255. forduló, 257. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 22. 9h:08'
EZ A 262. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD
263. játékheted kezdete: ápr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 cápaölő tőr (eladási ár: 1200 arany, ebből a kezelési költség: 96 arany), 4 bronzhegyű nyíl (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 rejtőköpenyt (30 arany).
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 varkaudar csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+222 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+74 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) A lottó 760. hetének nyerőszámai: 2, 12, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy szutykos remák nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 413.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 408.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 403.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 393.]

hu 329 117 276 hulladék: 329 117 276
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontpálcát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 383.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 2 bronzsisakot 18 aranyért, 2 csontpálcát 30 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 2 mandibulakaszát 50 aranyért, 2 mérg. ubuk dobónyilat 14 aranyért, 10 mérg. ubuk tüskét 20 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 2 rézpáncélt 48 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 2 ubuk dobónyílat 10 aranyért, 1 vassisakot 18 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 373.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 373.]

kt 251 1 elkészíted a 251. tárgyat (1 darabot)
A törpék hozzálátnak, hogy kikovácsoljanak neked 1 kvazár páncélt. Hosszasan várakozol, mire végre elkészül a rendelt tárgy. Gyönyörűen néz ki, csak úgy csillog villog! Boldogan fizetsz, és megköszönöd a precíz, gondos munkát. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [120 pontot használtál fel, van még 253.]

bb 57 251 1113 beraksz a bankba az 57. tárgyat (251 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 bőrsisakot. Beraksz a bank széfjébe 1 kvazár páncélt. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ve 99 20 megveszed a 99. tárgyat 20
Vásároltál 20 fekete gyöngyöt. 180 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,102] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (22 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az ongóliant jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő. 2302 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 140, gyógyulás: 104, összesen: -36 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Jo-Lee a Mágus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 244.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,102) ongóliantok (#159), Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Utad során felfedezel egy Arénagödröt. (ld. enc.) keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 234.]

h 1820 2 használod az 1820. tárgyat
Kezed az övcsatra helyezed, és koncentrálsz hősi harcaidra. Máris érzed a kedvező hatást! (+42 varázspont ). [5 pontot használtál fel, van még 229.]

h 1820 2 használod az 1820. tárgyat
Kezed az övcsatra helyezed, és koncentrálsz hősi harcaidra. Máris érzed a kedvező hatást! (+42 varázspont ). [5 pontot használtál fel, van még 224.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A kerítéshez lépve észreveszel egy púpos varkaudart, aki egy pergament szorongat a kezében. Egy írástudó varkaudar, micsoda ritka jelenségnek vagy szemtanúja! Mielőtt bármit szólhatnál, a púpos feléd fordul:
- Jöjj kalandozó, mérettesd meg magad az arénában! Bárki részt vehet a játékainkon, nem csak a varkaudarok. Ha vállalod a harcot, te athatod meg, hány ellenféllel állsz ki, persze csak ha nem végez veled már az első. Itt ugyanis a gyáváknak nincs helye, ha menekülsz, nincs jutalom! Ha győzöl annyiszor, ahány ellenfelet vállaltál, akkor ennek mértékében arannyal jutalmazunk. Négy ellenfélért 300, nyolcért már ezer arany jár.
[Kockáztathatsz is. Amennyiben harmadik paramétert is megadsz, és az nem 0, akkor nálad erősebb ellenfeleket is kaphatsz. Ez esetben a jutalom arany duplázódik. Az arénába lépés tvp költsége 5+ellenfelek száma*10.] [5 pontot használtál fel, van még 219.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,102] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Jo-Lee a Mágus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar kósza. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a varkaudar kósza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar szablya. 913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 43, gyógyulás: 29, összesen: -14 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[9 pontot használtál fel, van még 210.]

h 1820 2 használod az 1820. tárgyat
Kezed az övcsatra helyezed, és koncentrálsz hősi harcaidra. Máris érzed a kedvező hatást! (+42 varázspont ). [5 pontot használtál fel, van még 205.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

bb 326 6 beraksz a bankba a 326. tárgyat (6 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 ezüstdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

szk 191 keresed a 191. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy szutykos remákot. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 187.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 182.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

* 3. BP: imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kardfogú fülemüle.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kisebb sebet ejt a kardfogú fülemüle agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 5, gyógyulás: 27, összesen: +22 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 147.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 144.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 29, 12.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 144 pontod maradt, ebből a következő körre 144 pontot vihetsz át. Kapsz még 397 pontot. A következő körben tehát 541 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi.

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 343. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.

Erő: 33 (50) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 174 cm
IQ: 33 (37) Támadás: 32 Agresszió: 10 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 26/25 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 516/508 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 5
Szerencse: 42 (49) Varázspont: 666/149 Pénz: 8192 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/7 Pszi pont: 174/227 EFejl: 30
Eddig összesen 1433 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3945 TP-t kaptál. Jelenleg 612054 TP-d van. A következő szinthez még 187946 TP szükséges. Trófeáid: Brod, Rodrig, ongóliant. A 238. fordulódban 6966 arany került a bankszámládra. 7592 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 26/59 (+2%) vágófegyverek: 19/67 (+4%)
ütőfegyverek: 10/28 lőfegyverek: 25/98 dobófegyverek: 7/47

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/44 2. nyomkövetés: 37/41 (+8%) 3. mászás: 16/68
4. csapdakészítés: 19/96 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/57 6. gyógyítás: 51/26
7. titkosírás: 5/66 8. felderítés: 14/97 9. szörnyidomítás: 10/95
10. teológia: 36/69 (+11%) 11. taumaturgia: 29/25 (+16%) 12. szerencsejáték: 2/8
13. versengés: 11/69 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 9/5
16. szörnyismeret: 26/67 (+18%) 17. pszi: *22/100 18. zárnyitás: 9/63
19. vadászat: 14/10 20. bányászat: 28/97 21. úszás: 3/90
22. főzés: 5/62 23. csapatmunka: 3/28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104), varkaudar hadúr (#270), ongóliant (#159), Poomr Ko (#957), Rodrig (#7126) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
hadiszerencse II (#24) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
tűzeső (#61) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> 17. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> ulkor jéglény (#641)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) fehér glóbusz (#47) >> sötét gnóm (#132)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 42

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
39 arany (#50) 1 arx formázó minta (#298) 1 bakkura csizma (#96)
2 bőrsisak (#57) 1 bronzpenge (#126) 2 bronzsisak (#88)
2 csontpálca (#329) 1 darázsszárny (#652) 1 drótszőr (#37)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüst papi karkötő (#308) 3 ezüstshuriken (#327)
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 göcsörtös bunkó (#123) 4 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 14 kvazár (#244) 2 mandibulakasza (#127)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nyu-shuriken (#157)
2 rézpáncél (#71) 2 rövid íj (#107) 1 sárga erőöv (#276)
2 ubuk dobónyíl (#138) 1 vassisak (#160) 22 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany papi karkötő (#309) 2 borkonyó bibe (#312) 20 fekete gyöngy (#99)
2 fülemüle agyar (#267) 1 smirglilevél (#29) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar szablya (#516)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,102) ongóliantok (#159), Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), varkaudar kósza (#347), kardfogú fülemüle (#146)

Üzenet küldése a karakternek