Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 13. 6h:41' EZ A 295. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD 296. játékheted kezdete: nov. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: vv 138 71 73 | elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: v 1 80 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: vv 24 26 443 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: hh 1133 2306 0 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 6. KP: vv 12 72 8 | elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: vv 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 8. KP: v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 198 279 20 | elmormolod a 198. varázslatot |
270 | 271 | 272 | |
31 | |
|
|
32 | |
|
|
33 | |
|
|
[279,20] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
ek 7 18 15 | t. energia kisütése: 7 18 15 |
be 181 | bemész a 181. titkos labirintusba |
lm 7 5 | mozogsz 7 5 |
lm 12 17 205 | mozogsz 12 17 205 |
lm 40 205 37 | mozogsz 40 205 37 |
lm 38 23 32 | mozogsz 38 23 32 |
lm 21 205 20 | mozogsz 21 205 20 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 778 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 103 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (71 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a kóbor mortag testét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a kóbor mortag páncélos karját. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a kóbor mortag. (3 támadástól 456 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 57 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a kóbor mortag acéltestét. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a kóbor mortag acéltestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kóbor mortag támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 445 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kóbor mortag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner vérszomjas karvaly trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kóbor mortag trófeát. 19 300 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2071, sebződés: 1132, gyógyulás: 603, összesen: -529 ÉP}
(Továbbmész...) [281,20] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy eszement trappoló. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [282,20] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pézsmatököt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bumshir óriásmacska. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 814 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 75 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a bumshir óriásmacska fejét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal néhányszor megkarcolod a bumshir óriásmacska fejét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Többször beletép húsodba a bumshir óriásmacska. (2 támadástól 403 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-74 varázspont.) {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a bumshir óriásmacska testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a bumshir óriásmacska. (2 támadástól 383 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 arany foggyűrű (ld. enc.). 18 728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2114, sebződés: 861, gyógyulás: 552, összesen: -309 ÉP}
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 828 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (7 támadással 171 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a selyemszárnyas bal lábát. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a selyemszárnyas bal lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 405 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 38 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a selyemszárnyas nyakát. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megérinted a selyemszárnyas jobb szárnyát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 399 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 40 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált kóbor mortag trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes selyemszárnyas trófeát. 19 436 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2345, sebződés: 924, gyógyulás: 529, összesen: -395 ÉP}
(Továbbmész...) [284,19] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északra látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy selyemszárnyas. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 861 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas bal lábát. (7 támadással 164 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a selyemszárnyas jobb vállát. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a selyemszárnyas. (2 támadástól 384 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 418 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 215 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2272, sebződés: 933, gyógyulás: 465, összesen: -468 ÉP}
(Továbbmész...) [285,20] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy selyemszárnyas. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 845 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas testét. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a selyemszárnyas jobb oldalát. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a selyemszárnyas bal oldalát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A selyemszárnyas hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 359 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 41 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a selyemszárnyas fejét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 378 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 848 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2275, sebződés: 859, gyógyulás: 537, összesen: -322 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 862 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos behemót testét. (7 támadással 161 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Nincs időd félrehajolni. (136 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: manifeszt.nyúlvány, 10 tinta, 2 kék orchidea. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a karmos behemót jobb lábát. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a karmos behemót kinyújtott pengéit. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 302 életpontot vesztettél. A karmos behemót mancsával végső csapást mér koponyádra. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1704, sebződés: 884, gyógyulás: 307, összesen: -577 ÉP}
(Továbbmész...) [283,21] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Felfedeztél egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
ef 20 520 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
* 5. BP: ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
GERDRABAN FA (1246. TÁRGY) A gerdraban egy vastag és egyenestörzsű fa, mellyel elsősorban a kyorg erdőkben találkozhatsz. Sokban kirí az ott gyökerezett többi fa közül. Az ősi mágia tette ilyen szabályszerűvé, amely évezredekkel ezelőtt megbolygatta a kyorg földek termékenységét is. Bár kinézetében robosztusnak tűnik, durva kérge alatt puha, könnyen vájható farétegek vannak. A gerdraban fák ágainak végén sem levél, sem termés nem nő, így a korábbi növényekkel ellentétben erről nincs semmi, amit begyűjthetnél. Csak a fát csodálhatod a maga különleges szépségében. |
BUMSHIR ÓRIÁSMACSKA (492. SZÖRNY) A mendemondák szerint a bumshir óriásmacskák valójában misztikus praktikákkal átváltoztatott kalandozók. Állítólag minden hajnalban egy órányi időre visszanyerik eredeti alakjukat, de ezt a metamorfózist még soha senkinek nem sikerült végignéznie. Azok a tudásvágytól hajtott felfedezők, akik a legádázabb elszántsággal ennek megfigyelésén munkálkodtak, soha nem tértek vissza a kyorgok hajdani otthonát jelentő területekről. |
ARANY FOGGYŰRŰ (776. TÁRGY) A kyorg nemesek egyik kedvenc ékszere volt, hogy hosszú agyarukra aranygyűrűt vagy más ékszert illesztettek. Elég nagy agyaraik lehettek - neked a hüvelykujjadon is lötyög a gyűrű... |
SELYEMSZÁRNYAS (541. SZÖRNY) Amikor meghallod a selyemszárnyasok zuhanórepülését kísérő surranó hangot, már késő: a gyíkszerű, szárnyakkal megáldott vérszomjas lény nem fog neked kegyelmezni. Így ne is gondolj arra, hogy a BA parancs majd megóv a harctól, melynek elsőrendű célja: az életed védelme. Már a kyorg kódexek is hébe-hóba beszámoltak a levegő e különös lényeiről, az információ mennyiségéből viszont arra lehet következtetni: még a kyorgok is inkább fedezékbe húzódtak, amikor egy raj elhúzott a fejük fölött. Ha selyemszárnyassal találkozol, szinte biztos: hiába szorongatod ütőfegyvered, mire azzal támadásba lendülnél, a gyors röptű lény már a másik oldaladról készül lecsapni. |
KARMOS BEHEMÓT (559. SZÖRNY) Ezek a gorillaméretű szerzetek egy különös harci képességgel rendelkeznek: szőrös karjaik éles karmokban végződnek, melyeket veszély esetén több méter hosszúra is meg tudnak nyújtani. Annyira kiválóan vívnak ezekkel a természet nyújtotta, rögtönzött kardokkal, hogy a kyorgok előszeretettel alkalmazták őket a szállásaik őrzésére. Akinek a holmijára egy karmos behemót vigyáz, nem kell félnie senkitől. Csakhogy nem olyan egyszerű egy ilyen lényt fogságba ejteni, ha mégis erre vállalkozol, a hegyek csúcsközeli, hideg levegőjű barlangjaiban keresd áldozatodat. |
Erő: | 43 (56) | Szint: | 43 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 34 (64) | Támadás: | 71 (75) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 32 (42) | Védekezés: | 80 (88) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/160 év |
Egészség: | 35 (55) | Életpont: | 1230/928 | Jellem: | gonosz (129) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 46 (64) | Varázspont: | 1699/276 | Pénz: | 38659 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 236/685 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/55 | ökölvívás: | 27/4 | szúrófegyverek: | 42/55 (+4%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 36/29 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
283,21 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/37 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 40/67 (+28%) | 3. mászás: | 19/83 |
4. csapdakészítés: | 36/44 (+20%) | 5. csapdaészlelés: | 15/98 | 6. gyógyítás: | 57/40 (+16%) |
7. titkosírás: | 2/84 | 8. felderítés: | 22/48 | 9. szörnyidomítás: | 15/73 |
10. teológia: | 73/65 (+27%) | 11. taumaturgia: | 115/55 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 2/67 |
13. versengés: | 16/30 | 14. harcművészetek: | 23/8 | 15. zene: | 51/59 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 17/41 | 17. pszi: | 31/17 (+3%) | 18. zárnyitás: | 30/93 |
19. vadászat: | 20/37 (+36%) | 20. vitalitás: | 2/19 | 21. bányászat: | 34/94 (+21%) |
22. úszás: | 6/68 | 23. főzés: | 10/20 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5330. karakternek |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (9993,0) | Pörhemór köre (#205) (181,5,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | vámpirizáció (#1) (74,0) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) | Techiulan aurája (#261) |
erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 131, 134, 170, 171, 172, 175, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 7, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1722 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 84 TU. szükséges még: 26 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3396 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kék orchidea (#68) | |||
11 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 40 | pirkit (#153) | |||
1 | sötét ital (#284) | 10 | tinta (#101) | 19 | vasérc (#152) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany foggyűrű (#776) | 3 | ezüstdarab (#326) | 1 | óndarab (#85) | |||
4 | rézdarab (#70) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | |
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|