7095 arany került a bankszámládra. 7307 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/6 (+1%) szúrófegyverek: 20/36 (+5%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 15/72 (+12%) dobófegyverek: 20/57

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -15.); fejsze (#1240) (16 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 55/84 (+37%) 3. mászás: 10/12
4. csapdakészítés: 19/90 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/18 6. gyógyítás: 34/47 (+11%)
7. titkosírás: 6/12 8. felderítés: 7/94 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 22/70 (+1%) 11. taumaturgia: 11/69 (+11%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/58 (+27%) 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/11 (+11%)
16. szörnyismeret: 17/20 (+34%) 17. pszi: 11/8 (+25%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 8/83 (+11%) 20. bányászat: 30/89 (+4%) 21. főzés: 4/66 (+20%)
22. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974) tűzeső (#61) >> adószedő (#234)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 73 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 33 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3409.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482) 3 vadászkés (#1264)
Lőfegyverek
2 * hosszú íj (#111) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 37 mérgezett vasnyíl (#187) 3 nyílvessző (#108)
Dobófegyverek
8 fejsze (#1240) 8 nyu-shuriken (#157) 10 tolmokov-koktél (#351)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 bronzpajzs (#89) 1 nagy vaspajzs (#161) 4 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
2 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 3 vas fejpánt (#408)
5 vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690) 11 szürke bőrkesztyű (#271)
2 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
3 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
1 + ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 5 csepp tinta (#101), fér még: 5]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
1 huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
4 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 80]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
51 uzbány csőr (#169) [bennük 567 csepp ugh méreg (#166), fér még: 45]
5 vizestömlő (#3) [bennük 81 korty víz (#27), fér még: 19]
3 zöld üveg (#82) [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 7 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313)
3 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 Sheran cserepe (#1271)
1 szeksztáns (#32) 5 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 20 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 38 álompor (#396)
2 árnyéksár (#61) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 1 cru formázó minta (#300) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 darázsfarok (#654) 1 dözmöng szív (#122) 1 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 1 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41)
6 grifftojás (#179) 25 gyöngymangó (#135) 7 ilkin érc (#232)
2 jegesmedve bunda (#1067) 1 kazmár gyökér (#205) 20 kék orchidea (#68)
5 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656) 62 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa burát (#384)
1 moa obszidián (#380) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 óndarab (#85)
100 pirkit (#153) 6 pular kristály (#239) 1 rájabőr (#404)
4 ramit kő (#226) 1 rinóbőr (#651) 1 szulfagor agyar (#677)
1 troll csont (#704) 7 varkaudar csont (#1113) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 151.39 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gromak páncél (#270)
252 kaja (#2) 91 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 67 óndarab (#85)
$3 orgyilkos tőr ($225) 73 rézdarab (#70) 28 spiritusz (#170)
6 szöges páncél (#65) 6 vasalt bunkó (#181) 6 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 8 bordacsont (#16) 2 borostyán függő (#162)
3 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88) 1 bunkósbot (#9)
3 csontszablya (#64) 1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652)
11 elf csont (#664) 1 ezüst papi karkötő (#308) 1 fabontó (#106)
2 gromak bőr (#268) 1 gromak páncél (#270) 6 igazgy. fülbevaló (#197)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 királygyík bőr (#44)
15 madártoll (#112) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nagy vaskulcs (#186)
32 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 10 rinóbőr (#651)
1 szem szimbólum (#142) 7 szvó-ektoplazma (#151) 16 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169) 2 varkaudar lándzsa (#224) 18 vasérc (#152)
54 víz (#27) 3 zöld üveg (#82) 1 monstrum vállvédő (#1577)
10 csuklyavirág (#133) 2 párducszem (#1073) 1 antilopbőr (#48)
2 Eldaran karkötője (#373) 1 ormánygőte csont (#21)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
791 arany (#50) 3 álompor (#396) 2 csillezsályalevél (#1253)
1 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232) 16 mérgezett vasnyíl (#187)
1 nektoraf faggyú (#667) 2 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239)
4 rákfatty váladék (#333) 1 sullár hólyag (#168) 1 tankány karom (#237)
5 tinta (#101) 3 tolmokov-koktél (#351)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(76,45) gnóm kutatóállomás (#550), szeppent rákfatty (#186), trappoló dinymák (#118), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), 46. jellempróba, érclelőhely
(77,46) halálmadár (#351)
(78,47) gyilkos tetű (#116), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(79,48) pókvadászok (#59), Raia rúnaköve
(80,49) karmos tankány (#137), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 48. jellempróba, Raia oltár
(81,50) rájanyékek (#58), Dornodon rúnaköve, patak, Leah oltár, 42. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(82,51) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 33. jellempróba, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), ork sámán (#345)
(83,52) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 23. jellempróba
(84,52) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, sullárok (#101), nektoraf (#355)
(85,53) Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, olvasztókemence (#86), 33. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* *** 2009.03.13. ***
- 92. szint fölött nem volt tárolva a szerezhető tapasztalati pont, illetve néhány szinttel később átcsordult volna negatívba... javítottam ezeket.
- a kedvenc táborhely és a vasalt bunkók quwarg számláló képessége összeakadt, mivel ezek ugyanazt a változót használták valamiért. különvettem a 2 képességet. Ha egy VB-nek elromlott a quwarg számlálója az EK 503 kiadásakor, kérem, írjon a TF játékvezetőnek.
- Ha valaki már a képességfát fejleszti, akkor az EF-es fejlesztésnél a KT-nál tárolt EF érték most már nem csökken (mert korábban előfordult, hogy lement 0-ra, és így nem tudtak tovább EF-elni)
- Árnéztem a programot, sajnos elég sok kritikus warning ki volt kapcsolva, emiatt az elmúlt években jónéhány kisebb hiba felgyűlt benne, ami felelőssé tehető több "gyanús" hibáért is. Ezek nagy részét sikerült helyrepofoznom.
* - Az új kőbőr (507-es) képesség hatása nem íródott ki a csatában, javitva. - Az 1-es labirintusban többen jelezték, hogy halálos csapdák várták őket. A hiba okát sikerült megtalálnom és javítanom.
- A 126-os labirintusban volt egy nyithatatlan ajtó (szerencsére nem volt semmi értékes mögötte), javítottam.
- Bekerült a játékba egy új varázslói varázslat, a helyreállítás. Egy adott mezőn helyreállítja a tereptárgyakat (másznivalók, csatamezők stb), de azokat nem, amelyeket építettek (oltár, templom). A varázslatot 100-as taumaturgiától lehet megvenni a varázslótornyokban.
- A támadás és védekezés auraerősítéssel módosított értékét a karakterlapon külön, az alap támadás ill. védekezés után tüntetem fel, mert eddig többen nem hitték el hogy kiíródik a karakterlapon :)
* - Az elmúlt héten a TF összes legtöbb modulját átírtam és újrafordítottam, mivel az elmúlt években számos hibaellenőrzés ki volt kapcsolva. Mire a végére értem, számos kisebb-nagyobb hibát találtam és javítottam.
- Az újszülöttek most már nem születnek hajózás szakértelemmel.
- Phua kúpoknál és nagyobb phua kúpoknál is megcsináltam, hogyha a forduló generálással valami gond van, és újra kell futtatni, akkor a második futtatásnál már ne legyen üres a phua kúp (a többi kutatnivalónál ez már működik)
- Ha valaki utólag fejlesztette bele a szükséges TU-t egy 500+ képességbe, nem mindig kapott enciklopédiát. javítva.
- A képességfának két adatbázisa van, a játékosok adataival, és a KT-k adataival. A játékosok adatbázisában hibás adatok voltak, ezeket korábban egy program segítségével helyreállítottam. Akkor írtam, hogy ez nem 99%-os: pl. volt pár karakter, akinél a képesség 1-re (kész) volt beállítva, pedig még fejlesztenie kellett ill. szeretett volna. Ha tehát fejleszteni akarsz, de nem tudsz, ez még a régi adatbázis hibája, írj nekünk egy emailt, és javítjuk. A KT-k adatbázisában is úgy tűnik, volt néhány hiba (pl. a fejlesztett képesség sorszámával) ezeket egyenként végignéztem most, és javítottam a hibákat.
- A quwargokra, mint lénycsoportra adható ki FT és BA parancs, a sorszámuk 9093. Illetve volt 1 kérés, hogy a quwarg katalizátor működjön másznivalóknál, szörnyidézésnél stb. - de a katalizátor már eleve így működött.
- A sebezhetőség varázslat (mindkét harcoló fél +20% sebzést szenved el) sajnos egyáltalán nem működött. Javítottam.
- Közben észrevettem, hogy a lények "fagyvihar" speciális képessége sem működött, ezt is javítottam (nyilván sokak bánatára :))

Üzenet küldése a karakternek