256. forduló, 258. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 14. 7h:32'
EZ A 295. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
296. játékheted kezdete: nov. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

SELINE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [278,31] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 1 kék orchideát. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+40 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+187 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+61 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 585.]

* 2. KP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 565.]

* 3. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 560.]

* 4. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 556.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 554.]

* 5. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 533.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 532.]

* 6. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 530.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 528.]
Beizzik a turbómágia. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

* 7. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 526.]

* 8. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 521.]

h 1107 1107 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

15 13 12 6 5 16 25
14 11 7 4 17 24 26
10 8 3 18 23 27 32
9 2 19 22 28 31 33
1
20 21 29 30 34 35
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 129. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 372, délre 219 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 511.]

v 198 154 104 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

v 263 elmormolod a 263. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a hősi babérok varázslatot! Bőröd megkeményedik (+50 max. ép.) [-500 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% teo] Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 461.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vízlélegzés varázslatot! [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 456.]

be 129 bemész a 129. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

ek 40 15 t. energia kisütése: 40 15
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 75 TVP-t. [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 531.]

lm 9 15 12 mozogsz 9 15 12
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

lm 11 20 35 mozogsz 11 20 35
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

lm 25 21 30 mozogsz 25 21 30
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

lm 26 28 mozogsz 26 28
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

m 8 6 4 mozogsz északra, nyugatra, délre
[278,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy eszement trappoló. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mutánsféreg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 634 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (63 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a mutánsféreg fejét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhányszor megkarcolod a mutánsféreg testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A mutánsféreg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Előremozdulva, a mutánsféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy aranykulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a mutánsféreg testét. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a mutánsféreg jobb oldalát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A mutánsféreg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A mutánsféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő kis aranykulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1925, sebződés: 765, gyógyulás: 464, összesen: -301 ÉP}


(Továbbmész...) [277,30] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett kísértetvándor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 504 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 91 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 66 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 106 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. {KCC:} Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 120 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 840, gyógyulás: 227, összesen: -613 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+126 életerő.) Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Sűrű szárnycsattogtatással egy kémsárkány távolodik. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [277,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy eszement trappoló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[38 pontot használtál fel, van még 493.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[278,32] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bársony gyilkos közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 340 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a bársony gyilkos bársony páncélját. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a bársony gyilkos jobb karját. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A bársony gyilkos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 492 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +99 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a bársony gyilkos bársony páncélját. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a bársony gyilkos testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a bársony gyilkos. (2 támadástól 534 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +107 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1714, sebződés: 1026, gyógyulás: 632, összesen: -394 ÉP}

Megiszol egy adagnyi sötét italt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +1014 életerő.)

(Továbbmész...) [279,33] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bársony gyilkos került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 352 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a bársony gyilkos testét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a bársony gyilkos testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A bársony gyilkos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 488 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +98 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a bársony gyilkos bársony páncélját. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a bársony gyilkos bal karját. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Gyilkos csapásokat oszt a bársony gyilkos fegyverével. (2 támadástól 484 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +97 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 17 962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1800, sebződés: 972, gyógyulás: 538, összesen: -434 ÉP}

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 454 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vortexmágus bal lábát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a vortexmágus nyakát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) {GYD:} Vámpírölővel megérinted a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a vortexmágus testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 13 745 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1420, sebződés: 0, gyógyulás: 329, összesen: +329 ÉP}


Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a kazmár gyökér. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 10 kazmár gyökér, 3 igazgy. fülbevaló, 1 karbin plazma, 1 grifftojás, 31 madártoll.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Kaszabolósáska, 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Influenza. Ez két pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 1 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 Kaszabolósáska, 2 Kisebb quwarg istenség. Ez full! Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 3 Illúziópalota, 1 Mákrózsa főzet, 1 Garokk. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Sötét halál, 1 Tisztítótűz, 1 A bajnok manifesztációja. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Aranyeső, 1 Piromenyét, 1 Sötét motyogó. Semmi változás. Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Sötét motyogó, 1 Temető, 1 Vérfürdető magszim, 1 Kaszabolósáska, 1 Influenza. Nyertél. 3. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Szerencsejáték, 1 Illúziópalota, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 1 982 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 76 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 1 982 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [280,34] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy nothar cserjét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy kristálypalotát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas karvaly nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny villámokat lehel! Füstöl és szikrázik még a hajad is! (197 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: aranytoll, varányszem, aranylánc, 3 drótszőr. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a vérszomjas karvaly bal lábát. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 48 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 70 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 62 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1379, sebződés: 1062, gyógyulás: 139, összesen: -923 ÉP}

Megiszol egy adagnyi sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +895 életerő.) [58 pontot használtál fel, van még 435.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[280,35] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [279,36] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [280,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték.

[18 pontot használtál fel, van még 417.]

ef 20 520 energia fejlesztése 20
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 410.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 405.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1 188 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 402.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 392.]

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [10 pontot használtál fel, van még 382.]

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kémsárkány. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 372.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 210 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 332.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 170 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 292.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 252.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 90 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 78 TVP-t kell elköltened.] [12 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A szervezetedet méreg pusztítja (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 16, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 398 pontot. A következő körben tehát 598 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 87. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 257. fordulód.

Erő: 43 (56) Szint: 43 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 34 (64) Támadás: 71 (75) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 32 (42) Védekezés: 80 (88) Menekülés: 30 % Életkor: 37/160 év
Egészség: 35 (55) Életpont: 1282/1231 Jellem: gonosz (129) Tul. pont: 4
Szerencse: 46 (64) Varázspont: 1699/9 Pénz: 38468 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 236/745 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 4491 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 859 TP-t kaptál. Jelenleg 11 199 075 TP-d van. A következő szinthez még 300 925 TP szükséges. Trófeáid: elfajzott enkala, selyemszárnyas, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2602 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/55 ökölvívás: 27/4 szúrófegyverek: 42/59 (+2%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 36/30

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
280,37 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/69 (+48%) 2. nyomkövetés: 41/3 (+18%) 3. mászás: 19/83
4. csapdakészítés: 36/84 (+20%) 5. csapdaészlelés: 15/98 6. gyógyítás: 57/72 (+16%)
7. titkosírás: 2/84 8. felderítés: 22/48 9. szörnyidomítás: 15/73
10. teológia: 74/10 (+27%) 11. taumaturgia: 115/88 (+15%) 12. szerencsejáték: 2/91 (+12%)
13. versengés: 17/2 (+36%) 14. harcművészetek: 23/8 15. zene: 52/9 (+25%)
16. szörnyismeret: 17/41 17. pszi: 31/26 (+5%) 18. zárnyitás: 15/96 (-1500%)
19. vadászat: 21/21 (+36%) 20. vitalitás: 2/19 21. bányászat: 34/94
22. úszás: 6/68 23. főzés: 10/42 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 5330. karakternek
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (9993,0) Pörhemór köre (#205) (181,5,1) vámpirizáció (#1) (76,0) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) Techiulan aurája (#261)
erőpajzs I (#12) mentális pajzs (#72) esszenciavédelem 2 (#188) vízlélegzés (#185)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 131, 134, 170, 171, 172, 175, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 7, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1728 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 97 TU. szükséges még: 13 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3358 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
132 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 aranytoll (#572)
3 drótszőr (#37) 1 halcsont (#390) 1 isteni könnycsepp (#260)
5 kazmár gyökér (#205) 1 madártoll (#112) 2 sötét ital (#284)
1 varányszem (#30) 1 varkaudar látógömb (#1107) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

276 277 278 279 280 281
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
(277,30) 40. jellempróba, kísértetvándor (#568), kémsárkány (#545)
(277,31) 23. jellempróba, eszement trappoló (#549)
(278,30) 29. jellempróba, eszement trappoló (#549), mutánsféreg (#554)
(278,32) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 41. jellempróba, bársony gyilkos (#546)
(279,33) bársony gyilkos (#546), 35. jellempróba, vortexmágus (#418)
(279,36) 33. jellempróba
(280,34) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), 32. jellempróba, vérszomjas karvaly (#555)
(280,35) 25. jellempróba
(280,37) Raia oltár, kémsárkány (#545)

Üzenet küldése a karakternek