Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 2. 9h:07' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1089. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat |
ftv 134 252 | felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 252. szörnyet |
t 252 1 | támadod a 252. szörnyet |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 72 64 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
be 710 138 | bemész a 710. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
v 181 186 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 389 1 | megveszed a 389. tárgyat 1 |
ve 237 2 | megveszed a 237. tárgyat 2 |
ve 554 20 | megveszed az 554. tárgyat 20 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Kiváló munka volt (+40 varázspont). 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 2, gyógyulás: 28, összesen: +26 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,89] Lápos, ingoványos területet jársz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy káoszteknőc. {egyik sebzési módja: 1x 10d6+12.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a káoszteknőc puha lábát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Cápafoggal megdöföd a káoszteknőc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A káoszteknőc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 teknőcteknőt. Kiváló munka volt (+40 varázspont). 2271 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 69, gyógyulás: 43, összesen: -26 ÉP}
v 198 144 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
[144,63] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik.
m 4 6 7 | mozogsz délre, nyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel eltalálod a quwarg parafenomén bal első lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Cápafoggal eltalálod a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+40 varázspont). 1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [143,64] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Mozgást észlelsz oldalról. Egy pordémon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a pordémon portestét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+40 varázspont). 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [142,63] Félig kiégett területen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy szárnyas gömböc irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Cápafoggal eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. Jól harcoltál! (+40 varázspont.) 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
ek 7 22 7 | t. energia kisütése: 7 22 7 |
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál bal oldalát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Bronz taiderrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Cápafoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1321, sebződés: 8, gyógyulás: 79, összesen: +71 ÉP}
le 519 | leveszed/lerakod az 519. tárgyat |
vv 156 | elmormolod a 156. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a cápafogat ellenfeledre támadsz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal teljesen átszúrod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 35, gyógyulás: 2, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Marokra fogva a cápafogat a másikra rohansz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 45, gyógyulás: 2, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Cápafoggal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 46, gyógyulás: 16, összesen: -30 ÉP}
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: | keresed a 230. szörnyet a 160. szörnyet a 255. szörnyet |
* 2. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
OGRE ÖV (834. TÁRGY) Az ogrék húsos, hájas testükön ilyen apró drágakövekkel kirakott öveket viselnek, melyek különös varázshatalommal bírnak. Elkészítésének módjáról csupán a leghatalmasabb ogrék tudnak, de ők semmi pénzért nem tennék közkinccsé ezt az információt. Ha nem vagy elég tapasztalt, az ogre öv egyszerűen összeroppantana, így csupán 25. szintet elért kalandozók tekerhetik derekuk köré. A pluszok pedig, melyet az öv ad viselőjének: +2 védettség, +2 erő és +1 sebzés minden egyes közelharcban leadott ütésre. |
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY) A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz néhány évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne. |
PSZI-KONVERZIÓ (115. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet csak akkor fogod tudni használni, ha már tagja vagy egy Közös Tudatnak. Segítségével direkt pszi energiát alakíthatsz át Tudati energiává. Természetesen az energiaveszteség mértéke igen nagy: egy Tudatpont előállításához 50 pszi pont szükséges. A TU-d nem mehet így az MXTU-d fölé. A pszi konverzió használatához a P 115 <TU mennyiség> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. A pszi-konverzió használatától a pszi szakértelmed nem fejlődik! |
VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY) A Túlélők Földjén nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le. |
Erő: | 31 (47) | Szint: | 30 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 39 (40) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 34 | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 7/26 év |
Egészség: | 33 (36) | Életpont: | 563/729 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 40 (51) | Varázspont: | 1299/234 | Pénz: | 10 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 177/8 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 147 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 17 | szúrófegyverek: | 36 |
vágófegyverek: | 17 | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 26 |
dobófegyverek: | 28 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30 | 2. nyomkövetés: | 88 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 16 | 8. titkosírás: | 4 | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 77 | 12. taumaturgia: | 67 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 16 | 15. harcművészetek: | 14 |
16. zene: | 4 | 17. szörnyismeret: | 43 | 18. pszi: | 23 (+1) |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 4 | 21. bányászat: | 25 |
22. úszás: | 10 (+7) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 20 TVP-ért |
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), kamionoszaurusz (#767) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | a lélek védelme (#57) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) | szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | agykorbács (#97) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
izomernyesztés (#33) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tükör (#43) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét tekercs (#535) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szigony (#389) | 2 | tankány karom (#237) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
2 | tünde nyíl (#554) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | zöld üveg (#82) |