Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 10. 9h:15' EZ A 485. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD 486. játékheted kezdete: máj. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 16 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 3. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 4. KP: vv 188 182 28 | elmormolod a 188. varázslatot a 182. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 6. KP: kf 811 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
vv 161 120 123 | elmormolod a 161. varázslatot a 120. varázslatot a 123. varázslatot |
fkt | felt. készítesz |
hu 234 125 243 | hulladék: 234 125 243 |
hu 26 166 | hulladék: 26 166 |
dd 22 | eldobod a 22. tárgyat |
fkt 176 10 | felt. készítesz a 176. tárgyat (10 darabot) |
fkt 234 1 | felt. készítesz a 234. tárgyat (1 darabot) |
fkt 6 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
kb 203 1 | kiveszel a bankból a 203. tárgyat (1 darabot) |
ek 116 70 58 | t. energia kisütése: 116 70 58 |
ftv 38 238 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 238. szörnyet |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 11, gyógyulás: 12, összesen: +1 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz. 74 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath nyakát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a Mnebolath testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngymangó és 6 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 79, gyógyulás: 14, összesen: -65 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 81 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 66, gyógyulás: 31, összesen: -35 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 38 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Tguarkhan sziklatestét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 aranylánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 108, gyógyulás: 21, összesen: -87 ÉP}
kb 211 10 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (10 darabot) |
fog 256 501 | elfogod a 256. szörnyet az 501. tárggyal |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 115 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor jobb karját. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 130 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 286, gyógyulás: 17, összesen: -269 ÉP}
(Továbbmész...) [179,73] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 11, gyógyulás: 12, összesen: +1 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmezte.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 130 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor testét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 137 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 315, gyógyulás: 18, összesen: -297 ÉP}
(Továbbmész...) [179,72] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ryuku csapásvezető. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 171 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku csapásvezető bal karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 arany és egy aranygyűrű, ezenkívül 1 ryuku karvédő (ld. enc.). 1 539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 186, gyógyulás: 12, összesen: -174 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a woorgard testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 17, gyógyulás: 12, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [179,70] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [179,69] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pordémon lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pordémon testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a pordémon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 6, gyógyulás: 11, összesen: +5 ÉP}
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sivatagi doareg bal vállát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a sivatagi doareg jobb oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A sivatagi doareg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 36, gyógyulás: 16, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [179,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
(Továbbmész...) [178,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy dehidrátor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dehidrátor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dehidrátor testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a dehidrátor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. A dehidrátor farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
v 181 186 105 | elmormolod a 181. varázslatot |
176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | |
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
[186,105] Épületek tűnnek fel.
be 256 | bemész a templomba |
szk 781 256 765 | keresed a 781. szörnyet a 256. szörnyet a 765. szörnyet |
tk 51 3644 1615 | többszemélyes kaland 51 3644 1615 |
ef 20 518 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: vv 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 5. BP: le 811 0 0 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
* 6. BP: kf 253 812 309 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 812. tárggyal a 309. tárgyat |
RYUKU KARVÉDŐ (687. TÁRGY) Ez a kék fényben csillogó, lakkozott karvédő mágikus erejének köszönhetően kettővel megnöveli a védettségedet, ha a KF 687 paranccsal viseled (karkötőként). 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
WOORGARD (231. SZÖRNY) A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent). |
MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY) A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak. |
GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY) A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod. |
ÉGIG ÉRŐ PÁLMA (1689. TÁRGY) Ez a pálmafaj nem tekinthető őshonos növénynek Ghalla sivatagjaiban, hiszen ugyanúgy a Teremtők szektájának mesterséges alkotása, akár maga az oázis, ahol megterem. A nevét vékony törzséről, és hihetetlen magasságáról kapta, mivel a harminc méteres példány egyáltalán nem számít ritkaságnak! Sajnos a gyümölcs, ami a pálmán terem, csak komoly mászás jártasság árán szerezhető meg, de megéri a fáradozást. A Földanya Gyümölcsének elnevezett különleges termés elfogyasztása ugyanis szinte teljesen megújítja a szervezeted! [A termés begyűjtéséhez egy mászókaromra, 10 TVP-re és legalább 30-as szintű mászásra lesz szükséged. Sajnos a tyrkiai mászógép túl komplex ahhoz, hogy itt hasznád vehesd. Egy fordulóban ugyanarról a pálmáról maximum három gyümölcsöt gyűjthetsz. Ha a H paranccsal 1 TVP-ért elfogyasztod, max. életkorod eggyel nő. Ha túl sok ilyen gyümölcsöt fogyasztasz, egy idő után már hatástalan lesz szervezetedre. Nem szaporítható.] |
ADÓ Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned. Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent. A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít. |
ADÓSZEDŐ (234. ELLENFÉL) A királyi adószedők tudják, hogy az adó behajtása nem könnyű feladat, sőt, még az is előfordulhat, hogy az adóalany ellenállást tanúsít. Ezért egy speciális adószedő iskolát építettek. Egy élőholt ősmágus tízszintes piramisának aljából indulnak a vizsgázni kívánó fiatal adószedők. Lidércurak, csontváz lordok, zombi mesterek tömegén kell átverekedniük magukat, nem is szólva néhány ügyvédről. Aki élve eljut a felső szintig, az elnyeri diplomáját. Nos, most már tudod, miért jársz jobban, ha kifizeted inkább az adót. |
GÁZFORMA (27. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A tested feletti uralmat már majdnem tökélyre fejlesztetted. Ennek egyik látványos eredménye, hogy mostantól képes vagy magadat apró gázmolekulákra bontani, és így minden ajtó alatt átsiklani. Mivel a folyamat energiaigényes (10 TVP-t kell elköltened), csak akkor használod, ha már minden egyéb próbálkozás (zárnyitó készlet, ajtóbetörés) csődöt mondott. Nincs többé szükség kulcsokra! - mondhatnád, de sajnos tudod, hogy a mágikusan lezárt ajtókon való átjutásra ez nem jó - ezeknél továbbra is szükséges a megfelelő kulcs. Az ilyen, mágikusan lezárt ajtóknál meg sem fogod próbálni a gázforma alkalmazását! Mivel a dolog igen nagyfokú zavartalan koncentrálást igényel, harcban, menekülésre a gázformát sajnos nem alkalmazhatod. |
Erő: | 27 (39) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 (49) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 23 (28) | Védekezés: | 52 (57) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/45 év |
Egészség: | 31 (35) | Életpont: | 403/403 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 26 (39) | Varázspont: | 716/109 | Pénz: | 2351 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 66/6 | Pszi pont: | 333/437 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/37 | ökölvívás: | 27/40 (+7%) | szúrófegyverek: | 21/60 |
vágófegyverek: | 29/45 (+7%) | ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 29/4 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (13 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,105 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 178,65 |
Kedvenc táborhely: 193,95 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/93 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 76/70 (+20%) | 3. mászás: | 12/53 |
4. csapdakészítés: | 27/45 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 11/68 | 6. gyógyítás: | 30/80 |
7. titkosírás: | 9/0 | 8. felderítés: | 23/80 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/30 |
10. teológia: | 27/84 (+28%) | 11. taumaturgia: | 26/65 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 4/23 (+12%) |
13. versengés: | 18/59 (+9%) | 14. zene: | 11/26 | 15. szörnyismeret: | 43/42 |
16. pszi: | 56/91 (+7%) | 17. zárnyitás: | 21/49 | 18. vadászat: | 21/12 |
19. vitalitás: | 1/11 | 20. bányászat: | 31/4 (+1%) | 21. úszás: | 4/3 |
22. főzés: | 18/25 | 23. csapatmunka: | 6/97 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | nagyobb agypajzs (#120) |
az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | szutykos remák (#191) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | varázsvédelem (#34) | >> | Dögvész (#7495) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | varázsvédelem (#34) | >> | bányarém (#7083) | |
varázsvédelem (#34) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 49 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 107 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | rövid kard (#171) | 1 | vadászkés (#1264) | ||
1 | * | varkaudar szablya (#516) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 2 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
1 | varkaudar korbács (#1134) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | $1 | rövid íj ($107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
8 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | kerek kő (#19) | |||
2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 16 | nyílvessző (#108) | $10 | ubuk tüske ($131) | |||
5 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
$1 | bőrsisak ($57) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 2 | * | Khór maszkja (#1138) | |
$1 | vassisak ($160) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Khór kesztyűje (#1746) | $1 | kígyóbőr kesztyű ($49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | $2 | sárga erőöv ($276) | |
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4) | ||||||||
$3 | aranylánc ($191) | 8 | gólem talizmán (#811) | 5 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | * | kőkés szimbólum (#2321) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | varkaudar fétis (#1826) |
3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | 3 | * | vortex talizmán (#812) |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$2 | * | arany papi karkötő ($309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | |
1 | mentát karkötő (#1551) | 1 | ryuku karvédő (#687) | |||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
$1 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) |
Nyergek | ||||||||
1 | díszes nyereg (#1645) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
10 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 14 csepp tinta (#101), fér még: 86] | ||||||
15 | fűszertartó (#210) | [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 62] | ||||||
9 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
9 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 90] | ||||||
1 | mágusszelence (#1076) | [benne 8 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 2] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
4 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 48] | ||||||
32 | sullár hólyag (#168) | [bennük 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 629] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 16 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 4] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
33 | uzbány csőr (#169) | [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 387] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 118 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
10 | zöld üveg (#82) | [bennük 71 csepp ragasztó (#83), fér még: 129] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | bányászlámpa (#1687) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bűvészpálca (#1639) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
7 | + | deus ex machina (#1) | $1 | ezüst kulcs ($184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | ||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 7 | fűszerkeverék (#1170) | |||
5 | gernim balzsam (#1894) | 34 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hibátlan gyémánt (#680) | |||
20 | kaja (#2) | 1 | kis mágneses bigyó (#1266) | 1 | kisebb teleportkő (#1633) | |||
1 | koboldkorona (#1629) | 5 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
1 | krónika (#1725) | 1 | kronokristály (#1636) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | méregtermő iszák (#1666) | 1 | moa antigrav (#2204) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
$2 | + | nyílcsapda ($243) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | ||
32 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | reflexélesítő (#1407) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sáfránykristály (#675) | 18 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
2 | szeksztáns (#32) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | trikornis fókusz (#2169) | 1 | tudati fétis (#1151) | 10 | varázskő (#305) | |||
1 | viharmadár totem (#1260) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 2 | csigakagyló (#1131) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
6 | csuklyavirág (#133) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
10 | dözmöng szív (#122) | 98 | drótszőr (#37) | 3 | etra hályog (#712) | |||
6 | ezüstdarab (#326) | 18 | fekete gyöngy (#99) | $6 | főnixtoll ($563) | |||
139 | gyöngymangó (#135) | 6 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | |||
25 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 12 | kőszem (#304) | |||
6 | kvazár (#244) | 9 | liumbe hajtás (#655) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
27 | madártoll (#112) | $10 | mandibulapenge ($125) | 9 | pirkit (#153) | |||
8 | púderkő (#119) | 44 | quwarg tojás (#360) | 9 | ramit kő (#226) | |||
27 | + | remák szív (#264) | 7 | rozmárfog (#1069) | 7 | sallank karom (#128) | ||
1 | sámán erszény (#650) | 1 | smirglilevél (#29) | 9 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szulfin (#676) | 1 | teknősesszencia (#702) | $4 | Thargodan esszencia ($328) | |||
2 | tyrex csont (#280) | $1 | + | vapár ág ($110) | 11 | xirnox szív (#213) | ||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | — |
Összsúly: 194.33 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (20 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20) | 8 | alligátorbőr (#661) | 6 | amniosz (#203) | 1 | csatabárd (#555) | 10 | extra takarmány (#1360) | 1 | féregbél (#1071) | 158 | kaja (#2) | 3 | kis ónixkulcs (#1110) | 6 | manakristály (#500) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 28 | mutáns csont (#331) | 8 | párducbőr (#1066) | 4 | párducszem (#1073) | 1 | próbakő (#1664) | 2 | pszi kő (#248) | 23 | purifikátor háj (#269) | 50 | sáfránypor (#211) | 97 | sallank karom (#128) | 3 | tudás gyöngye (#522) | 4 | ulkor gyöngy (#1072) | 48 | varkaudar pálinka (#1137) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
99 | arany (#50) | 1 | csuklyavirág (#133) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | madártoll (#112) | 10 | pirkit (#153) | |||
12 | spiritusz (#170) | 15 | tüske (#22) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | varázskő (#305) | 5 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranygyűrű (#193) | 3 | aranylánc (#191) | |||
8 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
17 | kaja (#2) | 1 | kőkés (#6) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | ryuku karvédő (#687) | 10 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tatu dob (#234) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 10 | ubuk tüske (#131) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 5 | vashegyű nyíl (#176) | 7 | víz (#27) |
185 | 186 | 187 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|