262. forduló, 264. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. máj. 29. 12h:23'
EZ A 577. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD
578. játékheted kezdete: máj. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Xsaschelraise-Xinx-szel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkévaló ametiszét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd karkötőt, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy yiang kesztyűt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát, egy yiang surranót, egy yiang vállvédőt és egy Yuin gyöngysorát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz Weisser Riese-ével. Ő Kharizmosz felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Arutac mithrilövét, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy Hulcarhud övét, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok vállvédőt, egy vámpírkesztyűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy entitás manifesztum trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Jennifer Lopezzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy derit láncvértt, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősi övcsatot, egy Istenek Talizmánját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Mutáns koronát, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírkesztyűt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy Zt'tuzzarxn trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy ködsárkány trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Az 1. napon találkozol Chaotic Sunstroke-kal. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Raia főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A gyógyítók rendjének tapasztalt mágus rangú tagja. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hótarantula köpenyt, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősplazmát, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Friedurgonoma trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Romafval. Ő Ursula férje! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Istenek Talizmánját, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy Rettegés Köpenyét, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan amulettet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok páncélt, egy uglaok szögescsizmát és egy uglaok vállvédőt visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz egy copfos aranyhajú, kék szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kyorg karkötőt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy trakuun lidérc trófea, egy káoszdémon trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve I.Q. Howard. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Motyogni kezd: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!"
Az 1. napon találkozol Carouval. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz Norbertinával. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Elenios félisten hatalmú szolgája. Egy drakolder gyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil övet, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Raia csataszoknyáját, egy rogalhal csuklópántot, egy smaragd karkötőt, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy troglodita gyűrűt, egy Urgod kesztyűjét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy entitás manifesztum trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Krissah Noriellel . A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Tharr hűséges követője. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy küklopsz trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Reggelizés közben tekinteted a vérvörös rózsára téved. Egy pillanatra megáll a szádban a falat: milyen lehet, ha nem élvezheted az ételt, mert tested éhét csak vérrel csillapíthatnád? Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+309 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy őrült varázsló nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+41 varázspont). 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 86, gyógyulás: 36, összesen: -50 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 604.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 602.]
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 598.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 594.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 592.]

* 3. KP: elmormolod az 57. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 592.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

* 4. KP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1089. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed az ulkor kötényt. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Huddens kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a kalózcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

fa 281 5588 1 feladod a 281. tárgyat az 5588. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Ramirez Espanza részére szánod. Átadsz 1 raptor karmot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. A címzett sajnos nem vette át a következő tárgyakat: 1 raptor karom. [3 pontot használtál fel, van még 587.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Továbbmész a város utcáján.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Látsz egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bal szárnyát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó jobb lábát. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a halálhozó testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 49 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. Jól harcoltál! (+40 varázspont.) 5324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 129, gyógyulás: 101, összesen: -28 ÉP}


Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [22 pontot használtál fel, van még 565.]

be 702 5 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 515.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 510.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 505.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 500.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 495.]

be 710 138 bemész a 710. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[184,88] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,89] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy lidércúr. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


Összefutsz Morcos Mugrullal. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr bíborosa. Egy Batharak vértjét, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy gárdista övcsatot, egy grifftoll kesztyűt, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy medvebőr övet, egy mentát karkötőt, egy mentát koronát, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy teriadan karkötőt, egy törpe bakancsot és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy hamuelementál trófea, egy Fehér Özvegy trófea és egy ében sárkány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 471.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 466.]

lm 4 20 21 mozogsz 4 20 21
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [4. PONT. --> 18. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nanda! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nanda testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Cápafoggal megdöföd a nanda testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nanda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+40 varázspont). 2016 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 5, gyógyulás: 30, összesen: +25 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [20. PONT.] Egy óriásférget veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg testét. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Cápafoggal jól megszúrod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Kiváló munka volt (+40 varázspont). 2106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 12, gyógyulás: 71, összesen: +59 ÉP}

A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [19. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [21. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokmurgattyú. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Kiváló munka volt (+40 varázspont). 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot, 40 aranyat, 1 rubin fejéket és 1 borostyán függőt [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. [36 pontot használtál fel, van még 430.]

lm 23 25 905 mozogsz 23 25 905
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [19. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [25. PONT.] Egy ragyás burástyát pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megütöd a ragyás burástya testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Jól harcoltál! (+3 varázspont.) 1199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 10, gyógyulás: 17, összesen: +7 ÉP}

Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [18 pontot használtál fel, van még 412.]

lm 26 900 24 mozogsz 26 900 24
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [26. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [25. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [23. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [19. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [24. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
[35 pontot használtál fel, van még 377.]

lm 27 19 905 mozogsz 27 19 905
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [27. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriásféreg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az óriásféreg ízelt testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Cápafoggal jól megszúrod az óriásféreg testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az óriásféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}

A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-9 életerő.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [24. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [18 pontot használtál fel, van még 359.]

lm 22 900 18 mozogsz 22 900 18
Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-9 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág és 1 tudás gyöngye (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [19. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [18. PONT. --> 4. PONT.] [23 pontot használtál fel, van még 336.]

lm 6 45 47 mozogsz 6 45 47
Továbbsuhansz a folyosón. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [6. PONT. --> 58. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [45. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [46. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út ismét kanyarodik. [47. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 306.]

lm 49 51 54 mozogsz 49 51 54
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [48. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Újabb kanyar! [49. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [53. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [54. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokmurgattyú. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú jobb oldalát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy nandát pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nanda pikkelyes testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Cápafoggal eltalálod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nanda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2016 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 4, gyógyulás: 20, összesen: +16 ÉP}

Egy szubreális vámpír lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 401 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst kulcsot [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 1 optiri agysisakot [optiri agysisak ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP], 8 fokhagymát és 2 tükröt [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [36 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 905 55 900 mozogsz 905 55 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [55. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-31 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontpozdorja (ld. enc.), 300 arany, 3 kvazár, 10 gyógykenőcs és 20 mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (186,106)-> 160 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. A rengeteg táp mellett még egy fontos dolgot találsz: a varázsbot harmadik darabját! Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 259.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

ek 395 189 101 t. energia kisütése: 395 189 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(183,89) a 76. labirintus bejárata, lidércúr (#252), Morcos Mugrul (4707. kalandozó), nanda (#224), óriásféreg (#171), átokmurgattyú (#225), ragyás burástya (#111), szubreális vámpír (#223)
(184,88) 48. jellempróba

[189,101] Ritka erdőbe érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Killer vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy bíborcserjét.

Van itt egy erdei bölcs háza (668. épület.). Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz Nirrtivel. Tharr főpap-jelöltje. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy Élet gyűrűjét, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy örökkév. igazgyöngét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Elismerően fejet hajt előtted. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [3000 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs izgatottan a harmadik darabot az előző kettőhöz illeszti. A boton a kék kígyótest - vagy inkább sárkány? - egyre jobban kirajzolódik. Hirtelen zizegő hang hallatszik, a botból elektromos szikrák pattognak, és a bölcs összes haja feláll. A bölcs elvigyorodik.
- Uhú! Csak óvatosan! Nos... - koncentrálni kezd, és megjelenik előttetek tisztán a pálca következő darabjának rejtekhelye. Micsoda mágia! - ...attól tartok, ez valahol a tengerben lesz! Tehát nagy valószínűség szerint víz alatti labirintus. Mindenképpen sajátítsd el a vízlélegzés varázslatot, mielőtt oda bemész!

1 5
16 14
15 13 2 3 6 9
17 19
11 4 7 10
18
21
20 8
12
27 22 34
26 25
23
24
28 30 33
32
29 31
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 77. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 60, északra 282 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,89] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett.

[12 pontot használtál fel, van még 232.]

v 198 169 9 elmormolod a 198. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[183,88] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) [183,87] Füves síkságra érkeztél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 208.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

v 156 elmormolod a 156. varázslatot
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

kf 833 1 kézbeveszed/felveszed a 833. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a bronz taidert, majd a jobb kezedbe veszed a cápafogat. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 3 9 7 mozogsz 3 9 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 3 14 16 mozogsz 3 14 16
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 18 20 26 mozogsz 18 20 26
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 34 22 27 mozogsz 34 22 27
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 29 32 33 mozogsz 29 32 33
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

kf 641 1 kézbeveszed/felveszed a 641. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a cápafogat, majd a jobb kezedbe veszed a bronz taidert. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

kf 833 2 kézbeveszed/felveszed a 833. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a cápafogat fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[183,88] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz.


(Továbbmész...) [183,89] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.

[24 pontot használtál fel, van még 179.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(183,87) 30. jellempróba
(183,89) a 76. labirintus bejárata, lidércúr (#252), Morcos Mugrul (4707. kalandozó), nanda (#224), óriásféreg (#171), átokmurgattyú (#225), ragyás burástya (#111), szubreális vámpír (#223)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 169.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 294 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 129.]

* 1. BP: keresed a 230. szörnyet a 160. szörnyet a 255. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy őrült varázslót. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

* 2. BP: elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-13 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 127.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 126.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 116.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 116.]
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 116.]
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat
Leveszed a Huddens kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 116.]
Leveszed az ulkor kötényt, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 116.]
Leveszed a kalózcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 116.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 10, 20.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 116 pontod maradt, ebből a következő körre 116 pontot vihetsz át. Kapsz még 404 pontot. A következő körben tehát 520 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon.

CSONTPOZDORJA (424. TÁRGY)
A csontpozdorja egy mágikus buzogány, amelyet elsősorban az élőholtak pusztítására fejlesztettek ki. Alapsebzése 3D6+10, de élőholtak ellen ehhez még kapsz +20 sebzést. A fegyver +3 -at ad minden támadásodhoz. A csontpozdorja csak annak engedelmeskedik, akiről érzi, hogy valóban mestere: ezért 16-os ütőfegyver szakértelem alatt a fegyver forgatása nem ajánlott.
A csontpozdorja mágikus előállításához a megfelelő varázslattal) egy era formázó minta, tíz vasérc, tíz acéltű, öt szvó ektoplazma, 250 arany értékű egyéb alapanyag, valamint 120 TVP szükséges.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 264. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 263. fordulód.

Erő: 30 (46) Szint: 30 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 39 (40) Támadás: 51 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 34 Védekezés: 60 Menekülés: 20 % Életkor: 7/25 év
Egészség: 33 (36) Életpont: 563/796 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 15
Szerencse: 40 (51) Varázspont: 1299/1 Pénz: 763 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 21/16 Pszi pont: 172/301 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 147
Eddig összesen 2419 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23604 TP-t kaptál. Jelenleg 3481690 TP-d van. A következő szinthez még 18310 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, varkaudar katona, varkaudar vajákos. A 262. fordulódban 50119 arany került a bankszámládra. 50119 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 17 szúrófegyverek: 36
vágófegyverek: 17 ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 26 (+1)
dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30 (+1) 2. nyomkövetés: 88 3. lopás: 1
4. mászás: 17 5. csapdakészítés: 23 6. csapdaészlelés: 4
7. gyógyítás: 16 8. titkosírás: 4 9. felderítés: 25
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 77 (+1) 12. taumaturgia: 67
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 16 15. harcművészetek: 14 (+1)
16. zene: 4 17. szörnyismeret: 43 18. pszi: * 22
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 4 21. bányászat: 25
22. úszás: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 20 TVP-ért
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 140 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), kamionoszaurusz (#767) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59) erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) a lélek védelme (#57) Symulf rúnája (#182) szörnycsábítás (#83)
planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) agykorbács (#97) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> varkaudar vajákos (#690)
izomernyesztés (#33) >> 25. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
tűzgolyó (#155) >> varkaudar katona (#691) tűzgolyó (#155) >> szánalmas pondró (#792)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> varkaudar katona (#691) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) fürgülés (#92) >> őrjáratozó katona (#274)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 áldott kő (#642) 1 halcsont (#390) 2 isteni könnycsepp (#260)
3 kaja (#2) 1 mocsári penke (#148) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 1 szögletes kő (#17)
1 tükör (#43) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
555 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 bájital (#261)
1 csontpozdorja (#424) 2 csuklyavirág (#133) 8 fokhagyma (#403)
10 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó talizmán (#813) 3 kvazár (#244)
1 márványkulcs (#245) 1 pirkit (#153) 1 rubin fejék (#729)
1 tudás gyöngye (#522) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), őrült varázsló (#255), főutca (#399), nekrofun (#173), 44. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek