Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 2. 9h:21' EZ A 713. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD 714. játékheted kezdete: márc. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 ingyenf: 24 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
ef 5 501 | energia fejlesztése 5 |
ek 143 | t. energia kisütése: 143 |
v 22 72 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 2 19 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (19 darabot) |
bb 70 5 | beraksz a bankba a 70. tárgyat (5 darabot) |
p 74 232 2 | használod a 74. pszi képességet |
ftv 32 999 | felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a nőket |
ba 301 | nem támadod a 301. szörnyet |
ftv 31 163 | felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 163. szörnyet |
ftv 32 998 | felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a férfiakat |
flh 21 351 | felt. lőfegyver haszn. 21 a 351. tárggyal |
ftv 61 234 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 234. szörnyet |
ftv 34 302 | felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 302. szörnyet |
dx 1 | repítsen a d.ex.m. 1 lépésig |
flh 16 1240 | felt. lőfegyver haszn. 16 az 1240. tárggyal |
kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
kb 153 132 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (132 darabot) |
bb 126 11 | beraksz a bankba a 126. tárgyat (11 darabot) |
v 77 | elmormolod a 77. varázslatot |
v 77 | elmormolod a 77. varázslatot |
fkt 187 12 | felt. készítesz a 187. tárgyat (12 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pókvadász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász jobb első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [80,49] Az erdőt síkság váltja fel. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [81,50] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a rájanyék jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [83,52] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [84,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [86,51] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kék orchideacserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pókvadász. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [87,51] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bandita nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita bal vállát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a bandita testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 45 | bemész a 45. titkos labirintusba |
lm 3 905 4 | mozogsz 3 905 4 |
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 900 6 905 | mozogsz 900 6 905 |
lm 7 900 8 | mozogsz 7 900 8 |
lm 905 9 900 | mozogsz 905 9 900 |
lm 10 12 905 | mozogsz 10 12 905 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
lm 13 900 1 | mozogsz 13 900 1 |
Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
szk 146 | keresed a 146. szörnyet |
fkt 3 7 | felt. készítesz a 3. tárgyat (7 darabot) |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
EK PARANCS LETILTÁSA Mint KT vezetőnek, mostantól lehetőséged van az EK parancs letiltására a rest tagokkal szemben. Ehhez az EK 12 <TU> <kalandozó> parancsot kell kiadnod. <kalandozó> nem használhatja az EK parancsot, amíg az aktuális képességbe legalább <TU>-t be nem fejlesztett. TU értéke maximálisan 30 lehet. Az EK 12 parancs törlődik, ha az illető megfelelő számú TU-t fejlesztett. (Illetve kiadhatsz egy EK 12 1 <kalandozó> parancsot is.) Ha időközben új képességet kezdtek, és az illető nem hajtotta végre a normát, akkor az új képességnél kell megcsinálnia az általad meghatározott minimális mennyiséget. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a parancs a KT összes tagjára érvényes, de ez 5 TU-ba kerül, mivel az ilyen zsarnoki tettre igen ritkán van logikus magyarázat. |
Erő: | 32 (42) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 55 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 393/350 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 32 (40) | Varázspont: | 332/6 | Pénz: | 3864 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 51/42 | Pszi pont: | 79/39 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/2 (+2%) | szúrófegyverek: | 20/29 (+3%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 15/60 (+15%) | dobófegyverek: | 20/54 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); fejsze (#1240) (16 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/9 | 2. nyomkövetés: | 55/4 | 3. mászás: | 10/12 |
4. csapdakészítés: | 19/78 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/18 (+33%) | 6. gyógyítás: | 34/36 |
7. titkosírás: | 6/1 | 8. felderítés: | 7/94 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 6/10 |
10. teológia: | 22/64 (+3%) | 11. taumaturgia: | 11/51 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/31 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/0 |
16. szörnyismeret: | 16/66 (+20%) | 17. pszi: | 10/65 (+18%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 8/72 | 20. bányászat: | 30/85 | 21. főzés: | 4/26 (+20%) |
22. csapatmunka: | 1/69 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
tűzeső (#61) | >> | Pszinapszis (#974) | lángcsóva (#31) | >> | 10. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 54 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3409. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | méregfog (#1553) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | ||
$1 | varkaudar lándzsa ($224) | 2 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
3 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
$1 | bunkósbot ($9) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 12 | mérgezett vasnyíl (#187) | 8 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | fejsze (#1240) | 8 | nyu-shuriken (#157) | 7 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
2 | rákpajzs (#98) | |||||||
Páncélok | ||||||||
$1 | bőrpáncél ($51) | 1 | gromak páncél (#270) | 1 | * | vasvért (#164) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 3 | vas fejpánt (#408) | ||
5 | vassisak (#160) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | + | ryuku kesztyű (#690) | 11 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
$1 | * | tankány karom ($237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
3 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
$1 | borostyán függő ($162) | 6 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | ||
Nyakláncok | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | $1 | szem szimbólum ($142) | ||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
1 | ónix masszavadító (#438) | 1 | + | ryuku karvédő (#687) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||
Gyűrűk | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
51 | uzbány csőr (#169) | [bennük 591 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21] | ||||||
7 | vizestömlő (#3) | [bennük 92 korty víz (#27), fér még: 48] | ||||||
6 | zöld üveg (#82) | [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 77] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 7 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
3 | furulya (#233) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | |||
10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | rézkulcs (#75) | ||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
5 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 20 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | 35 | álompor (#396) | |||
2 | árnyéksár (#61) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 8 | bordacsont (#16) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | darázsfarok (#654) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | elf csont (#664) | 1 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
1 | fülemüle agyar (#267) | 1 | grákóbőr (#41) | 6 | grifftojás (#179) | |||
21 | gyöngymangó (#135) | 3 | ilkin érc (#232) | 2 | jegesmedve bunda (#1067) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 20 | kék orchidea (#68) | 5 | kvazár (#244) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 77 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | moa burát (#384) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
135 | pirkit (#153) | 1 | polip szívóka (#391) | 5 | pular kristály (#239) | |||
1 | rájabőr (#404) | 4 | ramit kő (#226) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 1 | szulfagor agyar (#677) | 7 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | troll csont (#704) | 5 | varkaudar csont (#1113) | 26 | vasérc (#152) | |||
3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 159.59 kg | Megterheltség: 115% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 133 | amniosz (#203) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 11 | bronzpenge (#126) | 256 | kaja (#2) | 88 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 67 | óndarab (#85) | $3 | orgyilkos tőr ($225) | 73 | rézdarab (#70) | 43 | spiritusz (#170) | 6 | szöges páncél (#65) | 6 | vasalt bunkó (#181) | 6 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | evaporőr háj (#105) | 21 | kaja (#2) | |||
2 | pular kristály (#239) | 2 | ramit kő (#226) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | sötét tekercs (#535) | 9 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vasérc (#152) | 9 | vashegyű nyíl (#176) | 11 | bronzpenge (#126) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
51 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bunkósbot (#9) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 2 | kvazár (#244) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 9 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
132 | pirkit (#153) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | szem szimbólum (#142) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
24 | víz (#27) | 2 | vizestömlő (#3) |