Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 12. 18h:42' EZ A 294. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD 295. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 3000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: vv 138 71 73 | elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: v 1 80 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: vv 24 26 443 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: hh 1133 2306 0 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 6. KP: vv 12 72 8 | elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: vv 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 8. KP: v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
d 4 5 | eldobod a 4. tárgyat (5 darabot) |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 279 30 | elmormolod a 198. varázslatot |
208 | 209 | 210 | |
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|
[279,30] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 389 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó bal vállát. (7 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálhozó hosszú csőrét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a halálhozó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1083, sebződés: 322, gyógyulás: 239, összesen: -83 ÉP}
ek 116 30 284 | t. energia kisütése: 116 30 284 |
be 181 | bemész a 181. titkos labirintusba |
lm 7 5 | mozogsz 7 5 |
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 650 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a márvány fagyúr bal lábát. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a márvány fagyúr csillogó ruháját. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A márvány fagyúr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 44 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a márvány fagyúr csillogó ruháját. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd a márvány fagyúr bal karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 121 életpontot sebeztél. A márvány fagyúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1970, sebződés: 429, gyógyulás: 449, összesen: +20 ÉP}
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 12 17 205 | mozogsz 12 17 205 |
lm 40 205 37 | mozogsz 40 205 37 |
lm 38 23 32 | mozogsz 38 23 32 |
lm 21 205 20 | mozogsz 21 205 20 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [277,29] A bozótost ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy elfajzott enkala. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 762 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elfajzott enkala fejét. (7 támadással 166 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 fpi formázó minta úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod az elfajzott enkala bal oldalát. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted az elfajzott enkala vastag alkarját. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Az elfajzott enkala Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-80 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod az elfajzott enkala bordás testét. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Cápafoggal valamennyire megsebezgeted az elfajzott enkala testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált leviathán lárva trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes elfajzott enkala trófeát. 19 335 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2136, sebződés: 775, gyógyulás: 501, összesen: -274 ÉP}
(Továbbmész...) [276,29] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ananászvirág illatát hozza a szél. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bársony gyilkos került az utadba. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 340 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a bársony gyilkos fejét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a bársony gyilkos testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Gyilkos csapásokat oszt a bársony gyilkos fegyverével. (2 támadástól 505 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +101 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a bársony gyilkos testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a bársony gyilkos bársony páncélját. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a bársony gyilkos. (2 támadástól 499 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +100 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1552, sebződés: 1004, gyógyulás: 599, összesen: -405 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 794 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (6 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (164 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 4 manifeszt.nyúlvány, 14 madártoll, tatu dob, 2 fáklya, 6 aranylánc, 11 álompor. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a vérszomjas karvaly jobb oldalát. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 55 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a vérszomjas karvaly bal vállát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal néhányszor megkarcolod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 57 életpontot sebeztél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A lény huhog! 39 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 madártollat. Eldobod az értéktelenné vált káoszszellem trófeát, és kiszedsz egy vérszomjas karvaly trófeát. 17 192 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2042, sebződés: 1038, gyógyulás: 153, összesen: -885 ÉP}
(Továbbmész...) [274,30] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy eszement trappoló volt. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [273,30] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Analotha formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy elfajzott enkala. Itt csata lesz.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 760 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az elfajzott enkala jobb karját. (7 támadással 161 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 lapkorong úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod az elfajzott enkala jobb lábát. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megbökdösöd az elfajzott enkala testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Az elfajzott enkala Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-72 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod az elfajzott enkala bordás testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted az elfajzott enkala vastag alkarját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az elfajzott enkala megcsapja a fejedet. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.)
Az elfajzott enkala még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 273 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2120, sebződés: 770, gyógyulás: 473, összesen: -297 ÉP}
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 288 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 173 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. {KCC:} Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 108 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 1008, gyógyulás: 270, összesen: -738 ÉP}
(Továbbmész...) [271,30] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő kóbor mortag mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 768 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 179 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-17 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a kóbor mortag páncélos karját. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (71 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a kóbor mortag páncélos karját. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal néhányszor megkarcolod a kóbor mortag fejét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A kóbor mortag védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (3 támadástól 419 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 54 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a kóbor mortag jobb karját. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 66 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a kóbor mortag acéltestét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Kavargó pengefalként zúdul rád a kóbor mortag. (3 támadástól 394 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1899, sebződés: 1169, gyógyulás: 498, összesen: -671 ÉP}
(Továbbmész...) [271,29] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
ef 20 520 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
* 5. BP: ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
MÁRVÁNY FAGYÚR (657. SZÖRNY) A fagyurak a jég létsíkjának uralkodó teremtményei. Persze a társadalom, mely az ő kezük alatt alakult ki, összehasonlíthatatlanul más, mint a Ghallán fellelhető bármelyik birodalomé. Ezek a teremtmények felosztották maguk között a jég létsíkjának eddig feltárt területeit, és idejük javát azoknak a terveknek a kifundálásával töltik, hogyan is tágíthatnák ki birodalmuk határait. Az eddig bejáratlan területek szóba sem jöhetnek, mert azt mindenki tudja: halálfia, aki ezekre a helyekre bemerészkedik. Marad tehát az állandó háborúskodás, melyből bizony a fagyurak is alaposan kiveszik a részüket. Személyes hadseregük élén, az első sorban harcolnak. Természetesen azért ennyire elöl, mert ők azok, akik a jégmágia szellemeit segítségül szólítva, a legnagyobb pusztítást képesek okozni az ellenfél hadállásaiban. Nem egyszer előfordult már, hogy a fagyúr önmaga eldöntötte egy csata kimenetelét. Ha pedig egy fagyúr elesik, nagy valószínűséggel az általa képviselt birodalom egésze bukik vele együtt. |
FAGYBEHEMÓT (660. SZÖRNY) Ha láttál már fagyóriást, nem kell mást tenned, mint elképzelned háromszor akkora méretben, háromszor annyira gömbölyödő kar és lábizmokkal, és lám: máris egy fagybehemót áll előtted. A varkocsba kötött hajú bestia arcán mindig széles vigyor ül, de ez csupán a szájának elrendezése miatt van így, ő maga nem tud arról, hogy mindig mosolyog. Ennek ellenére tetszhet neki, ami körülötte történik, harcos lelke minden egyes agyontaposott áldozattal jobb kedvre derül. Persze az sem gond, ha valakit adamantitkemény mancsának egyetlen ütésével kell a másvilágra küldenie. A jégvilág kemény törvényein edződött fagybehemótnak csupán egyetlen gyenge pontja létezik: a mindenre elszánt kalandozók jól teszik, ha lassúságát kihasználva megpróbálják késük élét átdöfni a teremtmény vörös vértől duzzadó szívén. |
BOSSZÚÁLLÓ (562. SZÖRNY) A kyorg mágusok még évszázadokkal az Esthar császárság ellen vívott első háborúk előtt bebiztosították földjeik védelmét: méghozzá úgy, hogy démonokkal üzleteltek. A bosszúállók akkor érkeztek az anyagi létsíkra, miután a triklem drakolderek távoztak a lerombolt területekről. Nevükhöz híven a bosszúállás lett volna a feladatuk, de mint kiderült: a bűnösök elpusztítása még nekik is nagy falatnak bizonyult. A megbolydult káoszlények egy része továbbra is a kyorg területeken bolyong, és végzetét keresi, így mindenkit ellenfelének tekint, aki él és mozog. Mivel a démoni létsík e szülöttje képes a teológia szakértelmed permanens csökkentésére, csak FT 562 paranccsal fogod megtámadni. Csak varázsfegyverrel tudod megsebezni, a vámpirizáció pedig nem hat rájuk. |
ELFAJZOTT ENKALA (564. SZÖRNY) Nem ment minden simán, amikor évezredekkel ezelőtt a kyorg mágusok egy nyílt pusztán kaput nyitottak a Sötét Földre, hogy hatalmukat az ott élő lelkek tudásával növeljék. A közelben izgatottan figyelő enkalák (fán élő óriásmajmok) estek áldozatul a felszabaduló mágikus energiáknak, és kis közösségeik hamarosan azt tapasztalhatták: különös képességeik születtek. Többek között a vegetáriánus étrendről áttértek a ragadozó életmódra, mivel nem tartott sokáig, míg rájöttek: akár a náluknál méretesebb trappolók leterítésére is képesek. És ez csak a kezdet volt... |
BÁRSONY GYILKOS (546. SZÖRNY) A bársony gyilkos az éj leple alatt tevékenykedő furcsa lény. A merev arcélekkel megáldott pofájából hosszú, fényesre csiszolt agyarak merednek előre, mindez a kyorgokkal való hasonlatosságra utal. Előkelő ruhája, mely a trollokéra emlékeztető testének minden pontját eltakarja a kíváncsi tekintetek elől egyesek szerint egy bíbor védőaura, melyen az ártó varázslatok többnyire ártalmatlanul enyésznek el. És hogy mitől véd még: ha vágófegyverrel próbálkozol sebet ejteni ellenfeleden, megtudod. |
ESZEMENT TRAPPOLÓ (549. SZÖRNY) Az eszement trappolók a régen volt kyorg birodalom síkságainak nagytestű, növényevő állatai. Példányaik vagy már serdülőkorukban a környék félelmetes ragadozóinak zsákmányává válnak, vagy pedig szépen kifejlett, szinte legyőzhetetlen vadállatokká cseperednek. Bár szelíd állatoknak mondhatók, ha veszélyben érzik magukat - mondjuk, mert egy életunt kalandozó az utukban áll - patájuk jól irányzott rúgásaival képesek megvédeni szívós életüket. A testüket fedő kérges, vastag bőrrétegen szinte semmilyen vágófegyver nem tud sebet ejteni. Talán máshogy kellene közeledni feléjük... a megfelelő módszer alkalmazásával remek málhás állat válhatna belőlük. Egy apró megjegyzés: az eszement trappolóval való harc során (a szörny által okozott sokk miatt) a szörnyidomítás szakértelmed permanensen csökkenhet, ezt elkerülendő minden esetben el fogsz bújni e lény elől, kivéve, ha direkt FT parancsot adsz ki rá. |
KÍSÉRTETVÁNDOR (568. SZÖRNY) Hosszú idő telt el, míg a kyorgok lakatlanná vált birodalmát az ősi varázskincsekért epekedő kalandozók benépesítették. Alanori elfek érkeztek először, csak arra nem számítottak, hogy a holtak hétpecsétes átka őrzi a vidéket. A gonosz halálvarázs az egyik nyirkos hajnalban kisült, a gyanútlan kalandozók pedig ott lelték halálukat táborhelyükön. Illetve... a túlvilág továbbra is sóvárgó kísérteteivé váltak. Anyagtalan testükön kívül még egy dolog változott meg bennük: számukra észrevehetetlenül ugyan, de a kyorg területek védelmezőjévé váltak. Ha kísértetvándorral találkozol, mindenképpen legyen nálad egy mágikus fegyver, és ha lehet, ne szúró legyen. |
KÓBOR MORTAG (558. SZÖRNY) A humanoid testalkatú mortagok még a kyorgok idejében éltek. Miután felfigyeltek kiemelkedő harci tudásukra, a kevésbé tehetős mágusok testőrként alkalmazták őket. Természetesen ezek az acél csillogású végtagokkal rendelkező katonák is együtt buktak a kyorg birodalommal, ha mégis találkozol eggyel, az a régi mortagoknak csupán egy evilági szellemképe lehet. Mindenesetre jobb, ha nem várod meg, hogy bemutassa, mi mindenre képes a kyorg föld védelmében. |
Erő: | 42 (55) | Szint: | 43 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 34 (64) | Támadás: | 71 (75) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 32 (42) | Védekezés: | 80 (88) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/160 év |
Egészség: | 35 (55) | Életpont: | 1229/614 | Jellem: | gonosz (129) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 46 (64) | Varázspont: | 1699/288 | Pénz: | 38692 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 236/562 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/50 | ökölvívás: | 27/4 | szúrófegyverek: | 42/49 (+4%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 36/27 (+1%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
271,29 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/29 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 40/16 | 3. mászás: | 19/83 |
4. csapdakészítés: | 36/4 (+22%) | 5. csapdaészlelés: | 15/98 | 6. gyógyítás: | 57/24 |
7. titkosírás: | 2/84 | 8. felderítés: | 22/48 | 9. szörnyidomítás: | 15/73 |
10. teológia: | 73/23 (+30%) | 11. taumaturgia: | 115/21 (+30%) | 12. szerencsejáték: | 2/67 (+12%) |
13. versengés: | 16/30 (+36%) | 14. harcművészetek: | 23/8 | 15. zene: | 51/9 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 17/41 | 17. pszi: | 31/10 (+5%) | 18. zárnyitás: | 15/93 (+2%) |
19. vadászat: | 19/65 (+12%) | 20. vitalitás: | 2/19 | 21. bányászat: | 34/73 (+5%) |
22. úszás: | 6/56 | 23. főzés: | 9/98 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 21 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5330. karakternek |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50) |
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | vámpirizáció (#1) (74,0) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
harci induló (#443) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) |
esszenciavédelem 2 (#188) | áldomás (#6) (9991,0) | Pörhemór köre (#205) (181,5,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 131, 134, 170, 171, 172, 175, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 7, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1716 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3420 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
92 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 11 | álompor (#396) | |||
6 | aranylánc (#191) | 5 | bot (#4) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | fáklya (#36) | 1 | fpi formázó minta (#419) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
12 | kazmár gyökér (#205) | 1 | lapkorong (#80) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | sötét ital (#284) | |||
1 | tatu dob (#234) | 14 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 3 | vasérc (#152) |
270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | |
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|