264. forduló, 266. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 20. 12h:15'
EZ A 296. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD
297. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

SELINE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,119] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol egy copfos ősz hajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: strázsa. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy csataremák trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Yavar Kyrn. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 3. napon találkozol egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr elsőáldozója. Egy arany morfmedált, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bozontfonatot, egy Dühöngő nadrágját, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Lucius szerencsep.ét, egy medvebőr övet, egy mind. tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Thargodan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zúzókesztyűt visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy csataremák trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Komor Turil. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt ő is belátja, meghajol előtted.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Bőre világosabb az átlagosnál. Bőrpáncélt visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontkést tart. Mielőtt bármit is tehetnél, gyöngyöző kacajjal rúnákat kezd a levegőbe rajzolni. Mozdulni sem tudsz! Mi ez, varázslat? Az elf leány elkomorodik, és megindul feléd, előretartva fegyverét. Izzadság csorog végig a homlokodon! Tőled alig egy tenyérnyire a tünde megáll, és ezt suttogja:
- Vár az úrnő! - aztán megfordul, és továbbmegy. Ahogy elmúlik a varázs, és mozgatni tudod a kezedet, úgy ébredsz fel a különös álomból. A nyomorúságos táborhelyeden fekszel, és híre-nyoma sincs az elfnek. Még mindig jobb, mintha valami rémálmod lett volna... Zu'lit tarsolya termel 4 gyöngymangót. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+374 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+672 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+124 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-15 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1364. hetének nyerőszámai: 23, 27, 13. 12 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 26 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 497.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 495.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 490.]

* 2. KP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 470.]

* 3. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 465.]

* 4. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 459.]

* 5. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 438.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 437.]

* 6. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 433.]
Beizzik a turbómágia. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 7. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 431.]

* 8. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 426.]

* 9. KP: vv 53 120 0 elmormolod az 53. varázslatot a 120. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 424.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 422.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[199,120] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vark. kardtáncos került az utadba. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 518 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (7 támadással 223 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vark. kardtáncos jobb lábát. (7 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a vark. kardtáncos kardot tartó kezét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A vark. kardtáncos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 398 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1382, sebződés: 168, gyógyulás: 171, összesen: +3 ÉP}

Látsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy fekete lótuszt. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
Összeakadsz Appleberryvel. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hősiesítő medált, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy lánghordozó kitűzőt, egy merénylő köpenyét, egy mind. kristályát, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy q. pusztító medált, egy réz éjmedált, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy tirik-hun medált, egy tolvajkesztyűt, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy vark. kardtáncos trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Áttört tudatpajzson berepülő holló. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Egy szőrös azuka a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, ő is gonosz.
{Gondolatolvasás: ft 9097; ft 9095; ft 9098; ft 9099;} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [199,121] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a boszorkány biztosan kincset rejteget, üvöltve ugrasz neki. A banya hangosan felkiált: - Átok rád, halandó! - Érzed, hogy a karjaidból kiszáll az erő, lépéseid bizonytalanok lesznek, de ez még nem akadályoz meg abban, hogy elbánjál egy törékeny vénasszonnyal. Miután leütötted, átkutatod a csomagját. Egy botot találsz benne. Az erőd nagyon lassan tér vissza, szerencsére az átok rövidtávú volt. (+2 gonoszság.) Szereztél egy botot.
Találsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy királyi őrsáncot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ősdentor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 211 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 63 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. 5 176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 131, gyógyulás: 95, összesen: -36 ÉP}


(Továbbmész...) [199,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kaqxar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy királyi őrsáncot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy ryuku hajóroncs van. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy purifikátor császár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[33 pontot használtál fel, van még 389.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a vízlélegzés varázslatot! [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 384.]

ek 7 22 8 t. energia kisütése: 7 22 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 úszás.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 384.]

m 4 mozogsz délre
[199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy hidra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 153 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (7 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a hidra egyik fejét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a hidra testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hidra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 4 357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 62, gyógyulás: 50, összesen: -12 ÉP}

Találsz egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Ledugod a fejed a víz alá, hogy szemügyre vedd, lentről mi leselkedik rád. Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját. Egy vízdémon készül a lemészárlásodra. [védettséged: 34]

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon jobb oldalát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A vízdémon jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 3 562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 119, gyógyulás: 77, összesen: -42 ÉP}

Áldozatod hullája lassan süllyedni kezd lefelé, közben egy-két élősködő életformát folytató hal már csipegetni is kezdi róla a számára éltető falatokat. Egy nagyra nőtt vízinövény lombkoronájában értékes tárgyra bukkansz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüsttollú nyíl [ezüsttollú nyíl ládikóba-> (186,106)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Egy vízdémon védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 34]

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon ocsmány fejét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A vízdémon jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3 562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 125, gyógyulás: 78, összesen: -47 ÉP}

Még el sem süllyedt az előző ellenfeled, már újra bizonyítanod kell, hogy a tenger holmi teremtményei nem állíthatnak meg. Egy vízbeölt ryuku védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 34]

Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 251 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 20 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a vízbeölt ryuku jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vízbeölt ryuku megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2 821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 351, gyógyulás: 59, összesen: -292 ÉP}

A hajó oldalából kiharapott lyukon keresztül be tudsz úszni a ryuku hajóroncs belsejébe. Valami itt jókora pusztítást végzett. Ryuku matrózok megtépázott holttestei fekszenek mindenütt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, az úszás szabályaira fittyet hányva, hirtelen megpördülsz, hogy szembenézz a tenger legborzalmasabb ellenfelével. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). Egy vérkeszeg jön feléd. [védettséged: 34]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vérkeszeg testét. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vérkeszeg testét. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A vérkeszeg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 halcsontot. 7 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 322, gyógyulás: 154, összesen: -168 ÉP}

Gyanakodva pillantasz körbe, de nem látod fenyegetés további jeleit. Akkor jöhet a kutakodás, nézzük, mit szállítottak ezen a hajón. Végigjárod a félhomályos kabinokat, a kapitányi kabint keresve - hiszen ha extra kincs volt a hajón, azt biztos, hogy ott tárolták. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy szürke bőrkesztyű [szürke bőrkesztyű ládikóba-> (186,106)-> 31 arany, -2 ÉP], 2 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 11 arany, egy ryuku védőkenőcs és egy ryuku evező (ld. enc.). Ennél többet már nem tehetsz itt. Erőteljes karcsapásokkal felúszol a felszínre, összeszeded a tárgyaidat (mind megvan), és további kalandokra készen továbbindulsz.
Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 330.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 330.]

v 198 207 125 elmormolod a 198. varázslatot
Kinyered egy manakristály energiáját. (+1335 varázspont.) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

198 199 200
118
119
120
121
122
123
124
(199,120) vark. kardtáncos (#693), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, Chara-din monolitja (#534), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Appleberry (2408. kalandozó)
(199,121) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 32. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), ősdentor (#282)
(199,122) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), purifikátor császár (#393)
(199,123) hidra (#780), vízdémon (#408), vízbeölt ryuku (#409), vérkeszeg (#407), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

[207,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Tárgyaidat lepakolod a tengerparti homokba ásott lyukba, majd be is temeted, hogy rajtad kívül senki se találhasson rá. Aztán úszni kezdesz befelé. A parttól távolodva gyorsan mélyül a tenger, és a víz hőmérséklete is meglehetősen meredeken ível lefelé. Ledugod a fejed a víz alá, hogy szemügyre vedd, lentről mi leselkedik rád. Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját. Egy szikrázó manahal készül a lemészárlásodra. [védettséged: 34]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-39 varázspont.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal jobb oldalát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 4 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 292, gyógyulás: 115, összesen: -177 ÉP}

Elégedetten tekintesz a legyőzött ellenfél lassan süllyedő teteme után. Az egyik vízinövény ágas-bogas száraiba gabalyodva néhány értékes tárgyat fedezel fel. A következő kincseket találtad: egy kis vaspajzs [kis vaspajzs ládikóba-> (186,106)-> 23 arany, -2 ÉP] és egy sallank nyíl. Egy vízbeölt ryuku készül a lemészárlásodra. [védettséged: 34]

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 145 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku bal oldalát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A vízbeölt ryuku megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 24 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2 821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 226, gyógyulás: 62, összesen: -164 ÉP}

Ajaj, még mindig nem vagy egyedül. Egy vízbeölt ryuku védelmezi a vadászterületét. Ajaj, ez Teijiyoshi! (ld. enc.) [védettséged: 34]

Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 118 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Teijiyoshi testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Teijiyoshi bal lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 precíziós vetőtű (ld. enc.). 4 901 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 279, gyógyulás: 87, összesen: -192 ÉP}

Átpréseled magad a kajütablakon, hogy beúszhass a ryuku hajóroncs belsejébe. Bosszankodva fedezed fel, hogy a hajó szemközti fala teljesen hiányzik, kár volt ezen az oldalon nyomorognod. Valami itt jókora pusztítást végzett. Hatalmas testű szörnyeteg bukkan fel előtted! Csak nem ő volt a felelős a hajó legénységének haláláért? Egy hullámelementál védelmezi a vadászterületét. (ld. enc.) [védettséged: 34]

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy fullasztás varázslatot, majd rád küldi. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a hullámelementál testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 105 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 105, gyógyulás: 33, összesen: -72 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+64 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+58 életerő.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] Erőd TF-elődött. [84 pontot használtál fel, van még 246.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[208,124] A homokos part mögötted marad, és hamarosan egy ritka erdő fái közt barangolsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Látsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy purifikátor császár. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [209,123] Az erdőt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gólem. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem mellkasát. (7 támadással 113 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem mellkasát. (7 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Cápafoggal megbököd a ryuku gólem testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 150, gyógyulás: 184, összesen: +34 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

(Továbbmész...) [210,122] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester bal középső lábát. (7 támadással 142 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg ősmágus! Őrület, magát Quwargamangát sodorta eléd a vakszerencse!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga testét. (7 támadással 216 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Quwargamanga testét. (4 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a Quwargamanga testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. (-8 védekezés.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 térhajlító kavics. 5 306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 150, gyógyulás: 88, összesen: -62 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. (A(z) tűztagadó védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus fejét. (7 támadással 224 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és 2 mocsári penke. 4 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 ezüsttőrt [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (7 támadással 130 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a kputtyintó csalán egyik csápját. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 3 590 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 17, gyógyulás: 113, összesen: +96 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[83 pontot használtál fel, van még 163.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[211,123] A bozótos terep dombvidékbe megy át.

Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy kihívás tornya van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [212,123] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy kihívás tornyát. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 143.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 19 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 113.]

ef 20 527 energia fejlesztése 20
108 varázspont felhasználásával előállítasz 9 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-16 TU.] [112 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 5, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 406 pontot. A következő körben tehát 402 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY)
Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal.

RYUKU EVEZŐ (1152. TÁRGY)
A mélytenger szörnyei tettek róla, hogy semmi ne maradjon érintetlen az elsüllyedt ryuku hajón. A roncs milliónyi darabja között azonban találsz egy épségben maradt evezőt. Már első pillanatban szemet szúr, hogy ugyanabból az anyagból készítették, mint a ryuku páncéldarabokat. Talán ennek köszönhette a tárgy, hogy túlélte a hajó elsüllyedése óta eltelt hosszú időt. Alaposabban megvizslatva, elképedsz azon, milyen is valójában. Szinte hihetetlen, hogy ez a tömzsi szerszám valaha bármilyen evezésre jó lett volna. Persze miután semmit nem konyítasz a hajózáshoz, akár ez lehetett a leghasznosabb tárgy azon a hajón. Sebaj, talán az első megépített bárkádnál felhasználhatod, amin végre elhagyhatod ezt az átkozott kontinenst. Ha pedig kiderül, hogy mégsem lesz jó semmilyen vízi jármű készítéséhez sem, egyszerűen csak elhagyod valahol, mint ahogy a Túlélők Földjén a kacatokat szokás. (Ha netán az az abszurd ötleted támad, hogy a ryuku evezőt a harcban használnád, a tárgy egy 2D10+2 sebzésű ütőfegyvernek számítana, melynek forgatásakor -6 védekezést és -6 támadást kapsz.)

TEIJIYOSHI (970. ELLENFÉL)
Érdekes, hogy Ghalla partjait jóval előbb érték el a halálfejes zászlók alatt hajózó tengeri rablók, mint az invázióra készülő Császári flotta. Néhány vakmerő kalózkapitány ugyanis a gyors meggazdagodás és a könnyű siker reményében, megneszelve, hogy a légió hol talált új célpontot magának, a Királyság partjai felé vette az irányt. Persze a kalózok karavellái ugyanúgy áldozatául estek az istenek haragjának, mint később a ryuku csatahajók... Az eléd libbenő furcsa holttest pedig nem más, mint Teijiyoshi, a híres kalózkapitány! Társai csak "a Veszett" néven emlegették, mert hosszúra nyúlt élete alatt nem ismerte meg a félelem érzését. Nem tudni, milyen átok kényszerítette ebbe a halálon túli létbe itt a víz alatt, de a ryukuk igazán bővelkednek efféle gonosz ráolvasásokban, és egy vérrel írt szerződés, vagy akár saját iszonyatos bosszúszomja is az árnyvilágon innen tarthatta őt. Ha Teijiyoshi vizenyős tekintetű, bozontszakállú maradványaiba botlasz, rengeteg ocsmány trükkre, és azonnali halált okozó érintésre számíts!

PRECÍZIÓS VETŐTŰ (1522. TÁRGY)
Ha valamivel vastagabb lenne, talán érdemes volna nyílhegyet készíteni ebből az aprócska, hosszan elnyújtott fémháromszögből, így azonban csak szemétre való. Súlya szinte nincs, így értéke sem lehet túl sok... Vajon miért cipelt ez a póruljárt kalóz a ruhájába rejtve ennyit magánál? Talán mégsem érdemes eldobni, hanem érdemes alávetni egy alaposabb szemléletnek. Hohó! A precíziós vetőtű nagyon hasznos lövedékké válhat, ha a megfelelő fegyvert megtalálod hozzá. A fémtüskéből eredő erőteljes, bár azonosíthatatlan mágia azt sugallja, hogy piciny sebzése ellenére ez a lövedék tartogathat még meglepetéseket használója számára.

HULLÁMELEMENTÁL (411. SZÖRNY)
A hullámelementál egy látomás, amely megjelenésével akár a legádázabb rémálmaidat is képes lenne tovább rontani. Szikrázó emberalak, amely tökéletes uralommal bír a tenger és a villámok felett. Még a legmélyebb vízrétegeket is képes hullámzásra késztetni, és meg is teszi, ha úgy érzi birodalmát ellenség veszélyezteti. Vad világban kialakult vad ösztönök ezek. Ha mégis összecsapsz vele és ellenállsz az ellened szegülő, testedet összepréselő víznyomásnak, a humanoid alakot öltött teremtés lengedező haját próbáld meg levágni - ha a csodák kútjának szelleme nem téved, ez a legsérülékenyebb pontja, és egyben az egyetlen lehetőség a hullámelementál legyőzésére.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 87. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 265. fordulód.

Erő: 44 (59) Szint: 44 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 36 (68) Támadás: 72 (76) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 36 (48) Védekezés: 79 (87) Menekülés: 30 % Életkor: 37/162 év
Egészség: 37 (59) Életpont: 1293/888 Jellem: gonosz (148) Tul. pont: 0
Szerencse: 47 (67) Varázspont: 1741/685 Pénz: 39099 arany Kép. pont: 32
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 244/493 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 1
Eddig összesen 4620 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 72 823 TP-t kaptál. Jelenleg 11 702 723 TP-d van. A következő szinthez még 897 277 TP szükséges. Trófeáid: elfajzott enkala, selyemszárnyas, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2619 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/0 (+32%) ökölvívás: 27/4 szúrófegyverek: 43/7 (+5%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 36/58 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
212,123 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/37 (+48%) 2. nyomkövetés: 41/54 (+5%) 3. mászás: 20/12 (+5%)
4. csapdakészítés: 37/40 (+7%) 5. csapdaészlelés: 15/98 6. gyógyítás: 58/48 (+32%)
7. titkosírás: 2/84 8. felderítés: 23/31 (+8%) 9. szörnyidomítás: 15/73
10. teológia: 77/67 (+50%) 11. taumaturgia: 118/45 (+21%) 12. szerencsejáték: 3/27
13. versengés: 18/28 14. harcművészetek: 23/8 15. zene: 54/21 (+25%)
16. szörnyismeret: 17/68 17. pszi: 32/11 (+4%) 18. zárnyitás: 15/96
19. vadászat: 22/19 20. vitalitás: 2/19 21. bányászat: 35/0 (+3%)
22. úszás: 17/60 (+89%) 23. főzés: 10/86

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 5330. karakternek
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 53 TVP-ért
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660), vérkeszeg (#407)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (181,5,1) szürkeáll. aktiv (#71) vámpirizáció (#1) (66,0) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12)
esszenciavédelem 2 (#188) áldomás (#6) (9983,0) óriáserő (#53) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 175, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 7, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1764 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 62 TU. szükséges még: 68 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3095 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)
1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
193 arany (#50) 1 bot (#4) 1 dentor bőr (#551)
4 gyöngymangó (#135) 4 halcsont (#390) 30 isteni könnycsepp (#260)
1 kék orchidea (#68) 2 mocsári penke (#148) 3 precíziós vetőtű (#1522)
2 rézdarab (#70) 1 ryuku evező (#1152) 1 ryuku védőkenőcs (#1154)
1 sallank nyíl (#129) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

206 207 208 209 210 211 212 213
121
122
123
124
125
126
(207,125) szikrázó manahal (#705), vízbeölt ryuku (#409), Teijiyoshi (#970), hullámelementál (#411), ryuku hajóroncs (#1163), Chara-din monolitja (#534)
(208,124) phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393)
(209,123) ryuku gólem (#394), gumifa (#38), 40. jellempróba, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(210,122) quwarg boly (#359), Sheran oltár, 40. jellempróba, quwarg nagymester (#214), Quwargamanga (#963), quwarg ősmágus (#302), kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761)
(211,123) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), Tharr oltár, 43. jellempróba, érclelőhely
(212,123) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 29. jellempróba, Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek