Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. máj. 26. 15h:02' EZ A 577. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 578. játékheted kezdete: máj. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 5. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1089. tárgyat az 519. tárggyal a 649. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 560. tárggyal a 737. tárgyat |
kt 449 2 | elkészíted a 449. tárgyat (2 darabot) |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
be 710 138 | bemész a 710. épületbe |
bb 280 1 | beraksz a bankba a 280. tárgyat (1 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Varázserőd töltődik (+43 varázspont). 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 8, gyógyulás: 38, összesen: +30 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+43 varázspont). 1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 5, gyógyulás: 25, összesen: +20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A szánalmas pondró csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel megdöfködöd a szánalmas pondró testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a szánalmas pondró testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+43 varázspont.) 4108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1036, sebződés: 204, gyógyulás: 175, összesen: -29 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Cápafoggal megdöföd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+43 varázspont.) 1072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüstdarab felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Cápafoggal eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 48 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+43 varázspont). 1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 58, gyógyulás: 21, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [214,114] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kék rothasztó bal oldalát. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a kék rothasztó testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán. Kiváló munka volt (+2 varázspont). 5324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 30, gyógyulás: 89, összesen: +59 ÉP}
(Továbbmész...) [215,115] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csápos otagi lehet. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr bal oldalát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
v 198 188 106 | elmormolod a 198. varázslatot |
[188,106] Lakott területre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr hívei emelték.
im 0 2 | imádkozol |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [188,104] Továbbmész a város utcáján. A város szélén hat, igencsak terjedelmes batár áll. Félig-meddig elrothadt, élőholt sullárok vannak eléjük befogva. A rég elmúltak rendíthetetlen nyugalmával várakoznak. Vajon mi lehet ez? Közelebb mész, de a batárok le vannak zárva, senki nincs bennük. Hm... Talán odabenn... - gondolod, de mire épp eldöntenéd, hogy megkérdezed a kutatót, egy ismerős gnóm fickó kerül elő valahonnan. Az Olimpiai Aréna egyik felhajtója, Techila, a félszemű az! Úgy üdvözöl, mintha legalábbis minden este együtt italoznátok. Izgatott, és csillogó szemeiben valami nagy-nagy üzletet hamiskás üzenetét látod. Milyen kár, hogy aki kalandozónak vallja magát, mind tudja: Techilával életveszély üzletet kötni!
- Végre! Már alig vártalak! Holnap reggel indulunk, egy perccel sem várok többet rád. Ha gyorsan aláírod a kontraktust, még csatlakozhatsz... és könnyen meglehet, hogy ez lesz az utolsó alkalom, barátom! - nagyon buta képet vághatsz, mert méltatlankodva még hozzáteszi: - Tudod, amiről beszéltünk.
Valakivel nyilván összekever téged, de talán így van jól! Egy nevekkel sűrűn teleírt lapot, és egy tintába mártott lúdtollat nyom az orrod alá, közben pedig körbe-körbe tekintget, mintha attól tartana, valaki kilesi, mit csinál. Mielőtt lefirkantanád a neved, átfutod a névsort. Hm... Csupa ismert, neves kalandozó! Mi baj történhetne? Aláírod te is. A félszemű gnóm egy csapásra pökhendivé, és arrogánssá válik.
- Na azért! Most pedig elmondom az aréna... akarom mondani a fogadás szabályait. Az expedíció csak akkor indul, ha legalább tizen együtt vagytok, kevesebb kalandozóval nem vágok neki a Legendák Völgyének. Így is jó páran ott fogjátok hagyni a fogatok, de pont ez a lényeg, nem? - kérdi és felröhög. - Kincsosztás a legvégén. Menet közben nem lesz idő a kutakodásra, ezért ne is számolj potya haszonnal!
- De mégis, mi ez a Legendák Völgye? - valami gyanakvás-féle kezd kialakulni benned. A gyomrod lassan összeszorul.
- Majd megtudod, barátom. Majd megtudod - mondja a Techila, és faképnél hagy.
(11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt.
(Továbbmész...) [188,103] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebzett élőholt quwarg közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 405 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Jól harcoltál! (+1 varázspont.) 1027 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a purifikátor császár testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Cápafoggal megérinted a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3623 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 95, gyógyulás: 133, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [189,101] Még mindig az erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Killer orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Találsz egy bíborcserjét.
ek 395 199 117 | t. energia kisütése: 395 199 117 |
[199,117] Tovább barangolsz a fák között.
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak jobb első lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Cápafoggal eltalálod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 5, gyógyulás: 17, összesen: +12 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ek 395 | t. energia kisütése: 395 |
kb 310 3 | kiveszel a bankból a 310. tárgyat (3 darabot) |
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 28.]
be 668 | bemész a 668. épületbe |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
vtn 156 | varázslat tanulás: a 156. varázslatot |
be 706 | bemész a 706. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, |
jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, |
villámcsapás (#50) 100 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, |
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, |
savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, |
a halál szava (#152) 800 aranyért, | var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, |
varázsszem (#184) 65 aranyért, | vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | háló (#186) 5600 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, |
a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | villámmágia (#227) 462 aranyért, | Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, |
speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, |
klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, |
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
* 1. BP: | keresed a 230. szörnyet a 160. szörnyet a 255. szörnyet |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
KVAZÁR KARD (297. TÁRGY) A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével. |
PLANETÁRIS ŐRDÉMON (172. VARÁZSLAT) Ki az a szerencsétlen, aki éber vadászkutyákkal meg kakukkokkal teszi magát nevetségessé, amikor táborát egy planetáris őrdémonnal is őriztetheti? A planetáris őrdémonnal vigyázott tábor ellen - kapaszkodj meg - mínusz húsz lopása van tolvajoknak! Hát, ezen bizony nem nagyon fog átlopni senki. A planetáris őrdémon megidézése 18 VP-t, egy isteni könnycseppet, és egy Thargodan esszencia jelenlétét követeli meg (ez utóbbi nem semmisül meg a varázslat elmondásakor). És ne legyenek jellemproblémáid, a planetáris őrdémon egy teljesen békés jószág, legföljebb csak akkor lesz egy kicsit ideges, ha valamivel felhúzzák. De te ugye nem teszel ilyet? |
A LÉLEK VÉDELME (57. VARÁZSLAT) A lélek védelme a következő táborozásod végéig tartó varázslat, amely tökéletesen megvéd a szintszívástól. Ha ez a varázslat rajtad van, külön FT-t sem kell kiadnod, automatikusan harcolsz a szörnnyel. Anyagi komponense egy mocsári penke, elmondása 32 VP-be kerül. |
RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT) Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között. |
Erő: | 30 (46) | Szint: | 30 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 39 (55) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 34 | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 7/25 év |
Egészség: | 33 (36) | Életpont: | 562/752 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 40 (51) | Varázspont: | 1283/69 | Pénz: | 2098 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 21/11 | Pszi pont: | 172/157 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 143 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 16 | szúrófegyverek: | 36 |
vágófegyverek: | 17 | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 25 |
dobófegyverek: | 28 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29 | 2. nyomkövetés: | 88 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 16 | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 24 |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 75 | 12. taumaturgia: | 66 (+1) |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 16 | 15. harcművészetek: | 13 |
16. zene: | 4 | 17. szörnyismeret: | 42 | 18. pszi: | * 22 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 4 | 21. bányászat: | 25 |
22. úszás: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 20 TVP-ért |
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), kamionoszaurusz (#767) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | agykorbács (#97) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
izomernyesztés (#33) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar katona (#691) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Harci jártasságod tesztje: sebezz jobbkezes fegyverrel (vagy egyszerűen csak puszta kézzel) egyetlen kör alatt 150 pontot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
29 | víz (#27) | 1 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
10 | gyógykenőcs (#313) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | madártoll (#112) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
2 | sötét tekercs (#535) | 3 | spiritusz (#170) |