254. forduló, 256. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 13. 6h:41'
EZ A 295. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD
296. játékheted kezdete: nov. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

SELINE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [271,32] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Zu'lit tarsolya termel 1 téfea-agyat. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+201 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+187 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+122 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 553.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 546.]

* 2. KP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [20 pontot használtál fel, van még 526.]

* 3. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 521.]

* 4. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 519.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 517.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 515.]

* 5. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 494.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 493.]

* 6. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 491.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 489.]
Fürgén varázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

* 7. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 487.]

* 8. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 482.]

v 198 279 20 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

270 271 272
31
32
33

[279,20] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Látsz egy gerdraban fát. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész csónakot. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 472.]

ek 7 18 15 t. energia kisütése: 7 18 15
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 zárnyitás.) [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 472.]

be 181 bemész a 181. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

lm 7 5 mozogsz 7 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

lm 12 17 205 mozogsz 12 17 205
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

lm 40 205 37 mozogsz 40 205 37
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

lm 38 23 32 mozogsz 38 23 32
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

lm 21 205 20 mozogsz 21 205 20
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[280,20] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kóbor mortag. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 778 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 103 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (71 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a kóbor mortag testét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a kóbor mortag páncélos karját. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a kóbor mortag. (3 támadástól 456 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 57 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a kóbor mortag acéltestét. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a kóbor mortag acéltestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kóbor mortag támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 445 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kóbor mortag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner vérszomjas karvaly trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kóbor mortag trófeát. 19 300 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2071, sebződés: 1132, gyógyulás: 603, összesen: -529 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nothar cserjét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [281,20] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy eszement trappoló. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [282,20] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pézsmatököt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bumshir óriásmacska. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 814 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 75 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a bumshir óriásmacska fejét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal néhányszor megkarcolod a bumshir óriásmacska fejét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Többször beletép húsodba a bumshir óriásmacska. (2 támadástól 403 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-74 varázspont.) {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a bumshir óriásmacska testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a bumshir óriásmacska. (2 támadástól 383 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 arany foggyűrű (ld. enc.). 18 728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2114, sebződés: 861, gyógyulás: 552, összesen: -309 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+122 életerő.) Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 10 vas dobónyilat. [136 pontot használtál fel, van még 336.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[283,19] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillagbozótost. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Emella a Bombázó előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy selyemszárnyas. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 828 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (7 támadással 171 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a selyemszárnyas bal lábát. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a selyemszárnyas bal lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 405 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 38 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a selyemszárnyas nyakát. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megérinted a selyemszárnyas jobb szárnyát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 399 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 40 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált kóbor mortag trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes selyemszárnyas trófeát. 19 436 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2345, sebződés: 924, gyógyulás: 529, összesen: -395 ÉP}

Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag sötét italt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +989 életerő.)

(Továbbmész...) [284,19] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északra látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy selyemszárnyas. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 861 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas bal lábát. (7 támadással 164 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a selyemszárnyas jobb vállát. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a selyemszárnyas. (2 támadástól 384 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 418 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 215 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2272, sebződés: 933, gyógyulás: 465, összesen: -468 ÉP}


(Továbbmész...) [285,20] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy selyemszárnyas. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 845 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas testét. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a selyemszárnyas jobb oldalát. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a selyemszárnyas bal oldalát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A selyemszárnyas hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 359 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 41 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a selyemszárnyas fejét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 378 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 848 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2275, sebződés: 859, gyógyulás: 537, összesen: -322 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 294.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[284,20] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmos behemót közeledik. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 862 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos behemót testét. (7 támadással 161 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Nincs időd félrehajolni. (136 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: manifeszt.nyúlvány, 10 tinta, 2 kék orchidea. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a karmos behemót jobb lábát. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a karmos behemót kinyújtott pengéit. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 302 életpontot vesztettél. A karmos behemót mancsával végső csapást mér koponyádra. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1704, sebződés: 884, gyógyulás: 307, összesen: -577 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [6 pontot használtál fel, van még 288.]
Feltámadsz! (+975 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 288.]
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [283,21] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Felfedeztél egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Utad során felfedezed egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia plébánosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy bo'adhun gyűrűt, egy bohócsipkát, egy bozontfonatot, egy bronz éjmedált, egy Buqqe karmát, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégkoronát, egy jegygyűrűt, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mind. holdkövét, egy nap szimbólumot, egy nefil-rin medált, egy nodonrod kitűzőt, egy not. pusztító éremet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. ölő medált, egy q. taposó éremet, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Snafall jeges övét, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját és egy varkaudar ékkövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy mhufexi mészáros trófea és egy élőholt teriád trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[14 pontot használtál fel, van még 274.]

ef 20 520 energia fejlesztése 20
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 190.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 188 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 182.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 172.]

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 162.]

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 152.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 11, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját bezabál a ryuku ostromteknős. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 152 pontod maradt, ebből a következő körre 152 pontot vihetsz át. Kapsz még 396 pontot. A következő körben tehát 548 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GERDRABAN FA (1246. TÁRGY)
A gerdraban egy vastag és egyenestörzsű fa, mellyel elsősorban a kyorg erdőkben találkozhatsz. Sokban kirí az ott gyökerezett többi fa közül. Az ősi mágia tette ilyen szabályszerűvé, amely évezredekkel ezelőtt megbolygatta a kyorg földek termékenységét is. Bár kinézetében robosztusnak tűnik, durva kérge alatt puha, könnyen vájható farétegek vannak. A gerdraban fák ágainak végén sem levél, sem termés nem nő, így a korábbi növényekkel ellentétben erről nincs semmi, amit begyűjthetnél. Csak a fát csodálhatod a maga különleges szépségében.

BUMSHIR ÓRIÁSMACSKA (492. SZÖRNY)
A mendemondák szerint a bumshir óriásmacskák valójában misztikus praktikákkal átváltoztatott kalandozók. Állítólag minden hajnalban egy órányi időre visszanyerik eredeti alakjukat, de ezt a metamorfózist még soha senkinek nem sikerült végignéznie. Azok a tudásvágytól hajtott felfedezők, akik a legádázabb elszántsággal ennek megfigyelésén munkálkodtak, soha nem tértek vissza a kyorgok hajdani otthonát jelentő területekről.

ARANY FOGGYŰRŰ (776. TÁRGY)
A kyorg nemesek egyik kedvenc ékszere volt, hogy hosszú agyarukra aranygyűrűt vagy más ékszert illesztettek. Elég nagy agyaraik lehettek - neked a hüvelykujjadon is lötyög a gyűrű...

SELYEMSZÁRNYAS (541. SZÖRNY)
Amikor meghallod a selyemszárnyasok zuhanórepülését kísérő surranó hangot, már késő: a gyíkszerű, szárnyakkal megáldott vérszomjas lény nem fog neked kegyelmezni. Így ne is gondolj arra, hogy a BA parancs majd megóv a harctól, melynek elsőrendű célja: az életed védelme. Már a kyorg kódexek is hébe-hóba beszámoltak a levegő e különös lényeiről, az információ mennyiségéből viszont arra lehet következtetni: még a kyorgok is inkább fedezékbe húzódtak, amikor egy raj elhúzott a fejük fölött. Ha selyemszárnyassal találkozol, szinte biztos: hiába szorongatod ütőfegyvered, mire azzal támadásba lendülnél, a gyors röptű lény már a másik oldaladról készül lecsapni.

KARMOS BEHEMÓT (559. SZÖRNY)
Ezek a gorillaméretű szerzetek egy különös harci képességgel rendelkeznek: szőrös karjaik éles karmokban végződnek, melyeket veszély esetén több méter hosszúra is meg tudnak nyújtani. Annyira kiválóan vívnak ezekkel a természet nyújtotta, rögtönzött kardokkal, hogy a kyorgok előszeretettel alkalmazták őket a szállásaik őrzésére. Akinek a holmijára egy karmos behemót vigyáz, nem kell félnie senkitől. Csakhogy nem olyan egyszerű egy ilyen lényt fogságba ejteni, ha mégis erre vállalkozol, a hegyek csúcsközeli, hideg levegőjű barlangjaiban keresd áldozatodat.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 87. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 255. fordulód.

Erő: 43 (56) Szint: 43 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 34 (64) Támadás: 71 (75) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 32 (42) Védekezés: 80 (88) Menekülés: 30 % Életkor: 37/160 év
Egészség: 35 (55) Életpont: 1230/928 Jellem: gonosz (129) Tul. pont: 4
Szerencse: 46 (64) Varázspont: 1699/276 Pénz: 38659 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 236/685 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 4488 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 98 715 TP-t kaptál. Jelenleg 11 146 254 TP-d van. A következő szinthez még 353 746 TP szükséges. Trófeáid: elfajzott enkala, selyemszárnyas, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2585 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/55 ökölvívás: 27/4 szúrófegyverek: 42/55 (+4%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 36/29 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
283,21 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/37 (+12%) 2. nyomkövetés: 40/67 (+28%) 3. mászás: 19/83
4. csapdakészítés: 36/44 (+20%) 5. csapdaészlelés: 15/98 6. gyógyítás: 57/40 (+16%)
7. titkosírás: 2/84 8. felderítés: 22/48 9. szörnyidomítás: 15/73
10. teológia: 73/65 (+27%) 11. taumaturgia: 115/55 (+21%) 12. szerencsejáték: 2/67
13. versengés: 16/30 14. harcművészetek: 23/8 15. zene: 51/59 (+25%)
16. szörnyismeret: 17/41 17. pszi: 31/17 (+3%) 18. zárnyitás: 30/93
19. vadászat: 20/37 (+36%) 20. vitalitás: 2/19 21. bányászat: 34/94 (+21%)
22. úszás: 6/68 23. főzés: 10/20 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 5330. karakternek
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (9993,0) Pörhemór köre (#205) (181,5,1) szürkeáll. aktiv (#71) vámpirizáció (#1) (74,0)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) Techiulan aurája (#261)
erőpajzs I (#12) mentális pajzs (#72) esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 131, 134, 170, 171, 172, 175, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 7, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1722 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 84 TU. szükséges még: 26 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3396 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 1 isteni könnycsepp (#260) 2 kék orchidea (#68)
11 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 40 pirkit (#153)
1 sötét ital (#284) 10 tinta (#101) 19 vasérc (#152)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany foggyűrű (#776) 3 ezüstdarab (#326) 1 óndarab (#85)
4 rézdarab (#70) 1 téfea-agy (#172) 2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

278 279 280 281 282 283 284 285 286
18
19
20
21
22
(279,20) gerdraban fa (#1246), csónak (#1243)
(280,20) kóbor mortag (#558), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), 33. jellempróba, Dornodon oltár
(281,20) eszement trappoló (#549), 33. jellempróba, Raia oltár
(282,20) pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), vaskohó (#155), Dornodon oltár, 31. jellempróba, érclelőhely, bumshir óriásmacska (#492)
(283,19) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), művészi porolit (#720), oltár, 35. jellempróba, érclelőhely, selyemszárnyas (#541)
(283,21) pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Sheran oltár, érclelőhely, egy alakváltó férfi
(284,19) Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, érclelőhely, selyemszárnyas (#541)
(284,20) karmos behemót (#559), érclelőhely
(285,20) oltár, érclelőhely, selyemszárnyasok (#541)

Üzenet küldése a karakternek