Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 14. 12h:07' EZ A 295. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 296. játékheted kezdete: nov. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: vv 138 71 73 | elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: v 1 80 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: vv 24 26 443 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: hh 1133 2306 0 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 6. KP: vv 12 72 8 | elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: vv 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 8. KP: v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 198 154 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
200 | 201 | 202 | |
100 | |
|
|
101 | |
|
|
102 | |
|
|
[154,104] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. (Feltételes úszás:) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 kaját. 136 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
be 129 | bemész a 129. titkos labirintusba |
lm 9 15 12 | mozogsz 9 15 12 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-32 varázspont.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-43 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 282, gyógyulás: 105, összesen: -177 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-43 varázspont.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-43 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 313, gyógyulás: 112, összesen: -201 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-30 varázspont.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-37 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 326, gyógyulás: 115, összesen: -211 ÉP}
lm 11 20 35 | mozogsz 11 20 35 |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-30 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 4 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 303, gyógyulás: 110, összesen: -193 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-35 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-41 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 292, gyógyulás: 109, összesen: -183 ÉP}
lm 25 21 30 | mozogsz 25 21 30 |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-45 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal bal oldalát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 4 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 307, gyógyulás: 114, összesen: -193 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-43 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-40 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 292, gyógyulás: 108, összesen: -184 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-40 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal nyakát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-44 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 291, gyógyulás: 108, összesen: -183 ÉP}
lm 26 28 | mozogsz 26 28 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 40 18 | t. energia kisütése: 40 18 |
m 8 6 4 | mozogsz északra, nyugatra, délre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos nyakát. (7 támadással 96 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 553 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga testét. (7 támadással 183 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Quwargamanga fejét. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a Quwargamanga testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi hatás! A Quwargamanga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 térhajlító kavics. 5 306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 70, gyógyulás: 96, összesen: +26 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 850 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich jobb oldalát. (7 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel eltalálod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A drakolich megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [153,103] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ezoterikus mardel nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel teljesen átdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal eltalálod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 9 drótszőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (7 támadással 508 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 7 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath bal lábát. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath jobb oldalát. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 3 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 68, gyógyulás: 36, összesen: -32 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (7 támadással 183 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal eltalálod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 24, gyógyulás: 7, összesen: -17 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru bal oldalát. (7 támadással 169 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru fejét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vas dobónyíl, egy ezüst gyűrű, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 9 arany és 2 gyöngymangó. 5 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 35, gyógyulás: 9, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [153,104] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku csapásvezető. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető bal vállát. (7 támadással 174 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg torát. (7 támadással 96 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg torát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 61 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöföd a vadász quwarg torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 kaját. 2 486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [155,106] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ryuku csapásvezető. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 256 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy borostyán függő. 2 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 256, gyógyulás: 0, összesen: -256 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 2.]
m 4 5 3 | mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
* 5. BP: ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
SZIKRÁZÓ MANAHAL (705. SZÖRNY) Ezzel a rózsaszín és narancssárga pikkelyekkel megáldott, csukafejű teremtménnyel a barlangi tavak mélyén találkozhatsz. Persze lehet, hogy nem is ennyire rikító a kinézete, csupán attól világít, hogy teste színültig mágiával van telítve. Talán ezért is érzed azt a furcsa bizsergést, amikor apró és hegyes fogaktól hemzsegő, szélesre tárt szájával különböző testrészeid felé veszi az irányt. De csak nem hagyod neki, hogy kedvét lelhesse körbeharapdálásodban... |
CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY) Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen? |
Erő: | 44 (57) | Szint: | 43 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 34 (64) | Támadás: | 67 (71) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 32 (42) | Védekezés: | 80 (88) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/162 év |
Egészség: | 35 (55) | Életpont: | 1282/1033 | Jellem: | gonosz (131) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 46 (64) | Varázspont: | 1705/8 | Pénz: | 38502 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 236/729 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/70 (+15%) | ökölvívás: | 27/4 | szúrófegyverek: | 42/76 (+6%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 36/39 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
155,106 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/5 | 2. nyomkövetés: | 41/20 | 3. mászás: | 19/98 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 36/98 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 15/98 | 6. gyógyítás: | 57/72 |
7. titkosírás: | 2/84 | 8. felderítés: | 22/58 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 15/73 |
10. teológia: | 74/91 (+38%) | 11. taumaturgia: | 116/47 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 3/3 |
13. versengés: | 17/38 | 14. harcművészetek: | 23/8 | 15. zene: | 52/59 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 17/41 | 17. pszi: | 31/68 (+4%) | 18. zárnyitás: | 15/96 |
19. vadászat: | 21/45 | 20. vitalitás: | 2/19 | 21. bányászat: | 34/97 |
22. úszás: | 6/80 (+12%) | 23. főzés: | 10/53 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5330. karakternek |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 53 TVP-ért |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (181,5,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
harci induló (#443) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) |
esszenciavédelem 2 (#188) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 175, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 7, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1728 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3345 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | sötét ital (#284) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
47 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 8 | csigakagyló (#1131) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 41 | víz (#27) |
152 | 153 | 154 | 155 | 156 | |
102 | |
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|