Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 29. 12h:12' EZ A 443. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD 444. játékheted kezdete: máj. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 3. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
dd 814 | eldobod a 814. tárgyat |
hu 547 1378 665 | hulladék: 547 1378 665 |
hu 704 1074 | hulladék: 704 1074 |
ftv 121 166 | felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 166. szörnyet |
kb 203 4 | kiveszel a bankból a 203. tárgyat (4 darabot) |
a 203 2096 4 | átadod a 203. tárgyat a 2096. kalandozónak (4 darabot) |
av 13 | alakváltás 13 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 93 54 | elmormolod a 96. varázslatot |
128 | 129 | 130 | |
70 | |
|
|
71 | |
|
|
72 | |
|
|
[93,54] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal oldalát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 6, gyógyulás: 10, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[129,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Ököllel megpöccinted az élőholt quwarg nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 24 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 79, gyógyulás: 26, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [130,71] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kérődző etra fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 18, gyógyulás: 10, összesen: -8 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin nyakát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a nyuhaj karbin lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 7, gyógyulás: 10, összesen: +3 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog szőrös testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 12, gyógyulás: 11, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [132,69] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar felderítő került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar felderítő bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar felderítő bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 55, gyógyulás: 16, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [133,68] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nektoraf közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf bal oldalát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a nektoraf viaszos testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő hájas testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [134,66] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [134,65] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Látsz egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy malmot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ki-Nyú Vacc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg nagymester torát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 31 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Varkaudar szablyával megvagdalod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 623 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 163, gyógyulás: 39, összesen: -124 ÉP}
ek 503 98 82 | t. energia kisütése: 503 98 82 |
128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | |
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
[98,82] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar barlangot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anathera Tsung előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
be 54 | bemész az 54. titkos labirintusba |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
lm 4 34 31 | mozogsz 4 34 31 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok bal oldalát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 38, gyógyulás: 10, összesen: -28 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 27, gyógyulás: 11, összesen: -16 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 18 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 24 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő jobb karját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 93, gyógyulás: 21, összesen: -72 ÉP}
Tüzet köpsz. 80 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 22 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 90, gyógyulás: 21, összesen: -69 ÉP}
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
lm 27 25 37 | mozogsz 27 25 37 |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő jobb vállát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 2 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 79, gyógyulás: 19, összesen: -60 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő bal lábát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 2 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 77, gyógyulás: 19, összesen: -58 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 15, gyógyulás: 11, összesen: -4 ÉP}
Tüzet köpsz. 74 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 346 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 42, gyógyulás: 16, összesen: -26 ÉP}
lm 40 22 | mozogsz 40 22 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb karját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 647 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 26, gyógyulás: 14, összesen: -12 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar bal karját. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Ököllel megcsapod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 arany és egy gyöngymangó. 2 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 64, gyógyulás: 29, összesen: -35 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok fejét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 21, gyógyulás: 11, összesen: -10 ÉP}
in 2385 29 11 | leírod a 2385. kalandozónak a 29. szörnyet a 11. tárgyat |
in 2385 32 63 | leírod a 2385. kalandozónak a 32. szörnyet a 63. tárgyat |
in 2385 44 258 | leírod a 2385. kalandozónak a 44. szörnyet a 258. tárgyat |
in 2385 50 375 | leírod a 2385. kalandozónak az 50. szörnyet a 375. tárgyat |
in 2385 63 662 | leírod a 2385. kalandozónak a 63. szörnyet a 662. tárgyat |
in 2385 77 711 | leírod a 2385. kalandozónak a 77. szörnyet a 711. tárgyat |
in 2385 79 2234 | leírod a 2385. kalandozónak a 79. szörnyet a 2234. tárgyat |
in 2385 218 2235 | leírod a 2385. kalandozónak a 218. szörnyet a 2235. tárgyat |
in 2385 274 1734 | leírod a 2385. kalandozónak a 274. szörnyet az 1734. tárgyat |
in 5148 32 2234 | leírod az 5148. kalandozónak a 32. szörnyet a 2234. tárgyat |
in 5148 344 2235 | leírod az 5148. kalandozónak a 344. szörnyet a 2235. tárgyat |
in 5148 636 1824 | leírod az 5148. kalandozónak a 636. szörnyet az 1824. tárgyat |
in 5148 640 1826 | leírod az 5148. kalandozónak a 640. szörnyet az 1826. tárgyat |
in 5148 679 1138 | leírod az 5148. kalandozónak a 679. szörnyet az 1138. tárgyat |
in 5148 752 660 | leírod az 5148. kalandozónak a 752. szörnyet a 660. tárgyat |
in 5148 771 697 | leírod az 5148. kalandozónak a 771. szörnyet a 697. tárgyat |
in 5148 773 1659 | leírod az 5148. kalandozónak a 773. szörnyet az 1659. tárgyat |
in 5148 956 1645 | leírod az 5148. kalandozónak a 956. szörnyet az 1645. tárgyat |
in 5148 959 1639 | leírod az 5148. kalandozónak a 959. szörnyet az 1639. tárgyat |
* 1. BP: vv 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
ELF MESTERHARCOS (183. ELLENFÉL) Az elfek között vannak kiváló harcosok. Főleg ez itt. Pengéje, mely úgy simul kezébe, mintha ezzel született volna, és úgy suhan együtt mozdulataival, mintha csak testének része volna, egyetlen rossz mozdulatodra olyan sebesen ejtené rajtad a vágásokat, hogy egyet pislantani sem maradna időd (vagy hogy annyit mondj: fapapucs). Egy józan lelkületű ember messziről elkerülné a leghalványabb lehetőségét is annak, hogy harcba bocsátkozzon ezzel a férfivel. |
HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY) Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai. |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY) Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY) Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni. |
MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY) Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság! |
TÁBLA (120. TÁRGY) Hú! Egy igen tréfás és hasznos dolgot találtál ki! Mostantól tudod, hogy hogyan készíthetsz táblákat, írhatsz rájuk feliratokat, és tűzheted őket a földbe a többi kalandozó szórakoztatására/informálására/fenyegetésére/stb. Először is szükséged van 3 botra, amelyeket egy fabontó segítségével sima tábla alakúra formázhatsz. Ezután kell még 10 csepp tinta, amelyet - az ujjadat a tartó ugarhéjba mártogatva - felvihetsz a tábla felületére. Azt, hogy mi legyen a felirat pontos szövege, az UL alján, két idézőjel között tüntesd fel olvashatóan. A szöveg nem lehet 70 betűnél hosszabb, és lehetőleg ne tartalmazzon olyan információt, amit a karaktered nem tud (saját neved, anakronisztikus megjegyzések, stb). Ha ezen követelményeknek a felirat nem felel meg, akkor lehet hogy a táblára nem egészen az fog kerülni, amit Te akartál (de valami mindenképpen kerül). Ezen kívül ki kell adnod természetesen egy KT 120 parancsot, 30 pontért. A parancs második paramétereként egy *-ot írjál: KT 120 * . Ennek hatására a táblát nemcsak elkészíted, hanem le is szúrod a földbe azon a mezőn, ahol állsz. Egy körben csak egy táblát készíthetsz. Egy mezőn nem lehet négynél több tábla. Amennyiben interneten játszol, a táblakészítés menete egy kicsit komplexebb: írj nekünk egy e-mailt a tf(kukac)beholder.hu címre, melyben leírod, hogy táblát szeretnél készíteni, és hogy mi legyen a tábla szövege. Erre mi megírjuk neked, hogy mi legyen a második paramétere a KT 120 * parancsnak (amit a * helyére írsz). Ezután már létrehozhatod a saját tábládat. |
KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA) A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja. |
SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY) Az elf kósza elgondolkodva mér végig. - Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz. A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak. |
HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY) Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel. |
PÁRDUCBŐR PÉNZTÁRCA (1118. TÁRGY) Már sokszor töprengtél rajta, hogyan tárolhatnád optimálisabb módon az aranyérméidet ahelyett, hogy mindig a hátizsákod belsejébe ömleszted? Ahol mindig megtalálhatod (csak te, a tolvajok nem - ha ők aranylopással próbálkoznak, kevesebb pénzt fognak találni), ha szükség van rájuk, és összekuporgatott vagyonod bármikor könnyen megszámolható. Nos, a párducbőr pénztárca lesz a megoldás számodra. Fogj egy párducbőrt, és az ollóval vágd doboz formájúra, majd miután a kinézete már eléggé hasonlít a kincsesládák kicsinyített mására, a doboz egyik oldalát az ollóval szabd felnyithatóra. Már csak egy kis díszítés kellene, hogy szépérzéked is kellően kielégíthesd, így hát egy aranyérme méretű párducszemet még rögzíts a doboz elejére. Az imént leírt folyamat a kalandozók többségénél 25 TVP-nyi időt vesz igénybe. Az elkészült tárgyat elég a hátizsákodban tartani, és a nukleárisan sugárzó szörnyek aranyromboló képessége máris hatástalan marad veled szemben (sebződni azonban továbbra is fogsz tőlük). A tolvajok -10-et kapnak lopásukra, ha aranyat próbálnak lopni tőled. |
TITANIT (1412. TÁRGY) A titanit minden bizonnyal a régmúlt legrejtélyesebb ércfajtája. Eredete az ősi istenek korszakára vezethető vissza, mikor a fajok még egymástól elszigetelten, jól védett városaikban építgették saját civilizációikat. Mint annyi más, különös fémet, a titanitot is a törpék mesterbányászai fedezték fel. Eleinte valamiféle megkövesedett gyantának nézték, mert a kőzetrétegek közt kanyargó telér a borostyánra emlékeztetett leginkább. Az olvasztásnál aztán kiderült, hogy igenis fém, mégpedig nem akármilyen! A vasnál jóval keményebbnek, a kvazárnál jóval ellenállóbbnak, az adamantitnál pedig sokkal könnyebben alakíthatónak bizonyult. A törp kovácsok lelkesen fogtak a különös érc megmunkáláshoz. Egymással versengve készítették a különbnél-különb remekműveket, hogy a dicső törp királyok elé halmozva azokat, bőséggel részesüljenek áldásban és jutalomban. Az ősi istenek eltűntek az idő sodrában, és velük eltűntek a törp városok is. Ghallán már a titanit is rég feledésbe merült, csak néhány kincseskamra ajtaján találni belőle egy-egy páncéllemeznyit itt-ott, de a Ryuku Császárság, úgy tűnik, máig megőrizte a törpe bányák titkát. A titanitból mesés dolgok kovácsolhatók, de ezen tárgyak feltalálásához nem elegendő a csavaros észjárás, figyelned kell némiképp a ryuku legendákra is. Ha csak egyetlen rögöt is szereztél már, nagyon vigyázol rá, és semmiképp sem adod át másnak! |
A KÜLSŐ MEGVÁLTOZTATÁSA (26. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Mostantól képes vagy permanens változást okozni a külsődben. Ezentúl fittyet hánysz a tintacsigára, vagy az olyan támadásra, amelynek köszönhetően kiütik az egyik szemed! Ezentúl megváltoztathatod a hajad, szemed és bőröd színét. Ehhez az AV 26 <mit> <mire> parancsot kell kiadnod. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: AV 26 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. |
Erő: | 28 (42) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 (35) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 21 (26) | Védekezés: | 47 (52) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/43 év |
Egészség: | 32 (36) | Életpont: | 394/267 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 26 (35) | Varázspont: | 718/22 | Pénz: | 2755 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 66/61 | Pszi pont: | 316/179 | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/22 | ökölvívás: | 25/86 (+31%) | szúrófegyverek: | *20/100 (+8%) |
vágófegyverek: | 29/15 (+2%) | ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 28/34 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
98,82 mezőn táborozol, az 54. labirintusban, 1. szinten, 42. ponton |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 134,65 |
Kedvenc táborhely: 98,82 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/21 | 2. nyomkövetés: | 75/35 (+20%) | 3. mászás: | 12/4 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 26/73 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/50 | 6. gyógyítás: | 30/80 |
7. titkosírás: | 8/88 | 8. felderítés: | 23/56 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 14/74 |
10. teológia: | 24/82 (+8%) | 11. taumaturgia: | 25/77 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 3/87 |
13. versengés: | 18/23 | 14. zene: | 11/26 | 15. szörnyismeret: | 41/97 (+22%) |
16. pszi: | 53/8 (+8%) | 17. zárnyitás: | 21/37 | 18. vadászat: | 21/12 |
19. vitalitás: | 1/11 | 20. bányászat: | 31/2 | 21. úszás: | 3/58 |
22. főzés: | 17/92 | 23. csapatmunka: | 6/97 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | szutykos remák (#191) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | varázsvédelem (#34) | >> | bányarém (#7083) | |
varázsvédelem (#34) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 74 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 254 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | $1 | * | orgyilkos tőr ($225) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
1 | * | varkaudar szablya (#516) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
1 | varkaudar korbács (#1134) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 2 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 6 | kerek kő (#19) | 5 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
$5 | nyílvessző ($108) | 15 | * | tüske (#22) | 14 | vashegyű nyíl (#176) | ||
Pajzsok | ||||||||
$1 | kis vaspajzs ($159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
$1 | bőrsisak ($57) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 2 | * | Khór maszkja (#1138) | |
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | |||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4) | ||||||||
8 | * | gólem talizmán (#811) | 5 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | kőkés szimbólum (#2321) | |
1 | * | varkaudar fétis (#1826) | 3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) |
3 | * | vortex talizmán (#812) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | |
1 | mentát karkötő (#1551) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) |
1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) |
Nyergek | ||||||||
1 | * | díszes nyereg (#1645) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
14 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 106] | ||||||
12 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
9 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
9 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 90] | ||||||
1 | mágusszelence (#1076) | [benne 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 0] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
3 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
32 | sullár hólyag (#168) | [bennük 40 csepp spiritusz (#170), fér még: 600] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
33 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 396] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 117 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
10 | zöld üveg (#82) | [bennük 41 csepp ragasztó (#83), fér még: 159] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | bányászlámpa (#1687) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bűvészpálca (#1639) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
10 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | ezüst kulcs (#184) | ||
1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
7 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 17 | gyógykenőcs (#313) | |||
$1 | hebrencs csapda ($147) | 1 | hibátlan gyémánt (#680) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kis mágneses bigyó (#1266) | 1 | kisebb teleportkő (#1633) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
5 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | 1 | krónika (#1725) | |||
1 | kronokristály (#1636) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
2 | megsemmisítő (#1540) | 1 | méregtermő iszák (#1666) | 3 | moa katalizátor (#386) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | ||
1 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | reflexélesítő (#1407) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sáfránykristály (#675) | 18 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | tudati fétis (#1151) | 2 | varázskő (#305) | |||
3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | aranytoll (#572) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 1 | bunthar bőr (#733) | 2 | csigakagyló (#1131) | |||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | csuklyavirág (#133) | 10 | dözmöng szív (#122) | |||
82 | drótszőr (#37) | $1 | elkarog szőr ($665) | 3 | etra hályog (#712) | |||
6 | ezüstdarab (#326) | 12 | fekete gyöngy (#99) | $6 | főnixtoll ($563) | |||
2 | galachmit (#310) | 25 | gyíkfű (#201) | 40 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | 25 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 20 | kék orchidea (#68) | 8 | kőszem (#304) | |||
6 | kvazár (#244) | 9 | liumbe hajtás (#655) | 66 | madártoll (#112) | |||
1 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | 2 | moa rubin (#379) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 1 | moa üveggömb (#383) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
3 | mutáns csont (#331) | $1 | nektoraf faggyú ($667) | 31 | pirkit (#153) | |||
7 | púderkő (#119) | 9 | purifikátor háj (#269) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakolits por (#669) | 9 | ramit kő (#226) | 25 | + | remák szív (#264) | ||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 4 | rozmárfog (#1069) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 10 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szulfin (#676) | |||
9 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | troll csont (#704) | |||
4 | ulkor gyöngy (#1072) | $1 | + | vapár ág ($110) | 11 | vasérc (#152) | ||
6 | xirnox szív (#213) | |||||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | — |
Összsúly: 134.93 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (18 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20) | 8 | alligátorbőr (#661) | 7 | amniosz (#203) | 10 | extra takarmány (#1360) | 1 | féregbél (#1071) | 52 | kaja (#2) | 3 | kis ónixkulcs (#1110) | 5 | manakristály (#500) | 23 | mutáns csont (#331) | 25 | ork csodaszer (#1228) | 8 | párducbőr (#1066) | 4 | párducszem (#1073) | 1 | próbakő (#1664) | 41 | quwarg tojás (#360) | 36 | sáfránypor (#211) | 104 | sallank karom (#128) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 11 | varázskő (#305) | 44 | varkaudar pálinka (#1137) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | elkarog szőr (#665) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | jegesmedve bunda (#1067) | 2 | jégszív (#282) | 4 | kerek kő (#19) | |||
3 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | nyílpuska lövedék (#547) | |||
6 | nyílvessző (#108) | 3 | pókláb (#1378) | 4 | pular kristály (#239) | |||
3 | spiritusz (#170) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | tankány karom (#237) | |||
3 | téfea-agy (#172) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
122 | ugh méreg (#166) | 1 | vasalt bunkó (#181) | 1 | vaskulcs (#183) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
639 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 20 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 8 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 3 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 4 | quwarg tojás (#360) | 114 | víz (#27) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) |