Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 20. 15h:05' EZ A 707. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 708. játékheted kezdete: jan. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
at 1353 14 | TU-t adsz át az 1353. kalandozónak 14 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a százfogú testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az uzbány nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-10 életpont.) Méregfoggal megdöföd a sörényes ubuk jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [70,49] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy evaporőr közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Elszántan a másikra rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy gumifát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 361 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [73,47] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő garokk nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,47] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
fkt 4 11 | felt. készítesz a 4. tárgyat (11 darabot) |
kb 152 97 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (97 darabot) |
fkt 1240 8 | felt. készítesz az 1240. tárgyat (8 darabot) |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az alpesi tehén fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 361 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,45] Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy alpesi tehén hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy patakot. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kardszárnyú pocok. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 11 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok ollója a levegőben csattan. A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 550 | bemész az 550. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 146.]
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 77 | varázslat tanulás: a 77. varázslatot |
vtn 76 | varázslat tanulás: a 76. varázslatot |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
pki 210 | kiveszel a bankból 210 aranyat |
ve 404 1 | megveszed a 404. tárgyat 1 |
ve 317 1 | megveszed a 317. tárgyat 1 |
ve 244 10 | megveszed a 244. tárgyat 10 |
ve 239 12 | megveszed a 239. tárgyat 12 |
ve 226 10 | megveszed a 226. tárgyat 10 |
szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 31 pontért |
FÚZIÓ (77. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ámulva tanulod, hogy mire is jó ez a varázslat. Létezik három különös anyag, a ramit kő, az ilkin érc, és a pular kristály. A mágusok nagyon régen, még az ősidőkben rájöttek, hogy ez a három anyag fúzionálható egy speciális, különösen kemény és ellenálló, ámde hihetetlenül könnyű anyaggá. Ezt az anyagot kvazárnak nevezték el. (A régmúlt idők csillagjósai is használták ezt a szót, valamilyen csillagászati fogalomra, de ezt a másik jelentését már mindenki teljesen elfelejtette.) A fúzió a V 77 parancs hatására történik, 10 TVP-ért és 35 varázspontért. A három, felsorolt anyagból egy darab kvazár keletkezik. Ha egyszerre több kvazárt akarsz előállítani, 2. paraméternek add meg a mennyiséget. |
LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed öttel magasabb lenne. (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged hárommal jobb a varázslat időtartama alatt. 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +3 védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy). Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart. |
RÁJABŐR (404. TÁRGY) Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.] |
VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY) A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet! |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van. A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét. * 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét. * 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét. * 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét. * 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét. * 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét. * 601. fordulótól - 2 játékhét. |
Erő: | 32 (42) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 29 (33) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 54 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 393/352 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 32 (40) | Varázspont: | 326/62 | Pénz: | 341 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 51/30 | Pszi pont: | 70/41 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/85 (+3%) | szúrófegyverek: | 20/13 (+4%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 15/33 (+6%) | dobófegyverek: | 20/54 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/9 | 2. nyomkövetés: | 55/0 (+37%) | 3. mászás: | 10/1 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 19/54 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/85 | 6. gyógyítás: | 34/36 |
7. titkosírás: | 5/90 | 8. felderítés: | 7/80 | 9. szörnyidomítás: | 6/10 |
10. teológia: | 22/47 (+2%) | 11. taumaturgia: | 10/18 (+37%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/31 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/0 |
16. szörnyismeret: | 15/92 (+34%) | 17. pszi: | 9/96 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 8/72 | 20. bányászat: | 30/70 (+8%) | 21. főzés: | 3/37 (+23%) |
22. csapatmunka: | 1/69 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | tűzeső (#61) | >> | Pszinapszis (#974) | |
lángcsóva (#31) | >> | 10. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) | hhaar burka (#32) | >> | nők (#999) | |
hhaar burka (#32) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 105 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 40 TU-t fejlesztettél be.. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | méregfog (#1553) | 2 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
3 | bot (#4) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | ||
6 | ubuk tüske (#131) | 17 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | fejsze (#1240) | 8 | nyu-shuriken (#157) | 7 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis bőrpajzs (#45) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | Métely páncélja (#1562) | 1 | tatu ködmön (#255) | 1 | * | vasvért (#164) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 3 | vas fejpánt (#408) | 3 | vassisak (#160) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | + | ryuku kesztyű (#690) | 11 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
$1 | * | tankány karom ($237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
3 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
$1 | * | fekete bőrcsizma ($247) | 1 | varkaudar csizma (#317) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
6 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | ||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | ónix masszavadító (#438) | |
1 | + | ryuku karvédő (#687) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
50 | uzbány csőr (#169) | [bennük 580 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 57] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 6 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
1 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 25 | kaja (#2) | |||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | |||
10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 2 | rézkulcs (#75) | ||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
4 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | varázskő (#305) | 20 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | 31 | álompor (#396) | |||
2 | árnyéksár (#61) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 1 | cru formázó minta (#300) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 3 | dözmöng szív (#122) | 1 | elf csont (#664) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 2 | evaporőr háj (#105) | 3 | fémrúd (#104) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 3 | fülemüle agyar (#267) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
6 | grifftojás (#179) | 21 | gyöngymangó (#135) | 2 | ilkin érc (#232) | |||
2 | jegesmedve bunda (#1067) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 2 | kvazár (#244) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 74 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | moa burát (#384) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
123 | pirkit (#153) | 1 | polip szívóka (#391) | 8 | pular kristály (#239) | |||
1 | rájabőr (#404) | 7 | ramit kő (#226) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 10 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
7 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | téfea-agy (#172) | 1 | troll csont (#704) | |||
1 | vapár ág (#110) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 22 | vasérc (#152) | |||
3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 163.84 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 79 | amniosz (#203) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 215 | kaja (#2) | 88 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 62 | óndarab (#85) | $3 | orgyilkos tőr ($225) | 68 | rézdarab (#70) | 43 | spiritusz (#170) | 5 | szöges páncél (#65) | 6 | vasalt bunkó (#181) | 5 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | borostyán függő (#162) | 3 | fémrúd (#104) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | 32 | pirkit (#153) | |||
10 | sallank karom (#128) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
17 | arany (#50) | 3 | bot (#4) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 8 | fejsze (#1240) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
12 | kaja (#2) | 3 | pular kristály (#239) | 1 | rájabőr (#404) | |||
6 | ramit kő (#226) | 6 | ubuk tüske (#131) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar csizma (#317) | 22 | vasérc (#152) | |||
23 | víz (#27) |