258. forduló, 260. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 5. 9h:15'
EZ A 484. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
485. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 30 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,67] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+119 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+195 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 404.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 404.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 402.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy erőpajzs I varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 711 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 400.]

ff 28 felt. fegyverváltás: 28
Felt. fegyverváltás: << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

ffk 200 felt.fv.kozkázata: 200
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy viharmadár totem képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 380.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 188 182 28 elmormolod a 188. varázslatot a 182. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 378.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
[A parancs tárolásra került.]

kb 171 1134 225 kiveszel a bankból a 171. tárgyat (1134 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 rövid kardot. Kiveszel a bank széfjéből 1 varkaudar korbácsot. Kiveszel a bank széfjéből 1 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

kb 1264 360 2 kiveszel a bankból az 1264. tárgyat (360 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 vadászkést. Kiveszel a bank széfjéből 45 quwarg tojást. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól az orgyilkos tőrt fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

bb 555 248 1072 beraksz a bankba az 555. tárgyat (248 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 csatabárdot. Beraksz a bank széfjébe 2 pszi követ. Beraksz a bank széfjébe 4 ulkor gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

bb 1360 298 555 beraksz a bankba az 1360. tárgyat (298 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 extra takarmányt. Beraksz a bank széfjébe 1 arx formázó mintát. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

fkt 6 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

fkt 10 1 felt. készítesz a 10. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 368.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 365.]

hu 107 309 572 hulladék: 107 309 572
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranytollat. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 335.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[145,68] A sík vidék mocsarassá válik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy átokmurgattyú közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 938 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [146,69] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csápos otagi került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Tüzet köpsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 hosszú íjat. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [147,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített magger. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a magger éles mandibuláját. (6 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel súrolod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a magger testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 66, gyógyulás: 22, összesen: -44 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 75 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 6 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 68, gyógyulás: 23, összesen: -45 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 301.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[148,71] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy darázsfelhő. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Tüzet köpsz. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a darázsfelhő feléd eső részét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 31 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával kissé megkarcolod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A darázsfelhő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2 067 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 168, gyógyulás: 32, összesen: -136 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [149,72] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák bal vállát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 25 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 450 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 47, gyógyulás: 15, összesen: -32 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [150,73] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány bal első lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 20, gyógyulás: 10, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. [26 pontot használtál fel, van még 275.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[151,73] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [152,72] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Utad során felfedezed egy barna, copfos hajú, szürke szemű elf nő táborát. Fekete a bőre. Chara-din hittérítője. Egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy bronz zinthurg éremet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy grifftoll kesztyűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy jegygyűrűt, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lidérckoronát, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy purifikátor övet, egy réztornyot, egy Rhatt páncélját, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy tépett lobogót, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [153,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy szárnyas gömböc. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 23, gyógyulás: 10, összesen: -13 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüstshurikent. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. [59 pontot használtál fel, van még 216.]

m 2 mozogsz keletre
[154,73] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy norpadolótika. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 6 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika egyik csápját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 41, gyógyulás: 17, összesen: -24 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 208.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155
66
67
68
69
70
71
72
73
74
(145,68) átokmurgattyú (#225)
(146,69) oltár, 22. jellempróba, csápos otagi (#395)
(147,70) magger (#747), kultúrmasztodon (#227)
(148,71) darázsfelhő (#763), Tharr rúnaköve
(149,72) áeratikus hasnyák (#243), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(150,73) 38. jellempróba, nukleáris cickányok (#155)
(152,72) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), egy elf nő
(153,73) quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), Elenios oltár, 37. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(154,73) phua-kúp (#372), kputtyintó csalán (#247), norpadolótika (#226)

[144,61] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Épp az aranyaidat számolod az Ördögi Kör baljóslatú épületénél, mikor a tömegből kiválva egy ismeretlen kalandozó lép melléd. Végigméred és próbálod mihamarabb elrejteni vagyonod. De sunyi kapzsiság helyett mérhetetlen magabiztosságot és tiszteletet olvasol le az amúgy teljesen átlagos ember minden mozdulatából. Mindössze egy apró jelvény ragadja meg figyelmedet a ruháján. Egybeolvadó szent szimbólumok. Miután köszöntitek egymást rögtön a tárgyra tér:
- Üdvözöllek barátom! Sajnos a társaim messze járnak innen, és nekem nincs több időm. Ezért bátorkodtalak megszólítani. Mint tudod, Biztosrév nem véletlenül épült pont ide! Mindig is tudtuk, hogy egy ősi, minden istent egy panteonba tömörítő vallásnak itt lehetett egy központi katedrálisa. Valószínűleg ennek a templomnak a bejáratára bukkantunk a város bővítése közben, innen kb 3 mérföldnyire délnyugatra. Az építkezés zaja olyasvalamit ébresztett fel, aminek semmi keresnivalója a város utcáin. Ha nem cselekszünk azonnal, a következő néhány hét rémálommá válik a városlakók számára. Tudom, hogy sokakat ez hidegen hagy, ezért azt is elárulom, hogy az ősiek fényűzően rendezték be vallási központjaikat és az odalent talált javakból nekem csak egy bizonyos fóliánsra van szükségem. Hajnalban várlak az építkezésnél, ne késsetek!
Azzal búcsút int és továbbáll. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Jártodban-keltedben egy furcsa szögletes kalapot viselő, hóbortos öregemberre leszel figyelmes, aki sorra odalép a hozzád hasonló kalandorokhoz. Mond nekik egy-két szót, aztán tovább áll. Mindenki rázza a fejét a nekik feltett kérdésére. Vajon mit akarhat? Egyenesen feléje veszed az irányt, hogy mielőbb kiderítsd.
- Üdvözöllek, kalandor! Tugrundel professzor vagyok az Alanori Tudományegyetem Botanika Tanszékének vezetője. Érdekel egy korszakalkotó botanikai felfedezés? - lép oda hozzád is az idős férfi. Nem csoda, ha a többiek hátat fordítottak neki, gondolod, aztán valahogy megszánod szegényt, és úgy döntesz, végighallgatod, és nem hagyod faképnél máris.
- Mégis miről lenne szó? - kérded tőle óvatosan, mivel már rég megtanultad, hogy a hibbantakkal érdemes vigyázni.
- Áh! Végre egy szakavatott tudós! - lelkendezik. Nos, felfedeztem egy húsevő növényt. Ööö... Pontosabban nem is én fedeztem fel, hanem... Ööö... Illetve nem is felfedeztem, hanem tudomást szereztem a létezéséről... Szóval... Szóval van egy nagyon különleges húsevő növény, aminek a tanulmányozása mérföldkövet jelenthetne a jelenkor botanikai...
- Héhéhé! Nem érek rá. Térj a lényegre! - szólsz közbe szigorúan, mikor kezd kissé terjengőssé válni a mondókája.
- Áh, igen, a lényeg. Nos, szóval expedíciót szervezek ennek a nagyon különleges növénynek a felkutatására. Csakis tapasztalt kalandozók jelentkezését várom. Olyanokét, akiknek van valami elképzelésük a ritka, egzotikus növényekről is, valamint jártasak az ismeretlen területek átkutatásában. Ha érdekel a feladat, te is velem tarthatsz. Legyintesz egyet, és tovább indulsz. Hát ez nem tűnik egy komoly kihívásnak. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Az út árnyas oldalán egy gigantikus épület áll - leginkább egy erődhöz hasonlít, megannyi lőréssel, furcsa kiszögellésekkel, ahol bármikor megbújhat egy orgyilkos, és valahogy az egész igencsak sötét képet fest. Az egyik oldalon egy kitárt szárnyú háromfejű sárkányt formázó szobor karmai közt egy cégér lóg, amin széthulló aranypénzek láthatók. Kibogarászod ami rá van írva: "MAFFIA bank és pénzmosási központ". (705. épület.)
Ezen kívül vannak itt még más épületek is: egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz egy meghatározhatatlan színű, copfos hajú, borostyánszemű drow férfival. A bőre lila. Egy Amélia nyakláncát, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián ujjkarikát, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy párducbőr övtáskát, egy q. pusztító medált, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar katona trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy ősdentor trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Per-X. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 198.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy kisebb quwarg isten!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 160 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 107 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 272, gyógyulás: 0, összesen: -272 ÉP}

A menekülést választod!
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [46 pontot használtál fel, van még 152.]

bpb bef. parancs berakása:

le 811 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 253 812 309 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 812. tárggyal a 309. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
[A parancs tárolásra került.]

vtn 182 varázslat tanulás: a 182. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Symulf rúnája. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 117.]

vtn 181 varázslat tanulás: a 181. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport II. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 82.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 77.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 72.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 67.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 62.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 57.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 52.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 47.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 42.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 37.]

ef 11 energia fejlesztése 11
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [30 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 781 765 239 keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 239. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 1602 2 24 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 24 kaját dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 2 remák szivet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 20, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 398 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIHARMADÁR TOTEM (1260. TÁRGY)
Ezt a legendás totemet még a Sistergő Pumpa elleni harcban zsákmányolta a Viharlégió KT, de akkor a harcok hevében nyoma is veszett. Nemrég azonban a KT mágusai sikeresen beazonosították a helyet, és sikerült újból birtokba venni. Kiderítették azt is, hogy ez a tárgy elkészíthető azokkal az új eljárásokkal, és új tárgyakkal, amelyeket azóta fedeztek fel a mágusok.
A tárgy a következő módon készíthető el: Az alap a trófea nyaklánc, erre kell ráönteni egy ork csodaszert, rászórni egy adag rakolits port. Erre a remekül, de csak rövid ideig ragadó anyagba kell ágyazni 2 darab jégszilánkot, a nyaklánc közepére pedig a medál kerül. A medál madár alakját 5 csepp ragasztó, 3 madártoll és egy szétmorzsolt szárnyashernyó segítségével tudjuk megformázni. A madár mágikus szemét egy moa rubin alkotja. Mindez 30 TVP-nyi időbe kerül.
Vajon mit is tud ez a hihetetlenül lüktető, pulzáló totem? Először is: hihetetlenül légies, szinte nem érzed a súlyát. Másodszor, akinek ez a totem a hátizsákjában található, hála az ork csodaszer jótékony hatásainak, kezét viharosan gyorsan tudja használni, reakcióideje hihetetlenül lecsökken, és még azokra a szörnyekre is tud távfegyvert használni, amelyek a föld alól, hirtelen emelkednek elő, és meglepik a gyanútlan kalandozót.

ÁTOKMURGATTYÚ (225. SZÖRNY)
Az átokmurgattyúk apró, majomszerű, nyomorúságos teremtmények. Bár könnyű megölni, jobb, ha mégsem keversz harcba az átokmurgattyúval: fertelmesen rothasztó érintése a max. életerődet csökkenti, gennyes agyaraival történő harapása pedig permanensen csökkenti szerencsédet (emiatt csak FT-vel fogod megtámadni, vagy ha van rajtad tulajdonságpajzs). Az átokmurgattyú még halálában is átkot hoz gyilkosára: felszakadó lelke arra kényszeríti ölőjét, hogy metssze ki a gyomrában érlelődő átkozott kavicsot, és vegye magához.

CSÁPOS OTAGI (395. SZÖRNY)
Egy pulzáló, csápoktól és egyéb ruganyos, nyálkás testrészektől nyüzsgő ocsmányság, a bozótok mélyén lapuló rém. Sokszor még észre sem veszed, és máris lesújt rád halálos erejű pszionikus támadásaival, és a következő pillanatban már irdatlan erejű csápjai fojtogatnak. És ha mindez még nem lenne elég, alakja és anyaga miatt szúrófegyverrel gyakorlatilag lehetetlen megsebezni!

MAGGER (747. SZÖRNY)
A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod.

KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY)
Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni.

DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY)
Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből.

ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY)
Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak, és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. A BE 497 paranccsal magad is megküzdhetsz olyan szörnyekkel, melyeket a varkaudarok foglyul ejtettek, és az arénában szórakoztatásra használnak. Második paraméterként megadhatod, hogy hány csatát szeretnél megvívni (max. 8-at). Adhatsz meg harmadik paramétert is. Ha ez 1, akkor a te szintednél erősebb szörnyekkel is vállalsz csatát. Ha 4, akkor csak olyan szörnyekkel csatázol, amik elég erősek a szintedhez képest, nem állsz ki gyengébb szörnyekkel. Lehetőség van ezenfelül anyagilag is támogatni az arénát. Ehhez a H 497 parancsot kell kiadnod. Második paraméterként a támogatás összegét mértékét kell megadnod 100 arannyi egységekben (tehát a H 497 10 parancs 1000 arany befizetését eredményezi), harmadik paraméterként pedig a kívánt szörny sorszámát. Ha egy szörnyre a felajánlás eléri a 100000 aranyat (és a mindenek felett álló entitás, a Játékvezető is engedélyezi), a szörny bekerül az arénagödörbe ellenfélként.

SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás.

VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 27 (39) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (49) Támadás: 39 (41) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 22 (27) Védekezés: 49 (54) Menekülés: 30 % Életkor: 43/45 év
Egészség: 31 (35) Életpont: 391/313 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (1) Varázspont: 697/39 Pénz: 2685 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 66/26 Pszi pont: 333/20 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 2922 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 114 TP-t kaptál. Jelenleg 2 197 658 TP-d van. A következő szinthez még 102 342 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Dögvész, Rodrig. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10244 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 ökölvívás: 27/9 (+4%) szúrófegyverek: 21/48 (+3%)
vágófegyverek: 29/20 ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 28/89 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (13 -19.); nyílvessző (#108) max. 6 db (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
144,61 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 154,73
Kedvenc táborhely: 98,82
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/45 (+12%) 2. nyomkövetés: 75/90 (+30%) 3. mászás: 12/23 (+9%)
4. csapdakészítés: 27/10 (+7%) 5. csapdaészlelés: 11/68 6. gyógyítás: 30/80
7. titkosírás: 8/88 8. felderítés: 23/56 9. szörnyidomítás: 14/74
10. teológia: 26/48 (+23%) 11. taumaturgia: 26/30 (+6%) 12. szerencsejáték: 3/87
13. versengés: 18/23 14. zene: 11/26 15. szörnyismeret: 42/34
16. pszi: 56/28 (+23%) 17. zárnyitás: 21/49 18. vadászat: 21/12
19. vitalitás: 1/11 20. bányászat: 31/3 21. úszás: 4/3 (-500%)
22. főzés: 18/14 (+11%) 23. csapatmunka: 6/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
esszenciavédelem 2 (#188) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> Dögvész (#7495) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
varázsvédelem (#34) >> bányarém (#7083) varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 74 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 235 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 * orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 1 varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) $5 rövid íj ($107)
Lövedékek
8 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 15 nyílvessző (#108) 15 tüske (#22)
9 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 dárda (#10) $1 ezüstshuriken ($327)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4)
8 gólem talizmán (#811) 5 halálhozó talizmán (#813) 1 * kőkés szimbólum (#2321)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * varkaudar fétis (#1826) 3 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * virág szimbólum (#143) 3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$3 * arany papi karkötő ($309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 mentát karkötő (#1551)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
14 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 106]
15 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 75]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
9 kavadu iszák (#25) [bennük $6 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 84]
1 mágusszelence (#1076) [benne 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
32 sullár hólyag (#168) [bennük 27 csepp spiritusz (#170), fér még: 613]
2 szent kehely (#257) [bennük 19 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 1]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
33 uzbány csőr (#169) [bennük $14 csepp ugh méreg ($166), fér még: 382]
6 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 120]
10 zöld üveg (#82) [bennük 41 csepp ragasztó (#83), fér még: 159]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687)
1 bőrkantár (#1125) 1 bűvészpálca (#1639) 2 cirkuszi pergamen (#1233)
7 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576)
7 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894) 34 gyógykenőcs (#313)
1 hibátlan gyémánt (#680) 65 kaja (#2) 1 kis mágneses bigyó (#1266)
1 kisebb teleportkő (#1633) 1 koboldkorona (#1629) 5 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 1 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666) 3 moa katalizátor (#386)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671)
32 ork csodaszer (#1228) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 reflexélesítő (#1407)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sáfránykristály (#675) 18 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 szopókő (#259) 1 trikornis fókusz (#2169)
1 tudati fétis (#1151) 12 varázskő (#305) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$2 álompor ($396) $2 aranytoll ($572) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 1 bunthar bőr (#733) 2 csigakagyló (#1131)
1 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133) $3 darázsszárny ($652)
1 din formázó minta (#301) 10 dözmöng szív (#122) 82 drótszőr (#37)
3 etra hályog (#712) 6 ezüstdarab (#326) 15 fekete gyöngy (#99)
$6 főnixtoll ($563) 5 galachmit (#310) 1 gnóm csont (#706)
25 gyíkfű (#201) 14 gyöngymangó (#135) 6 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 25 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
20 kék orchidea (#68) 9 kőszem (#304) 6 kvazár (#244)
9 liumbe hajtás (#655) 56 madártoll (#112) $2 mandibulapenge ($125)
1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380) 2 moa rubin (#379)
1 moa smaragd (#377) 1 moa üveggömb (#383) 15 pirkit (#153)
7 púderkő (#119) 45 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669)
9 ramit kő (#226) 27 + remák szív (#264) 4 rozmárfog (#1069)
1 sámán erszény (#650) 10 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676)
9 szvó-ektoplazma (#151) 1 teknősesszencia (#702) 7 Thargodan esszencia (#328)
1 troll csont (#704) $1 + vapár ág ($110) 3 vasérc (#152)
11 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 146.70 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (20 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20)
8 alligátorbőr (#661) 7 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298)
1 csatabárd (#555) 10 extra takarmány (#1360) 1 féregbél (#1071)
3 kis ónixkulcs (#1110) 6 manakristály (#500) 1 Morgan kristálya (#659)
26 mutáns csont (#331) 8 párducbőr (#1066) 4 párducszem (#1073)
1 próbakő (#1664) 2 pszi kő (#248) 19 purifikátor háj (#269)
66 sáfránypor (#211) 102 sallank karom (#128) 3 tudás gyöngye (#522)
4 ulkor gyöngy (#1072) 48 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
303 arany (#50) 1 arx formázó minta (#298) 1 bot (#4)
1 csatabárd (#555) 10 extra takarmány (#1360) 1 hosszú íj (#111)
1 isteni könnycsepp (#260) 6 nyílvessző (#108) 2 pszi kő (#248)
4 ulkor gyöngy (#1072) 96 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 darázsszárny (#652) 1 dárda (#10) 1 ezüstshuriken (#327)
3 gyenge méreg (#26) 2 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2)
2 mandibulapenge (#125) 1 orgyilkos tőr (#225) 2 pirkit (#153)
45 quwarg tojás (#360) 2 remák szív (#264) 1 rövid kard (#171)
4 spiritusz (#170) 1 szopókő (#259) 10 tüske (#22)
1 vadászkés (#1264) 1 varkaudar korbács (#1134)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

143 144 145
60
61
62
(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), 44. többszemélyes kaland, ház (#400), Arénagödör (#497), 49. többszemélyes kaland, Per-X (1914. kalandozó), kisebb quwarg isten (#213)

Üzenet küldése a karakternek