263. forduló, 265. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 2. 15h:02'
EZ A 315. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD
316. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 31. pontnál.
Az aranytermő erszény 63 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+269 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+166 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: tf 3 0 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 406.]

* 3. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 401.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 6. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 386.]

* 7. KP: v 88 0 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 386.]

* 8. KP: hh 1100 1133 1253 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 385.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy kvazár páncél elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 364.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 358.]

* 9. KP: v 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 10. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

ffk 500 500 300 felt.fv.kozkázata: 500 500 300
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 500 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 500 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 300 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

bb 2 151 522 beraksz a bankba a 2. tárgyat (151 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 21 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 szvó-ektoplazmát. Beraksz a bank széfjébe 1 tudás gyöngyét. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

kt 2321 elkészíted a 2321. tárgyat
Legyártottál 1 kőkés szimbólumot. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 343.]

kf 2321 kézbeveszed/felveszed a 2321. tárgyat
A nyakadba akasztod a kőkés szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

fvh 25 felt. varázslat haszn. 25
Harci varázslataidat használni fogod minden 25. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

vi 10 viselkedésed: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

v 57 elmormolod az 57. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 338.]

v 7 90 1 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 32 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 335.]

v 7 57 5 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 25 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 332.]

lm 36 41 mozogsz 36 41
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [36. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg királynő az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő torát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [38. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [39. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [40. PONT.] Hirtelen egy láncravert quwargot veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a láncravert quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a láncravert quwarg torát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával többször eltalálod a láncravert quwarg potrohát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A láncravert quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 93, gyógyulás: 19, összesen: -74 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [41. PONT.] Hamarosan egy quwarg királynőt pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 galachmitot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 292.]

lm 48 49 54 mozogsz 48 49 54
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [43. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg szabotőr van előtted! (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 28 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 34, gyógyulás: 2, összesen: -32 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [45. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szabotőr lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával eltalálod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [48. PONT.] Hamarosan egy quwarg szabotőrt pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [49. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 4 remák szív. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [54. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy kisebb quwarg isten az. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 193 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi hatás! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (52 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő, 30 arany, 2 aranytű, egy ezüst kulcs, egy ezüst karkötő, egy vas dobónyíl, egy obszidián függő, egy kristálygömb és egy fekete gyöngy. Messze hajítod a vacak kis láncravert quwarg trófeát, és kiszedsz egy kisebb quwarg isten trófeát. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 353, gyógyulás: 126, összesen: -227 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +89 életerő.) [110 pontot használtál fel, van még 182.]

lm 62 65 mozogsz 62 65
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [55. PONT.] Hirtelen egy élőholt quwargot veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg nyakát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [62. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 40 madártoll. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [63. PONT.] Hamarosan egy quwarg felderítőt pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy quwarg felderítőt pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [65. PONT.] Hamarosan egy quwarg nagymestert pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Aritma ostorával eltalálod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 27, gyógyulás: 71, összesen: +44 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 manakristályt. [80 pontot használtál fel, van még 102.]

bb 500 5 beraksz a bankba az 500. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 67 75 76 mozogsz 67 75 76
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [64. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [63. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [60. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [59. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [58. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [57. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [56. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [55. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [66. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [67. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szabotőr lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hamarosan egy quwarg nagymestert pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester bal középső lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [66. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [55. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [68. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [69. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg harcos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt quwarg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Hamarosan egy quwarg királynőt pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő jobb vállát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [70. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út ismét kanyarodik. [72. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [73. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [74. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [75. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy láncravert quwarg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láncravert quwarg torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a láncravert quwarg jobb oldalát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával többször eltalálod a láncravert quwarg jobb első lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 97, gyógyulás: 20, összesen: -77 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 20 gyöngymangó és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [100 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 76 76 78 mozogsz 76 76 78
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

bpk 6 bef. parancs kivétele: 6
H 147 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

bpb bef. parancs berakása:

h 243 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: tf 1 0 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 13, 21.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 405 pontot. A következő körben tehát 402 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KVAZÁR PÁNCÉL (251. TÁRGY)
A kvazár páncél elkészítésére egyedül nem vállalkozhatsz: ehhez megfelelő szakembereket kell keresni, akik rendelkeznek a kvazár megmunkálásához szükséges felszereléssel. Igen, egy jól felszerelt kvazár kohóról van szó. A szükséges komponensek, amelyeket magaddal kell vinni, aránylag könnyen beszerezhetőek: mindössze 14 kvazárról és egy Arx formázó mintáról van szó. A kvazár páncél igen ellenálló, és 12-vel megnöveli a védettségedet, ha a KF 251 paranccsal magadra öltöd. A kvazár páncél megkovácsolásának kivárása 120 TVP-t vesz igénybe. A páncél elkészíttetéséhez a KT 251 parancsot kell kiadnod.

QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY)
A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 264. fordulód.

Erő: 34 (49) Szint: 29 Merészség: 10/4 Magasság: 110 cm
IQ: 38 (55) Támadás: 39 (41) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 22 (29) Védekezés: 56 (61) Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 471/428 Jellem: gonosz (481) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (39) Varázspont: 672/104 Pénz: 1930 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 76/31 Pszi pont: 274/542 EFejl: 30
Eddig összesen 3523 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 793 TP-t kaptál. Jelenleg 2 942 221 TP-d van. A következő szinthez még 57 779 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, kisebb quwarg isten, quwarg nagymester. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5650 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/28 ökölvívás: 20/64 szúrófegyverek: 1/9
vágófegyverek: 30/67 (+10%) ütőfegyverek: 32/89 (+7%) lőfegyverek: 31/16 (+4%)
dobófegyverek: 24/34 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) << csatabárd (#555) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 1. szinten, 74. ponton
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 136,66
Kedvenc táborhely: 106,96
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/70 2. nyomkövetés: 62/53 3. mászás: 16/86
4. csapdakészítés: 21/17 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/28 6. gyógyítás: 16/0
7. titkosírás: 11/29 8. felderítés: 29/53 9. szörnyidomítás: 8/64
10. teológia: 30/77 (+16%) 11. taumaturgia: 27/51 (+4%) 12. szerencsejáték: 3/41
13. versengés: 16/6 14. zene: 16/53 15. szörnyismeret: 47/46
16. pszi: 54/26 (+3%) 17. zárnyitás: 14/89 18. vadászat: 5/9
19. bányászat: 35/58 20. testépítés: 15/27 21. úszás: 3/9
22. főzés: 17/72 23. csapatmunka: 5/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), csatabárdot (#555) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vortexmágus (#418)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) (9984,40) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) esszenciavédelem 2 (#188)
a lélek védelme (#57) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
fehérál.roncsolása (#248) >> nők (#999) fehérál.roncsolása (#248) >> férfiak (#998)
fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál.
3.) "Raia szent lovagjai" halomra ölik híveimet a nagyvárosok környékén. Koncolj fel legalább egyet e pimaszok közül!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 250 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 bőrsisak (#57) 1 bronzpáncél (#90) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 1 ezüst nyaklánc (#117) 2 gyógykenőcs (#313)
1 isteni könnycsepp (#260) 15 kaja (#2) 1 kőkés (#6)
1 mocsári penke (#148) 1 sáfránypor (#211) 1 szvó-ektoplazma (#151)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
150 arany (#50) 2 aranytű (#272) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184) 3 fekete gyöngy (#99)
1 galachmit (#310) 22 gyöngymangó (#135) 1 kőkés szimbólum (#2321)
1 kristálygömb (#265) 39 madártoll (#112) 1 obszidián függő (#195)
10 quwarg kristály (#2238) 4 remák szív (#264) 2 spiritusz (#170)
12 ugh méreg (#166) 1 umbatari karkötő (#278) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), láncravert quwarg (#744), quwarg szabotőr (#301), kisebb quwarg isten (#213), élőholt quwarg (#202), quwarg felderítő (#299), quwarg nagymester (#214), quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek