258. forduló, 260. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 14. 12h:07'
EZ A 295. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
296. játékheted kezdete: nov. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

SELINE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [201,101] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+40 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+187 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+119 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 422.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 420.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 2. KP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [20 pontot használtál fel, van még 395.]

* 3. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 390.]

* 4. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 388.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 386.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 384.]

* 5. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 363.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 362.]

* 6. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 360.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 358.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 7. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 356.]

* 8. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1307 varázspont.) Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 351.]

v 198 154 104 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

200 201 202
100
101
102

[154,104] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. (Feltételes úszás:) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 kaját. 136 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz.

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 321.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a vízlélegzés varázslatot! [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

be 129 bemész a 129. titkos labirintusba
Sokáig keresgéled a varkaudar látógömb által mutatott labirintus bejáratát, de nem találod, csak egy pici tóra bukkansz. Amikor lerogysz a partjára, felfedezed a víz alatt sejtelmesen kirajzolódó párhuzamos falakat. A keresett labirintus odalent lesz! Belegázolsz a vízbe! Kellemesen meleg hullámok cirógatják testedet, miközben a felszín alá merülsz. Eltelik pár perc, mire hozzászoksz a vízlégzés különös érzéséhez. Ekkor kezdesz egyre lejjebb és lejjebb ereszkedni. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

lm 9 15 12 mozogsz 9 15 12
Fél tucat karcsapás után döbbensz csak rá, hogy egy mesterségesen kivájt járatban úszol. A falak alagútszerűen borul föléd. [2. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 szigony [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz.
Kényelmesen tempózol tovább. [3. PONT]
Megpróbálsz a két oldalt körbevevő falakkal párhuzamosan haladni előre. [4. PONT]
Soha nem gondoltad volna, hogy az úszás ilyen szórakoztató lehet. Persze ha az a tó is vércápáktól hemzsegne, valószínűleg nem ez lenne a véleményed. [5. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szikrázó manahal. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 34]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-32 varázspont.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-43 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 282, gyógyulás: 105, összesen: -177 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Soha nem gondoltad volna, hogy az úszás ilyen szórakoztató lehet. Persze ha az a tó is vércápáktól hemzsegne, valószínűleg nem ez lenne a véleményed. [5. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szikrázó manahal van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 34]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-43 varázspont.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-43 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 313, gyógyulás: 112, összesen: -201 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Soha nem gondoltad volna, hogy az úszás ilyen szórakoztató lehet. Persze ha az a tó is vércápáktól hemzsegne, valószínűleg nem ez lenne a véleményed. [5. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy szikrázó manahal lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 34]

Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-30 varázspont.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-37 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 326, gyógyulás: 115, összesen: -211 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
[48 pontot használtál fel, van még 263.]

lm 11 20 35 mozogsz 11 20 35
Soha nem gondoltad volna, hogy az úszás ilyen szórakoztató lehet. Persze ha az a tó is vércápáktól hemzsegne, valószínűleg nem ez lenne a véleményed. [5. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy szikrázó manahal lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 34]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-30 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 4 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 303, gyógyulás: 110, összesen: -193 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Buborékfellegeket húzva magad után továbbúszol. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Elegáns mozdulatokkal úszol a következő falig. [12. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 4 csigakagyló (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Túl egyenesek ezek a falak, gondolod magadban, miközben végigúszol a hosszú járatban. [11. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 4 csigakagyló. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Elegáns mozdulatokkal úszol a következő falig. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Buborékfellegeket húzva magad után továbbúszol. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Soha nem gondoltad volna, hogy az úszás ilyen szórakoztató lehet. Persze ha az a tó is vércápáktól hemzsegne, valószínűleg nem ez lenne a véleményed. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Könnyed mozdulatokkal tovább lebegsz. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
A víz sodor magával, te pedig hagyod, hogy ezt tegye. [17. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szikrázó manahal az. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 34]

Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-35 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-41 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 292, gyógyulás: 109, összesen: -183 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
A tó északkeleti végébe érkezel. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Az iszapos talaj közelében tempózol tovább, minden egyes csapásoddal felborzolva a tófeneket. [26. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 arany karperec. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Mozgásod egyre imbolygóbb, valószínűleg fáradnak a karjaid. [32. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Vágyaid egyre inkább a felszín felé húznak. Ha nem lenne még mit felfedezned idelent, biztos most rögtön kimásznál a tóból, és legközelebb is messzire elkerülnéd a helyet. [33. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 halcsont. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Elérted a tó délkeleti végét. Jó messze lehetsz attól a helytől, ahol beereszkedtél a vízbe. [35. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
[112 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 25 21 30 mozogsz 25 21 30
Vágyaid egyre inkább a felszín felé húznak. Ha nem lenne még mit felfedezned idelent, biztos most rögtön kimásznál a tóból, és legközelebb is messzire elkerülnéd a helyet. [33. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Mozgásod egyre imbolygóbb, valószínűleg fáradnak a karjaid. [32. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Az iszapos talaj közelében tempózol tovább, minden egyes csapásoddal felborzolva a tófeneket. [26. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
A tó északkeleti végébe érkezel. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Lefékezel, amennyire ez már megy neked, amikor észreveszed, hogy összekötözött fatuskók fúródtak előtted a talajba. Van egy tipped mi lehet ez: valami jármű, ami a felszínről süllyedt le a fenékre. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
A hirtelen buborékrobbanás valami veszélyre figyelmeztet. Jobb lesz óvatosnak lenni. [23. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szikrázó manahal. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 34]

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-45 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal bal oldalát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 4 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 307, gyógyulás: 114, összesen: -193 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 aranygyűrű. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
A falra akasztva egy rozsdás bronzpáncélt veszel észre. Érintésedre darabokra esik szét. [22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Belegabalyodsz egy bokor hínárba. Szerencsére a vékony nyálkaágak könnyen utadra engednek, csak némi ragacsot hagyva hátra emlékeztetőül. [21. PONT] Hamarosan egy szikrázó manahalat pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 34]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-43 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-40 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 292, gyógyulás: 108, összesen: -184 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +888 életerő.)
Belegabalyodsz egy bokor hínárba. Szerencsére a vékony nyálkaágak könnyen utadra engednek, csak némi ragacsot hagyva hátra emlékeztetőül. [21. PONT] Hamarosan egy szikrázó manahalat pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 34]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-40 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal nyakát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-44 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 291, gyógyulás: 108, összesen: -183 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
[72 pontot használtál fel, van még 79.]

lm 26 28 mozogsz 26 28
A hirtelen buborékrobbanás valami veszélyre figyelmeztet. Jobb lesz óvatosnak lenni. [23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Lefékezel, amennyire ez már megy neked, amikor észreveszed, hogy összekötözött fatuskók fúródtak előtted a talajba. Van egy tipped mi lehet ez: valami jármű, ami a felszínről süllyedt le a fenékre. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
A tó északkeleti végébe érkezel. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Az iszapos talaj közelében tempózol tovább, minden egyes csapásoddal felborzolva a tófeneket. [26. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Legádázabb ellenségednek sem kívánnád ezt a helyet, annyira nyomasztóvá vált már a mélyben kalimpálás. Erősen vágyódsz a felszínre. [27. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Türelmetlenül úszol tovább. Kell még itt lennie valaminek! [28. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
[48 pontot használtál fel, van még 31.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 26.]

ek 40 18 t. energia kisütése: 40 18
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 90 TVP-t. [-18 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 116.]

m 8 6 4 mozogsz északra, nyugatra, délre
[154,103] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos nyakát. (7 támadással 96 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 553 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg ősmágus! Csak most tűnik fel, hogy ez Quwargamanga.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga testét. (7 támadással 183 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Quwargamanga fejét. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a Quwargamanga testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi hatás! A Quwargamanga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 térhajlító kavics. 5 306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 70, gyógyulás: 96, összesen: +26 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg parafenomén!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 850 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüstshurikent [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy drakolich. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich jobb oldalát. (7 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel eltalálod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A drakolich megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...) [153,103] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ezoterikus mardel nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel teljesen átdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal eltalálod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 9 drótszőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

Észreveszel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (7 támadással 508 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 7 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath bal lábát. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath jobb oldalát. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 3 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 68, gyógyulás: 36, összesen: -32 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi őselementál jön feléd.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (7 támadással 183 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal eltalálod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 24, gyógyulás: 7, összesen: -17 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy taalru védelmezi a vadászterületét.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru bal oldalát. (7 támadással 169 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru fejét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vas dobónyíl, egy ezüst gyűrű, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 9 arany és 2 gyöngymangó. 5 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 35, gyógyulás: 9, összesen: -26 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sallank nyíl, egy mutáns csont és egy ezüst kulcs. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [153,104] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku csapásvezető. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető bal vállát. (7 támadással 174 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [102 pontot használtál fel, van még 14.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[154,105] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg torát. (7 támadással 96 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg torát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 61 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöföd a vadász quwarg torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 kaját. 2 486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.

(Továbbmész...) [155,106] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ryuku csapásvezető. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 256 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy borostyán függő. 2 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 256, gyógyulás: 0, összesen: -256 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 2.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 12, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját bezabál a ryuku ostromteknős. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 397 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIKRÁZÓ MANAHAL (705. SZÖRNY)
Ezzel a rózsaszín és narancssárga pikkelyekkel megáldott, csukafejű teremtménnyel a barlangi tavak mélyén találkozhatsz. Persze lehet, hogy nem is ennyire rikító a kinézete, csupán attól világít, hogy teste színültig mágiával van telítve. Talán ezért is érzed azt a furcsa bizsergést, amikor apró és hegyes fogaktól hemzsegő, szélesre tárt szájával különböző testrészeid felé veszi az irányt. De csak nem hagyod neki, hogy kedvét lelhesse körbeharapdálásodban...

CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY)
Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen?

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 87. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 44 (57) Szint: 43 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 34 (64) Támadás: 67 (71) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 32 (42) Védekezés: 80 (88) Menekülés: 30 % Életkor: 37/162 év
Egészség: 35 (55) Életpont: 1282/1033 Jellem: gonosz (131) Tul. pont: 4
Szerencse: 46 (64) Varázspont: 1705/8 Pénz: 38502 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 236/729 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 1
Eddig összesen 4526 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46 608 TP-t kaptál. Jelenleg 11 323 183 TP-d van. A következő szinthez még 176 817 TP szükséges. Trófeáid: elfajzott enkala, selyemszárnyas, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2602 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/70 (+15%) ökölvívás: 27/4 szúrófegyverek: 42/76 (+6%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 36/39 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
155,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/5 2. nyomkövetés: 41/20 3. mászás: 19/98 (+5%)
4. csapdakészítés: 36/98 (+7%) 5. csapdaészlelés: 15/98 6. gyógyítás: 57/72
7. titkosírás: 2/84 8. felderítés: 22/58 (+5%) 9. szörnyidomítás: 15/73
10. teológia: 74/91 (+38%) 11. taumaturgia: 116/47 (+18%) 12. szerencsejáték: 3/3
13. versengés: 17/38 14. harcművészetek: 23/8 15. zene: 52/59 (+25%)
16. szörnyismeret: 17/41 17. pszi: 31/68 (+4%) 18. zárnyitás: 15/96
19. vadászat: 21/45 20. vitalitás: 2/19 21. bányászat: 34/97
22. úszás: 6/80 (+12%) 23. főzés: 10/53

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 5330. karakternek
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 53 TVP-ért
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (181,5,1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
harci induló (#443) Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem 2 (#188) vízlélegzés (#185)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 175, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 7, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1728 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3345 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 1 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)
1 sötét ital (#284)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
47 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 aranygyűrű (#193)
1 borostyán függő (#162) 8 csigakagyló (#1131) 9 drótszőr (#37)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fűszertartó (#210)
2 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2) 2 mocsári penke (#148)
1 mutáns csont (#331) 1 sallank nyíl (#129) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 vas dobónyíl (#189) 41 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

152 153 154 155 156
102
103
104
105
106
107
(153,103) ezoterikus mardel (#184), Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár
(153,104) ryuku csapásvezető (#778), 36. jellempróba, Tharr oltár
(154,103) bávatag golombár (#165), quwarg boly (#359), quwarg harcos (#201), Quwargamanga (#963), quwarg parafenomén (#248), drakolich (#760)
(154,104) a 129. labirintus bejárata, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, oltár, művészi porolit (#720), hínárevő piranha (#194), szikrázó manahal (#705)
(154,105) vadász quwarg (#241), quwarg boly (#359), 48. jellempróba, Tharr oltár
(155,106) ryuku csapásvezető (#778), 47. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek