250. forduló, 252. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 19. 15h:03'
EZ A 669. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
670. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,93] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+56 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal egy hatalmas csapással felmetszed a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 drótszőrt. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 403.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 395.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 390.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 385.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 7. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 380.]

a 264 3411 1 átadod a 264. tárgyat a 3411. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet Könnyűkéz Ssiqua részére. [5 pontot használtál fel, van még 375.]

ef 4 504 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 347.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[109,94] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy amniosz-fát. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Találsz egy oltárt. úgy tűnik, még nincs felszentelve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy királyi őrsánc van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy törpemammut. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 121-130.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [110,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 24 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy királyi őrsánc van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [110,96] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kétfejű troll. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+6.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a kétfejű troll ragyás bőrét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a kétfejű troll bal nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-21 életpont). A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 77, gyógyulás: 12, összesen: -65 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy királyi őrsánc van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. Egészséged TF-elődött. [48 pontot használtál fel, van még 299.]

kt 98 8 elkészíted a 98. tárgyat (8 darabot)
Sajnos nincs nálad rákpáncél, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy rákpajzsot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 299.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[111,96] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+1.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [112,96] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. {támadása: 39.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal egy hatalmas csapással felmetszed a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 berzerker tüske és 1 rőtmanó kacagány. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Felfedeztél egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [44 pontot használtál fel, van még 255.]

kt 205 1 elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. Egészséged TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 249.]

m 2 mozogsz keletre
[113,96] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kérődző etra. {max. életpontja: 150-154.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 28 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rohansz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a kérődző etra testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kérődző etra testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

Találsz egy gumifát. Felfedeztél egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Soha nem fekszik le, néha mégis elalszik.
És e hideg álom után felkelni sosem tud.
Látsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy vadász tatu formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy púdersziklát. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 232.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {max. életpontja: 142-145.}

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-17 támadás))! Meglengetve a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza jobb hátsó lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a massza a farkával a bal válladra. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A massza farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a massza bal hátsó lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a massza a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő és egy fekete gyöngy. 1 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 160, gyógyulás: 34, összesen: -126 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Egy csodálatos moa obszidián! (ld. enc.) Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [100 pontot használtál fel, van még 132.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[113,97] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből. {védettsége: 23 szúró, 23 vágó, 23 ütő ellen.}

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 94 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus fejét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 96 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 190, gyógyulás: 0, összesen: -190 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+64 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+63 életerő.)
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,98] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ilkin érc) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,98] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bávatag golombár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [114 pontot használtál fel, van még 18.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

bpb bef. parancs berakása:

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 18.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [10 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 7.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 5, 16.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját fal föl a garokk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 392 pontot. A következő körben tehát 399 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA OBSZIDIÁN (380. TÁRGY)
Ezt a követ egy mesteri tudású Moa ékszerész faragta tökéletes gömb alakúra egy bizonyára jóval nagyobb obszidián darabból. Kiváló dísze lehet bármely ékszernek.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 22 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 23 (25) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 22 (27) Védekezés: 27 (31) Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 314/230 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 1
Szerencse: 29 (33) Varázspont: 444/2 Pénz: 672 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 34/1 Pszi pont: 140/6
Eddig összesen 1725 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 069 TP-t kaptál. Jelenleg 864 023 TP-d van. A következő szinthez még 135 977 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, bányarém, óriásféreg. A 227. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2140 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/46 vágófegyverek: 25/22 (+11%)
ütőfegyverek: 25/39 (+5%) lőfegyverek: 21/62 (+6%) dobófegyverek: 14/68

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -15.); mérgezett vasnyíl (#187) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 40 százalék;
115,98 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/13 (+11%) 2. nyomkövetés: 44/74 (+15%) 3. lopás: 4/73
4. mászás: 13/41 5. csapdakészítés: 17/38 (+6%) 6. csapdaészlelés: 9/58
7. gyógyítás: 43/33 (+48%) 8. titkosírás: 10/57 (+49%) 9. felderítés: 21/87 (+5%)
10. szörnyidomítás: 7/54 11. teológia: 24/91 (+5%) 12. taumaturgia: 23/91 (+5%)
13. versengés: 7/33 (+9%) 14. zene: 15/34 (+11%) 15. szörnyismeret: 28/19 (+33%)
16. pszi: 17/21 (+19%) 17. zárnyitás: 3/84 18. vadászat: 14/49
19. bányászat: 36/26 (+21%) 20. főzés: 10/15 (+10%) 21. csapatmunka: 1/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
3.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1273 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 123.35 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
32 arany (#50) 1 madártoll (#112) 1 óndarab (#85)
1 remák szív (#264) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 borostyán függő (#162)
5 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gromak bőr (#268) 24 kaja (#2) 2 kazmár gyökér (#205)
1 moa obszidián (#380) 2 ramit kő (#226) 4 rézdarab (#70)
1 rőtmanó kacagány (#714)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

107 108 109 110 111 112 113 114 115 116
92
93
94
95
96
97
98
99
(108,93) drótszőrű pincsi (#22)
(109,94) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, törpemammut (#115)
(110,95) erszényes elkarog (#354), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 32. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(110,96) kétfejű troll (#163), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 44. jellempróba, Sheran oltár, érclelőhely
(111,96) alpesi tehenek (#91), oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(112,96) rőtmanó berzerker (#369), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, érclelőhely
(113,96) kérődző etra (#368), gumifa (#38), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), massza (#217)
(113,97) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, vaskohó (#155), vortexmágus (#418), érclelőhely
(114,98) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár, 50. jellempróba, érclelőhely
(115,98) bávatag golombár (#165), vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek