Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 23. 12h:05' EZ A 509. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD 510. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4799 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
fl 1 50 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
fl 2 50 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
fl 4 50 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
fl 5 50 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
fl 7 50 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
fl 9 50 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az elektromos angolna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel jól megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a smaragdgólem fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ryuku szablyával megcsapod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 87, gyógyulás: 29, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [83,93] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy halálmadár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a halálmadár jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a halálmadár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Morgan kristálya (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 21, gyógyulás: 14, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [83,94] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos sallank. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [84,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve.
(Továbbmész...) [85,97] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a topránypolip puha testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [87,98] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét.
rm 17 86 50 | rombolsz a 17. tárggyal a 86. tárgyat 50 pontért |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a légirozmár testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a légirozmár fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [89,100] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY) Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak. |
MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY) Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Kár, hogy nem tudod megsemmisíteni, de majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele. |
LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY) A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony. |
Erő: | 38 | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 32 | Életpont: | 262/324 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (27) | Varázspont: | 334/243 | Pénz: | 1012 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 20/9 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/37 (+27%) | ökölvívás: | 20/84 | szúrófegyverek: | 14/30 (+5%) |
vágófegyverek: | 17/61 (+17%) | ütőfegyverek: | 14/94 | lőfegyverek: | 9/50 |
dobófegyverek: | *20/102 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/69 | 2. nyomkövetés: | 42/62 (+4%) | 3. lopás: | 20/75 (+5%) |
4. mászás: | 4/7 (+16%) | 5. csapdakészítés: | 17/52 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 17/45 |
7. gyógyítás: | 56/88 | 8. titkosírás: | 10/94 | 9. felderítés: | 13/76 |
10. szörnyidomítás: | 6/16 | 11. teológia: | 25/73 (+10%) | 12. taumaturgia: | 22/5 (+4%) |
13. versengés: | 1/79 (+40%) | 14. harcművészetek: | 18/20 | 15. zene: | 16/77 |
16. szörnyismeret: | 12/94 | 17. vadászat: | 3/7 | 18. bányászat: | 30/16 |
19. úszás: | 7/76 (+30%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő. |
Összsúly: 132.87 kg | Megterheltség: 144% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
70 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
1 | óndarab (#85) | 3 | polip szívóka (#391) | 6 | sallank karom (#128) | |||
7 | sünmedve tüske (#14) |