Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 15. 7h:23' EZ A 295. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD 296. játékheted kezdete: nov. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: vv 138 71 73 | elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: v 1 80 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: vv 24 26 443 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: hh 1133 2306 0 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 6. KP: vv 12 72 8 | elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: vv 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 8. KP: v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 198 158 118 | elmormolod a 198. varázslatot |
151 | 152 | 153 | |
101 | |
|
|
102 | |
|
|
103 | |
|
|
[158,118] Továbbra is síkságon vagy.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 258 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (7 támadással 215 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 65 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 14, gyógyulás: 139, összesen: +125 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 260 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (7 támadással 219 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 14, gyógyulás: 145, összesen: +131 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál bal lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál testét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal eltalálod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 083 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 28, gyógyulás: 59, összesen: +31 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai bal lábát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 pular kristály. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 64, gyógyulás: 59, összesen: -5 ÉP}
ek 7 22 9 | t. energia kisütése: 7 22 9 |
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 57 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc jobb karját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. 1 605 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [158,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ryuku hajóroncsot. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). Tárgyaidat lepakolod a tengerparti homokba ásott lyukba, majd be is temeted, hogy rajtad kívül senki se találhasson rá. Aztán úszni kezdesz befelé. A parttól távolodva gyorsan mélyül a tenger, és a víz hőmérséklete is meglehetősen meredeken ível lefelé. Ledugod a fejed a víz alá, és kinyitod a szemed, hogy láthasd, mi vár rád odalent. Egy vízdémon védelmezi a vadászterületét. (ld. enc.) [védettséged: 32]
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Semmi hatás! Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon bal oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 3 562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 127, gyógyulás: 75, összesen: -52 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Kampós acélszigonnyal megdöföd a vízdémon testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 csigakagyló. 3 562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 127, gyógyulás: 64, összesen: -63 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 246 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 22 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a vízbeölt ryuku jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 2 821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 336, gyógyulás: 54, összesen: -282 ÉP}
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 454 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus fejét. (7 támadással 211 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megérinted a vortexmágus jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 13 745 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1438, sebződés: 0, gyógyulás: 223, összesen: +223 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 142 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra nyálkás testét. (7 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a hidra bal oldalát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a hidra nyálkás testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 5 vizet.) 4 357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 78, gyógyulás: 76, összesen: -2 ÉP}
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 148 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra bal oldalát. (7 támadással 171 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (31 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a hidra két fejét is. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a hidra két fejét is. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A hidra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) 4 357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 59, gyógyulás: 48, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [160,118] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. A feléd közeledő hidra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 150 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hidra bal oldalát. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (30 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a hidra egyik fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hidra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hidra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) 4 357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 64, gyógyulás: 52, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [161,118] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Felismered a közeledőt. Csak egy hidra. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 145 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra egyik fejét. (7 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a hidra testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a hidra testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hidra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hidra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) 4 357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 69, gyógyulás: 54, összesen: -15 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika bal középső lábát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [163,117] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 912 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 668 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [164,117] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
m 3 | mozogsz délkeletre |
ef 20 527 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 2 pontért |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés |
* 5. BP: ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés |
KORALLFÖVENY (1160. TÁRGY) Ott, ahol a homokos tengerpart véget ér, és átadja helyét a zöld növényzet térhódításának, na ott van néhány méternyi átmenet, ahol a szivárvány minden pompájában tündöklő korallföveny nő. Ha közelebbről is szemügyre veszed ezt a természet alkotta képződményt, melyet temérdek a környezetre abszolút veszélytelen életforma jelenléte táplál, talán észreveszel párat azokból a gömbölyded harmatcseppekből is. A cseppek belsejében magát az azúrtiszta fodrozódó tengert látni, talán ezért is nevezték el őket a tenger haramiái (a ryukuk) azúrharmatnak. Állítólag csak ők tudják a titkot, hogyan lehet egy ilyen harmatcseppet begyűjteni az élő korallfövenyről, senki más. Ha netán neked is sikerülne rájönnöd, hogyan tartósíthatnád az azúrharmat egy-egy cseppjét, egy körben egy fövenyről akkor is csak 3 darabot szedhetsz, cseppjét 2 TVP-ért. Mivel, mint az előbb említettem, a korallföveny annyira természetes képződmény, hogy még maguk Alanor kertészdruidái sem találták meg a módját, hogyan is lehetne e "növényt" mesterséges úton szaporítani. |
RYUKU HAJÓRONCS (1163. TEREPTÁRGY) A hullámok mosta tengerparton jártadban különös dolog szúr szemet. Nem is olyan messze, a kristálytiszta vízfelületen keresztül valami kolosszális méretű, sötét tárgyra leszel figyelmes. Aztán még valamit felfedezel, egy félbetört ryuku lándzsát sodor feléd a tengervíz. Csak nem egy ryuku hajó süllyedt itt a víz alá? Lehet, hogy érdemes lenne a víz alá merülni, és megpróbálkozni a felderítésével. Ahhoz, hogy erre rászánhasd magad, a KUT 35 parancsra van szükséged, na meg némi úszástudásra. Mivel láthatóan mélyre kell merülni a roncs feltérképezéséhez, na meg 35 TVP-nyi idő levegő nélkül még a legnagyobb tüdejű trollnál is fulladáshoz vezetne, Feltételes Kutatás parancsod csak akkor jön létre, ha előtte elmondtál magadra egy vízlélegzés varázslatot. A kutakodás idejére tárgyaidat természetesen a parton hagyod, jól elrejtve a parti sziklák és bozótosok rejtekében. |
VÍZDÉMON (408. SZÖRNY) A tengerfenék növényzetének része - siklik át a tekinteted a vízdémon lassan éledő testén, amikor tudatlanul megpillantod az össze-vissza tekergőző, ollószerű csápokat. Amikor a sárkányforma fej is szemed látókörébe kerül, már nincs több tévedés - egy vízdémon anyagiasult előtted. Idegesítően úszkáló, méternyi hosszan elkeskenyedő nyelve látszólag ártalmatlan, de csak addig, míg a szörny prédájának méreget. De aztán - amint a mélység démona támadásba lendült - ez a nyelv lesz az egyik dolog, aminek érintésére soha többé nem vágysz életedben. |
RYUKU HARMATGYŰJTŐ (1159. TÁRGY) Ezt a keskeny nyakú, piciny üvegcsét még a legkisebbre nőtt gnómok is úgy el tudnák tüntetni a tenyerükben, hogy annak egyik vége sem látszana ki a kezükből, sőt, a legtöbben valószínűleg még azt sem tudnák megmondani, hogy van valami a kezükben. A tengert járó ryuku hajóskapitányok harmatgyűjtő üvegcséiket minden korallfövennyel borított partra szálláskor színültig töltötték azúrharmattal, de hogy később mit tettek vele, arról csak halvány sejtések vannak. Erről még a hódítani érkezett ryuku katonák közül elfogottakból sem sokat lehetett kiszedni, így csak találgatások léteznek. Egyesek szerint az azúrharmat cseppek nagyhatalmú varázslat komponensei, mely ahhoz kell, hogy a ryuku hajók képesek legyenek meglovagolni a szeleket. Mások szerint ez a varázslat inkább a tenger szörnyetegei ellen véd, és akár vérkeszeg-rajokat is ki lehet vele irtani. Megint mások azt állítják, a harmatcseppeknek közük sincs bármiféle varázslathoz, inkább a felhörpintés utáni extázis minden öröméért használják a ryuku tengerészek. Persze aki már kóstolta a harmatgyűjtőben képződött folyadékot, fanyar íze és a tünetmentesség alapján rájöhet, hogy ez utóbbi feltételezés sem igazán áll meg a lábán. Levonva a következtetéseket, csak egyetlen dolog biztos, a ryuku harmatgyűjtőt 30 csepp azúrharmatig terhelheted. |
VÍZBEÖLT RYUKU KALÓZ (409. SZÖRNY) Egy sárga bőrű, hullamerev alak lebeg lágyan, teljes mértékig a hullámok sodrásának kiszolgáltatva. A testére aggatott ryuku páncéldarabok maradványai már nyomaikban sem emlékeztetnek az olyannyira csodált ryuku hadsereg pompázatos gárdistáinak öltözetére - a víz korróziós erejének és a ragadozó halak próbálkozásainak hatására csupán cafatokban lóg a mozdulatlan testről. Mozdulatlan? Egyáltalán nem az: a sodrás úgy ringatja és forgatja ezt a testet, hogy a szemgolyó nélküli hulla elindult feléd. A kezét is magasba emelte - na de mit is szorongat a görcsösen összezáródó kezében? Upsz, épp egy rozsdás ryuku buzogánnyal készül rád sújtani... Tehát csak átverés volt, hogy úgy tett, mint aki abszolút élettelen. Majdnem sikerült becsapnia, de most már igazán elég a szócséplésből: döfd azonnal keresztül szigonyod hegyével! |
VÉRKESZEG (407. SZÖRNY) Ki hinné odafentről a háborítatlan vízfelszínt elnézve, hogy a mélység ilyen rémségeket rejt magában. A vérkeszeg óriásira megnőtt halfajta, méltán nevezik hát a tengerek ongóliantjainak őket. Tengerszín teste, élénkvörös uszonyai és a szájában sorakozó kétsornyi háromszög-fog elég elborzasztó tud lenni, főleg ha testközelből kell jobban szemügyre venned őket. Pont az ilyen szörnyek miatt jár Ghalla hajózási tudománya gyerekcipőben. Nincs az a vállalkozókedvű flottakapitány, aki a kontinens déli partjáról indulna felfedezésre, hiszen egy vérkeszeg támadásának kockázata óriási ezeken a vidékeken. A szörny azonnali halált okozó harapásai miatt csak FT paranccsal támadható. |
Erő: | 44 (59) | Szint: | 43 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 34 (66) | Támadás: | 71 (75) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 32 (44) | Védekezés: | 77 (85) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/162 év |
Egészség: | 35 (57) | Életpont: | 1282/1247 | Jellem: | gonosz (135) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 46 (66) | Varázspont: | 1711/10 | Pénz: | 38489 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 236/704 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/20 (+12%) | ökölvívás: | 27/4 | szúrófegyverek: | 42/85 (+9%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 36/46 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
165,118 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/5 | 2. nyomkövetés: | 41/21 (+1%) | 3. mászás: | 20/7 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 37/12 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 15/98 | 6. gyógyítás: | 57/72 |
7. titkosírás: | 2/84 | 8. felderítés: | 23/11 (+53%) | 9. szörnyidomítás: | 15/73 |
10. teológia: | 75/81 (+43%) | 11. taumaturgia: | 117/8 (+41%) | 12. szerencsejáték: | 3/15 (+12%) |
13. versengés: | 17/92 (+36%) | 14. harcművészetek: | 23/8 | 15. zene: | 53/9 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 17/41 | 17. pszi: | 31/75 (+3%) | 18. zárnyitás: | 15/96 |
19. vadászat: | 21/59 (+14%) | 20. vitalitás: | 2/19 | 21. bányászat: | 34/97 |
22. úszás: | 16/38 (+946%) | 23. főzés: | 10/64 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5330. karakternek |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 53 TVP-ért |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (181,5,1) | vámpirizáció (#1) (68,0) | áldomás (#6) (9982,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) | Techiulan aurája (#261) |
erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 175, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 7, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1734 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 124 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3304 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
49 | arany (#50) | 4 | aurach fog (#657) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | csigakagyló (#1131) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vasérc (#152) | 1 | vortex talizmán (#812) |
157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | |
116 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|