Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 14. 7h:32' EZ A 295. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD 296. játékheted kezdete: nov. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: vv 138 71 73 | elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: v 1 80 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: vv 24 26 443 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: hh 1133 2306 0 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 6. KP: vv 12 72 8 | elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: vv 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 8. KP: v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 511.]
v 198 154 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
v 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
be 129 | bemész a 129. titkos labirintusba |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
lm 9 15 12 | mozogsz 9 15 12 |
lm 11 20 35 | mozogsz 11 20 35 |
lm 25 21 30 | mozogsz 25 21 30 |
lm 26 28 | mozogsz 26 28 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 8 6 4 | mozogsz északra, nyugatra, délre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 634 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (63 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a mutánsféreg fejét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhányszor megkarcolod a mutánsféreg testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A mutánsféreg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Előremozdulva, a mutánsféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy aranykulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a mutánsféreg testét. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a mutánsféreg jobb oldalát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A mutánsféreg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A mutánsféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő kis aranykulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1925, sebződés: 765, gyógyulás: 464, összesen: -301 ÉP}
(Továbbmész...) [277,30] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett kísértetvándor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 504 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 91 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 66 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 106 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. {KCC:} Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 120 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 840, gyógyulás: 227, összesen: -613 ÉP}
(Továbbmész...) [277,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy eszement trappoló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 340 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a bársony gyilkos bársony páncélját. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a bársony gyilkos jobb karját. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A bársony gyilkos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 492 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +99 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a bársony gyilkos bársony páncélját. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a bársony gyilkos testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a bársony gyilkos. (2 támadástól 534 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +107 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1714, sebződés: 1026, gyógyulás: 632, összesen: -394 ÉP}
(Továbbmész...) [279,33] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bársony gyilkos került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 352 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a bársony gyilkos testét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a bársony gyilkos testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A bársony gyilkos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 488 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +98 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a bársony gyilkos bársony páncélját. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a bársony gyilkos bal karját. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Gyilkos csapásokat oszt a bársony gyilkos fegyverével. (2 támadástól 484 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +97 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 17 962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1800, sebződés: 972, gyógyulás: 538, összesen: -434 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 454 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vortexmágus bal lábát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a vortexmágus nyakát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) {GYD:} Vámpírölővel megérinted a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a vortexmágus testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 13 745 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1420, sebződés: 0, gyógyulás: 329, összesen: +329 ÉP}
(Továbbmész...) [280,34] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy nothar cserjét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy kristálypalotát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas karvaly nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A szörny villámokat lehel! Füstöl és szikrázik még a hajad is! (197 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: aranytoll, varányszem, aranylánc, 3 drótszőr. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a vérszomjas karvaly bal lábát. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 48 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 70 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 62 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1379, sebződés: 1062, gyógyulás: 139, összesen: -923 ÉP}
m 4 5 3 | mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [279,36] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [280,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték.
ef 20 520 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
* 5. BP: ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Erő: | 43 (56) | Szint: | 43 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 34 (64) | Támadás: | 71 (75) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 32 (42) | Védekezés: | 80 (88) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/160 év |
Egészség: | 35 (55) | Életpont: | 1282/1231 | Jellem: | gonosz (129) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 46 (64) | Varázspont: | 1699/9 | Pénz: | 38468 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 236/745 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/55 | ökölvívás: | 27/4 | szúrófegyverek: | 42/59 (+2%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 36/30 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
280,37 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/69 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 41/3 (+18%) | 3. mászás: | 19/83 |
4. csapdakészítés: | 36/84 (+20%) | 5. csapdaészlelés: | 15/98 | 6. gyógyítás: | 57/72 (+16%) |
7. titkosírás: | 2/84 | 8. felderítés: | 22/48 | 9. szörnyidomítás: | 15/73 |
10. teológia: | 74/10 (+27%) | 11. taumaturgia: | 115/88 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 2/91 (+12%) |
13. versengés: | 17/2 (+36%) | 14. harcművészetek: | 23/8 | 15. zene: | 52/9 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 17/41 | 17. pszi: | 31/26 (+5%) | 18. zárnyitás: | 15/96 (-1500%) |
19. vadászat: | 21/21 (+36%) | 20. vitalitás: | 2/19 | 21. bányászat: | 34/94 |
22. úszás: | 6/68 | 23. főzés: | 10/42 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5330. karakternek |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (9993,0) | Pörhemór köre (#205) (181,5,1) | vámpirizáció (#1) (76,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) | Techiulan aurája (#261) |
erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem 2 (#188) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 131, 134, 170, 171, 172, 175, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 7, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1728 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 97 TU. szükséges még: 13 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3358 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
132 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | aranytoll (#572) | |||
3 | drótszőr (#37) | 1 | halcsont (#390) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kazmár gyökér (#205) | 1 | madártoll (#112) | 2 | sötét ital (#284) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | vortex talizmán (#812) |
276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | |
29 | |
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|