256. forduló, 258. forduló, Zandar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 7. 9h:26'
EZ A 258. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
259. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2914
SZÁMLA : XXXX

ZANDAR KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,7] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 30 vasérc (eladási ár: 52 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 20 spirituszt (90 arany), 59 vizet (27 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+336 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) A lottó 662. hetének nyerőszámai: 13, 15, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku futárbérenc fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 600.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 595.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 590.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 585.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 580.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 575.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 369 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 573.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [60 pontot használtál fel, van még 513.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 513.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +13 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnycsábítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra! 3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! [30 pontot használtál fel, van még 483.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[134,8] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Észreveszel egy móricserjét. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [133,9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Látsz egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [132,10] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 456.]

m 6 mozogsz nyugatra
[131,10] Az erdőt dombvidék váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dombi yeti közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dombi yeti otromba fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Pterois volitans egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [17 pontot használtál fel, van még 439.]

kt 19 24 elkészíted a 19. tárgyat (24 darabot)
Begyűjtöttél 24 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 415.]

kt 71 1 elkészíted a 71. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 rézpáncélt. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 375.]

bb 99 9 beraksz a bankba a 99. tárgyat (9 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 fekete gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

m 8 mozogsz északra
[131,9] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku futárbérenc. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-9 varázspont.] Utad során felfedezel egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gunymák anyó előtt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [19 pontot használtál fel, van még 356.]

kt 259 24 elkészíted a 259. tárgyat (24 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

le 415 leveszed/lerakod a 415. tárgyat
Már nem őrzöd annyira az aranypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

kf 259 3 kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[132,8] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült erszényes elkarog. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog nyakát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [133,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku csapásvezető. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető jobb lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-9 varázspont.]

(Továbbmész...) [134,7] Síkság, továbbra is csak síkság. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült arató csattanat. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lábával meglök az erszényes elkarog. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-9 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 304.]

m 2 mozogsz keletre
[135,7] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy epokitféreg közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 295.]

le 259 leveszed/lerakod a 259. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+79 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 265.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 235.]

v 88 15 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 233.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 33 fejleszted a 4. tulajdonságodat 33 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [33 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 29, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 398 pontot. A következő körben tehát 598 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT)
A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvező illatokat idézel elő, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következő kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtől függően 10-16 százalékkal.

KARAKTERLAP

Zandar, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Raia bíborosa vagy. Papi hited: 155. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 257. fordulód.

Erő: 38 (41) Szint: 22 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 39 (42) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 34 Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 29 Életpont: 335/335 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 724/176 Pénz: 1756 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 186/236 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 50
Eddig összesen 1784 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6341 TP-t kaptál. Jelenleg 899497 TP-d van. A következő szinthez még 100503 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ryuku csapásvezető, jégtroll. A 232. fordulódban 5335 arany került a bankszámládra. 6001 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/15 (+1%) szúrófegyverek: 18/96 (+6%) vágófegyverek: 22/67 (+9%)
ütőfegyverek: 17/72 lőfegyverek: 26/42 (+5%) dobófegyverek: 17/41

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (250%) << varkaudar szablya (#516) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -11.); tüske (#22) (12 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/25 2. nyomkövetés: 53/79 (+35%) 3. mászás: 8/19
4. csapdakészítés: 17/92 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/106 6. gyógyítás: 53/76
7. titkosírás: 8/99 8. felderítés: 17/25 9. szörnyidomítás: 8/104
10. teológia: 36/54 (+21%) 11. taumaturgia: 29/47 (+16%) 12. szerencsejáték: 1/89
13. versengés: 10/58 14. harcművészetek: 21/30 15. zene: 28/50
16. szörnyismeret: 23/45 (+20%) 17. pszi: 22/23 (+3%) 18. zárnyitás: 9/17
19. vadászat: 12/21 20. bányászat: 25/61 (+17%) 21. főzés: 11/31 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 5444. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
vakító fény (#43), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) izomernyesztés (#33) >> pattanóböde (#145)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 9 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2)
6 rézdarab (#70) 15 tüske (#22) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 elkarog szőr (#665) 1 ezüst kulcs (#184) 24 kerek kő (#19)
1 obszidián függő (#195) 3 ragasztó (#83) 1 rézpáncél (#71)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,9) ryuku futárbérenc (#765), nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(131,10) dombi yeti (#366), a 66. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(132,8) erszényes elkarog (#354)
(132,10) Chara-din monolitja (#534)
(133,7) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), ryuku csapásvezető (#778)
(133,9) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(134,7) 31. jellempróba, arató csattanat (#144), erszényes elkarog (#354)
(134,8) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(135,7) nekrofun (#173), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), epokitféreg (#147)

Üzenet küldése a karakternek