25. forduló, 27. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. aug. 12. 9h:08'
EZ A 30. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
31. játékheted kezdete: aug. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,85] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+92 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) A lottó 1037. hetének nyerőszámai: 21, 5, 28. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

d 9 1 eldobod a 9. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

d 242 2 eldobod a 242. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

d 237 1 eldobod a 237. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

d 75 2 eldobod a 75. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 rézkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

d 40 1 eldobod a 40. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kis vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

d 33 2 eldobod a 33. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

bb 92 4 beraksz a bankba a 92. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

bb 211 1 beraksz a bankba a 211. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 159.]

v 18 15 elmormolod a 18. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vak őrület varázslatot! Mostantól akkor menekülsz csak el a harcból, ha életerőd az eredeti érték 15%-a alá esik. [-3 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 154.]

tno 2 5 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 2 trófea nyakláncot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve óriáserő. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. [30 pontot használtál fel, van még 124.]

ff 64 87 28 felt. fegyverváltás: 64 87 28
Felt. fegyverváltás: << csontszablya << bronzhegyű lándzsa << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

m 4 7 6 mozogsz délre, északnyugatra, nyugatra
[94,86] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy goldugar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a goldugar testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszablyával kilukasztod a goldugar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A goldugar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. (ld. enc.) 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz valamit: 1 kerek kő. Elrakod.

(Továbbmész...) [93,85] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy móleon. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a móleon testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a móleon testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a móleon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled. (ld. enc.)

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 4 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 168 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,85] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Észreveszel egy világítótornyot.

[50 pontot használtál fel, van még 74.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[91,86] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 ormánygőte csontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszablyával kilukasztod az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [90,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).


(Továbbmész...) [89,85] Még mindig füves síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog ELFelejett Álmok előtt.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a topránypolip puha testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 16.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[88,85] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő proteinfecske nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. (ld. enc.) 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

f 13 kísérletezel a 13. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

le 2089 leveszed/lerakod a 2089. tárgyat
Elteszed az örökkévaló napkövét. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 17, 26.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 166 pontot. A következő körben tehát 167 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

ÓRIÁSERŐ (53. VARÁZSLAT)
Végre megszerezted minden Tharr-pap álmát, a plusz sebzést adó varázslatot! Ennek a kellemes varázslatnak az elmormolása 24 VP-be kerül, és 5 TVP-be. Ettől kezdve egészen a következő forduló elejéig tart. Minden támadásodra kapsz +1 sebzést (tehát ha már háromszor támadsz a fegyvereddel, akkor körönként +3-at!). Ha tapasztaltabb leszel, akkor ez támadásonként +2-re ill. +3-ra is nőhet! A varázslat anyagi komponense egy sallank karom.

GOLDUGAR (65. SZÖRNY)
Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben.

ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY)
A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba.

MÓLEON (68. SZÖRNY)
Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük.

FÉMRÚD (104. TÁRGY)
Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit.

SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY)
Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak.

PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

MADÁRTOLL (112. TÁRGY)
Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. Ez a 26. fordulód.

Erő: 16 (21) Szint: 12 Merészség: 8/7 Magasság: 152 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 29 Menekülés: 15 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 17 Életpont: 173/275 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 9
Szerencse: 13 (15) Varázspont: 92/4 Pénz: 482 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 49/29
Eddig összesen 146 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 767 TP-t kaptál. Jelenleg 27 745 TP-d van. A következő szinthez még 5 255 TP szükséges. Trófeáid: fémbontó szójer, Mallon, törpemammut. A 15. fordulódban 7638 arany került a bankszámládra. 8058 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 2 (+1)
lőfegyverek: 11

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -6.); nyílvessző (#108) (7 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
88,85 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 4 (+1)
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 3 9. taumaturgia: 6
10. versengés: 1 11. harcművészetek: 12 12. zene: 1
13. pszi: 8 (+1) 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 1
16. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunkósbot (#9)
1 kis vaskulcs (#40) 4 kötél (#92) 1 lapockacsont (#33)
3 nyílvessző (#108) 2 rézkulcs (#75) 1 sáfránypor (#211)
1 tankány karom (#237) 2 trófea nyaklánc (#196) 2 tüskecsapda (#242)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 evaporőr háj (#105)
1 fémrúd (#104) 1 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
3 madártoll (#112) 1 ormánygőte csont (#21)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90 91 92 93 94 95
84
85
86
87
(88,85) egy ismeretlen isten rúnaköve, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), 36. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), proteinfecske (#139)
(89,85) mély kút (#93), művészi porolit (#720), topránypolip (#86)
(90,85) egy ismeretlen isten rúnaköve, 25. jellempróba
(91,86) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 41. jellempróba, evaporőr (#69)
(92,85) vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(93,85) móleonok (#68), világítótorony (#156), smaragdgólem (#417)
(94,86) világítótorony (#156), goldugarok (#65)

Üzenet küldése a karakternek