Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jún. 11. 7h:25' EZ A 278. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD 279. játékheted kezdete: jún. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 13 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1133 0 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 127 0 0 | elmormolod a 127. varázslatot |
* 8. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 9. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 10. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
v 165 | elmormolod a 165. varázslatot |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó jobb oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó bal karját. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A Blounther apó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és 4 pirkit. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 62, gyógyulás: 47, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [186,106] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Blounther apó lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 24 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Blounther apó törékeny testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány és 2 sallank karom. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű. 3 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 107, gyógyulás: 50, összesen: -57 ÉP}
ve 251 | megveszed a 251. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod az őrjáratozó katona jobb karját. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A 12 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (12 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel megdöfködöd az őrjáratozó katona bal vállát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (9 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel megdöfködöd az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 7 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona bal vállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Nem vagy felkészülve a 4 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 184, gyógyulás: 176, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és egy karbin plazma. 2 651 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 66, gyógyulás: 36, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [184,106] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy márványtornyot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!
A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Kyorg tőrrel felnyársalod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 778 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 15, gyógyulás: 35, összesen: +20 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm jobb karját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a ryuku gólem testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Kyorg tőrrel megdöfködöd a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Kyorg tőrrel megérinted a ryuku gólem bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges taalru trófeát, és kiszedsz egy ryuku gólem trófeát. 4 133 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 153, gyógyulás: 79, összesen: -74 ÉP}
(Továbbmész...) [183,106] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó nyakát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a halálhozó testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Kyorg tőrrel megdöfködöd a halálhozó testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 22 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 34 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 196, gyógyulás: 98, összesen: -98 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 28 életpontot vesztettél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 28 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 283, gyógyulás: 0, összesen: -283 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos fejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a q. rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 8 q. rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 19, gyógyulás: 85, összesen: +66 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló bal karját. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Kyorg tőrrel megdöföd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 54, gyógyulás: 45, összesen: -9 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a harcias morf testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel eltalálod a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A harcias morf csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 26, gyógyulás: 39, összesen: +13 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 21 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 43, gyógyulás: 23, összesen: -20 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Kyorg tőrrel jól megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 6, gyógyulás: 27, összesen: +21 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló jobb karját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a mágiamorfáló testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel jól megszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A mágiamorfáló fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mágiamorfáló megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 21, gyógyulás: 46, összesen: +25 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 216 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 20, gyógyulás: 25, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [181,105] Dombos terepre érkeztél.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A domináns morf csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 043 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf bal vállát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a védelmező morf bal lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a védelmező morf bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A védelmező morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A védelmező morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 46, gyógyulás: 42, összesen: -4 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain bal lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálosztó kain fekete testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 16, gyógyulás: 35, összesen: +19 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálosztó kain jobb lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a halálosztó kain testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 29, gyógyulás: 34, összesen: +5 ÉP}
im 3 | imádkozol |
im 3 | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY) Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. Létezik olyan tárgy, amivel az esszenciakristállyt votexvesszővé tudod alakítani. |
ARANYFALÓ LÁDIKÓ (1755. TÁRGY) Egy élelmes bérvarázsló az aranytermő ládikó mintájára megalkotta ezt a varázstárgyat. A működése egyszerű és majdhogynem fordított a termő ládikáéval. Ha éppen varázserőre lenne szükséged, csak tegyél aranyat a ládikóba, és az azonnal elteleportálódik a ládát üzemeltető varázslóhoz. A varázsló az arany fejében megosztja veled mágikus erejét, mégpedig a fizettségnek megfelelő mértékben. Minden aranyért egy VP-t kapsz így, bár ügyelj arra, hogy maximális varázspotenciálodat, vagyis max vp-id számát így sem tudod túllépni. Ha esetleg több aranyat raknál ennél a ládikóba, a varázsló akkor is elküldi a vp-ket, de azok kárba vesznek. A ládikó használata: H 1755 <arany> |
BŰVÖS SHURIKEN (562. TÁRGY) A bűvös shurikenek különleges mágikus potenciállal bíró mágikus dobófegyverek. Elkészítésükhöz ugyan nem szükséges varázstárgy készítés varázslat, viszont a megfelelő hatás eléréséhez kizárólag mágiával sűrűn átitatott helyen lehet őket megcsinálni. Erre kiválóan alkalmasak a Thargodan csatamezők. Bizony, nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy a halálos kisugárzású, átkozott helyeken nekiállj, és Thargodan esszenciával bekenj egy ezüstshurikent. Még szerencse, hogy az eljárás mindössze 3 TVP-t igényel, és máris kész a 3D4+3 sebzésű dobófegyver, amely csak igen ritkán vész el. |
KVAZÁR PÁNCÉL (251. TÁRGY) A kvazár páncél elkészítésére egyedül nem vállalkozhatsz: ehhez megfelelő szakembereket kell keresni, akik rendelkeznek a kvazár megmunkálásához szükséges felszereléssel. Igen, egy jól felszerelt kvazár kohóról van szó. A szükséges komponensek, amelyeket magaddal kell vinni, aránylag könnyen beszerezhetőek: mindössze 14 kvazárról és egy Arx formázó mintáról van szó. A kvazár páncél igen ellenálló, és 12-vel megnöveli a védettségedet, ha a KF 251 paranccsal magadra öltöd. A kvazár páncél megkovácsolásának kivárása 120 TVP-t vesz igénybe. A páncél elkészíttetéséhez a KT 251 parancsot kell kiadnod. |
AMÉLIA NYAKLÁNCA (1538. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz az egy furcsa, ezüstös fényű, kisszemű lánc, rajta hullámos mintájú, zafírköves medállal. Szinte árad belőle a gonoszság. Amélia jelenléte még mindig érezhető. Megborzongsz arra a gondolatra, hogy magadon hordd. Jó jellemű és alacsony szintű (20. alatt) kalandozók lelkét azonnal magába szippantja, ha felveszik. Semleges jelleműek - ha el tudják viselni a nyakláncból áradó gonosz kisugarzást, a halottak őrjítő suttogásait és a hallucinált hangokat - viselhetik, ha elég erős idegzetűek. Gonoszok számára pedig igazán szórakoztató élmény. A különös érzések mellett a nyaklánc jelentős mágikus hatalommal ruházza fel viselőjét: mozgása légiessé válik (-2 TVP lépésenként, de 5 TVP alá nem mehet így), harc közben is gyorsabban mozog (+2 támadás, +2 védelem), sőt a fájdalomtűrését is kitolja valamennyivel (+20 max. ÉP). |
OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT) Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.) |
ÉLŐHOLT POZDORJA (134. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal pozdorjává zúzhatsz egy élőholtat. Ha az élőhalott nem dobja meg a mentődobását, kb. 400 életpontnyi energiasebzést szenved el. (A varázslat a csatornától nyugatra csak a felét sebzi, a csatornától keletre a teljeset, a Sötét Földön másfélszereset, az ősi birodalmak területén kétszereset, a ryuku szigetvilágban háromszorosat, a Kiégett Földeken ötszöröset.) A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 40 VP-be kerül. Természetesen csak élőhalott ellenféllel szemben fogod alkalmazni. |
Erő: | 46 (61) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 32 (52) | Támadás: | 51 (54) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 35 (45) | Védekezés: | 47 (53) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 30 (38) | Életpont: | 1047/800 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 38 (47) | Varázspont: | 1340/100 | Pénz: | 45938 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 55/42 | Pszi pont: | 194/257 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 7/0 | szúrófegyverek: | 32/62 (+23%) |
vágófegyverek: | 16/75 | ütőfegyverek: | 22/8 | lőfegyverek: | 24/19 |
dobófegyverek: | 24/50 (+17%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
181,105 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 190 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/59 | 2. nyomkövetés: | 53/9 (+15%) | 3. mászás: | 16/44 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 31/60 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/25 | 6. gyógyítás: | 37/88 (+39%) |
7. titkosírás: | 2/11 | 8. felderítés: | 23/55 | 9. szörnyidomítás: | 2/65 |
10. teológia: | 38/88 (+53%) | 11. taumaturgia: | 46/54 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 4/86 (+22%) |
13. versengés: | 20/91 (+30%) | 14. harcművészetek: | 3/40 | 15. zene: | 71/44 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 5/58 | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 1/15 |
19. vadászat: | 4/49 (+12%) | 20. bányászat: | 36/42 (+7%) | 21. úszás: | 1/81 |
22. főzés: | 18/40 | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (1,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gonyolék (#13) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) A rejtőzködés a gyávák menedéke. Áldozz számomra két rejtőköpenyt! |
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16, 18, 41. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 792, az összesen kapott pontszám: 88420. (összesen ölhető: 792 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 56 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 199 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 425.88 kg | Megterheltség: 160% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 260 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
609 | arany (#50) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 6 | kaja (#2) | |||
5 | madártoll (#112) | 12 | pirkit (#153) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 8 | vasérc (#152) | 2 | esszenciakristály (#350) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Amélia nyaklánca (#1538) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 2 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 3 | kőszem (#304) | 2 | lila morfplazma (#2448) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
11 | víz (#27) | 2 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | xirnox szív (#213) |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | |
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|