263. forduló, 265. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 11. 9h:16'
EZ A 714. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD
715. játékheted kezdete: márc. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826
ingyenf: 23

YORO OKIYI KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,50] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Éjmágus tükrét (2050 arany), 1 nagy vaspajzsot (35 arany), 1 varkaudar lándzsát (2 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 bronzsisakot (1 arany), 1 rákpajzsot (3 arany), 2 rövid íjat (3 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 moa üveggömb (eladási ár: 23 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 polip szívókát (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 orgyilkos tőrt (3 arany), 2 bőrsisakot (5 arany), 1 bronzsisakot (6 arany), 2 gromak bőrt (1 arany), 2 bronzpajzsot (2 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 lajhár csont (eladási ár: 210 arany, ebből a kezelési költség: 21 arany) ellenértékét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 806. hetének nyerőszámai: 18, 7, 24. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kardfogú fülemüle nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 450.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 445.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 445.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 440.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 435.]

ef 12 501 energia fejlesztése 12
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 351.]

p 74 232 2 használod a 74. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 2 vasérc molekuláit, előállítottál 2 ilkin ércet. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
V 24 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

kf 438 kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt, majd a csuklódra húzod az ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
TF 2 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

bb 225 2 beraksz a bankba a 225. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

fvh 13 felt. varázslat haszn. 13
Harci varázslataidat használni fogod minden 13. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

ftv 31 10 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 10. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

fkt 187 20 felt. készítesz a 187. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 mérgezett vasnyilat. IQ-d TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 325.]

fkt 1264 3 felt. készítesz az 1264. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

jlk 8614 jelszó kimondása 8614
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Teli erőből fejszét dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 fejsze. Alaposan megsorozod a massza szőrös potrohát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza farkát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-14 életpont.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a massza páncélos vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A massza vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ellenfeled regenerálódik! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza jobb szárnyát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-18 életpont.) Méregfoggal megbököd a massza szőrös potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fabontót. 2658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű, 3 mérg. ubuk dobónyíl, egy nagy vaskulcs, egy mérgezett vasnyíl, 3 nyílvessző és egy borostyán függő. Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 310.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
Leveszed az ónix masszavadítót, majd a csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[85,51] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy karmos tankány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal meghorzsolod a karmos tankány jobb középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [84,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár bal oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [83,52] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy álomvirágot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 286.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[82,51] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet leárnyékolva, délkelet felé tekintesz: Abrizu hegyeitől délre húzódik a napsütéses Rin völgy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az uzbány fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy királygyík. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a királygyík bal hátsó lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a királygyík testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [81,50] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Szomjazva veted magad a vízre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék farkát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [80,49] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy szekérkaravánt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 262.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[79,48] A síkságot ritka erdő váltja fel. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pókvadász. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy khór darázs. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs bal hátsó lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a khór darázs testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 darázsfarok. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [78,47] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy Pikoló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [77,46] Még mindig az erdőben vagy.

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 238.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[76,45] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél.

Észreveszel egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy olvasztókemencét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alpesi tehén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy gnóm kutatóállomás (550. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy barna hajú, csillogó szemű ember férfival. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy ezüst papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy sárga erőövet, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy mutáns pók trófea, egy emberevő trófea és egy sullár trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 vadászkést. IQ-d TF-elődött. [44 pontot használtál fel, van még 194.]

be 550 bemész az 550. épületbe
Közelebb óvakodsz a furcsa konstrukcióhoz. Amikor a rácshoz érsz, amelyet leginkább bejáratnak lehet nézni, az nagy nyikordulással magától feltárul! A kis gnóm lelkendezve fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról. Mesél a kutatásairól (nyilvánvalóan kiderül, hogy nem sokat haladt), te pedig a kalandjaidról számolsz be. [277 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 szeksztáns.]
A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

szk 186 keresed a 186. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy szeppent rákfattyat. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

kb 2 3 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 186.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 183.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 173.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 4, 17.
Kimerített a gyorsvágta. (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 173 pontod maradt, ebből a következő körre 173 pontot vihetsz át. Kapsz még 405 pontot. A következő körben tehát 578 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉJMÁGUS TÜKRE (1100. TÁRGY)
Ez a jókora tükör, ha épp nincs rá szükség, akár öklömnyi helyen is elfér, akár egy megnyomorgatott zsonglőrlabda. Ha viszont gazdájának szüksége van rá, pillanatok alatt képes felvenni egy állványra erősített, vastag fakerettel övezett tükör alakját. Elég reggelente egyszer megpillantanod e varázstárgy által megszépített képmásodat ahhoz, hogy különösen jó napod legyen. A legfurcsább az egészben, hogy semmilyen, a régen élt Éjmágus gonoszságára utaló jelet nem találni sem a tükör működésében, sem az általa elért hatásban. Hacsak a tükör használatától erősödő hiúságérzetet nem tekintjük annak. Az Éjmágus tükrét H 1100 paranccsal használhatod, fordulónként egyszer - a cselekedet hatása a Hadiszerencse II varázslat hatásával tökéletesen egyenértékű lesz, így nem is adódik össze vele.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 264. fordulód.

Erő: 32 (42) Szint: 20 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 393/356 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 32 (40) Varázspont: 332/21 Pénz: 1961 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 51/37 Pszi pont: 79/35 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1730 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5950 TP-t kaptál. Jelenleg 542561 TP-d van. A következő szinthez még 57439 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, renegát törpe. A 259. fordulódban 7095 arany került a bankszámládra. 7272 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/5 (+3%) szúrófegyverek: 20/31 (+2%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 15/60 dobófegyverek: 20/57 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); fejsze (#1240) (16 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 55/47 (+43%) 3. mászás: 10/12
4. csapdakészítés: 19/84 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/18 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 6/12 (+11%) 8. felderítés: 7/94 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 22/69 (+5%) 11. taumaturgia: 11/58 (+7%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 16/86 (+20%) 17. pszi: 10/83 (+18%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 8/72 20. bányászat: 30/85 21. főzés: 4/46 (+20%)
22. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974) tűzeső (#61) >> adószedő (#234)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 66 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 42 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3409.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 2 varkaudar lándzsa (#224)
2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
3 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
3 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
$1 bunkósbot ($9)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 21 mérgezett vasnyíl (#187) $3 nyílvessző ($108)
Dobófegyverek
8 fejsze (#1240) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 8 nyu-shuriken (#157)
7 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 bronzpajzs (#89) 1 nagy vaspajzs (#161) 3 rákpajzs (#98)
Páncélok
$1 bőrpáncél ($51) 1 gromak páncél (#270) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
3 bőrsisak (#57) 3 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739)
3 vas fejpánt (#408) 5 vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
$1 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690)
11 szürke bőrkesztyű (#271) $2 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
3 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
$2 borostyán függő ($162) 6 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
$1 aranylánc ($191) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141) $1 szem szimbólum ($142)
Karkötők/karvédők
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438) 1 + ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
4 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 80]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
52 uzbány csőr (#169) [bennük 583 csepp ugh méreg (#166), fér még: 41]
7 vizestömlő (#3) [bennük 135 korty víz (#27), fér még: 5]
6 zöld üveg (#82) [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 77]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 7 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313)
3 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
3 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 Sheran cserepe (#1271)
2 szeksztáns (#32) 5 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 20 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 35 álompor (#396)
2 árnyéksár (#61) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 8 bordacsont (#16) 1 cru formázó minta (#300)
1 csillezsályalevél (#1253) 2 darázsfarok (#654) $1 darázsszárny ($652)
1 dözmöng szív (#122) 1 elf csont (#664) $1 fabontó ($106)
1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 1 fülemüle agyar (#267)
1 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179) 2 gromak bőr (#268)
24 gyöngymangó (#135) 5 ilkin érc (#232) 2 jegesmedve bunda (#1067)
1 kazmár gyökér (#205) 20 kék orchidea (#68) $1 királygyík bőr ($44)
5 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656) 77 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa burát (#384)
1 moa obszidián (#380) 132 pirkit (#153) 5 pular kristály (#239)
1 rájabőr (#404) 4 ramit kő (#226) 1 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 1 szulfagor agyar (#677) 7 szvó-ektoplazma (#151)
1 troll csont (#704) 5 varkaudar csont (#1113) 18 vasérc (#152)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 187.36 kg Megterheltség: 135%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 11 bronzpenge (#126)
253 kaja (#2) 88 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 67 óndarab (#85)
5 orgyilkos tőr (#225) 73 rézdarab (#70) 43 spiritusz (#170)
6 szöges páncél (#65) 6 vasalt bunkó (#181) 6 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 orgyilkos tőr (#225) 3 pirkit (#153) 8 ugh méreg (#166)
8 vasérc (#152) 8 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 darázsfarok (#654)
1 darázsszárny (#652) 1 fabontó (#106) 3 gyöngymangó (#135)
2 ilkin érc (#232) 2 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 királygyík bőr (#44) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 9 mérgezett vasnyíl (#187)
1 nagy vaskulcs (#186) 3 nyílvessző (#108) 1 sullár hólyag (#168)
1 szeksztáns (#32) 1 tankány karom (#237) 1 uzbány csőr (#169)
3 vadászkés (#1264) 43 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(76,45) gnóm kutatóállomás (#550), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), 46. jellempróba, egy ember férfi
(78,47) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(79,48) Raia rúnaköve, pókvadászok (#59), khór darázs (#348)
(80,49) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 48. jellempróba, Raia oltár
(81,50) Dornodon rúnaköve, patak, Leah oltár, 42. jellempróba, rájanyékek (#58)
(82,51) uzbányok (#102), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 33. jellempróba, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), királygyík (#26)
(83,52) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 23. jellempróba
(84,52) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, sullárok (#101), púpos burástya (#92)
(85,51) karmos tankány (#137), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, 21. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* *** 2009.03.02. *** - Frissítettem a TFFree programot, ennek köszönhetően a Free verzióban is megszűnt az a korábbi hiba, aminek köszönhetően a karakterek -5 sebzést kaptak.
- A képességfás fejlesztésnél valamiért Szilárd bent felejtett néhány képességet, amire Zoli az elején explicit leírta, hogy a képességfás fejlesztésnél ezek nem működnek, ezért ezeket kiszedtem (vértestvér öregedés, szent tölgy és nekrofun affinitás tvp költség módosítása, tulajdonság tf-elő képesség).
- Ezzel párhuzamosan, a fórumon történt felvetéseket kielemezve és átgondolva, az új EF parancs költségét 10 TVP-ről 7-re csökkentettem.
- A kedvenc táborhely (503) nem működött. Javítottam.
- Zaforion esszenciájának használatakor most már megjelenik a szöveg.
- A tudati portya (501) képességről, sajnos, ebből jóformán egyetlen programsor sem úgy működött, ahogy kellett volna, az egészet újraírtam, illetve a távolság*2 TVP emberenkénti költséget távolság*1 TVP-re csökkentettem.
- Most már a ryuku őrtorony által kreált szopókövet is azonnal semlegesíti az áldott kő vagy ősi nyaklánc.
- A munka gyümölcse most már a RoMbolás parancsnál is működik.
- Az FTV beállításoknál a 90-es szintkorlátot kitoltam 99-re, mivel már van 90. szint fölötti karakter, akire a korábbi verzióval az FTV nem működött.
- A karakterlapon most már az is megjelenik, hogy a Közös Tudatod milyen régi típusú képességekkel rendelkezik.
- Elkészültem 3 új tudati képességgel, ezek a tudati gyorsítás (513, +1 lőfegyver támadás), tudati kitérés (szint/4% esély a lőfegyver elkerülésére) és a tudati kontaktus (517, 3 helyett hat direkt kontaktus lőhető egy körben, ha olyanra lövöd, akinek nincs vp-je, az sebződik). Az utóbbi képességet kiegészítettem a leírtakhoz képest azzal, hogyha olyan ellenfélre lövöd, akinek van vp-je, az eddigi max 120 helyett max 180 vp-t szívsz belőle.

Üzenet küldése a karakternek