Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 2. 9h:29' EZ A 510. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD 511. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4799 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
fl 2 50 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
ek 7 4 2 | t. energia kisütése: 7 4 2 |
m 2 | mozogsz keletre |
rm 17 155 100 | rombolsz a 17. tárggyal a 155. tárgyat 100 pontért |
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a massza testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a massza fekete fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A massza csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 21, összesen: +19 ÉP}
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel felnyársalod a százfogú testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
54 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 24 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 33, gyógyulás: 28, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [86,107] Dombos terepre érkeztél. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Továbbmész...) [87,107] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hegyi rák lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával végigmetszed a hegyi rák testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a hegyi rák testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A hegyi rák ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. 97 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a nyuhaj karbin csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 5, gyógyulás: 15, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [89,107] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett bíbor szulfagor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Agyarával a bíbor szulfagor felkarcolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 14, gyógyulás: 14, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 13, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [90,108] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [92,109] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.
(Továbbmész...) [93,110] Az erdőt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
szk 978 | keresed a 978. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
LÁNCING (222. TÁRGY) Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból. |
Erő: | 38 | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 33 | Életpont: | 262/317 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (27) | Varázspont: | 334/252 | Pénz: | 4042 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 20/16 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/37 | ökölvívás: | 20/84 | szúrófegyverek: | 14/51 (+8%) |
vágófegyverek: | 18/20 (+24%) | ütőfegyverek: | 14/94 | lőfegyverek: | 9/50 |
dobófegyverek: | *20/102 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/69 | 2. nyomkövetés: | 42/94 (+12%) | 3. lopás: | 20/75 |
4. mászás: | 6/26 (+214%) | 5. csapdakészítés: | 17/67 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 17/55 |
7. gyógyítás: | 56/88 | 8. titkosírás: | 11/16 (+10%) | 9. felderítés: | 13/76 |
10. szörnyidomítás: | 6/16 | 11. teológia: | 26/9 (+13%) | 12. taumaturgia: | 22/20 (+4%) |
13. versengés: | 2/11 | 14. harcművészetek: | 18/20 | 15. zene: | 16/77 |
16. szörnyismeret: | 12/94 | 17. vadászat: | 3/7 | 18. bányászat: | 30/23 (+4%) |
19. úszás: | 7/76 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő. |
Összsúly: 140.55 kg | Megterheltség: 152% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | rákpáncél (#97) | 1 | rézdarab (#70) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | zöld üveg (#82) |