Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 4. 9h:21' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1089. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat |
bb 347 500 10 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (500 darabot) |
kf 951 834 | kézbeveszed/felveszed a 951. tárgyat a 834. tárggyal |
fku | felt. kutatás |
hu 389 424 729 | hulladék: 389 424 729 |
hu 51 397 261 | hulladék: 51 397 261 |
hh 504 522 473 | használod az 504. tárgyat az 522. tárgyat a 473. tárgyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [144,61] Továbbmész a város utcáján.
fa 281 5588 1 | feladod a 281. tárgyat az 5588. kalandozónak (1 darabot) |
be 710 138 | bemész a 710. épületbe |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Cápafoggal megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Varázserőd töltődik (+40 varázspont). 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. Jól harcoltál! (+40 varázspont.) 2476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 14, gyógyulás: 70, összesen: +56 ÉP}
(Továbbmész...) [144,63] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy csápos otagi. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 300 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
jlk 1130 | jelszó kimondása 1130 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 528.]
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vortexmágus fejét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a vortexmágus testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 fiatalság itala. Jutalmad nem marad el (+40 varázspont). 5661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 165, gyógyulás: 94, összesen: -71 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. Kiváló munka volt (+40 varázspont). 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [142,62] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ravasack vigyorog kajánul. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Látsz egy szent tölgyfát. Találsz egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillagbozótost. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pézsmatököt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült manaelementál került az utadba. {max. életpontja: 5000.} Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1683, sebződés: 13, gyógyulás: 117, összesen: +104 ÉP}
t 281 1 | támadod a 281. szörnyet |
le 519 | leveszed/lerakod az 519. tárgyat |
vv 156 | elmormolod a 156. varázslatot |
ek 7 22 5 | t. energia kisütése: 7 22 5 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat ellenfeledre rontasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Cápafoggal felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Jutalmad nem marad el (+13 varázspont). 887 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 35, gyógyulás: 2, összesen: -33 ÉP}
Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megmarkolva a cápafogat ellenfeledre támadsz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a vércápa sámán testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sámán testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a vércápa sámán testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal felnyársalod a vércápa sámán testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat ellenfeledre rohansz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
Marokra fogva a cápafogat ellenfeledre rontasz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat a másikra rontasz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Meglengetve a cápafogat a másikra rontasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
Marokra fogva a cápafogat ellenfeledre ugrasz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal teljesen átszúrod a vércápa sámán testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A vércápa sámán belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sámán sikamlós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
Megmarkolva a cápafogat a másikra rontasz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Megmarkolva a cápafogat a másikra ugrasz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
ek 215 3 | t. energia kisütése: 215 3 |
* 2. BP: | keresed a 230. szörnyet a 160. szörnyet a 255. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pordémon testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+33 varázspont). 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 33 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért |
VÁMPÍRÖLŐ (951. TÁRGY) A vámpírölőt árnytündér lények kovácsolták, még a régen múlt időkben, amikor Leah az első teremtményeit küldte át az anyagi létsíkra, az itt élő átkozott teremtményeket elpusztítására. A mágikus szúrófegyverből nem sok készült, és sok el is veszett a túlvilág szörnyivel vívott háborúban, így jól becsüld meg, ha ilyenhez jutsz. Sebzése 6D10, élőholtak ellen pedig +8 sebzést ad. Ennek a fegyvernek a használatára +6 támadást kapsz, és teljes immunitást ad a szörnyek által okozott szintszívásra. Ezenkívül a harc során a vámpírölőből kiröppenő nekromanta csókja varázslatok is a te oldaladon állnak. Használatához minimum 35. szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 32 (38) | Szint: | 31 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 39 (40) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 34 | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 7/25 év |
Egészség: | 34 (37) | Életpont: | 574/570 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 19 |
Szerencse: | 40 (47) | Varázspont: | 1329/569 | Pénz: | 1459 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 21/13 | Pszi pont: | 177/10 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 147 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7 (+1) | ökölvívás: | 17 | szúrófegyverek: | 36 |
vágófegyverek: | 17 | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 26 |
dobófegyverek: | 28 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30 | 2. nyomkövetés: | 88 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 16 | 8. titkosírás: | 4 | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 77 | 12. taumaturgia: | 67 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 16 | 15. harcművészetek: | 14 |
16. zene: | 4 | 17. szörnyismeret: | 43 | 18. pszi: | 23 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 4 | 21. bányászat: | 25 |
22. úszás: | 8 (-2) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
ásol max. 20 TVP-ért |
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), kamionoszaurusz (#767) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer), lidércúr (#252), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | agykorbács (#97) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
izomernyesztés (#33) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bájital (#261) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | csontpozdorja (#424) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | |||
7 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | rubin fejék (#729) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szigony (#389) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | tünde nyíl (#554) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
12 | víz (#27) | 2 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
379 | arany (#50) | 2 | pirkit (#153) | 6 | ragasztó (#83) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 4 | ugh méreg (#166) |