260. forduló, 262. forduló, Chini összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 16. 12h:11'
EZ A 415. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD
416. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,112] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 4 remák szív (eladási ár: 800 arany, ebből a kezelési költség: 64 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 vashegyű lándzsát, 1 vashegyű lándzsát, 1 fekete bőrcsizmát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 méregfogat (100 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar csizmát (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 lánckesztyű (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 5 borkonyó bibe (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ).
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal meg egyikőtök sem. Végül Ő mosolyodik el először, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed, hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) A lottó 855. hetének nyerőszámai: 22, 15, 4. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Képességeit 4 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 4 spiritusz. [3 pontot használtál fel, van még 394.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 389.]

* 3. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 387.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 382.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
11 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ek 215 2 t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 362.]

ef 18 507 energia fejlesztése 18
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 341.]

usz 40 úszol 40 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. Varázserőd töltődik (+13 varázspont). 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy ezüstshuriken! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [40 pontot használtál fel, van még 301.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[102,113] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+13 varázspont.) 1384 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,114] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy nukleáris cickány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot ellenfeledre ugrasz. Ezüstkarddal párszor kilyukasztod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. Jutalmad nem marad el (+13 varázspont). 760 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 281.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. {GYD:} Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Jól harcoltál! (+13 varázspont.) 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 241.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(101,112) opati polip (#195)
(102,113) élőholt quwarg (#202), 35. jellempróba
(103,114) gumifa (#38), tavacska, phua-kúp (#372), nukleáris cickány (#155), elektromos angolna (#196)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 231.]

be 497 9 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 60 életpontot vesztettél. {KCC:} Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 43 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+13 varázspont). 1285 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 127, gyógyulás: 5, összesen: -122 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. Jutalmad nem marad el (+1 varázspont). 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vörös rakolits farkát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 38, gyógyulás: 1, összesen: -37 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [45 pontot használtál fel, van még 186.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +221 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[103,114] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.

(Továbbmész...) [103,115] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Valik erdeje. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardfogú fülemüle közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 736 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [103,116] Fák, mindenütt csak fák. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét.

[30 pontot használtál fel, van még 156.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[103,117] Fák, mindenütt csak fák.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [103,118] Még mindig az erdőben vagy.


(Továbbmész...) [104,118] Tovább barangolsz a fák között.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 126.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[103,119] Tovább barangolsz a fák között. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát.


(Továbbmész...) [102,119] Fák, mindenütt csak fák.

[20 pontot használtál fel, van még 106.]

a 153 2582 4 átadod a 153. tárgyat a 2582. kalandozónak (4 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 pirkitet Kalhid részére. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

a 153 2582 4 átadod a 153. tárgyat a 2582. kalandozónak (4 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 pirkitet Kalhid részére. [5 pontot használtál fel, van még 96.]

a 187 2582 10 átadod a 187. tárgyat a 2582. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 mérgezett vasnyilat Kalhid részére. [5 pontot használtál fel, van még 91.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 341 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 89.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+12 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 49.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 44.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még 44.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 8, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 44 pontod maradt, ebből a következő körre 44 pontot vihetsz át. Kapsz még 402 pontot. A következő körben tehát 446 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 70. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 261. fordulód.

Erő: 27 Szint: 22 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 26 Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 40 (44) Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 309/305 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (33) Varázspont: 274/135 Pénz: 12268 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 53/11 EFejl: 30
Eddig összesen 1776 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5772 TP-t kaptál. Jelenleg 802043 TP-d van. A következő szinthez még 197957 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, renegát törpe. A 245. fordulódban 19607 arany került a bankszámládra. 20685 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/28 (+18%) ökölvívás: 25/5 (+1%) vágófegyverek: 22/10 (+8%)
ütőfegyverek: 3/0 lőfegyverek: 20/27 dobófegyverek: 24/67 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/21 2. nyomkövetés: 39/25 (+9%) 3. lopás: 8/7
4. mászás: 10/68 5. csapdakészítés: 17/70 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/32
7. gyógyítás: 63/36 8. titkosírás: 3/20 9. felderítés: 23/62
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 22/59 (+2%) 12. taumaturgia: 21/68 (+11%)
13. szerencsejáték: 2/67 14. versengés: 1/95 15. harcművészetek: 21/4
16. zene: 28/35 (+44%) 17. szörnyismeret: 4/40 18. pszi: 7/47 (+7%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 8/36 21. bányászat: 17/92
22. úszás: 10/26 (+46%) 23. főzés: 11/49 (+10%) 24. csapatmunka: 3/8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kí koncentráció (#69) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
kőbőr (299)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 67 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 949 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 6 pirkit (#153) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 ezüstshuriken (#327) 2 fülemüle agyar (#267)
3 polip szívóka (#391) 1 rakolits por (#669) 4 spiritusz (#170)
1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(103,114) gumifa (#38), tavacska, phua-kúp (#372), nukleáris cickány (#155), elektromos angolna (#196)
(103,115) kardfogú fülemüle (#146)
(103,116) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(103,117) Leah rúnaköve
(103,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)

Üzenet küldése a karakternek