262. forduló, 264. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 2. 9h:21'
EZ A 713. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD
714. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826
ingyenf: 24

YORO OKIYI KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,47] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 gyógykenőcsöt (23 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ezüst papi karkötőt (25 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 nektoraf faggyú (eladási ár: 21 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 gromak páncélt (15 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 gyógykenőcs (eladási ár: 58 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 csontszablyát (1 arany), 1 csontszablyát (1 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 varkaudar csontot (8 arany), 1 bőrsisakot (4 arany), 11 bronzpengét (120 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 lajhár csontot (21 arany kikiáltási áron), 1 moa üveggömböt (23 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 2 vassisakot (45 arany), 1 nagy vaskulcsot (15 arany), 8 bordacsontot (15 arany).
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy aranypikkely van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+68 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 804. hetének nyerőszámai: 5, 11, 22. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kardfogú fülemüle nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 457.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 452.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 452.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 447.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 442.]

ef 5 501 energia fejlesztése 5
Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 442.]

ek 143 t. energia kisütése: 143
Lehetőség van mostantól az EK parancs letiltására. (ld. enc.) Megidézed a szellemek síkjáról Mestered lelkét! Döbbenetes, milyen hihetetlen erő sugárzik a spirituális entitásból! Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél az ökölvívás terén! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 392.]

v 22 72 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő rézsisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 rézdarab. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 387.]

bb 2 19 beraksz a bankba a 2. tárgyat (19 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 19 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

bb 70 5 beraksz a bankba a 70. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

p 74 232 2 használod a 74. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 2 vasérc molekuláit, előállítottál 2 ilkin ércet. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 382.]

ftv 32 999 felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a nőket
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ba 301 nem támadod a 301. szörnyet
BA 301 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ftv 31 163 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 163. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ftv 32 998 felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a férfiakat
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

flh 21 351 felt. lőfegyver haszn. 21 a 351. tárggyal
FLH 21 351 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ftv 61 234 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 234. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ftv 34 302 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 302. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

dx 1 repítsen a d.ex.m. 1 lépésig
Mentálisan összpontosítasz. Igen, a következő pillanatban érzed, létrejött a kapcsolat a deus ex machinával! Utasítod, hogy vészhelyzetben 3 mérföldre repítsen el. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

flh 16 1240 felt. lőfegyver haszn. 16 az 1240. tárggyal
Ok, FLH 16 1240 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
Leveszed az ónix masszavadítót, majd a csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

kb 153 132 kiveszel a bankból a 153. tárgyat (132 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 132 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

bb 126 11 beraksz a bankba a 126. tárgyat (11 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 11 bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

v 77 elmormolod a 77. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a fúzió varázslatot! Létrehoztál 1 kvazárt. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]

v 77 elmormolod a 77. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a fúzió varázslatot! Létrehoztál 1 kvazárt. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 372.]

fkt 187 12 felt. készítesz a 187. tárgyat (12 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 9 mérgezett vasnyilat. IQ-d TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 354.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[79,48] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy pókvadász. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pókvadász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász jobb első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy halálmadár. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [80,49] Az erdőt síkság váltja fel. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [81,50] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a rájanyék jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 330.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[82,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szemedet leárnyékolva, délkelet felé tekintesz: Abrizu hegyeitől délre húzódik a napsütéses Rin völgy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [83,52] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [84,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 306.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[85,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [86,51] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kék orchideacserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pókvadász. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [87,51] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bandita nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita bal vállát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a bandita testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. [24 pontot használtál fel, van még 282.]

be 45 bemész a 45. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

lm 3 905 4 mozogsz 3 905 4
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [2. PONT.] Egy vadász varkaudar lakik itt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 bőrpáncélt. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd. [23 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 900 6 905 mozogsz 900 6 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 242.]

lm 7 900 8 mozogsz 7 900 8
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [7. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 24 arany, 1 szem szimbólum és 1 szent jogar. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.] [17 pontot használtál fel, van még 225.]

lm 905 9 900 mozogsz 905 9 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az út véget ér - egy zsákutca! [9. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 214.]

lm 10 12 905 mozogsz 10 12 905
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar mágus! Fegyvere egy bunkósbot. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [12. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [54 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 13 900 1 mozogsz 13 900 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [13. PONT.] Egy manifesztátort veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 fűszertartót. Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 rákpajzs, 1 borostyán függő és 1 aranylánc. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [11. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [2. PONT.] Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [41 pontot használtál fel, van még 119.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[86,50] Tovább barangolsz a fák között.

Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Se oldala, se feneke,
Mégis megáll a víz benne.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 106.]

szk 146 keresed a 146. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kardfogú fülemülét. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

fkt 3 7 felt. készítesz a 3. tárgyat (7 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 vizestömlőt. IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 66.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 63.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+16 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 76.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 66.]

* 4. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 26.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 18, 2.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 404 pontot. A következő körben tehát 430 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

EK PARANCS LETILTÁSA
Mint KT vezetőnek, mostantól lehetőséged van az EK parancs letiltására a rest tagokkal szemben. Ehhez az EK 12 <TU> <kalandozó> parancsot kell kiadnod. <kalandozó> nem használhatja az EK parancsot, amíg az aktuális képességbe legalább <TU>-t be nem fejlesztett. TU értéke maximálisan 30 lehet. Az EK 12 parancs törlődik, ha az illető megfelelő számú TU-t fejlesztett. (Illetve kiadhatsz egy EK 12 1 <kalandozó> parancsot is.) Ha időközben új képességet kezdtek, és az illető nem hajtotta végre a normát, akkor az új képességnél kell megcsinálnia az általad meghatározott minimális mennyiséget. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a parancs a KT összes tagjára érvényes, de ez 5 TU-ba kerül, mivel az ilyen zsarnoki tettre igen ritkán van logikus magyarázat.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 263. fordulód.

Erő: 32 (42) Szint: 20 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 393/350 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 32 (40) Varázspont: 332/6 Pénz: 3864 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 51/42 Pszi pont: 79/39 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1721 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4741 TP-t kaptál. Jelenleg 536611 TP-d van. A következő szinthez még 63389 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, renegát törpe. A 259. fordulódban 7095 arany került a bankszámládra. 7236 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/2 (+2%) szúrófegyverek: 20/29 (+3%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 15/60 (+15%) dobófegyverek: 20/54

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); fejsze (#1240) (16 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 55/4 3. mászás: 10/12
4. csapdakészítés: 19/78 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/18 (+33%) 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 6/1 8. felderítés: 7/94 (+7%) 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 22/64 (+3%) 11. taumaturgia: 11/51 (+31%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 16/66 (+20%) 17. pszi: 10/65 (+18%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 8/72 20. bányászat: 30/85 21. főzés: 4/26 (+20%)
22. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974) lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> adószedő (#234)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 54 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3409.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) $1 orgyilkos tőr ($225)
$1 varkaudar lándzsa ($224) 2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
3 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
$1 bunkósbot ($9)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 12 mérgezett vasnyíl (#187) 8 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
8 fejsze (#1240) 8 nyu-shuriken (#157) 7 tolmokov-koktél (#351)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 rákpajzs (#98)
Páncélok
$1 bőrpáncél ($51) 1 gromak páncél (#270) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * harci maszk (#1739) 3 vas fejpánt (#408)
5 vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690) 11 szürke bőrkesztyű (#271)
$1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
3 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
$1 borostyán függő ($162) 6 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
$1 aranylánc ($191) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141) $1 szem szimbólum ($142)
Karkötők/karvédők
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438) 1 + ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
3 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
51 uzbány csőr (#169) [bennük 591 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21]
7 vizestömlő (#3) [bennük 92 korty víz (#27), fér még: 48]
6 zöld üveg (#82) [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 77]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 7 deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576)
3 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2)
1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32)
5 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 20 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 35 álompor (#396)
2 árnyéksár (#61) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 8 bordacsont (#16) 1 cru formázó minta (#300)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsfarok (#654) 1 dözmöng szív (#122)
1 elf csont (#664) 1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
1 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179)
21 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232) 2 jegesmedve bunda (#1067)
1 kazmár gyökér (#205) 20 kék orchidea (#68) 5 kvazár (#244)
1 liumbe bimbó (#656) 77 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380)
135 pirkit (#153) 1 polip szívóka (#391) 5 pular kristály (#239)
1 rájabőr (#404) 4 ramit kő (#226) 1 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 1 szulfagor agyar (#677) 7 szvó-ektoplazma (#151)
1 troll csont (#704) 5 varkaudar csont (#1113) 26 vasérc (#152)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 159.59 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 11 bronzpenge (#126)
256 kaja (#2) 88 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 67 óndarab (#85)
$3 orgyilkos tőr ($225) 73 rézdarab (#70) 43 spiritusz (#170)
6 szöges páncél (#65) 6 vasalt bunkó (#181) 6 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 evaporőr háj (#105) 21 kaja (#2)
2 pular kristály (#239) 2 ramit kő (#226) 2 rézdarab (#70)
1 rézsisak (#72) 1 sötét tekercs (#535) 9 ugh méreg (#166)
2 vasérc (#152) 9 vashegyű nyíl (#176) 11 bronzpenge (#126)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
51 arany (#50) 4 álompor (#396) 1 aranylánc (#191)
1 borostyán függő (#162) 1 bőrpáncél (#51) 1 bunkósbot (#9)
1 fűszertartó (#210) 2 kvazár (#244) 2 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 9 mérgezett vasnyíl (#187) 1 orgyilkos tőr (#225)
132 pirkit (#153) 1 rákpajzs (#98) 1 szem szimbólum (#142)
1 szent jogar (#150) 1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar lándzsa (#224)
24 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(79,48) pókvadászok (#59), Raia rúnaköve, halálmadár (#351)
(80,49) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 48. jellempróba, Raia oltár
(81,50) Dornodon rúnaköve, patak, Leah oltár, 42. jellempróba, rájanyékek (#58)
(82,51) uzbányok (#102), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 33. jellempróba, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(83,52) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 23. jellempróba
(84,52) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, tetemember (#123)
(85,52) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 43. jellempróba, Elenios oltár, ryuku légiós (#361)
(86,50) phua-kúp (#372)
(86,51) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), pókvadászok (#59)
(87,51) bandita (#758), a 45. labirintus bejárata, Fairlight rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128), manifesztátor (#124)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2009.02.23 11:42 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 0 If. hozzáadása : 25 Oka: Beholder Kvíz nyeremény
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* *** 2008.02.26. *** Egy régi forduló fagyási probléma, ami talán még Zsoltról maradt ránk, de Szilárd nem tudta kijavítani: Ha az erőpajzs I-et, hadiszerencse I-et vagy II-t az avatári áldás előtt elmondtad, akkor mindkét varázslat fennmaradt rajtad. Sajnos, ilyenkor azonban a karakter fordulója is végtelen ciklusba került, ezért forduló nem generálódott. A hibát javítottam.
* A KT képességfás programokat teljesen újraírtam. Ennek következményei:
- Ha kevesebb pontot tud valaki fejleszteni a képességbe, mint amennyit akart, akkor csak annyi TU-t ill. TVP-t vonunk le, amennyit tudott fejleszteni.
- A korábbi verzióban minimális hibavizsgálat volt. Beraktam, hogy a KT vezető csak akkor tud új képességet kezdeni, ha az előzőt már kifejlesztette a KT, és letelt a 60 nap. A korábbi verzió nem vizsgálta, hogy egy képesség fejlesztésekor megvolt-e az előfeltétel, ezt is beraktam.
- A program bizonyos esetekben rosszul számolta a fejlesztési költséget, ez most már jó lesz.
- A képesség kifejlesztésekor nem ment mindig ki az enciklopédia, ez is működik most már. Igazándiból, biztosra mentem: amikor a képesség elkészül, mindenki megkapja az encet (az is, aki esetleg nem épitette be a minimumot), és amikor valaki utólag beépíti a minimumot, akkor is megkapja.
- Az egy képességbe egy ember által fejlesztendő TU eléggé "definiálatlan" volt a korábbi programban, ezt egyértelműsítettem. Egy embernek egy KT képességbe 10+képesség szintje*20 TU-t kell fejlesztenie ahhoz, hogy használni tudja. Az aktuálisan fejlesztett képességbe fejleszthet ennél többet is. Ha a jelenlegi képesség fejlesztésekor még van maradék TU még régről, azaz az aktuális képesség költségét feleztük, akkor az emberenkénti minimum is feleződik. Ha valaki olyan képességbe fejleszti a minimumot, amit a KT korábban már kifejlesztett, akkor számára a kedvezmény nem érvényesül.
- Beraktam azt, hogyha valaki az aktuális képességet fejleszti, de még nem érte el a minimumot, akkor is fejleszthessen, ha a képességhez már 0 kell (ez azért fontos, mert ha van maradék, így csak a felét kell fejlesztenie).
- Ezenkívül a karakterlapon a képességfás kiírást újraírtam, hogy minden fontos információt tartalmazzon.
* Még egy apróság: Danair ötlete alapján az agyrém nevű szörny kapott egy tápos ritka kincset.

Üzenet küldése a karakternek