251. forduló, 253. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. dec. 7. 15h:14'
EZ A 307. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD
308. játékheted kezdete: dec. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 555 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

LULU KING KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [208,57] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A XXXIV. Ghallai Olimpián a következő tárgyat nyerted: olimpiai aranymedál. Valamint kaptál 800 aranyat. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 6300 tapasztalati pontot.
Jóságos Kodó , amikor összefutottatok, adott neked egy aranypikkelyt. Sürgető álmot látsz: 11 manakristály, 100 sötét ital... - számolgatod. Honnan kerítsem elő neki ma estig? Nagyon nem lenne jó, ha csalódnia kellene benned... A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+94 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+462 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 895. hetének nyerőszámai: 13, 30, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy norpadolótika nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 324 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 462.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
247 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 460.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 458.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 458.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 454.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 249% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 454.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 454.]
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) Oopsz, elfogytak a varkaudar pálinkásüvegek a hátizsákodból. [2 pontot használtál fel, van még 452.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 452.]

hh 500 1107 150 használod az 500. tárgyat az 1107. tárgyat a 150. tárgyat
Felhasználod a manakristályt. (+684 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 451.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

16
24 23 20
17
21 18 14
22 11 15
12
3 19
10 13
2
8
4 5 9
1
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
24: 2. térkép 1. pont
20 1 3
7 10
2
19 18 8
9
4
6
15
21 17
5
11
16 14
22 25
26
12
23 24 27 13
lépcsõk hova visznek:
3: 1. térkép 23. pont

Ez a 127. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától nyugatra 3, délre 99 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 440.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+194 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 437.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[209,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember intéz feléd kihívást.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a tetemember jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: A következő kincseket találtad: egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc támad rád.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+2% tau] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 376 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 369 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. No de hiába - semmit sem találsz! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [209,55] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 336 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 bronzhegyű nyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. [+1% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 346 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 8 arany. 1094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 353 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy taalru intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 337 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy lánckesztyű [lánckesztyű ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP] és egy vashegyű nyíl. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Shadow.

[80 pontot használtál fel, van még 357.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy csontváz lord feltrancsírozása a feladat.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácssújtó Turgfil nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy vas dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 337.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy ovimon-bogyó. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy szem szimbólum. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenhyll. A feladatod a következő. A sok brutális próba között üdítő változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Elmosolyodsz, mert tudod, hogy ez itt nem lesz probléma. Kedvenc hangszereden adod elő a kedvenc dalodat, a kalandmester láthatóan élvezi, táncra perdül, és végül megtapsolja előadásodat. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve ekharion. A kalandmester int - itt az idő!

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 358 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 33 aranyat. 2002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Biran néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy nagyobb vércápa. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy alanori csatamén. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat nehéz. Egy többszintes, első pillanatra tökéletesen lezártnak tűnő piramisszerű építményből kell kihoznod egy eldugott ereklyét. Rajt! Hosszasan kutatsz, és végül megtalálod a bejáratot. Bemászol a szűk piramis belsejébe. Sok titkos panelt találsz, de egyik mögött sincs semmi. Végül másfél óra kutatás után, kimerülten és reményvesztetten előmászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [50 pontot használtál fel, van még 287.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy sallank nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 277.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[208,56] Síkság, továbbra is csak síkság.

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 272.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+18 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 242.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 212.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[207,57] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg nagymester. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 345 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Chitarel irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kputtyintó csalán. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [207,58] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 370 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 1094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP], egy bronzhegyű nyíl és 3 nyílvessző. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 376 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál támad rád.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 365 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Tguarkhan készül a lemészárlásodra.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 375 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy bev formázó minta [bev formázó minta ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. Bah! A csatamezőn való monoton kutatás lassacskán eltompítja a felderítés szakértelmedet. (-1 felderítés.)
Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Apa Tifusz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.

[66 pontot használtál fel, van még 146.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kevés idő telt el azóta, hogy utoljára kutattál a csatamezőn, ezért most inkább nem próbálkozol. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[206,59] A sík vidéket bozótos váltja fel. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar hadúr került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 360 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Látsz egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)

(Továbbmész...) [205,59] A bozótost ritka erdő váltja fel. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar vajákos került az utadba. Itt csata lesz.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 365 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő natharion gömb. A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Mágusölővel kicsit megvágod a varkaudar vajákos ragyás arcát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő szent jogar. A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5341 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 842, sebződés: 215, gyógyulás: 0, összesen: -215 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tetemember bal karját. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Hohó, valamit találtál! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bumeráng [bumeráng ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc jön feléd.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 446 életpontot sebeztél. [+7% teo] A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. No de hiába - semmit sem találsz! Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Látsz egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [204,59] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar íjász jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 335 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar íjász támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 313 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy bronzpajzs [bronzpajzs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar íjász jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 346 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 376 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 332 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 352 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. 2948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 52 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Találsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy bíborcserjét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy ekharion bébi egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar katona lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 339 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 16 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar katona testét. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar katona kivillanó vállát. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) A varkaudar katona végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (4 támadástól 121 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1110, sebződés: 257, gyógyulás: 0, összesen: -257 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [80 pontot használtál fel, van még 66.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+262 életerő.) "De hiszen nincs is deus ex machinám!" - ébredsz rá. "Ne aggódj, az istenek érdemesnek tartottak arra, hogy adjanak még egy lehetőséget!" - hallasz egy mennyei hangot a fejedben. Határtalan boldogság lesz rajtad úrrá, amelyet csak kis mértékben csökkent az a tény, hogy az istenek megkérték a segítség árát - legmagasabb tulajdonságod csökkent kettővel, és veszítettél 109719 tapasztalati pontot. Hmm, mindenképp érdemes deus ex machinát vásárolni, amint lehetséges!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(204,59) varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), Elenios oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), művészi porolit (#720), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), szent liget (#439), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), varkaudar katona (#691)
(205,59) varkaudar vajákos (#690), tetemember (#123), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), művészi porolit (#720), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534)
(206,59) varkaudar hadúr (#270), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din monolitja (#534), 27. jellempróba
(207,57) quwarg nagymesterek (#214), Tharr rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), 22. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(207,58) Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(208,56) Raia oltár
(208,57) norpadolótikák (#226)
(209,55) Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), csontváz lord (#177), ekharion (#232)
(209,56) tetemember (#123), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), patak, Raia oltár, 49. jellempróba

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[203,58] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar hírnök. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 346 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 32 aranyat. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [28 pontot használtál fel, van még 38.]

kut 45 kutatsz 38 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [38 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: energia fejlesztése 28
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 1, 5.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 393 pontot. A következő körben tehát 390 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OLIMPIAI ARANYMEDÁL (1789. TÁRGY)
Az olimpiai aranymedál értéke nem csekély, hiszen csak az Alanori Olimpián lehet megszerezni, mégpedig dobogóra jutással. A dicsőségen kívül más kedvező tulajdonsága is van, viselője minden tulajdonságát eggyel növeli, életerejét pedig harminccal, ráadásul úgy, hogy nem veszi el a helyet más ékszerektől.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 252. fordulód.

Erő: 31 (38) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 37 (42) Támadás: 41 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 28 (40) Védekezés: 91 Menekülés: 15 % Életkor: 7/8 év
Egészség: 29 (34) Életpont: 465/232 Jellem: jó (646) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (55) Varázspont: 1248/350 Pénz: 18669 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/10 Pszi pont: 198/179 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 109
Eddig összesen 1874 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 51402 TP-t kaptál. Jelenleg 2383527 TP-d van. A következő szinthez még 216473 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, viharóriás, vark. kardtáncos. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 6878 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/38 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 31/24 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 28/1
dobófegyverek: 1/52

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/84 (+11%) 2. nyomkövetés: 41/99 (+5%) 3. mászás: 8/49 (-591%)
4. csapdakészítés: 20/13 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/70 6. gyógyítás: 53/81
7. titkosírás: 4/50 8. felderítés: 24/97 (+1%) 9. szörnyidomítás: 3/72
10. teológia: 49/0 (+19%) 11. taumaturgia: 97/53 (+46%) 12. versengés: 13/3
13. harcművészetek: 1/49 14. szkanderozás: 1/49 15. zene: 11/44 (+6%)
16. szörnyismeret: 6/87 (+31%) 17. pszi: *26/100 18. zárnyitás: 1/79
19. vadászat: 3/68 20. bányászat: 13/17 21. úszás: 11/82
22. csapatmunka: 2/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 478 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 jégszilánk (#1128) 2 kaja (#2) 1 manakristály (#500)
1 natharion gömb (#865) 1 sötét tekercs (#535) 1 varkaudar látógömb (#1107)
1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
385 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 fűszertartó (#210)
3 gyöngymangó (#135) 18 isteni könnycsepp (#260) 6 nyílvessző (#108)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(203,58) varkaudar hírnök (#686), márványtorony (#175), Tharr oltár, gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), 40. jellempróba, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 138,121-es mezőn levő ősi rúnatorony a 139,121-re költözött.

Üzenet küldése a karakternek