Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 1. 12h:11' EZ A 794. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD 795. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
v 127 | elmormolod a 127. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
d 92 5 | eldobod a 92. tárgyat (5 darabot) |
kf 1235 | kézbeveszed/felveszed az 1235. tárgyat |
hu 224 267 119 | hulladék: 224 267 119 |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 4 3 1 | mozogsz délre, délkeletre, északkeletre |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár bal hátsó lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [87,94] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [88,93] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Brod buzogányával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó bal oldalát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 2025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
ek 395 102 101 | t. energia kisütése: 395 102 101 |
[102,101] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
bb 1113 129 239 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (129 darabot) |
h 1271 396 | használod az 1271. tárgyat |
im | imádkozol |
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [89,92] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kaffogó hebrencs. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Meglengetve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs bal vállát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [90,91] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [90,89] Kisebb hegyek emelkednek itt.
(Továbbmész...) [90,88] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Nocsak! A fősátornál egy ismerős, köpcös alakot látsz, amint épp kalandozókkal diskurál. Tehát Shleff még mindig nem talált megfelelő artistákat a libertani Rettentő Banda helyére. Fura. Lehet, hogy minden hétvégén kalandozókat szerepeltet, és ezzel az ócska szöveggel csábítja őket? Végül is tökmindegy. A lényeg, hogy bőkezűen fizessen - mélázol. (9. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Jo-Lee a Mágus vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
tk 9 4325 | többszemélyes kaland 9 4325 |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 76. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 75: kijárat 76: 1. térkép 2. pont |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 114.]
szk 121 | keresed a 121. szörnyet |
a 241 5439 1 | átadod a 241. tárgyat az 5439. kalandozónak (1 darabot) |
in 5439 422 648 | leírod az 5439. kalandozónak a 422. szörnyet a 648. tárgyat |
in 5439 0 470 | leírod az 5439. kalandozónak a 470. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
Erő: | 23 (36) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 35 (56) | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (29) | Védekezés: | 48 (52) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/29 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 354/354 | Jellem: | jó (455) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 22 (29) | Varázspont: | 541/364 | Pénz: | 76751 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 24/12 | Pszi pont: | 193/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/17 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 27/17 (+1%) | lőfegyverek: | 23/15 (+1%) | dobófegyverek: | 2/25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 62/23 (+9%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 11/2 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 16/85 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/36 |
7. gyógyítás: | 51/12 | 8. titkosírás: | 2/33 | 9. felderítés: | 21/5 (+25%) |
10. szörnyidomítás: | 2/74 (+1%) | 11. teológia: | 27/17 (+7%) | 12. taumaturgia: | 20/45 (+2%) |
13. szerencsejáték: | 1/55 | 14. versengés: | 8/5 (+8%) | 15. zene: | 18/15 (+4%) |
16. szörnyismeret: | 17/52 | 17. pszi: | 19/35 (+26%) | 18. zárnyitás: | 3/60 |
19. vadászat: | 19/49 | 20. bányászat: | 29/51 (+11%) | 21. csapatmunka: | 4/71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) álomvirág ültetése (135) a barátság melege (155) kaszt.kiteljesedés (166) mennyei muzsika (182) kasztrop.kitágulás (197) barátságos üdv. (235) önismeret (236) gyógyító rúna (271) a butaság ára (273) főnixtoll létreh. (288) fejleszt.gyümölcse (292) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK tudatforrás (505) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1435. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kötél (#92) | 6 | púderkő (#119) | 1 | smaragd kulcs (#241) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
10 | víz (#27) | 1 | gyógykenőcs (#313) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | fülemüle agyar (#267) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | láncing (#222) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | rákpajzs (#98) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
1 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) |