Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 24. 12h:15' EZ A 674. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD 675. játékheted kezdete: jún. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 7. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
v 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
ef 10 511 | energia fejlesztése 10 |
kf 317 | kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar jobb karját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [102,97] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kétfejű troll. {támadása: 37.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 81 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll jobb vállát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kétfejű troll jobb karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-12 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 56, gyógyulás: 10, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [101,97] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elhagyott bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Gyors ütemben mászni kezdesz lefelé, egyenest a bányajárat ásítozó mélyére. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy fémbontó szójer! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 15 ütő ellen.}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer fejét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a bányarém fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bányarém bal lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a bányarém jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bányarém néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A bányarém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 50, gyógyulás: 10, összesen: -40 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a renegát törpe testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a renegát törpe tömzsi testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a renegát törpe jobb oldalát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A renegát törpe néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a renegát törpe tömzsi testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a renegát törpe fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A renegát törpe csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A renegát törpe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 125, gyógyulás: 26, összesen: -99 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor vörös bundáját. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor felkarcolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 szulfin. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 46 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [99,98] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy bibircsók-óriás. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 9 szúró, 9 vágó, 9 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (3 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 133 1 | elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tim 70 | titkosírás megfejtése 70 pontért |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 63 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a massza sszetett szemét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a massza egyik karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A massza fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A massza leken néhány pofont. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy és egy ezüst kulcs. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 228, gyógyulás: 25, összesen: -203 ÉP}
f 1 | kísérletezel az 1. tárggyal |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [96,98] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
tim 70 | titkosírás megfejtése 70 pontért |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 111 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a fémbontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő kis aranykulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a renegát törpe testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a renegát törpe bal oldalát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a renegát törpe testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A renegát törpe csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Csatabárddal néhányszor megcsapod a renegát törpe tömzsi testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a renegát törpe testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A renegát törpe most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 128, gyógyulás: 26, összesen: -102 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Becsapódva, megdöfi a bányarém fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bányarém fejét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a bányarém jobb karját. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A bányarém csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
kt 133 1 | elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot) |
szk 99 22 7133 | keresed a 99. szörnyet a 22. szörnyet a 7133. szörnyet |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY) Gigantikus méretű energiahurrikán tombol előtted. Ha nem beszélnének mindenhol erről, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy előforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idő szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehető, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal: - üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyű katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellő tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Először is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelő anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élő szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert! |
ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY) Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (elfeknél 15-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet). |
A VÉGZET KULCSA (2320. TÁRGY) A Végzet Kulcsát bármelyik kalandozó elkészítheti, egy asztrális vortex energiáját felhasználva. Alapanyagként egy d.e.m-re lesz szükséged, és néhány növényre: 5 csuklyavirágra, 5 ovimon-bogyóra, 5 kazmár gyökérre és 5 móri gyümölcsre. A Végzet Kulcsát a H 2320 paranccsal használhatod, 10 TVP árán. Az első használatkor megmutatja neked a Verem első szintjének térképét! A kulcsot legközelebb a következő fordulódban fogod tudni használni, ekkor elrepít a Verem 1. szintjének 1. pontjára. Vigyázz, a Veremben olyan kihívásokkal kell szembenézned, amelyek még egy hozzád hasonló tapasztalt kalandozó számára is rettenetesek lehetnek! Ha valahogy mégis sikerül eljutnod a Verem következő szintjére vezető lépcsőhöz, megkapod a következő szint térképét, és automatikusan kiteleportálsz. A H 2320 paranccsal is ki tudsz teleportálni a Végzet Verméből a kiindulási mezőre. Egy körben legfeljebb egyszer teleportálhatsz be a Végzet Vermébe! Pörhemór körével nem tudsz a Verembe visszateleportálni, térképelemzéssel, moa kémplelővel a Végzet Verméről sajnos nem tudsz extra információkat szerezni. |
Erő: | 28 (33) | Szint: | 23 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 22 (27) | Védekezés: | 28 (32) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 29 (31) | Életpont: | 324/118 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 30 (34) | Varázspont: | 471/22 | Pénz: | 1737 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 35/11 | Pszi pont: | 162/19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/46 | vágófegyverek: | 25/85 (+4%) |
ütőfegyverek: | 26/44 (+13%) | lőfegyverek: | 22/68 (+16%) | dobófegyverek: | 15/12 |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -18.); mérgezett vasnyíl (#187) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 40 százalék; |
95,97 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/46 | 2. nyomkövetés: | 46/48 (+21%) | 3. lopás: | 4/81 |
4. mászás: | 13/50 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 17/99 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/19 |
7. gyógyítás: | 44/53 (+24%) | 8. titkosírás: | 13/60 (+62%) | 9. felderítés: | 22/33 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 7/54 | 11. teológia: | 26/0 (+11%) | 12. taumaturgia: | 24/50 (+4%) |
13. versengés: | 7/96 | 14. zene: | 15/76 (+4%) | 15. szörnyismeret: | 30/84 (+20%) |
16. pszi: | 20/5 (+5%) | 17. zárnyitás: | 3/84 | 18. vadászat: | 14/49 |
19. bányászat: | 37/40 (+20%) | 20. főzés: | 10/85 (+10%) | 21. csapatmunka: | 1/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), piromenyét (#99) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
3.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 990 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 134.65 kg | Megterheltség: 119% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 11 | kaja (#2) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 3 | ugh méreg (#166) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | |||
7 | víz (#27) | 1 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | arany (#50) | 1 | bronzsisak (#88) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 9 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | ramit kő (#226) | |||
6 | rézdarab (#70) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szulfin (#676) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 4 | vasérc (#152) |
94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | |
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|