Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 4. 9h:08' EZ A 511. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD 512. játékheted kezdete: ápr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4799 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
ek 7 4 2 | t. energia kisütése: 7 4 2 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a nektoraf testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ezüsttőrrel megérinted a nektoraf bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Ryuku szablyával kilukasztod a nektoraf fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel megérinted a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nektoraf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 14, gyógyulás: 29, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [95,112] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
(Továbbmész...) [96,113] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebzett sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 145 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}
m 4 6 5 | mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drasmólyom jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Apró csípést ejt rajtad a drasmólyom csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 15, összesen: +12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a téfea magoflux testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [95,114] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 46 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra farkát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 22, gyógyulás: 22, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [94,115] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaffogó hebrencs. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén jobb első lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel eltalálod az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 6 5 8 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával végigmetszed a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a púpos burástya bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [92,116] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [92,115] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy tímárkunyhó van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő sérült tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel eltalálod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kilukasztod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 25 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért |
NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY) A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem... |
Erő: | 38 | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 33 | Életpont: | 272/403 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 25 (27) | Varázspont: | 353/225 | Pénz: | 4022 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 20/17 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/37 | ökölvívás: | 20/84 | szúrófegyverek: | 14/64 (+13%) |
vágófegyverek: | 18/56 (+36%) | ütőfegyverek: | 14/94 | lőfegyverek: | 9/50 |
dobófegyverek: | *20/102 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/69 | 2. nyomkövetés: | 42/94 | 3. lopás: | 20/75 |
4. mászás: | 6/41 (+15%) | 5. csapdakészítés: | 17/72 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 17/55 |
7. gyógyítás: | 56/88 | 8. titkosírás: | 11/16 | 9. felderítés: | 13/76 |
10. szörnyidomítás: | 6/16 | 11. teológia: | 26/22 (+13%) | 12. taumaturgia: | 22/24 (+4%) |
13. versengés: | 2/11 | 14. harcművészetek: | 18/20 | 15. zene: | 16/77 |
16. szörnyismeret: | 12/94 | 17. vadászat: | 3/7 | 18. bányászat: | 30/24 (+1%) |
19. úszás: | 7/76 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő. |
Összsúly: 149.08 kg | Megterheltség: 162% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 4 | sünmedve tüske (#14) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | gyenge méreg (#26) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 7 | kaja (#2) | |||
2 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | távcső (#42) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | ubuk tüske (#131) | 17 | víz (#27) |