256. forduló, 258. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 29. 9h:30'
EZ A 794. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
795. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. Varázserőd regenerálódik. (+218 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 822. hetének nyerőszámai: 26, 16, 27. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy orgyilkos nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 617.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy láth. észlelése varázslat! [1 pontot használtál fel, van még 611.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 590.]
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 2340 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 586.]

v 127 elmormolod a 127. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 581.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 581.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

ef 1 502 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] Ezzel a KT képesség elkészült! [7 pontot használtál fel, van még 569.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,58] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 557.]

be 709 19 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett!] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 552.]

m 4 mozogsz délre
[74,59] Továbbmész a város utcáján.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 129 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [6 pontot használtál fel, van még 546.]

be 698 4 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a ütőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 ütőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 135 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 496.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[90,88] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. Nocsak! A fősátornál egy ismerős, köpcös alakot látsz, amint épp kalandozókkal diskurál. Tehát Shleff még mindig nem talált megfelelő artistákat a libertani Rettentő Banda helyére. Fura. Lehet, hogy minden hétvégén kalandozókat szerepeltet, és ezzel az ócska szöveggel csábítja őket? Végül is tökmindegy. A lényeg, hogy bőkezűen fizessen - mélázol. (9. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jo-Lee a Mágus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy homokféreg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a homokféreg farkát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a homokféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. A homokféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy cirkuszi fősátor (714. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Luwnyával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia bíborosa. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy lovagi tabardot, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy spagulár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+6 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Mystic-kel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+4 életpont gyógyulás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[6 pontot használtál fel, van még 490.]

be 714 bemész a 714. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. A mosolygós gnóm hivatalnokot ugyanott találod, mint mindig, egy iratokkal telirakott íróasztal mögött, amely a sátor közepén áll. Röviden mesélsz kalandjaidról. Örül, hogy megtetted, amit kért. Elrakja a kért tárgyat. [7020 tapasztalati pontot kaptál. (+50 jóság.) Jutalmad egy cirkuszi kitűző. (ld. enc.)] A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 485.]

ek 395 102 101 t. energia kisütése: 395 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(90,88) cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), homokféreg (#121), Luwnya (1804. kalandozó), Mystic (2743. kalandozó)

[102,101] Füves síkságra érkeztél. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar támad rád.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-gyűjtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar kölyök jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar támad rád.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: A következő kincseket találtad: 2 tolmokov-koktél, 2 mérg. ubuk dobónyíl, egy göcsörtös bunkó és egy varkaudar lándzsa. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-1 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 435.]

bb 1113 129 239 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (129 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 5 sallank nyilat. Beraksz a bank széfjébe 1 pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[90,88] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Nocsak! A fősátornál egy ismerős, köpcös alakot látsz, amint épp kalandozókkal diskurál. Tehát Shleff még mindig nem talált megfelelő artistákat a libertani Rettentő Banda helyére. Fura. Lehet, hogy minden hétvégén kalandozókat szerepeltet, és ezzel az ócska szöveggel csábítja őket? Végül is tökmindegy. A lényeg, hogy bőkezűen fizessen - mélázol. (9. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jo-Lee a Mágus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.

Van itt egy cirkuszi fősátor (714. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [89,89] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [88,90] Még mindig bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Találsz egy Chara-din monolitját.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 417.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[87,91] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy korongfát.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [86,92] Az erdőt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy csodabazárt. Elrakod a távcsövet.

[12 pontot használtál fel, van még 405.]

be 136 bemész a 136. titkos labirintusba
Russlan útmutatásai hamar elvezetnek a "cirkuszraktár" bejáratához. Egy pallosára támaszkodó, hátát a szikláknak támasztó őr békésen alukál a barlangba vágott kapu előtt. Megbökdösöd a vállát. Horkanva ébred, egy pillanatig azt sem tudja, hol van, de aztán leesik neki, és kihúzza magát. Így már inkább fest úgy, mint egy igazi kapuőr. Megmondod, hogy ki küldött. Ez használ, az őr máris a kulcsai után nyúl, és nyitja neked a kaput. Közben be nem áll a szája, elmondja, hogy most senki nincs itt, csak ő, de mivel a rácsok eléggé stabilak, nincs is szükség több emberre. Innen egyik bestia sem fog megszökni! Naponta egyszer be szokott nézni egy hivatalnok, de ő nemrég ment haza. Bólogatsz, hogy megértetted, majd belépsz a kapun. Odabent halványan, de fények égnek. Most már jobban szemügyre is veheted őket: félig leégett fáklyák azok, melyek a falra szerelt tartókból világítanak. Nos, akkor indulás előre! [5 pontot használtál fel, van még 400.]

lm 900 35 33 mozogsz 900 35 33
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [2. PONT:] Egy folyosón haladsz előre. Ezen a részen a hideg kőfalakra polcokat szereltek, melyeken sorakozik is néhány kacat, de semmi számottevő. Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
[3. PONT:] Egy útkereszteződésbe érkezel. Nyugatra talán kijuthatnál, északra és délre pedig a barlangkomplexum szívébe vezet az út.
[38. PONT:] A folyosó elkanyarodik.
[36. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
[34. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. [35. PONT:] Áporodott bűzű cellába jutsz. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy korinthai amőba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


[34. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre.
[32. PONT:] Délre nyíló ajtók előtt vezet el az utad.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. [33. PONT:] Döngölt padlójú, kicsi cellába érkezel. Egy vortexmágust veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 2155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +81 életerő.)
[54 pontot használtál fel, van még 346.]

lm 31 29 25 mozogsz 31 29 25
[32. PONT:] Délre nyíló ajtók előtt vezet el az utad.
[30. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. [31. PONT:] Döngölt padlójú, kicsi cellába érkezel. Egy vortexmágust veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus bal oldalát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus bal oldalát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a vortexmágus fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +83 életerő.)
[30. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
[28. PONT:] Elszántan haladsz előre, szinte biztos vagy benne, hogy itt nem érhet baj.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. [29. PONT:] Áporodott bűzű cellába jutsz. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kék rothasztó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a kék rothasztó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 2025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


[28. PONT:] Elszántan haladsz előre, szinte biztos vagy benne, hogy itt nem érhet baj.
[26. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre.
[24. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. [25. PONT:] Szűkös szoba tárja fel előtted titkait. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy halálhozó! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a halálhozó fejét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 25 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +115 életerő.)
[60 pontot használtál fel, van még 286.]

lm 21 905 22 mozogsz 21 905 22
[24. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
[23. PONT:] Egy folyosókanyarulathoz érkezel.
[20. PONT:] Egy elágazáshoz érkezel. Keletre mesterségesen kialakított simafalú járat vezet tova.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. [21. PONT:] Megpihensz egy kicsit a hosszú folyosón.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. [22. PONT:] Irodaszobának kialakított terembe érkezel. Mintha csak a cirkuszi fősátor öblös szobájában lennél. Középen egy íróasztal, rajta hevenyészve szétdobált iratok, és üres papírok sorakoznak. A falon egy-két kitüntetés, és néhány csoportkép. Hümm, ez utóbbiak érdekesek, ott az a vigyorgó alak az az átok hamiskártyás árnymanó, de itt van a banya is, ahogy kedélyesen beszélget a céllövölde óriásával. Folytatod a keresést, de más érdekesbe egyelőre nem botlasz. Az egyik sarokban találsz egy nagy tölgyfaládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 cirkuszi pergamen, 4 kholden kulcs (ld. enc.), 1 nagy vaskulcs, 1 márványkulcs és 1 cirkuszi surranó (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
[35 pontot használtál fel, van még 251.]

lm 900 27 18 mozogsz 900 27 18
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [21. PONT:] Megpihensz egy kicsit a hosszú folyosón.
[20. PONT:] Egy elágazáshoz érkezel. Keletre mesterségesen kialakított simafalú járat vezet tova.
[23. PONT:] Egy folyosókanyarulathoz érkezel.
[24. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
[26. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. [27. PONT:] Döngölt padlójú, kicsi cellába érkezel. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kísértetvarázsló. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

Ismét a térkép szerinti 26. pontnál vagy.
[24. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
[23. PONT:] Egy folyosókanyarulathoz érkezel.
[20. PONT:] Egy elágazáshoz érkezel. Keletre mesterségesen kialakított simafalú járat vezet tova.
[19. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre.
[17. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. [18. PONT:] Áporodott bűzű cellába jutsz. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy korinthai amőba! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a korinthai amőba testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


[72 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 16 14 12 mozogsz 16 14 12
[17. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
[15. PONT:] Biztonságos helynek tűnik, a folyosón nincs ellenfél, a szörnyek cellákba zárva.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. [16. PONT:] Belül kiöblösödő, jókora cella tárul fel előtted. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy smaragdgólem van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a smaragdgólem testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 2011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}


Összefutsz egy fekete, kontyos hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Raia főpap-jelöltje. Egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy varkaudar szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy lábascet trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy törpemammut cipeli. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az ő neve Füstléptű Mirna. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te versengés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a felderítés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+8 életpont gyógyulás.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +70 életerő.)
[15. PONT:] Biztonságos helynek tűnik, a folyosón nincs ellenfél, a szörnyek cellákba zárva.
[13. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre.
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. [14. PONT:] Szűkös szoba tárja fel előtted titkait. Egy halálhozót veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a halálhozó jobb szárnyát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 25 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +95 életerő.)
[13. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre.
[11. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. [12. PONT:] Szűkös szoba tárja fel előtted titkait. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ősi szellem. (ld. enc.) Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy.
[54 pontot használtál fel, van még 125.]

lm 10 8 6 mozogsz 10 8 6
[9. PONT:] Északra nyíló vasajtók előtt vezet el az utad.
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. [10. PONT:] Döngölt padlójú, kicsi cellába érkezel. Egy kísértetvarázslót pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 119 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló áttetsző karját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvarázsló jobb karját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Aritma ostorával párszor keményen megütöd a kísértetvarázsló testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvarázsló szellemtestét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Aritma ostorával többször eltalálod a kísértetvarázsló bal lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi eredménye! Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 206, gyógyulás: 0, összesen: -206 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
[7. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. [8. PONT:] Belül kiöblösödő, jókora cella tárul fel előtted. Egy smaragdgólemet veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem nyakát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
[7. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
[5. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. [6. PONT:] Áporodott bűzű cellába jutsz. Egy kék rothasztó lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a kék rothasztó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
[62 pontot használtál fel, van még 63.]

lm 37 1 mozogsz 37 1
[5. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre.
[4. PONT:] Egy kanyarhoz érkezel.
[3. PONT:] Egy útkereszteződésbe érkezel. Nyugatra talán kijuthatnál, északra és délre pedig a barlangkomplexum szívébe vezet az út.
[38. PONT:] A folyosó elkanyarodik.
[36. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. [37. PONT:] Szűkös szoba tárja fel előtted titkait. Egy csontváz hadurat veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Valamilyen fegyver van nála. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a csontváz hadúr testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a csontváz hadúr bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 36. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [61 pontot használtál fel, van még 2.]

m 7 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]
- Vizet! Vizet! - nyögöd. (-2 életerő.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 18, 20.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a garokk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 398 pontot. A következő körben tehát 397 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CIRKUSZI KITŰZŐ (1235. TÁRGY)
Végül csak megszerezted Russlantól a törzstámogatói kitüntetést, bármilyen sokat is kellett érte fizetned. A cirkuszi kitűző egy apró, felcsatolható, ezüsttel ötvözött gyémánt, amivel becses tetteidet hirdetheted. Ha az ékszert viseled, és vándorcirkusszal találkozol, biztos lehetsz benne, hogy a jegyszedő törpe egy zokszó nélkül beenged, fizetned sem kell. Ha azonban a hátizsákodban tartod, jól megbújik ott, szinte biztos, hogy a törpének nem lesz türelme kivárni, míg előkeresed. Ruhádra a KF 1235 paranccsal tűzheted. Emlékértéke miatt semmi pénzért nem adnád oda senkinek.

PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál!

KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY)
A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik.

CIRKUSZI SURRANÓ (1234. TÁRGY)
A cirkuszi surranó egy lábbeli, melyet a Yaurri Cirkuszok Tevékenységét Felügyelő Társaság alkalmazottai használnak a rendszeres éves ellenőrzések során. Mivel ilyenkor rengeteg vándorcirkusz működésének felülvizsgálatát el kell végezni, nem árt, ha ezt gyorsan teszik. Az általuk csak nemes egyszerűséggel cirkuszi surranónak elnevezett mágikus csizma viselése lelassítja az idő múlását, amíg az illető a cirkuszban tartózkodik. Körülbelül 20%-kal. A tárgy hatásköre sajnálatos módon nem terjed túl a vándorcirkuszok területén, máshol nem képes az időre hatni, hiába is húzod a lábadra. Amúgy nem szükséges KF-elni, automatikusan fogod használni, amikor vándorcirkusszal találkozol. Amellett, hogy időt spórolsz, ügyesebb is leszel a cirkuszi próbák során: versengésed nő hárommal, amíg a lábadon van. A tárgy nem átadható.

KÍSÉRTETVARÁZSLÓ (424. SZÖRNY)
Első pillantásra egy egyszerű öregembernek néz ki, másodszorra már fel lehet fedezni az apróbb hiányosságokat és meglepő ellentmondásokat. Például: a kísértetvarázsló lába térd alatt nem létezik, így csupán különös szellemalakként lebeg a levegőben, valamint egész alakja, mintha egy látomás lenne, olyan testetlennek tűnik. Szinte biztos, hogy vágófegyvered akadálytalanul haladna át az illúziótesten, és ő ezt még csak meg sem érezné. Harmadik vizsgálódásra már nincs idő, a varázstudó megcsillogtatja tudását, és a Leahtól kapott hatalmánál fogva, támadó varázslatok tucatjait zúdítja rád.

ŐSI SZELLEM (422. SZÖRNY)
Amikor az ősi szellem a közeledben van, megfagy a levegő körülötted. Érintése még ennél is jegesebb, jobb, ha nem tudod meg mennyire. Feje formátlan, tekintete üres. Szemgödreiben egy szemernyi élet sincs, arckifejezésében semmi könyörület. Nem tudni hogyan került közénk, kinek a szelleme, ki idézte meg, hiszen még soha senki nem akadt, aki kommunikálni tudott volna vele. Ha harcba bocsátkozol vele, könnyen előfordulhat, hogy rontó képességével öregít rajtad, így csak ha FT parancsot adsz ki rá, fogod megtámadni, amúgy automatikusan elbújsz előle. Kizárólag mágikus fegyverrel sebezheted meg, azok közül is a szúró és vágó, ami szóba jöhet.

CSONTVÁZ HADÚR (423. SZÖRNY)
Ez a megsárgult csontokból álló élőholt lény még holtában is remek harcos. Koponyáját fedő, szögecsekkel kivert fejfedője alól pirosan izzó szemek merednek rád, és már ezzel képes felszítani lelked mélyén nyugvó félelmedet. Ha szúrófegyvered van, hiába kerülsz a közelébe, lándzsád akadálytalanul szalad át a bordái között, ezzel a legnehezebb kárt tenned benne. Persze a többi fegyverrel sem könnyű.

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia püspöke vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 257. fordulód.

Erő: 23 (36) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 35 (56) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 24/28 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 354/175 Jellem: jó (453) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 541/301 Pénz: 76723 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 24/5 Pszi pont: 193/4 EFejl: 30
Eddig összesen 1509 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32544 TP-t kaptál. Jelenleg 774454 TP-d van. A következő szinthez még 25546 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, varkaudar iszákos, varkaudar hadúr. A 247. fordulódban 38150 arany került a bankszámládra. 38913 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/17 szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 3/96
ütőfegyverek: 27/16 (+16%) lőfegyverek: 23/14 (+11%) dobófegyverek: 2/25

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/73 2. nyomkövetés: 62/14 (+26%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 10/95 5. csapdakészítés: 16/79 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/36 (+20%)
7. gyógyítás: 51/12 8. titkosírás: 2/33 9. felderítés: 20/80 (+25%)
10. szörnyidomítás: 2/73 11. teológia: 27/10 (+19%) 12. taumaturgia: 20/43 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/55 14. versengés: 7/97 (+1%) 15. zene: 18/11 (+19%)
16. szörnyismeret: 17/52 (+20%) 17. pszi: 19/9 (+23%) 18. zárnyitás: 3/60
19. vadászat: 19/49 20. bányászat: 29/40 21. csapatmunka: 4/71

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) láth. észlelése (#78) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában .

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
tudati lenyomat (105)
gyógyító totem (116)
álomvirág ültetése (135)
a barátság melege (155)
kaszt.kiteljesedés (166)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
barátságos üdv. (235)
önismeret (236)
gyógyító rúna (271)
a butaság ára (273)
főnixtoll létreh. (288)
fejleszt.gyümölcse (292)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 159 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1435.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6165 arany (#50) 1 álompor (#396) 10 bronzhegyű nyíl (#94)
6 gyógykenőcs (#313) 1 pular kristály (#239) 5 sallank nyíl (#129)
1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 cirkuszi kitűző (#1235) 10 cirkuszi pergamen (#1233) 1 cirkuszi surranó (#1234)
1 ezüst kulcs (#184) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 gólem talizmán (#811)
1 kaja (#2) 1 kötél (#92) 2 madártoll (#112)
1 márványkulcs (#245) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mocsári penke (#148)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 remák szív (#264) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 sáfránypor (#211) 1 smaragd kulcs (#241) 2 tolmokov-koktél (#351)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(86,92) a 136. labirintus bejárata, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), korinthai amőba (#420), vortexmágus (#418), kék rothasztó (#421), halálhozó (#419), kísértetvarázsló (#424), smaragdgólem (#417), Füstléptű Mirna (1051. kalandozó), csontváz hadúr (#423)
(87,91) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(88,90) Chara-din monolitja (#534)
(89,89) Chara-din monolitja (#534)
(90,88) cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), homokféreg (#121), Luwnya (1804. kalandozó), Mystic (2743. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a BB vagy KB parancs 3. paraméterének 518-at adsz meg, akkor azzal azt jelzed, hogy a tudati kincstárba (518-as képesség) raksz be vagy veszel ki tárgyat, nem a széfbe. Épp ezért ha a normál széfbe az 518-as tárgyat akarod pakolni, akkor azt ne a 3. paraméterben add meg.
* Elkészült az ľrnymen‹k KT tárgya, a névjegykártya (1846-os tárgy).

Üzenet küldése a karakternek