252. forduló, 254. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 24. 9h:44'
EZ A 793. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD
794. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
A táborozás 1. napján összefutsz Abdullal. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: parancsnok. Felszerelését egy Toodrok Din trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy királyi palotaőr trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Caramon, amikor összefutottatok, adott neked 15 gyógykenőcsöt. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+11 tvp ).
Egy könyvekkel, lombikokkal teli szobát látsz. Hosszú, fehér szakállú varázsló ül görnyedten egy vaskos könyv fölött, és veszettül körmöl. Karikás, beesett szeme árulkodik róla, hogy már napok óta nem aludt. Egyszercsak a szoba ajtaján valaki durván dörömböl. - Na mi lesz már, varázsló! Ma még száz új varázsálmot kell az Álomőrzőknek elkészítened! Már hetek óta ezzel piszmogsz! Igyekezz, mert már vár az újabb feladat! - a varázsló fáradtan nyög, szeretne már pihenni. Talán a következő Tudati Képesség kidolgozása nem fog ennyi időt felemészteni...
Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+58 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy orgyilkos nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 527.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 527.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy a lélek védelme varázslat! Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 521.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 500.]
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. (ld. enc.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 496.]

v 127 elmormolod a 127. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 491.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 491.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 486.]

a 391 2257 9 átadod a 391. tárgyat a 2257. kalandozónak (9 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 9 polip szívókát Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,58] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Találsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 7 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a smaragdgólem testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 177 életpontot vesztettél. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 1908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 227, gyógyulás: 0, összesen: -227 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +93 életerő.)
Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [22 pontot használtál fel, van még 464.]

be 709 19 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett!] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! Hirtelen megszáll egy érzés, hogy valami gonosz dolgot cselekedtél. Az Ördögi Körön belül folyó szentségtelen rituálék a te tisztaságod is beszennyezték. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 459.]

m 2 6 5 mozogsz keletre, nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[97,86] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [96,86] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Csillag, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Észreveszel egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [95,87] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fémbontó szójer került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet bal lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg felderítő!

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a quwarg felderítő jobb középső lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr templomot. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 416.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(95,87) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299)
(96,86) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 49. jellempróba, törpe bánya (#435), érclelőhely
(97,86) sóhajtó dorony (#112), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve

[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 406.]

fa 313 3857 50 feladod a 313. tárgyat a 3857. kalandozónak (50 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Roméró részére szánod. Átadsz 50 gyógykenőcsöt. Ennek elküldése 74 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 403.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[95,87] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Találsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr templom van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő ekharion bébi nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod az ekharion bébi jobb vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki az ekharion bébi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[6 pontot használtál fel, van még 397.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(95,87) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), ekharion bébi (#768)

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 387.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vörös rakolits

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits bal lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 10 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 arany és egy obszidián függő. 1959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vörös rakolits

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 18 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany és egy borostyán függő. 1959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 342.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +68 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 342.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[95,87] Kisebb hegyek emelkednek itt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr templom van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,87] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg felderítő!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő bal középső lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 2 magszim belet. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [93,87] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mosolygó rettenet nyakát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mutáns pók!

Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók bal oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 borostyán függőt. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [58 pontot használtál fel, van még 284.]

ek 395 102 101 t. energia kisütése: 395 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(93,87) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely
(94,87) mély szakadék (#154), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299)
(95,87) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), ekharion bébi (#768), érclelőhely

[102,101] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bőrsisak és 5 bronzhegyű nyíl. Egy varkaudar támad rád.

Meglengetve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar jobb karját. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák intéz feléd kihívást.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: A következő kincseket találtad: egy nagy vaspajzs, 2 sallank nyíl, 2 ubuk tüske, egy mérg. vas dobónyíl és egy bronzpenge. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Észreveszel egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-1 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 234.]

bb 1113 112 1137 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (112 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 2 madártollat. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[93,87] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [93,88] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.

Észreveszel egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. [12 pontot használtál fel, van még 222.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(93,87) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely, érclelőhely
(93,88) vaskohó (#155), érclelőhely

[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Látsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű troll férfival. Bőre mélykék színű. Leah bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 212.]

a 331 4363 50 átadod a 331. tárgyat a 4363. kalandozónak (50 darabot)
Sajnos nincs nálad mutáns csont. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

ef 24 502 energia fejlesztése 24
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 163.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 160.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 160.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 160.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 2, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 160 pontod maradt, ebből a következő körre 160 pontot vihetsz át. Kapsz még 394 pontot. A következő körben tehát 554 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRÓNIKA (1725. TÁRGY)
A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy.

TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia püspöke vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 253. fordulód.

Erő: 22 (33) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 35 (56) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 24/25 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 355/355 Jellem: jó (399) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (29) Varázspont: 535/210 Pénz: 79738 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 24/0 Pszi pont: 183/0 EFejl: 30
Eddig összesen 1449 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16095 TP-t kaptál. Jelenleg 710338 TP-d van. A következő szinthez még 89662 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, varkaudar iszákos, varkaudar hadúr. A 247. fordulódban 38150 arany került a bankszámládra. 38722 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/17 szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 3/96
ütőfegyverek: 26/90 (+12%) lőfegyverek: 22/78 (+20%) dobófegyverek: 2/25

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/73 (-300%) 2. nyomkövetés: 61/25 (+33%) 3. lopás: 1/37 (-300%)
4. mászás: 10/76 (+13%) 5. csapdakészítés: 16/24 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/16 (-300%)
7. gyógyítás: 51/12 8. titkosírás: 2/33 9. felderítés: 19/80 (+25%)
10. szörnyidomítás: 2/73 11. teológia: 26/70 (+7%) 12. taumaturgia: 19/99 (+31%)
13. szerencsejáték: 1/55 14. versengés: 7/87 (+9%) 15. zene: 17/29
16. szörnyismeret: 16/58 (+20%) 17. pszi: 18/17 (+25%) 18. zárnyitás: 3/60 (-300%)
19. vadászat: 19/49 20. bányászat: 27/86 (+55%) 21. csapatmunka: 4/71

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71)
fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában .

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
tudati lenyomat (105)
gyógyító totem (116)
álomvirág ültetése (135)
a barátság melege (155)
kaszt.kiteljesedés (166)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
barátságos üdv. (235)
önismeret (236)
gyógyító rúna (271)
a butaság ára (273)
főnixtoll létreh. (288)
fejleszt.gyümölcse (292)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 147 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 38 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1435.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 drótszőr (#37) 54 gyógykenőcs (#313)
1 kaja (#2) 1 mocsári penke (#148) 9 polip szívóka (#391)
3 spiritusz (#170) 1 tükör (#43) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
165 arany (#50) 2 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126) 1 dorony tüdő (#212)
1 gólem talizmán (#811) 2 gyöngymangó (#135) 2 magszim bél (#103)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nagy vaspajzs (#161) 1 obszidián függő (#195)
2 rakolits por (#669) 1 remák szív (#264) 2 sallank nyíl (#129)
2 ubuk tüske (#131) 2 vasérc (#152) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), egy troll férfi, egy kobudera férfi

Üzenet küldése a karakternek