Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 18. 12h:15' EZ A 1034. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD 1035. játékheted kezdete: febr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 30 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 |
* 1. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: vv 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: ef 1 502 0 | energia fejlesztése 1 |
* 6. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 7. KP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
fog 216 219 | elfogod a 216. szörnyet a 219. tárggyal |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
tno 3 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kno 15 2 | képesség-növelés 15 |
dd 56 116 22 | eldobod az 56. tárgyat a 116. tárgyat a 22. tárgyat |
hu 198 438 229 | hulladék: 198 438 229 |
hu 13 324 677 | hulladék: 13 324 677 |
hu 651 | hulladék: 651 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 14 249 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 249. tárggyal |
flh 16 138 | felt. lőfegyver haszn. 16 a 138. tárggyal |
flh 18 189 | felt. lőfegyver haszn. 18 a 189. tárggyal |
flh 997 327 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal |
ff | felt. fegyverváltás: |
ff 28 182 | felt. fegyverváltás: 28 182 |
ffk 140 140 | felt.fv.kozkázata: 140 140 |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár testét. Kritikus ütés! (2 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod az élőholt sullár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az élőholt sullár öklelő szarvai elől. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 4 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 22 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
v 96 99 19 | elmormolod a 96. varázslatot |
115 | 116 | 117 | |
44 | |
|
|
45 | |
|
|
46 | |
|
|
[99,19] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 95 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ember bal oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ember jobb oldalát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd az ember jobb karját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 3 életpontot sebeztél. Raptor szablyával az ember kicsit megvagdalja a jobb lábadat. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Rövid karddal az ember néhányszor megkarcolja a testedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 91 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-11 támadás). Mielőtt a közelébe érhetnél, ellenfeled lő Rád hosszú íjjal. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns nyakát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a mutáns bal karját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 5 életpontot sebeztél. Varkaudar szablyával a mutáns néhányszor megcsapja a jobb lábadat. (3 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 2 310 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 221, gyógyulás: 0, összesen: -221 ÉP}
ve 403 10 | megveszed a 403. tárgyat 10 |
m 8 | mozogsz északra |
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm testét. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
be 562 6 | bemész az 562. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a karmos tankány bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a zombi mester jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [115,44] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich jobb oldalát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich nyakát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. A lény immúnis erre a varázslatra! Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [114,43] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ilkin érc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dombi yeti került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti bal lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a dombi yeti testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 738 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány sziklatestét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc jobb oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [112,41] Ez már a tenger! Magabiztosan tempózol előre. A víz kellemesen meleg, cápáknak semmi jele. Aztán ráébredsz, hogy ez nem is valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 98 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 98 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 7008 | keresed a 7008. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: e 15 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: v 10 0 0 | elmormolod a 10. varázslatot |
* 5. BP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
MÁGIKUS TÁMADÁS Hosszú ideje problémát jelent a kizárólag ezüstfegyverekkel ill. mágikus úton sebezhető lények legyőzése a harcművészek számára. Most azonban sikerült kifejlesztened egy olyan kí-képességet, amellyel ütéseid erejét kí-energiával átfolyatva, sebet tudsz ejteni a párhuzamosan több síkon létező lényeken is. Az ütés átvitelekor még így is vész el energia, tehát ilyen lényekkel való ökölharc esetén kapsz ütésenként -4 sebzést. A mágikus támadás alkalmazása mindig automatikus, további kí képességet is használhatsz mellette. A képességet csak akkor nem fogod használni mágikus lények ellen, ha valamilyen varázslat vagy hatás amúgy is lehetővé teszi e lények megsebzését. |
QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY) A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni. |
ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY) Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed. |
NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY) A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
HALCSONT (390. TÁRGY) Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén. |
Erő: | 34 (45) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 28 (39) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 24 (35) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/59 év |
Egészség: | 24 (33) | Életpont: | 453/288 | Jellem: | gonosz (491) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (41) | Varázspont: | 576/1 | Pénz: | 902 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 8/0 | Pszi pont: | 40/30 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/25 (+29%) | ökölvívás: | 26/48 (+15%) | szúrófegyverek: | 21/86 (+9%) |
vágófegyverek: | 3/73 | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 3/40 |
dobófegyverek: | 25/6 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
112,41 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 237 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/26 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 40/5 (+9%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 12/53 | 5. csapdakészítés: | 17/30 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/88 |
7. gyógyítás: | 43/4 | 8. titkosírás: | 11/33 | 9. felderítés: | 13/8 |
10. szörnyidomítás: | 9/91 | 11. teológia: | 27/31 (+4%) | 12. taumaturgia: | 23/93 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 1/43 | 14. versengés: | 9/32 | 15. harcművészetek: | 29/6 (+203%) |
16. zene: | 104/26 (+34%) | 17. szörnyismeret: | 18/19 (+20%) | 18. pszi: | 4/81 (+6%) |
19. zárnyitás: | 1/6 | 20. vadászat: | 22/3 | 21. bányászat: | 21/78 (+27%) |
22. testépítés: | 10/68 (+44%) | 23. úszás: | 10/23 (+26%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +18 kg teher) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+2 támadás közelharcban) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 241 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 143.71 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 13 | mákrózsa virág (#56) | 7 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | trikornis szarv (#198) | 8 | tüske (#22) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | ilkin érc (#232) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 3 | ork csodaszer (#1228) | 15 | ovimon-bogyó (#207) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | spiritusz (#170) |
111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
40 | |
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|