257. forduló, 259. forduló, Bányarigó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 23. 12h:05'
EZ A 509. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD
510. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

BÁNYARIGÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,91] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 388.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 378.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 373.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

fl 1 50 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

fl 2 50 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

fl 4 50 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

fl 5 50 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

fl 7 50 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

fl 9 50 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható ezüsttőrt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy elektromos angolna!

Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az elektromos angolna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 353.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben ezüsttőrt fogsz. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 333.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható ezüsttőrt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel jól megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 313.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[83,92] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem. (ld. enc.)

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a smaragdgólem fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ryuku szablyával megcsapod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 87, gyógyulás: 29, összesen: -58 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 399 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a mákrózsa virág. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 13 kazmár gyökér, 6 aurach fog, 3 fémrúd, 2 karbin plazma, 6 mákrózsa virág.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Aranyeső, 1 Illúziósárkány, 1 Szerencsejáték, 1 Orbitális mackósajt. Ez egy pár! Faarccal az asztal közepére tolsz pár aranyérmét. Az árnymanó idegesen a kártyáiba pillant, majd úgy dönt, nem hajlandó tartani a tétet. Könnyű győzelem. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Illúziósárkány, 1 Garokk, 1 Sötét motyogó, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 3 Illúziósárkány, 1 Garokk, 1 Temető. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 3 Sötét halál, 2 Kisebb quwarg istenség. Ez full! Vesztettél. 399 tapasztalati pontot kaptál. 50 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 399 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.


(Továbbmész...) [83,93] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy halálmadár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a halálmadár jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a halálmadár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Morgan kristálya (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 21, gyógyulás: 14, összesen: -7 ÉP}

Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [83,94] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos sallank. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [80 pontot használtál fel, van még 233.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[83,95] Síkság, továbbra is csak síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. Az apró alak a tűz körül gyanúsan méreget, láthatóan nem szívlel. Ráhagyod a dolgot, most nincs kedved egy verekedéshez. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod a nő táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Ügyesen elcsentél valamit. Zsákmányod egy óndarab! Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.)

(Továbbmész...) [84,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve.


(Továbbmész...) [85,97] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a topránypolip puha testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 7 sünmedve tüskét. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet.

[49 pontot használtál fel, van még 184.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[86,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot.


(Továbbmész...) [87,98] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek délre. [20 pontot használtál fel, van még 164.]

rm 17 86 50 rombolsz a 17. tárggyal a 86. tárgyat 50 pontért
Borzalmas üvöltést hallatva, eszelős rombolásba kezdesz. Elfáradsz, mielőtt végleges lenne a pusztítás. [A teljes pusztításhoz még kb. 21 TVP-t kell elköltened.] (+5 gonoszság.) Aahh, micsoda pusztítás! (+50 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 114.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[88,99] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Észreveszel egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a légirozmár testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a légirozmár fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,100] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.

[36 pontot használtál fel, van még 78.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 75.]

* 2. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 35.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Egy kaját töm magába a sörényes ubuk. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 35 pontod maradt, ebből a következő körre 35 pontot vihetsz át. Kapsz még 399 pontot. A következő körben tehát 434 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY)
Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak.

MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY)
Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Kár, hogy nem tudod megsemmisíteni, de majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele.

LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY)
A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony.

KARAKTERLAP

Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.

Erő: 38 Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 28 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 36 Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 32 Életpont: 262/324 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (27) Varázspont: 334/243 Pénz: 1012 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 20/9 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 1124 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3468 TP-t kaptál. Jelenleg 438142 TP-d van. A következő szinthez még 11858 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 502 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 (+27%) ökölvívás: 20/84 szúrófegyverek: 14/30 (+5%)
vágófegyverek: 17/61 (+17%) ütőfegyverek: 14/94 lőfegyverek: 9/50
dobófegyverek: *20/102

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/69 2. nyomkövetés: 42/62 (+4%) 3. lopás: 20/75 (+5%)
4. mászás: 4/7 (+16%) 5. csapdakészítés: 17/52 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/45
7. gyógyítás: 56/88 8. titkosírás: 10/94 9. felderítés: 13/76
10. szörnyidomítás: 6/16 11. teológia: 25/73 (+10%) 12. taumaturgia: 22/5 (+4%)
13. versengés: 1/79 (+40%) 14. harcművészetek: 18/20 15. zene: 16/77
16. szörnyismeret: 12/94 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 30/16
19. úszás: 7/76 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő.

Összsúly: 132.87 kg Megterheltség: 144%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
70 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 5 mákrózsa virág (#56)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaja (#2) 2 madártoll (#112) 1 Morgan kristálya (#659)
1 óndarab (#85) 3 polip szívóka (#391) 6 sallank karom (#128)
7 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(83,91) elektromos angolna (#196), opati polip (#195), hínárevő piranha (#194)
(83,92) smaragdgólem (#417)
(83,93) halálmadár (#351)
(83,94) gyilkos sallank (#85), Chara-din monolitja (#534)
(83,95) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tűzrakó hely (#1169), egy ember nő
(84,96) Dornodon rúnaköve
(85,97) mély kút (#93), topránypolip (#86)
(86,98) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(87,98) olvasztókemence (#86)
(88,99) grok-képződmény (#149), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), 36. jellempróba, légirozmár (#94)
(89,100) szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek