Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 1. 12h:18' EZ A 274. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD 275. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tf 3 0 0 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 7. KP: v 88 0 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 8. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 9. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 10. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 57 | elmormolod az 57. varázslatot |
v 126 | elmormolod a 126. varázslatot |
v 1 9999 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
t 990 1 | támadod a jó jelleműeket |
p 195 25 | használod a 195. pszi képességet |
tv 31 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
fvh 18 | felt. varázslat haszn. 18 |
hu 198 334 272 | hulladék: 198 334 272 |
hu 37 | hulladék: 37 |
ba 418 | nem támadod a 418. szörnyet |
m 4 | mozogsz délre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Aritma ostorával eltalálod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 14, gyógyulás: 51, összesen: +37 ÉP}
ek 302 5 | t. energia kisütése: 302 5 |
ve 148 30 | megveszed a 148. tárgyat 30 |
ve 39 1 | megveszed a 39. tárgyat 1 |
ve 334 5 | megveszed a 334. tárgyat 5 |
ve 272 1 | megveszed a 272. tárgyat 1 |
ve 25 2 | megveszed a 25. tárgyat 2 |
ve 24 1 | megveszed a 24. tárgyat 1 |
ve 82 4 | megveszed a 82. tárgyat 4 |
ve 100 10 | megveszed a 100. tárgyat 10 |
ve 101 50 | megveszed a 101. tárgyat 50 |
ve 169 3 | megveszed a 169. tárgyat 3 |
ve 332 1 | megveszed a 332. tárgyat 1 |
ve 353 1 | megveszed a 353. tárgyat 1 |
ve 1223 1 | megveszed az 1223. tárgyat 1 |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork bérgyilász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Aritma ostorával eltalálod az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 055 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 8, gyógyulás: 54, összesen: +46 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 171 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 223 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. {Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}
(Továbbmész...) [138,61] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3000 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a bávatag golombár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bávatag golombár testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Aritma ostorával eltalálod a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elhajolsz a bávatag golombár ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (34 életpontot vesztettél) A bávatag golombár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 778 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 60, gyógyulás: 65, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [137,60] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pordémon. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pordémon portestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pordémon testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával eltalálod a pordémon portestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A pordémon meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
ek 302 5 | t. energia kisütése: 302 5 |
ek 289 30 | t. energia kisütése: 289 30 |
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza bal hátsó lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a massza jobb első lábát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Aritma ostorával eltalálod a massza bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A massza a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a massza. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs és egy kristálygömb. 2 859 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 94, gyógyulás: 80, összesen: -14 ÉP}
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [136,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy márványtornyot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!
A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya farkát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}
Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával eltalálod az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megcsapod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megütöd az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
kt 313 10 | elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot) |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [138,58] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt mirg közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (szúrófegyver: 1. szint). Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg bal oldalát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Aritma ostorával megcsapod az epokitféreg farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
be 605 | bemész a 605. épületbe |
vi 6 3 30 | viselkedésed: 6 3 30 |
szk 362 357 104 | keresed a 362. szörnyet a 357. szörnyet a 104. szörnyet |
ef 12 513 | energia fejlesztése 12 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 6. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
TITANIT SZIGONY (1424. TÁRGY) A felbukkanását követő évtizedekben a titanit útját intrika kísérte, és vér szegélyezte. Rhoi-pex, a ryuku páncélkovács, csakhamar azon találta magát, hogy őfelsége udvarában, egy osztag különlegesen képzett katona őrzi őt, és nehéz volt eldönteni, hogy a Császár vajon a szökésétől, vagy az elrablásától tart inkább. Persze a titanit rejtélyét nem sikerült titokban tartani. Hamarosan új legenda kelt szárnyra egy Mala-guei nevű tengerészről, aki saját készítésű szigonyával egyedül szállt szembe a gályájukra támadó mélytengeri oktopusszal, és - döbbenet! - sikerült is halálra sebeznie azt. Mire az Udvar lépéseket tehetett volna, a titanit szigony elkészítésének módja ismertté vált a katonák, és így a fegyverkovácsok körében is. Ha szeretnéd magadnak legyártani ezt az 5D8+4 sebzésű vízifegyvert, gyűjts össze 6 titanitot és 18 pirkitet. Vaskohóban mindezeket 200 TVP-nyi idő alatt olvaszd egybe egy fpi minta segítségével, aztán munkáld hegyesre egy kőkalapácsoddal a még izzó fémet, és máris mehetsz lubickolni. A szigonyt persze nem adhatod át másnak, és csak akkor tudod használni, ha a víziharc szakértelmed legalább 12-es szintű. |
AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől. |
TUDATI GYORSÍTÁS II. (513. TUDATI KÉPESSÉG) Gratulálok! Felléptetek hát a következő lépcsőfokra a közös tudati energiák harcban való kihasználása terén! Komoly teljesítmény volt, elhiheted! Csak igen keveseknek adatik meg az az erő, amit immár te is birtokolsz. Régen, még a lovagrendek idejében, ezt a képességet a legszentebb titkukként vigyázták a tudóik. A kifecsegőkre általában halál, száműzetés, vagy legenyhébb esetben is a rendből való kizáratás várt. Ma már nem léteznek a rendek. A kasztroplanáris térben felszabadult területeket a közös tudatok vették birtokukba, és a kalandozók közt messze nincsenek ilyen kemény rendszabályok. Ki tudja? Talán így derülhetett ki ez a titok is, de persze neked ezzel nem kell törődnöd. Elég annyit tudnod, hogy egy új, különleges támadó technikát sajátítottál el. [Eztán a távfegyvereddel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.] |
Erő: | 34 (49) | Szint: | 29 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 38 (55) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (27) | Védekezés: | 55 (60) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/64 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 471/438 | Jellem: | gonosz (479) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (39) | Varázspont: | 666/328 | Pénz: | 1618 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 76/22 | Pszi pont: | 274/125 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/28 | ökölvívás: | 20/62 (+2%) | szúrófegyverek: | 1/9 (+109%) |
vágófegyverek: | 30/43 | ütőfegyverek: | 32/69 (+5%) | lőfegyverek: | 31/1 (+2%) |
dobófegyverek: | 24/24 |
Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) << csatabárd (#555) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
138,58 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 106,96 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/70 | 2. nyomkövetés: | 62/23 (+15%) | 3. mászás: | 16/85 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 20/99 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/28 | 6. gyógyítás: | 16/0 |
7. titkosírás: | 11/4 (+21%) | 8. felderítés: | 29/43 | 9. szörnyidomítás: | 8/64 |
10. teológia: | 30/20 (+27%) | 11. taumaturgia: | 26/60 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 3/41 |
13. versengés: | 15/97 | 14. zene: | 16/47 (+25%) | 15. szörnyismeret: | 47/46 (+22%) |
16. pszi: | 54/19 (+3%) | 17. zárnyitás: | 14/89 | 18. vadászat: | 5/9 |
19. bányászat: | 35/56 | 20. testépítés: | 15/27 | 21. úszás: | 3/9 |
22. főzés: | 17/50 (+11%) | 23. csapatmunka: | 5/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer), csatabárdot (#555) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vortexmágus (#418) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem 2 (#188) | a lélek védelme (#57) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) (9995,40) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | nők (#999) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál. |
3.) "Raia szent lovagjai" halomra ölik híveimet a nagyvárosok környékén. Koncolj fel legalább egyet e pimaszok közül! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 250 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | szent jogar (#150) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
209 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | arany karperec (#194) | |||
1 | aranytű (#272) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 2 | csontszablya (#64) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
29 | mocsári penke (#148) | 1 | molluszk ház (#353) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | polip szívóka (#391) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | 3 | spiritusz (#170) | |||
9 | ugh méreg (#166) | 3 | uzbány csőr (#169) | 118 | víz (#27) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |
135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
57 | |
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|