Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 5. 9h:15' EZ A 484. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 485. játékheted kezdete: máj. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 30 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 3. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ff 28 | felt. fegyverváltás: 28 |
ffk 200 | felt.fv.kozkázata: 200 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 188 182 28 | elmormolod a 188. varázslatot a 182. varázslatot a 28. varázslatot |
kb 171 1134 225 | kiveszel a bankból a 171. tárgyat (1134 darabot) |
kb 1264 360 2 | kiveszel a bankból az 1264. tárgyat (360 darabot) |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
bb 555 248 1072 | beraksz a bankba az 555. tárgyat (248 darabot) |
bb 1360 298 555 | beraksz a bankba az 1360. tárgyat (298 darabot) |
fkt 6 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
fkt 10 1 | felt. készítesz a 10. tárgyat (1 darabot) |
av 13 | alakváltás 13 |
hu 107 309 572 | hulladék: 107 309 572 |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 938 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [146,69] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csápos otagi került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Tüzet köpsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 hosszú íjat. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [147,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített magger. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Kitátod a szádat, és lehelsz. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a magger éles mandibuláját. (6 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel súrolod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a magger testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 66, gyógyulás: 22, összesen: -44 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 75 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 6 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 68, gyógyulás: 23, összesen: -45 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Tüzet köpsz. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a darázsfelhő feléd eső részét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 31 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Varkaudar szablyával kissé megkarcolod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A darázsfelhő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2 067 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 168, gyógyulás: 32, összesen: -136 ÉP}
(Továbbmész...) [149,72] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák bal vállát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 25 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 450 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 47, gyógyulás: 15, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [150,73] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány bal első lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 20, gyógyulás: 10, összesen: -10 ÉP}
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [152,72] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Továbbmész...) [153,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy szárnyas gömböc. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 23, gyógyulás: 10, összesen: -13 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 6 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika egyik csápját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 41, gyógyulás: 17, összesen: -24 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | |
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Épp az aranyaidat számolod az Ördögi Kör baljóslatú épületénél, mikor a tömegből kiválva egy ismeretlen kalandozó lép melléd. Végigméred és próbálod mihamarabb elrejteni vagyonod. De sunyi kapzsiság helyett mérhetetlen magabiztosságot és tiszteletet olvasol le az amúgy teljesen átlagos ember minden mozdulatából. Mindössze egy apró jelvény ragadja meg figyelmedet a ruháján. Egybeolvadó szent szimbólumok. Miután köszöntitek egymást rögtön a tárgyra tér:
- Üdvözöllek barátom! Sajnos a társaim messze járnak innen, és nekem nincs több időm. Ezért bátorkodtalak megszólítani. Mint tudod, Biztosrév nem véletlenül épült pont ide! Mindig is tudtuk, hogy egy ősi, minden istent egy panteonba tömörítő vallásnak itt lehetett egy központi katedrálisa. Valószínűleg ennek a templomnak a bejáratára bukkantunk a város bővítése közben, innen kb 3 mérföldnyire délnyugatra. Az építkezés zaja olyasvalamit ébresztett fel, aminek semmi keresnivalója a város utcáin. Ha nem cselekszünk azonnal, a következő néhány hét rémálommá válik a városlakók számára. Tudom, hogy sokakat ez hidegen hagy, ezért azt is elárulom, hogy az ősiek fényűzően rendezték be vallási központjaikat és az odalent talált javakból nekem csak egy bizonyos fóliánsra van szükségem. Hajnalban várlak az építkezésnél, ne késsetek!
Azzal búcsút int és továbbáll. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Jártodban-keltedben egy furcsa szögletes kalapot viselő, hóbortos öregemberre leszel figyelmes, aki sorra odalép a hozzád hasonló kalandorokhoz. Mond nekik egy-két szót, aztán tovább áll. Mindenki rázza a fejét a nekik feltett kérdésére. Vajon mit akarhat? Egyenesen feléje veszed az irányt, hogy mielőbb kiderítsd.
- Üdvözöllek, kalandor! Tugrundel professzor vagyok az Alanori Tudományegyetem Botanika Tanszékének vezetője. Érdekel egy korszakalkotó botanikai felfedezés? - lép oda hozzád is az idős férfi. Nem csoda, ha a többiek hátat fordítottak neki, gondolod, aztán valahogy megszánod szegényt, és úgy döntesz, végighallgatod, és nem hagyod faképnél máris.
- Mégis miről lenne szó? - kérded tőle óvatosan, mivel már rég megtanultad, hogy a hibbantakkal érdemes vigyázni.
- Áh! Végre egy szakavatott tudós! - lelkendezik. Nos, felfedeztem egy húsevő növényt. Ööö... Pontosabban nem is én fedeztem fel, hanem... Ööö... Illetve nem is felfedeztem, hanem tudomást szereztem a létezéséről... Szóval... Szóval van egy nagyon különleges húsevő növény, aminek a tanulmányozása mérföldkövet jelenthetne a jelenkor botanikai...
- Héhéhé! Nem érek rá. Térj a lényegre! - szólsz közbe szigorúan, mikor kezd kissé terjengőssé válni a mondókája.
- Áh, igen, a lényeg. Nos, szóval expedíciót szervezek ennek a nagyon különleges növénynek a felkutatására. Csakis tapasztalt kalandozók jelentkezését várom. Olyanokét, akiknek van valami elképzelésük a ritka, egzotikus növényekről is, valamint jártasak az ismeretlen területek átkutatásában. Ha érdekel a feladat, te is velem tarthatsz. Legyintesz egyet, és tovább indulsz. Hát ez nem tűnik egy komoly kihívásnak. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 160 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 107 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 272, gyógyulás: 0, összesen: -272 ÉP}
bpb | bef. parancs berakása: |
le 811 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 253 812 309 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 812. tárggyal a 309. tárgyat |
vtn 182 | varázslat tanulás: a 182. varázslatot |
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
ef 11 | energia fejlesztése 11 |
szk 781 765 239 | keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 239. szörnyet |
h 1602 2 24 | használod az 1602. tárgyat |
* 1. BP: vv 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
VIHARMADÁR TOTEM (1260. TÁRGY) Ezt a legendás totemet még a Sistergő Pumpa elleni harcban zsákmányolta a Viharlégió KT, de akkor a harcok hevében nyoma is veszett. Nemrég azonban a KT mágusai sikeresen beazonosították a helyet, és sikerült újból birtokba venni. Kiderítették azt is, hogy ez a tárgy elkészíthető azokkal az új eljárásokkal, és új tárgyakkal, amelyeket azóta fedeztek fel a mágusok. A tárgy a következő módon készíthető el: Az alap a trófea nyaklánc, erre kell ráönteni egy ork csodaszert, rászórni egy adag rakolits port. Erre a remekül, de csak rövid ideig ragadó anyagba kell ágyazni 2 darab jégszilánkot, a nyaklánc közepére pedig a medál kerül. A medál madár alakját 5 csepp ragasztó, 3 madártoll és egy szétmorzsolt szárnyashernyó segítségével tudjuk megformázni. A madár mágikus szemét egy moa rubin alkotja. Mindez 30 TVP-nyi időbe kerül. Vajon mit is tud ez a hihetetlenül lüktető, pulzáló totem? Először is: hihetetlenül légies, szinte nem érzed a súlyát. Másodszor, akinek ez a totem a hátizsákjában található, hála az ork csodaszer jótékony hatásainak, kezét viharosan gyorsan tudja használni, reakcióideje hihetetlenül lecsökken, és még azokra a szörnyekre is tud távfegyvert használni, amelyek a föld alól, hirtelen emelkednek elő, és meglepik a gyanútlan kalandozót. |
ÁTOKMURGATTYÚ (225. SZÖRNY) Az átokmurgattyúk apró, majomszerű, nyomorúságos teremtmények. Bár könnyű megölni, jobb, ha mégsem keversz harcba az átokmurgattyúval: fertelmesen rothasztó érintése a max. életerődet csökkenti, gennyes agyaraival történő harapása pedig permanensen csökkenti szerencsédet (emiatt csak FT-vel fogod megtámadni, vagy ha van rajtad tulajdonságpajzs). Az átokmurgattyú még halálában is átkot hoz gyilkosára: felszakadó lelke arra kényszeríti ölőjét, hogy metssze ki a gyomrában érlelődő átkozott kavicsot, és vegye magához. |
CSÁPOS OTAGI (395. SZÖRNY) Egy pulzáló, csápoktól és egyéb ruganyos, nyálkás testrészektől nyüzsgő ocsmányság, a bozótok mélyén lapuló rém. Sokszor még észre sem veszed, és máris lesújt rád halálos erejű pszionikus támadásaival, és a következő pillanatban már irdatlan erejű csápjai fojtogatnak. És ha mindez még nem lenne elég, alakja és anyaga miatt szúrófegyverrel gyakorlatilag lehetetlen megsebezni! |
MAGGER (747. SZÖRNY) A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod. |
KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY) Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni. |
DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből. |
ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak, és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. A BE 497 paranccsal magad is megküzdhetsz olyan szörnyekkel, melyeket a varkaudarok foglyul ejtettek, és az arénában szórakoztatásra használnak. Második paraméterként megadhatod, hogy hány csatát szeretnél megvívni (max. 8-at). Adhatsz meg harmadik paramétert is. Ha ez 1, akkor a te szintednél erősebb szörnyekkel is vállalsz csatát. Ha 4, akkor csak olyan szörnyekkel csatázol, amik elég erősek a szintedhez képest, nem állsz ki gyengébb szörnyekkel. Lehetőség van ezenfelül anyagilag is támogatni az arénát. Ehhez a H 497 parancsot kell kiadnod. Második paraméterként a támogatás összegét mértékét kell megadnod 100 arannyi egységekben (tehát a H 497 10 parancs 1000 arany befizetését eredményezi), harmadik paraméterként pedig a kívánt szörny sorszámát. Ha egy szörnyre a felajánlás eléri a 100000 aranyat (és a mindenek felett álló entitás, a Játékvezető is engedélyezi), a szörny bekerül az arénagödörbe ellenfélként. |
SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás. |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
Erő: | 27 (39) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 (49) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 22 (27) | Védekezés: | 49 (54) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/45 év |
Egészség: | 31 (35) | Életpont: | 391/313 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 25 (1) | Varázspont: | 697/39 | Pénz: | 2685 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 66/26 | Pszi pont: | 333/20 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/37 | ökölvívás: | 27/9 (+4%) | szúrófegyverek: | 21/48 (+3%) |
vágófegyverek: | 29/20 | ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 28/89 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (13 -19.); nyílvessző (#108) max. 6 db (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 154,73 |
Kedvenc táborhely: 98,82 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/45 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 75/90 (+30%) | 3. mászás: | 12/23 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 27/10 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 11/68 | 6. gyógyítás: | 30/80 |
7. titkosírás: | 8/88 | 8. felderítés: | 23/56 | 9. szörnyidomítás: | 14/74 |
10. teológia: | 26/48 (+23%) | 11. taumaturgia: | 26/30 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 3/87 |
13. versengés: | 18/23 | 14. zene: | 11/26 | 15. szörnyismeret: | 42/34 |
16. pszi: | 56/28 (+23%) | 17. zárnyitás: | 21/49 | 18. vadászat: | 21/12 |
19. vitalitás: | 1/11 | 20. bányászat: | 31/3 | 21. úszás: | 4/3 (-500%) |
22. főzés: | 18/14 (+11%) | 23. csapatmunka: | 6/97 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
esszenciavédelem 2 (#188) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | szutykos remák (#191) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Dögvész (#7495) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
varázsvédelem (#34) | >> | bányarém (#7083) | varázsvédelem (#34) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 74 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 235 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | $1 | * | orgyilkos tőr ($225) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | rövid kard (#171) | 1 | vadászkés (#1264) | 1 | * | varkaudar szablya (#516) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | $5 | rövid íj ($107) | ||
Lövedékek | ||||||||
8 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | kerek kő (#19) | |||
2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 15 | nyílvessző (#108) | 15 | tüske (#22) | |||
9 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | dárda (#10) | $1 | ezüstshuriken ($327) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 2 | * | Khór maszkja (#1138) | |||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | |||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4) | ||||||||
8 | gólem talizmán (#811) | 5 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | kőkés szimbólum (#2321) | ||
1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | varkaudar fétis (#1826) | 3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) |
1 | * | virág szimbólum (#143) | 3 | * | vortex talizmán (#812) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$3 | * | arany papi karkötő ($309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | |
1 | mentát karkötő (#1551) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) |
1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) |
Nyergek | ||||||||
1 | díszes nyereg (#1645) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
14 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 106] | ||||||
15 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 75] | ||||||
9 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
9 | kavadu iszák (#25) | [bennük $6 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 84] | ||||||
1 | mágusszelence (#1076) | [benne 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 0] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
3 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
32 | sullár hólyag (#168) | [bennük 27 csepp spiritusz (#170), fér még: 613] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 19 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 1] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
33 | uzbány csőr (#169) | [bennük $14 csepp ugh méreg ($166), fér még: 382] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 120] | ||||||
10 | zöld üveg (#82) | [bennük 41 csepp ragasztó (#83), fér még: 159] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | bányászlámpa (#1687) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bűvészpálca (#1639) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
7 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 2 | ezüst kulcs (#184) | ||
1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
7 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 34 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hibátlan gyémánt (#680) | 65 | kaja (#2) | 1 | kis mágneses bigyó (#1266) | |||
1 | kisebb teleportkő (#1633) | 1 | koboldkorona (#1629) | 5 | kötél (#92) | |||
1 | Kragoru iszákja (#2058) | 1 | krónika (#1725) | 1 | kronokristály (#1636) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
2 | megsemmisítő (#1540) | 1 | méregtermő iszák (#1666) | 3 | moa katalizátor (#386) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | ||
32 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | reflexélesítő (#1407) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sáfránykristály (#675) | 18 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szopókő (#259) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | |||
1 | tudati fétis (#1151) | 12 | varázskő (#305) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$2 | álompor ($396) | $2 | aranytoll ($572) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 1 | bunthar bőr (#733) | 2 | csigakagyló (#1131) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | csuklyavirág (#133) | $3 | darázsszárny ($652) | |||
1 | din formázó minta (#301) | 10 | dözmöng szív (#122) | 82 | drótszőr (#37) | |||
3 | etra hályog (#712) | 6 | ezüstdarab (#326) | 15 | fekete gyöngy (#99) | |||
$6 | főnixtoll ($563) | 5 | galachmit (#310) | 1 | gnóm csont (#706) | |||
25 | gyíkfű (#201) | 14 | gyöngymangó (#135) | 6 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 25 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
20 | kék orchidea (#68) | 9 | kőszem (#304) | 6 | kvazár (#244) | |||
9 | liumbe hajtás (#655) | 56 | madártoll (#112) | $2 | mandibulapenge ($125) | |||
1 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | 2 | moa rubin (#379) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 1 | moa üveggömb (#383) | 15 | pirkit (#153) | |||
7 | púderkő (#119) | 45 | quwarg tojás (#360) | 1 | rakolits por (#669) | |||
9 | ramit kő (#226) | 27 | + | remák szív (#264) | 4 | rozmárfog (#1069) | ||
1 | sámán erszény (#650) | 10 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szulfin (#676) | |||
9 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | teknősesszencia (#702) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | troll csont (#704) | $1 | + | vapár ág ($110) | 3 | vasérc (#152) | ||
11 | xirnox szív (#213) | |||||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | — |
Összsúly: 146.70 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (20 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20) | 8 | alligátorbőr (#661) | 7 | amniosz (#203) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | csatabárd (#555) | 10 | extra takarmány (#1360) | 1 | féregbél (#1071) | 3 | kis ónixkulcs (#1110) | 6 | manakristály (#500) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 26 | mutáns csont (#331) | 8 | párducbőr (#1066) | 4 | párducszem (#1073) | 1 | próbakő (#1664) | 2 | pszi kő (#248) | 19 | purifikátor háj (#269) | 66 | sáfránypor (#211) | 102 | sallank karom (#128) | 3 | tudás gyöngye (#522) | 4 | ulkor gyöngy (#1072) | 48 | varkaudar pálinka (#1137) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
303 | arany (#50) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | bot (#4) | |||
1 | csatabárd (#555) | 10 | extra takarmány (#1360) | 1 | hosszú íj (#111) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | nyílvessző (#108) | 2 | pszi kő (#248) | |||
4 | ulkor gyöngy (#1072) | 96 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | darázsszárny (#652) | 1 | dárda (#10) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
3 | gyenge méreg (#26) | 2 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaja (#2) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | pirkit (#153) | |||
45 | quwarg tojás (#360) | 2 | remák szív (#264) | 1 | rövid kard (#171) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | szopókő (#259) | 10 | tüske (#22) | |||
1 | vadászkés (#1264) | 1 | varkaudar korbács (#1134) |
143 | 144 | 145 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|