260. forduló, 262. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 2. 9h:13'
EZ A 709. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD
710. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,40] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 6 ubuk tüskét (24 arany kikiáltási áron), 2 fülemüle agyart (28 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 bot (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 tüskecsapda (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szöges páncélt (19 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 bot (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vasvértet (100 arany), 1 díszes rézpajzsot (6 arany), 1 rézsisakot (2 arany), 1 rövid íjat (1 arany), 1 dorony tüdőt (1 arany), 4 óndarabot (5 arany), 4 szulfagor agyart (5 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 tankány karmot (28 arany kikiáltási áron), 1 berzerker tüskét (31 arany kikiáltási áron), 6 sallank karmot (31 arany kikiáltási áron), 2 csillezsályalevelet (40 arany kikiáltási áron), 10 sünmedve tüskét (45 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 láncinget (45 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 tankány karom (eladási ár: 28 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 2 fülemüle agyar (eladási ár: 133 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 10 sünmedve tüskét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+65 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+142 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 800. hetének nyerőszámai: 5, 24, 3. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 623.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 623.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 618.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 613.]

ef 7 501 energia fejlesztése 7
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 543.]

bb 85 5 beraksz a bankba a 85. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

p 74 232 2 használod a 74. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 2 vasérc molekuláit, előállítottál 2 ilkin ércet. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 538.]

v 22 434 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő bányászcsákányt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit, 1 bot. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 533.]

dd 4 13 eldobod a 4. tárgyat a 13. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. Elhajítasz 1 kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

bb 153 10 beraksz a bankba a 153. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

v 77 elmormolod a 77. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a fúzió varázslatot! Létrehoztál 1 kvazárt. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 528.]

bb 164 1 beraksz a bankba a 164. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

fkt 203 54 felt. készítesz a 203. tárgyat (54 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[86,41] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [87,42] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy smirglibokrot.

(Továbbmész...) [88,43] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Elérkeztél Nimeron földje, és egyben az ismert világ keleti határához.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Északra nézve látsz egy épületet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 54 amnioszt. IQ-d TF-elődött. [240 pontot használtál fel, van még 288.]

bb 203 65 1 beraksz a bankba a 203. tárgyat (65 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 54 amnioszt. Beraksz a bank széfjébe 1 szöges páncélt. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

m 3 mozogsz délkeletre
[89,44] A síkság után kisebb hegyek következnek. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bíbor szulfagor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (5 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor bal oldalát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 273.]

be 44 bemész a 44. titkos labirintusba
Ráakadsz a sejtelmes pókkeltető bejáratára. Az ajtóra egy hatalmas, fekete pók van rajzolva. Nekifeszülsz a berozsdásodott ajtónak, és betolod. Odabent sötét honol. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, megcsapja az orrodat a rothadás bűze. Vajon még mindig élnek itt pókok? [5 pontot használtál fel, van még 268.]

lm 4 6 24 mozogsz 4 6 24
Ahogy elérkezel a hatalmas, rácsos ajtó elé, megérted, hogy miért is hívják ezt a helyet pókkeltetőnek: a rácson túl ugyanis hatalmas hálókat látsz, amelyek minden bizonnyal óriási pókokat rejtenek! [2. PONT]
Elérsz a kanyarhoz. [5. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kisebb kamrába, amely a 4. pontnál van. Üresnek tűnik... [4. PONT] Egy mérges pók lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges pók testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a mérges pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Elérsz a kanyarhoz. [5. PONT]
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Átvizsgálod a 6. pont tömlöcét is. [6. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mérges pók van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mérges pók testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Nyomulsz tovább a szűk folyosón. [11. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét utak vezetnek mindenfelé. A terem teteje, egy kupola hatalmas pókhálót formáz, közepén óriási fekete pókkal. [12. PONT] A fal mellett találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst kulcs, 1 kavadu iszák és 1 uzbány csőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
Tovább kutatsz a pókkeltető nyugati szárnyában. [17. PONT]
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Hatalmas szobába lépsz be - ez valamilyen óriás-példány ketrece kell, hogy legyen. Valóban jó gondolat volt idejönni? [24. PONT] Egy mutáns pókot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz két különös tárgyat is: az egyik kocka alakú, és kis drótok lógnak ki belőle. Ez lehet a xanvizátor. A másik egy sárga rúd, végén halványan villogó fénnyel. Ez lesz a telekurbattyú! Gondosan elcsomagolod őket. (bár enc. nincs róluk, és a tárgylistádon sem fognak szerepelni.)
[54 pontot használtál fel, van még 214.]

lm 22 21 19 mozogsz 22 21 19
Tovább kanyarodik a folyosó. [23. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belesel az apró kamrába. [22. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hamupók. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a hamupók testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hamupók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hamupók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A falon itt mindenütt kisebb-nagyobb pókok nyüzsögnek. Őrjítő! Csak hozzád ne érjenek! [21. PONT] Egy mutáns pók lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Bekanyarodsz. [20. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Amikor belépsz a kisebb terembe, a lábad alatt öklömnyi pókok szaladnak szét! [19. PONT] Egy szőrös pók lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös pók testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[30 pontot használtál fel, van még 184.]

lm 7 3 1 mozogsz 7 3 1
Továbbmész. A folyosó falát szürkésen csillogó nyálka borítja. [18. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét utak vezetnek mindenfelé. A terem teteje, egy kupola hatalmas pókhálót formáz, közepén óriási fekete pókkal. [12. PONT]
Mész tovább, előre. Kellemetlen érzésed van. [10. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [8. PONT]
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Belépsz a jókora ketrecbe. A bűz elviselhetetlen. [7. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőrös pók! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a szőrös pók puha testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szőrös pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Ahogy elérkezel a hatalmas, rácsos ajtó elé, megérted, hogy miért is hívják ezt a helyet pókkeltetőnek: a rácson túl ugyanis hatalmas hálókat látsz, amelyek minden bizonnyal óriási pókokat rejtenek! [2. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Egy hatalmas pókfészekben vagy! Ajjaj! [3. PONT] Egy mutáns pókot veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Ahogy elérkezel a hatalmas, rácsos ajtó elé, megérted, hogy miért is hívják ezt a helyet pókkeltetőnek: a rácson túl ugyanis hatalmas hálókat látsz, amelyek minden bizonnyal óriási pókokat rejtenek! [2. PONT]
Elhagyod a rémálomszerű pókkeltetőt.
[54 pontot használtál fel, van még 130.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[88,45] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nukleáris cickány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [87,45] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nektoraf. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf bal lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a nektoraf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nektoraf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [86,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A távolban sakálok üvöltenek.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 106.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[85,43] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a topránypolip puha testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ormánygőte csontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [84,42] Továbbra is síkságon vagy.


(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Elteszed a látcsövet. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [83,41] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 68.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Van nálunk egy kicsiny kályha,
Bár befűtik télbe-nyárba,
Mégsem melegszenek nála.
[5 pontot használtál fel, van még 63.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 60.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 1895 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 57.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 47.]

* 4. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 9 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 7.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 22, 27.
Kimerített a gyorsvágta. (-3 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 402 pontot. A következő körben tehát 409 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 261. fordulód.

Erő: 32 (42) Szint: 20 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 393/375 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 32 (40) Varázspont: 326/27 Pénz: 835 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 51/37 Pszi pont: 79/32 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1700 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7718 TP-t kaptál. Jelenleg 525862 TP-d van. A következő szinthez még 74138 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, renegát törpe. A 259. fordulódban 7095 arany került a bankszámládra. 7165 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/95 (+4%) szúrófegyverek: 20/23 (+6%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 15/36 dobófegyverek: 20/54

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 55/4 3. mászás: 10/7 (+3%)
4. csapdakészítés: 19/66 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/85 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/90 8. felderítés: 7/87 (+7%) 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 22/56 (+5%) 11. taumaturgia: 10/94 (+31%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 16/12 17. pszi: 10/38 (+18%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 8/72 20. bányászat: 30/78 (+5%) 21. főzés: 3/83 (+23%)
22. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189) tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 76 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 47 TU-t fejlesztettél be..

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 17 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
8 fejsze (#1240) 8 nyu-shuriken (#157) 7 tolmokov-koktél (#351)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 díszes rézpajzs (#84)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 1 rézsisak (#72) 3 vas fejpánt (#408)
3 vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690) 11 szürke bőrkesztyű (#271)
$1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
3 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
6 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
1 + ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 kavadu iszák (#25) [bennük $9 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 11]
3 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
50 uzbány csőr (#169) [bennük 599 csepp ugh méreg (#166), fér még: 1]
5 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 24]
6 zöld üveg (#82) [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 77]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 6 deus ex machina (#1) 2 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576)
1 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313) 16 kaja (#2)
1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 Sheran cserepe (#1271) 1 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 varázskő (#305)
20 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 31 álompor (#396)
2 árnyéksár (#61) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 1 cru formázó minta (#300) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 darázsfarok (#654) 1 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122)
1 elf csont (#664) 2 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 1 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41)
6 grifftojás (#179) 21 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
2 jegesmedve bunda (#1067) 1 kazmár gyökér (#205) 3 kvazár (#244)
1 liumbe bimbó (#656) 74 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
3 pirkit (#153) 1 polip szívóka (#391) 7 pular kristály (#239)
1 rájabőr (#404) 6 ramit kő (#226) 3 rézdarab (#70)
2 rinóbőr (#651) 7 szulfagor agyar (#677) 7 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 troll csont (#704) 1 vapár ág (#110)
3 varkaudar csont (#1113) 25 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 145.27 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 237 kaja (#2)
88 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 67 óndarab (#85) $3 orgyilkos tőr ($225)
132 pirkit (#153) 68 rézdarab (#70) 43 spiritusz (#170)
6 szöges páncél (#65) 6 vasalt bunkó (#181) 6 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bányászcsákány (#434) 1 kőkalapács (#13) 5 óndarab (#85)
1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226) 1 szöges páncél (#65)
1 vasvért (#164) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 ezüst kulcs (#184) 9 gyenge méreg (#26)
1 ilkin érc (#232) 13 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25)
1 kvazár (#244) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 ormánygőte csont (#21)
2 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70) 1 sullár hólyag (#168)
2 szulfagor agyar (#677) 15 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(83,41) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372)
(85,43) mély kút (#93), 49. jellempróba, topránypolip (#86), törpemammut (#115)
(87,42) sullár (#101), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(87,45) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Chara-din rúnaköve, 29. jellempróba, nektoraf (#355)
(88,43) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(88,45) nukleáris cickány (#155)
(89,44) bíbor szulfagor (#358), a 44. labirintus bejárata, világítótorony (#156), vaskohó (#155), Chara-din oltár, érclelőhely, mérges pók (#20), mutáns pók (#117), hamupók (#40), szőrös pók (#100)

Üzenet küldése a karakternek