Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 30. 15h:50' EZ A 1284. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD 1285. játékheted kezdete: szept. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1599 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
h 1167 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 11, gyógyulás: 146, összesen: +135 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 11, gyógyulás: 23, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [127,61] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. Kritikus ütés! (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 13, gyógyulás: 18, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [127,62] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy burástya királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a burástya királynő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a burástya királynő testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a burástya királynő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Véres nyál csordul ki a burástya királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 950 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 31, gyógyulás: 23, összesen: -8 ÉP}
m 4 4 7 | mozogsz délre, délre, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 16, gyógyulás: 19, összesen: +3 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [127,64] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 aranygyűrűt. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ryuku ostromteknős. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [126,63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy epokitféreg került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg egyik ízületét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [126,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din templomot. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [126,60] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
m 8 | mozogsz északra |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
szk 78 | keresed a 78. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 5 506 | energia fejlesztése 5 |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: tf 3 20 0 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a liumbe testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a liumbe testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 liumbe hajtást. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (4 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a liumbe testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a liumbe testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 liumbe hajtást. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
MESTERI SZÖRNYISMERET Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsőként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig az SZK kiadásakori állapot számít, ha a következő köröd elejéig megváltozik a mező típusa, amin éppen táborozol, attól még a korábban kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint működik. |
Erő: | 34 (49) | Szint: | 27 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 42 (58) | Támadás: | 46 (48) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 32 (44) | Védekezés: | 42 (47) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 26 (40) | Életpont: | 617/796 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 29 (43) | Varázspont: | 891/0 | Pénz: | 1352 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 211/265 | EFejl: | 34 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *29/100 (+2%) | szúrófegyverek: | 22/89 (+4%) | vágófegyverek: | 17/19 |
ütőfegyverek: | 7/99 | lőfegyverek: | 19/2 (+3%) | dobófegyverek: | 28/23 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << raptor szablya (#482) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); tüske (#22) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
126,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 136 |
Kedvenc táborhely: 94,51 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 130 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/33 | 2. nyomkövetés: | 55/12 (+44%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 10/65 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 17/69 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/6 |
7. gyógyítás: | 56/63 | 8. titkosírás: | 5/34 | 9. felderítés: | 12/26 |
10. szörnyidomítás: | 5/56 | 11. teológia: | 24/19 (+12%) | 12. taumaturgia: | 30/25 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 1/43 | 14. versengés: | 5/4 | 15. harcművészetek: | 29/0 |
16. zene: | 20/25 (+66%) | 17. szörnyismeret: | 21/11 (+20%) | 18. pszi: | *19/100 |
19. zárnyitás: | 1/24 | 20. vadászat: | 10/35 | 21. bányászat: | 13/18 |
22. főzés: | 5/61 | 23. csapatmunka: | 1/15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1204. karakternek |
ásol max. 36 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kobudera (#8), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 62, 63, 189, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6431 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
3 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontkés (#11) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
$1 | bronzpenge ($126) | 1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | $1 | göcsörtös bunkó ($123) | 1 | jégcsákány (#1574) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | $1 | rövid íj ($107) | |||
Lövedékek | ||||||||
5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 11 | nyílvessző (#108) | |||
10 | tüske (#22) | 52 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 2 | ekharion dárda (#1557) | 3 | ezüstshuriken (#327) | |||
16 | jégpasztilla (#1566) | 71 | * | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | ||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 6 | ubuk dobónyíl (#138) | 7 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | Ek'Hor pajzsa (#1556) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | Métely páncélja (#1562) | 1 | ryuku mellvért (#689) | ||
Sisakok | ||||||||
2 | bőrsisak (#57) | 1 | * | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 3 | * | tankány karom (#237) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$1 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $1 | obszidián függő ($195) | ||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | $1 | denevér szimbólum ($140) | $1 | ezüst nyaklánc ($117) | |||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | korinthai talizmán (#814) | 4 | * | varkaudar szimbólum (#1528) |
1 | * | vortex talizmán (#812) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
5 | arany karperec (#194) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | $1 | ezüst karkötő ($158) | ||
2 | ezüst papi karkötő (#308) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | réz papi karkötő (#307) | ||
2 | umbatari karkötő (#278) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$8 | aranygyűrű ($193) | $2 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. jádeköve (#2565) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 13] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5] | ||||||
6 | huhogó bibe (#332) | [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 68] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20] | ||||||
11 | sullár hólyag (#168) | [bennük 36 csepp spiritusz (#170), fér még: 184] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
10 | uzbány csőr (#169) | [bennük 84 csepp ugh méreg (#166), fér még: 36] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 49] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 23 csepp ragasztó (#83), fér még: 77] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 4 | aranypikkely (#415) | 7 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 2 | ezüst kulcs (#184) | ||
5 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 100 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
2 | kötél (#92) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 2 | megsemmisítő (#1540) | 4 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 3 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | smaragd kulcs (#241) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | $5 | tüskecsapda ($242) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Rúnák és kenőcsök | ||||||||
1 | * | yaurr rúna (#2618) | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
58 | álompor (#396) | 23 | amniosz (#203) | 1 | antilopbőr (#48) | |||
35 | argumérc (#2632) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bordacsont (#16) | |||
4 | bunthar bőr (#733) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
7 | darázsszárny (#652) | 6 | dorony tüdő (#212) | 6 | dözmöng szív (#122) | |||
9 | drótszőr (#37) | $5 | elkarog szőr ($665) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fabontó (#106) | 32 | fekete gyöngy (#99) | 19 | főnixtoll (#563) | |||
$14 | fülemüle agyar ($267) | 4 | galachmit (#310) | 5 | grifftojás (#179) | |||
6 | gromak bőr (#268) | 9 | gyíkfű (#201) | 14 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | ilkin érc (#232) | 4 | karbin plazma (#199) | |||
2 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | 12 | kőszem (#304) | |||
9 | lajhár csont (#236) | 1 | lapockacsont (#33) | 5 | lidércesszencia (#1074) | |||
5 | liumbe hajtás (#655) | 39 | madártoll (#112) | $4 | magszim bél ($103) | |||
61 | mákrózsa virág (#56) | 6 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
3 | moa üveggömb (#383) | 1 | moa zafír (#381) | 4 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mocsárivércszem (#1758) | 2 | mutáns csont (#331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
11 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 50 | pirkit (#153) | |||
1 | púderkő (#119) | 6 | pular kristály (#239) | 7 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | ramit kő (#226) | 6 | remák szív (#264) | 10 | rézdarab (#70) | |||
2 | rinóbőr (#651) | 2 | sámán erszény (#650) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 37 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
4 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szulfagor agyar (#677) | 3 | szulfin (#676) | |||
6 | + | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | 2 | tükör (#43) | ||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 8 | varányszem (#30) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | 23 | vasérc (#152) | |||
2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 225.19 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
9 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
2 | liumbe hajtás (#655) | 3 | ragasztó (#83) |
125 | 126 | 127 | 128 | |
58 | |
|
|
|
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|
65 | |
|
|
|