Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 27. 16h:05' EZ A 312. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 313. játékheted kezdete: jan. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5589 |
* 1. KP: vv 71 138 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 224 165 182 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: vv 120 76 156 | elmormolod a 120. varázslatot a 76. varázslatot a 156. varázslatot |
* 4. KP: vv 188 28 0 | elmormolod a 188. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 6. KP: p 69 23 0 | használod a 69. pszi képességet |
* 7. KP: vv 209 11 178 | elmormolod a 209. varázslatot a 11. varázslatot a 178. varázslatot |
* 8. KP: vv 220 213 53 | elmormolod a 220. varázslatot a 213. varázslatot az 53. varázslatot |
ek 273 2 20 | t. energia kisütése: 273 2 20 |
v 169 999 | elmormolod a 169. varázslatot |
vv 59 168 161 | elmormolod az 59. varázslatot a 168. varázslatot a 161. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
ek 273 2 20 | t. energia kisütése: 273 2 20 |
kt 203 5 | elkészíted a 203. tárgyat (5 darabot) |
v 96 309 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
408 | 409 | 410 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[309,64] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
be 672 | bemész a 672. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 31: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 32. pont 51: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 51. pont |
Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 325.]
m 8 | mozogsz északra |
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész fejét. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ölész testét. (9 támadással 725 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a sötét ölész elmosódó alakját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 232 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1114, sebződés: 61, gyógyulás: 17, összesen: -44 ÉP}
vtn 41 | varázslat tanulás: a 41. varázslatot |
vv 67 67 | elmormolod a 67. varázslatot a 67. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 78 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia testét. (7 támadással 350 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia testét. (8 támadással 663 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod az ezerszemű bestia jobb csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-27 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője, egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 galachmitot. 15 465 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1051, sebződés: 219, gyógyulás: 17, összesen: -202 ÉP}
ve 148 400 | megveszed a 148. tárgyat 400 |
ve 326 5 | megveszed a 326. tárgyat 5 |
m 2 5 | mozogsz keletre, délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakónszerű fenevad farkát. (7 támadással 350 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (58 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakónszerű fenevad csontos pofáját. (9 támadással 746 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a drakónszerű fenevad csontos pofáját. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) A drakónszerű fenevad fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a drakónszerű fenevad bal első lábát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a drakónszerű fenevad bal hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A drakónszerű fenevad beleharap a kezedbe. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 868 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1544, sebződés: 226, gyógyulás: 33, összesen: -193 ÉP}
(Továbbmész...) [408,66] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy életsziklát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy méregelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a méregelementál fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a méregelementál csöpögő állkapcsát. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a méregelementál fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A méregelementál feléd harap, de sikertelenül. A méregelementál nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A méregelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 5 toxylt.) 4 654 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
al 148 100 | áldozol: a 148. tárgyat a 100. tárgyat |
al 148 100 | áldozol: a 148. tárgyat a 100. tárgyat |
al 148 100 | áldozol: a 148. tárgyat a 100. tárgyat |
al 148 100 | áldozol: a 148. tárgyat a 100. tárgyat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a talriai behemót testét. (9 támadással 758 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a talriai behemót mérhetetlen testét. (9 támadással 677 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Ököllel megpöccinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 44 kaját. 17 249 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1734, sebződés: 265, gyógyulás: 409, összesen: +144 ÉP}
(Továbbmész...) [408,64] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy pszi elementál lord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 24 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál lord testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi elementál lord párolgó héját. (4 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ököllel megütöd a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A pszi elementál lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 igazgy. fülbevaló, 2 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 4 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 93, gyógyulás: 80, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [409,63] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy smaragd sárkány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. 99 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 126 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-16 támadás). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány nyakát. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (87 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 312, gyógyulás: 4, összesen: -308 ÉP}
m 3 4 6 | mozogsz délkeletre, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [410,65] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy magnetikus praglonc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [409,65] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tud Ákos formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy drakónszerű fenevad ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
t 275 | támadod a 275. szörnyet |
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
ek 273 | t. energia kisütése: 273 |
be 98 | bemész a 98. titkos labirintusba |
lm 2 | mozogsz 2 |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 11 19 36 | mozogsz 11 19 36 |
lm 36 36 36 | mozogsz 36 36 36 |
lm 205 5 7 | mozogsz 205 5 7 |
lm 29 | mozogsz 29 |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
szk 326 | keresed a 326. szörnyet |
ef 14 534 | energia fejlesztése 14 |
* 1. BP: h 1602 27 100 | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: bb 2 500 0 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (500 darabot) |
* 5. BP: kb 2 15 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
* 6. BP: vv 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
JÉGCSÓVA (41. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a kegyetlen varázslatot elmormolva, ellenfeledre iszonyatosan hideg jégfuvallatot bocsáthatsz. A sebzés mértéke a taumaturgiádtól függ (kb. 2 taumaturgia szintenként D6, és 15D6-nál sosem lesz több). Anyagi komponense egy púderkő, elmondása 15 VP-be kerül. |
JÉGMÁGIA (279. VARÁZSLAT) Bár a Nagy Hóvihar időszaka többnyire negatív élményekkel gazdagította Ghalla lakosságát, azért most, hogy véget ért, egyre több építő jellegű változást fedezhetünk fel. Például a mágustornyok varázslói megértettek valamit a jég alapú mágiával kapcsolatban. Először ezt a varázslatot a tűz elleni védekezésre szánták, viszont kiderült, hogy az elmondása után körülötted vibráló jégburok nem képes megóvni a tested a legtöbb ismert varázslattól - azok a burkon keresztül akadálytalanul képesek sebezni téged. Egyedül a lángtenger ellen nyújt védelmet a képződő gőzfelhő. Persze a varázslattal való kísérletezésnek eredménye is lett, ha a jégmágiát elmondod, hideg alapú varázslataid hatékonyabbak lesznek - vagyis a következő köröd elejéig annyival sebeznek többet, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). A jégmágia elmondása 25 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy jégszilánk. |
JÉGOSZLOP (231. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A varázslat elmondásakor irtózatos hideg keletkezik a célpont körül, egy bizonyos sugarú környezetében szinte a szó szoros értelmében megfagy a levegő. Amellett, hogy a jégoszlop szintenként D7 sebzést (max. 50D7) okoz, az ellenfél védettsége is csökken a harc időtartamára (max. 25-tel), akkor is, ha megdobja a mentődobást. A jégoszlop anyagi komponense egy jégkristály, és elmondása 24 VP-be kerül. |
MÉREGELEMENTÁL (306. SZÖRNY) Ez a hatalmas, méregtől csöpögő, zsezsgő massza csak egyetlen dologhoz ért, de ahhoz nagyon: a mérgezéshez. Olyan tömegű mérget pumpál a szervezetedbe, hogyha azt nem semlegesíted rövid időn belül, akkor valószínűleg pukkanni fog a deus ex machinád a legközelebbi táborozáskor. Ha mindez még nem lenne elég, a méregelementálok az ocsmány mocsarak mélyéről, meglepetésszerűen támadnak, és igencsak hosszú csatába nézel elébe, ha agyon akarod őket verni. |
TALRIAI BEHEMÓT (312. SZÖRNY) A Sötét Föld feneketlen mocsarainak mélyén olyan gigantikus lények tenyésznek, amelyek mellett egy ongóliant csak apró törpe csupán. A talriai behemótok, ősi idők óta növekedő óriáslények csak nagyon ritkán bukkannak fel a mocsár mélyéről, de akkor befalnak mindent: Thargodant, elementálokat, óriásokat, de még a hegyeket is. Szerencsére, a behemót már annyira óriási, hogy nemigen képes helyváltoztatásra: ha nem akarod a gyomrában végezni, egyszerűen kerüld el. |
TUDATI ERŐSÍTÉS II. (534. TUDATI KÉPESSÉG) A közelharc minden háború alapja. A kadétiskolákban éppúgy legelsőként tanítják az újoncoknak, mint ahogy egy barbár törzs férfivá avatási rítusai során is e szemtől-szembeni küzdelem a legelső lecke. Amikor a hidegfegyverek összecsapnak, mikor fém vet szikrát fémen, mikor vér fröccsen szerteszét a sújtásra lendített fegyverről... szóval, amikor a közelharcra kerül sor, akkor a tapasztalat, az elszántság és az erő a döntő tényező. Minden más, csak ezek után következik. A közös tudat mindezeket biztosítani képes tagjainak, ha megfelelően magas szintre léptetek már a kasztroplanáris összekovácsolódás terén. Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy mindannyiótok tapasztalata vezesse a fegyvered, hogy mindannyiótok elszántsága acélozza akaratod, és hogy a társaid ereje ott dübörögjön a te izmaidban is. [Mostantól minden közelharcban leadott támadásod szint/10 pluszsebzést okoz. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.] |
Erő: | 42 (66) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 49 (51) | Támadás: | 68 (72) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 43 (49) | Védekezés: | 98 (106) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/16 év |
Egészség: | 52 (58) | Életpont: | 802/238 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 23 |
Szerencse: | 54 (66) | Varázspont: | 2450/2350 | Pénz: | 13115 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 90/33 | Pszi pont: | 446/889 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/92 | ökölvívás: | 42/56 (+8%) | szúrófegyverek: | 33/93 |
vágófegyverek: | 1/87 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 36/35 (+1%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << ryuku kopja (#694) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (13 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
409,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 410 |
Kedvenc táborhely: 202,117 |
Az idő kódexe: legutóbb 176. fordulóban. |
Legfeljebb 31 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 86, 89, 91, 85, 82, 87, 84, 93, 90, 83, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 70 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 144/85 (+132%) | 2. nyomkövetés: | 66/0 (+15%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 27/88 | 5. csapdakészítés: | 39/12 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 10/77 |
7. gyógyítás: | 10/10 | 8. titkosírás: | 4/36 | 9. felderítés: | 24/80 |
10. szörnyidomítás: | 16/12 | 11. teológia: | 110/20 (+52%) | 12. taumaturgia: | 143/75 (+26%) |
13. szerencsejáték: | 7/90 | 14. versengés: | 21/65 | 15. harcművészetek: | 40/11 |
16. zene: | 6/72 | 17. szörnyismeret: | 41/98 (+29%) | 18. pszi: | 55/28 (+3%) |
19. zárnyitás: | 23/0 | 20. vadászat: | 10/25 | 21. vitalitás: | 5/55 |
22. bányászat: | 33/48 (+1%) | 23. testépítés: | 4/71 | 24. úszás: | 5/41 |
25. főzés: | 20/99 (+11%) | 26. csapatmunka: | 7/5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
halálmadár (#351), liumbe (#349), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
inváziós ellenfelek (#9089), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) | nagyobb agypajzs (#120) | láthatatlanság (#76) | esszenciavédelem 2 (#188) |
csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) | kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) |
fürkésző szemek (#213) | óriáserő (#53) | áldomás II (#169) (992,0) | hadiszerencse III (#59) |
feltámadás (#168) | varázsenergia (#161) | vámpirizáció (#1) (997,0) | Pörhemór köre (#205) (98,1,1) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | természet haragja (#141) | >> | nők (#999) | |
természet haragja (#141) | >> | férfiak (#998) | agybénítás (#114) | >> | nanda (#224) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | mammut zombi (#654) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
gömbvillám (#176) | >> | ezerszemű bestia (#288) | gömbvillám (#176) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | varázsvédelem II (#108) | >> | lidércsikoly (#7082) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
életpajzs (#142) | >> | molgan (#284) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | gázpajzs (#467) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ősi szilmill (#7455) (-6 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
3.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 98. labirintus (409,65). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
22, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 46, 47, 50, 51, 53, 54, 55, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 124, 126, 127, 128, 130, 131, 134, 170, 177, 187, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 9, 12, 13, 14, 30, 35, 44, 46, 49, 51. |
Kész: 3, 5, 7, 16, 17, 40, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1480 (limit: 1725), a megölt főholtak száma: 18, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 125047. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 767 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
644 | arany (#50) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | jégrúna-tekercs (#1575) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | amniosz (#203) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 1 | galachmit (#310) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | jégkristály (#593) | 400 | mocsári penke (#148) | 111 | víz (#27) |
406 | 407 | 408 | 409 | 410 | 411 | |
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|