Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. szept. 1. 21h:47' EZ A 1285. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD 1286. játékheted kezdete: szept. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1599 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod az ongóliant testét. Kritikus ütés! (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv, egy pular kristály és egy ezüst kulcs. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 87, gyógyulás: 84, összesen: -3 ÉP}
* 1. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 5. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [118,73] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pattanóböde közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pattanóböde testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 23, gyógyulás: 18, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [118,74] Belegyalogolsz a tengerbe. Magabiztosan tempózol előre. A víz egy kicsit hideg. Aztán ráébredsz, hogy ez nem is valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos!
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rohansz. Méregfoggal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a méregfogat a másikra ugrasz. Méregfoggal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal teljesen átdöföd az opati polip testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a troll bányász testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször eltalálod a troll bányász bal lábát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Méregfoggal néhányszor megkarcolod a troll bányász testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A troll bányász kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a troll bányász testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 284, gyógyulás: 134, összesen: -150 ÉP}
(Továbbmész...) [120,74] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy fémbontó szójer. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer kitinpáncélját. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a fémbontó szójer testét. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a fémbontó szójer testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 4, gyógyulás: 14, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [121,74] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Felfedeztél egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy fekete griff! Csak most tűnik fel, hogy ez Zuramagor. (ld. enc.)
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zuramagor nyakát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a Zuramagor bal szárnyát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Méregfoggal megérinted a Zuramagor bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Apró csípést ejt rajtad a Zuramagor csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zuramagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 griff nyakék (ld. enc.). 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 6, gyógyulás: 15, összesen: +9 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranygriff aranyszínű testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az aranygriff jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod az aranygriff aranyszínű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az aranygriff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az aranygriff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az aranygriff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranytollat. 656 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 18, gyógyulás: 13, összesen: -5 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer fejét. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a fémbontó szójer bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
m 2 5 6 | mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra |
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya bal oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [121,75] Továbbra is alacsonyhegység.
(Továbbmész...) [120,75] Épületek tűnnek fel. Egy tábláról leolvasod a település nevét: Trolltárnák. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
szk 679 | keresed a 679. szörnyet |
ef 6 507 | energia fejlesztése 6 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: tf 3 20 0 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 34 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért |
HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY) Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai. |
VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM) Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén. Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása. |
TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY) A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra. |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY) Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.) |
ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY) Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered... |
GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY) Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel. |
MITHRIL (352. TÁRGY) Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül. |
Erő: | 34 (56) | Szint: | 28 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 44 (58) | Támadás: | 48 (50) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 33 (45) | Védekezés: | 42 (47) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 28 (42) | Életpont: | 639/710 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (45) | Varázspont: | 1091/163 | Pénz: | 2018 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 36/0 | Pszi pont: | 218/272 | EFejl: | 34 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/48 (+148%) | ökölvívás: | 30/17 (+2%) | szúrófegyverek: | 23/8 (+2%) |
vágófegyverek: | 17/37 | ütőfegyverek: | 7/99 | lőfegyverek: | 19/59 |
dobófegyverek: | 28/37 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << raptor szablya (#482) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
119,74 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 94,51 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 130 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/33 | 2. nyomkövetés: | 57/96 (+40%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 11/63 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 18/39 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/27 |
7. gyógyítás: | 56/63 | 8. titkosírás: | 5/34 | 9. felderítés: | 12/80 |
10. szörnyidomítás: | 5/56 | 11. teológia: | 25/54 (+20%) | 12. taumaturgia: | 30/97 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/43 | 14. versengés: | 5/4 | 15. harcművészetek: | 30/0 |
16. zene: | 21/65 | 17. szörnyismeret: | 22/56 (+33%) | 18. pszi: | 20/99 (+7%) |
19. zárnyitás: | 1/36 | 20. vadászat: | 10/35 | 21. bányászat: | 14/64 (+84%) |
22. úszás: | 5/60 (+60%) | 23. főzés: | 6/77 (+15%) | 24. csapatmunka: | 1/15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1204. karakternek |
ásol max. 36 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kobudera (#8), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (4,10) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 62, 63, 67, 68, 189, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 56 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6378 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
$1 | csontszablya ($64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | csontpálca (#329) | 1 | jégcsákány (#1574) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | |||||
Lövedékek | ||||||||
8 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | $7 | mérg. ubuk tüske ($137) | |||
13 | nyílvessző (#108) | 51 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
9 | bumeráng (#249) | 2 | ekharion dárda (#1557) | 3 | ezüstshuriken (#327) | |||
16 | jégpasztilla (#1566) | 59 | * | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | ||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 6 | ubuk dobónyíl (#138) | 7 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | Ek'Hor pajzsa (#1556) | $2 | kis vaspajzs ($159) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | ||||
Sisakok | ||||||||
3 | bőrsisak (#57) | 2 | * | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) | ||||
Övek | ||||||||
2 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | $1 | ezüst nyaklánc ($117) | 1 | griff nyakék (#1579) | |||
1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | korinthai talizmán (#814) |
4 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | vortex talizmán (#812) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | $1 | ezüst karkötő ($158) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | |
1 | réz papi karkötő (#307) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$1 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. jádeköve (#2565) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 13] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10] | ||||||
6 | huhogó bibe (#332) | [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 68] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20] | ||||||
11 | sullár hólyag (#168) | [bennük 31 csepp spiritusz (#170), fér még: 189] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
11 | uzbány csőr (#169) | [bennük 119 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 49 korty víz (#27), fér még: 31] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 83] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 4 | aranypikkely (#415) | 7 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 3 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 3 | ezüst kulcs (#184) | ||
5 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 110 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
2 | kötél (#92) | 2 | kristálygömb (#265) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 2 | megsemmisítő (#1540) | |||
5 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 3 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | szent jogar (#150) | |||
1 | távcső (#42) | $5 | tüskecsapda ($242) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
Rúnák és kenőcsök | ||||||||
1 | * | yaurr rúna (#2618) | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
75 | álompor (#396) | 22 | amniosz (#203) | 1 | antilopbőr (#48) | |||
2 | aranytoll (#572) | 35 | argumérc (#2632) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bordacsont (#16) | 4 | bunthar bőr (#733) | 9 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 7 | darázsszárny (#652) | 8 | dorony tüdő (#212) | |||
14 | dözmöng szív (#122) | 14 | drótszőr (#37) | $8 | elkarog szőr ($665) | |||
2 | evaporőr háj (#105) | 1 | fabontó (#106) | 39 | fekete gyöngy (#99) | |||
19 | főnixtoll (#563) | 1 | galachmit (#310) | 5 | grifftojás (#179) | |||
7 | gromak bőr (#268) | 9 | gyíkfű (#201) | 21 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | ilkin érc (#232) | 15 | kaktusztüske (#114) | |||
5 | karbin plazma (#199) | 2 | kazmár gyökér (#205) | 2 | kék orchidea (#68) | |||
15 | kőszem (#304) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
5 | lidércesszencia (#1074) | 5 | liumbe hajtás (#655) | 43 | madártoll (#112) | |||
81 | mákrózsa virág (#56) | 6 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | moa gyémánt (#385) | 3 | moa üveggömb (#383) | 1 | moa zafír (#381) | |||
5 | mocsári penke (#148) | 1 | mocsárivércszem (#1758) | 2 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 16 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
54 | pirkit (#153) | 3 | polip szívóka (#391) | 1 | púderkő (#119) | |||
7 | pular kristály (#239) | 8 | purifikátor háj (#269) | 5 | ramit kő (#226) | |||
7 | remák szív (#264) | 13 | rézdarab (#70) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
2 | sámán erszény (#650) | 1 | smaragdkő (#678) | 36 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
3 | szulfin (#676) | 6 | + | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | ||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tükör (#43) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | vapár ág (#110) | 8 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | 32 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 212.42 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 7 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | aranytoll (#572) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | griff nyakék (#1579) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
4 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | óndarab (#85) | 3 | polip szívóka (#391) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | ramit kő (#226) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
1 | szent jogar (#150) | 4 | ugh méreg (#166) | 4 | vasérc (#152) |
117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | |
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|