263. forduló, 265. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 20. 10h:31'
EZ A 797. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD
798. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 50. pontnál.
Xsaschelraise-Xinx átadott neked a 1. napon 18 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 csontpálcát (15 arany), 1 sámán gyógykenőcsöt (200 arany), 2 szent jogart (200 arany).
Caramon, amikor összefutottatok, adott neked egy kisebb teleportkövet. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) A lottó 825. hetének nyerőszámai: 24, 23, 2. 3 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 423.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy esszenciavédelem varázslat! Esszenciavédelem vonja be tested. [1 pontot használtál fel, van még 422.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 401.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+4 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 401.]

v 127 elmormolod a 127. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 396.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 396.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

kf 1601 kézbeveszed/felveszed az 1601. tárgyat
A válladra helyezed a féregíz nyakpántot. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ek 185 t. energia kisütése: 185
Kasztroplanáris úton hívást bocsátasz útjára a rejtélyes létsíkok irányába. Hosszasan koncentrálsz, végül kavargó köd jelenik meg előtted, és kibontakozik belőle egy aprócska aranysárkány! Nagyon kedvesnek és intelligensnek látszik. Elmondja, hogy már úgyis nagyon kíváncsi volt a Túlélők Földjére, úgyhogy szívesen kalandozna veled. [-4 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 386.]

bb 211 22 beraksz a bankba a 211. tárgyat (22 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 22 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a quwarg nagymester bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 aranytűt. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 346.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(80,66) a 170. labirintus bejárata, quwarg nagymester (#214)

[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 kőkés[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 336.]

be 709 19 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett!] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[80,66] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy garokk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a garokk testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a garokk bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hamariberkenye, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy homokféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a homokféreg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A homokféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a homokféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [81,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Csak egy tormikus egér. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tormikus egér farkát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 316.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[83,66] Bozótos terepre értél.

Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [84,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Elszántan a másikra ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nukleáris cickány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +90 életerő.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [85,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy nukleáris cickány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia templomot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [43 pontot használtál fel, van még 273.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[86,68] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tetemember közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,69] Még mindig bozótos.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [88,70] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézsisakot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány nyakát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 136 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 244.]

m 3 mozogsz délkeletre
[89,71] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebesített vérfürdető magszim. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 233.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(80,66) a 170. labirintus bejárata, quwarg nagymester (#214), garokk (#73), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), homokféreg (#121)
(81,66) Chara-din monolitja (#534)
(82,66) tormikus egér (#218)
(83,66) Raia oltár
(84,66) mély kút (#93), tavacska, oltár, topránypolip (#86), nukleáris cickány (#155)
(85,67) nukleáris cickány (#155), mély kút (#93), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, mérges nyukmár (#95)
(86,68) tetemember (#123), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 21. jellempróba, oltár
(87,69) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(88,70) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba, mérges nyukmár (#95), uzbányok (#102), evaporőr (#69)
(89,71) 22. jellempróba, vérfürdető magszim (#148)

[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Felfedeztél egy szent tölgyfát.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű troll férfival. Bőre mélykék színű. Leah bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Folytatod utadat.
Összefutsz Fekete Köpennyel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy árnygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Megszólal: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Storm Masterrel. Fairlight első számú avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy csatalovas trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy kreiton fókuszt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Egy szőrös azuka a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Frank Onestein. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol Alealillával . Auráját mágikus vihar övezi. Elenios hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy koponya gyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy Vérmes Amazon trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 223.]

kb 135 16 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (16 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 16 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

h 1602 135 16 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 15 gyöngymangót dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 30 isteni könnycseppet kapsz. (Nincs mibe rakni 20 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 220.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-16 TU.] A befejezéshez még 2140 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [160 pontot használtál fel, van még 60.]

id 903 235 idomítod a 903. szörnyet 60 pontért
Hozzálátsz a szőrös azuka neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. "Fogékony" tanítványod sok dolgot elsajátít a mai oktatás alkalmával is. (Még 165 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [60 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5439 903 689 leírod az 5439. kalandozónak a 903. szörnyet a 689. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy szőrös azuka. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5439 7037 690 leírod az 5439. kalandozónak a 7037. szörnyet a 690. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gigaféreg lárva. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-54 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 7, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a szőrös azuka. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 405 pontot. A következő körben tehát 402 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia püspöke vagy. Papi hited: 200. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 264. fordulód.

Erő: 26 (39) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 35 (56) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 24/26 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 428/349 Jellem: jó (473) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 573/109 Pénz: 45100 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 20/0 Pszi pont: 193/117 EFejl: 16
Eddig összesen 1600 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7585 TP-t kaptál. Jelenleg 845489 TP-d van. A következő szinthez még 154511 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, varkaudar iszákos, varkaudar hadúr. A 261. fordulódban 41303 arany került a bankszámládra. 41716 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/17 szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 3/96
ütőfegyverek: 27/31 (+2%) lőfegyverek: 23/42 (+5%) dobófegyverek: 2/25

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/73 2. nyomkövetés: 62/75 (+4%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 11/14 (+3%) 5. csapdakészítés: 17/20 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/60
7. gyógyítás: 51/29 8. titkosírás: 2/33 9. felderítés: 21/10
10. szörnyidomítás: 5/7 (+60%) 11. teológia: 27/81 (+16%) 12. taumaturgia: 21/13 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/55 14. versengés: 8/55 15. zene: 18/33
16. szörnyismeret: 18/60 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 3/60
19. vadászat: 19/49 20. bányászat: 29/95 21. csapatmunka: 5/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
szőrös azuka (#903) (idomítás alatt) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában .

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 164 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 215 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2716.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
51 arany (#50) 1 gyógykenőcs (#313) 21 sáfránypor (#211)
1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 bordacsont (#16) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gyöngymangó (#135) 10 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 magszim bél (#103) 5 pirkit (#153) 1 rézkulcs (#75)
1 rézsisak (#72) 1 uzbány csőr (#169) 46 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), egy troll férfi, Fekete Köpeny (1808. kalandozó), Storm Master (2257. kalandozó), Frank Onestein (3588. kalandozó), Alealilla (4897. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek