Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 3. 9h:27' EZ A 696. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD 697. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 48 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod Senki Alfonz testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Mérg. vas dobónyilat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (4 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Senki Alfonz jobb lábát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd Senki Alfonz bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Senki Alfonz megdöfködi a testedet. (4 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Árnyéktőrrel Senki Alfonz valamennyire megsebezgeti a jobb karodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Kritikus ütés (+22 sebzés). Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd Senki Alfonz testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod Senki Alfonz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Senki Alfonz többször eltalálja a bal oldaladat. (4 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Árnyéktőrrel Senki Alfonz kicsit megbökdösi a testedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 450, gyógyulás: 0, összesen: -450 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
ef 7 501 | energia fejlesztése 7 |
tno 5 3 | növeled az 5. tulajdonságodat |
bb 2 90 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (90 darabot) |
vik 3 | merészség kalandozókra: 3 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [72,57] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle.
(Továbbmész...) [71,56] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy halálmadár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár jobb szárnyát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a halálmadár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
fkt 4 20 | felt. készítesz a 4. tárgyat (20 darabot) |
be 549 | bemész az 549. épületbe |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,58] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,59] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy sérült orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kb 17 30 | kiveszel a bankból a 17. tárgyat (30 darabot) |
be 685 | bemész a 685. épületbe |
bb 188 79 | beraksz a bankba a 188. tárgyat (79 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
ep 400 50 | építed a 400. tárgyat 50 pontért |
szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
fu 4004 | udvarolsz a 4004. kalandozónak |
f 41 | kísérletezel a 41. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat -4 pontért |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY) Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges. |
LÁNCING (222. TÁRGY) Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból. |
A FÉNY SZENTÉLYE (376. ÉPÍTMÉNY) A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrző Közös Tudatnak, a ZAN-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint, aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod. |
JING-JANG FEJPÁNT (556. TÁRGY) Egy harcművész igencsak nevetségesen néz ki egy sisakban. Nem csoda, hogy az igazi kobuderák előbb-utóbb elkészítik fajuk szent tárgyát, a jing-jang fejpántot. Ez a jó és a gonosz ellentétét szimbolizáló, bőrből készült pánt egy egyszerű tárgy lenne, csakhogy a kobuderák egy szent rítus közepette készítik, és beléhelyezik kí energiájuk egy részét. Ezért aztán nem csoda, ha a fejpánt bizonyos mágikus képességekkel is bír - megnöveli a védettségedet öttel, és megnöveli a Villámkéz kí képesség használatának és sikerének az esélyét. Ha esetleg még nem ismered a Villámkezet, akkor is kapsz kb. 8% esélyt, hogy használni fogod a harcban. A Villámkéz képesség egyébként a harcban rád lőtt lövedékek elhárítását teszi lehetővé. A jing-jang fejpánt viseletéhez min. 12. szintűnek kell lenned. Elkészítése a következőképpen történik: keresned kell egy szent, tiszta helyet (valamelyik magashegység), és egy grákóbőr, öt csepp spiritusz, öt csepp tinta és öt csepp isteni könnycsepp felhasználásával, 20 TVP árán elkészíted a jing-jang fejpántot, miközben kí energiáidat koncentrálod. |
Erő: | 32 (41) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 25 (28) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (40) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 20 (23) | Életpont: | 383/380 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (39) | Varázspont: | 304/32 | Pénz: | 390 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 54/47 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/68 (+1%) | szúrófegyverek: | *19/100 | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 15/18 | dobófegyverek: | 20/51 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/9 | 2. nyomkövetés: | 54/26 (+8%) | 3. mászás: | 9/82 |
4. csapdakészítés: | 18/92 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 9/67 | 6. gyógyítás: | 34/36 |
7. titkosírás: | 5/90 | 8. felderítés: | 7/80 | 9. szörnyidomítás: | 6/10 |
10. teológia: | 22/17 (+2%) | 11. taumaturgia: | 8/3 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/31 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/0 |
16. szörnyismeret: | 14/8 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 8/72 |
19. bányászat: | 30/52 | 20. főzés: | 2/42 (+22%) | 21. csapatmunka: | 1/69 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 800 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | tűzeső (#61) | >> | Pszinapszis (#974) | |
lángcsóva (#31) | >> | 10. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) | hhaar burka (#32) | >> | nők (#999) | |
hhaar burka (#32) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 239 pontnyi fejlesztés szükséges. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | bányászcsákány (#434) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 3 | csontkés (#11) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
3 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
10 | szögletes kő (#17) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 69 | ubuk tüske (#131) | |||
17 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
7 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
$1 | bronzpajzs ($89) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | láncing (#222) | 1 | Métely páncélja (#1562) | 2 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
3 | szöges páncél (#65) | 1 | * | vasvért (#164) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | vas fejpánt (#408) | 1 | vassisak (#160) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | + | ryuku kesztyű (#690) | ||
5 | szürke bőrkesztyű (#271) | $1 | * | tankány karom ($237) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
3 | kígyóbőr öv (#410) | 2 | sárga erőöv (#276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||
Csizmák | ||||||||
2 | bakkura csizma (#96) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
3 | borostyán függő (#162) | 7 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | ||
Nyakláncok | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | gyöngysor (#192) | ||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | |||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
2 | réz papi karkötő (#307) | 1 | + | ryuku karvédő (#687) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||
Gyűrűk | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkévaló ametiszt (#1785) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 3 csepp tinta (#101), fér még: 7] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
48 | uzbány csőr (#169) | [bennük 542 csepp ugh méreg (#166), fér még: 34] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 100 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 101] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 3 | ásó (#34) | 3 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 6 | deus ex machina (#1) | 4 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
1 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | $1 | karócsapda ($163) | |||
2 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 4 | kötél (#92) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 16 | krónika (#1725) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
1 | olló (#335) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | ||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 2 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 2 | varázskő (#305) | 23 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | 11 | álompor (#396) | |||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | aranytoll (#572) | 2 | árnyéksár (#61) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
$1 | darázsszárny ($652) | 3 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | elf csont (#664) | 4 | ezüstdarab (#326) | $3 | fabontó ($106) | |||
4 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | 3 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 2 | grifftojás (#179) | 21 | gyöngymangó (#135) | |||
$1 | hebrencs állkapocs ($130) | 2 | ilkin érc (#232) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 2 | lapkorong (#80) | 5 | lapockacsont (#33) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 75 | madártoll (#112) | 14 | magszim bél (#103) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 2 | moa burát (#384) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | óndarab (#85) | 167 | pirkit (#153) | 1 | polip szívóka (#391) | |||
1 | ramit kő (#226) | 6 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
10 | sallank karom (#128) | 41 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
4 | szulfagor agyar (#677) | 7 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vasérc (#152) | |||
3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 196.61 kg | Megterheltség: 144% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 87 | amniosz (#203) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 222 | kaja (#2) | 79 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 51 | óndarab (#85) | 5 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ostromlétra (#510) | 57 | rézdarab (#70) | 53 | spiritusz (#170) | 6 | vasalt bunkó (#181) | 91 | vasérc (#152) | 4 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
92 | kaja (#2) | 79 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | ezüstdarab (#326) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | láncing (#222) | 2 | madártoll (#112) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
10 | szögletes kő (#17) | 100 | víz (#27) |