Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. máj. 21. 4h:28' EZ A 1070. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 1071. játékheted kezdete: máj. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4655 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
vi 5 3 30 | viselkedésed: 5 3 30 |
fog 101 219 | elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 88 219 | elfogod a 88. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 91 219 | elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 99 219 | elfogod a 99. szörnyet a 219. tárggyal |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a garokk jobb hátsó lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
fvh 8 | felt. varázslat haszn. 8 |
ftv 48 10008 | felt. tám/véd. varázslat a 48. varázslatot 8. szinttől |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [52,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ork sámán lehet. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ork sámán testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [53,67] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pókvadász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pókvadász testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a pókvadász testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
jlk 1223 | jelszó kimondása 1223 |
Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a köpködő bruhatag nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. Mosolyogva kidobod a nevetséges sullár trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes köpködő bruhatag trófeát. 1 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az óriáspók testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az óriáspók testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az óriáspók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriáspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriáspók testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. Messze hajítod a vacak kis ork sámán trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő óriáspók trófeát. 1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az óriáspók bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az óriáspók testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 181 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a massza bal hátsó lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 5 4 | mozogsz keletre, délnyugatra, délre |
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [53,68] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pókvadász. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a pókvadász jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [54 pontot használtál fel, van még 3.]
m 4 | mozogsz délre |
kut 5 | kutatsz 3 pontért |
v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
SZÁRAZSÁG (48. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ellenfeledre szárazságot bocsátva, elpárologtatod a szervezetében levő vizet. Azonkívül, hogy a másik veszít némi életpontot, rettenetesen szomjazni fog. Ez különösen akkor hasznos, ha rálépsz egy másik kalandozóra, és a harc folyamán a szárazságot használod: következő fordulója elején a szomjazás miatt alig fog gyógyulni. Az anyagi komponens egy csepp víz, és persze el kell költened 6 VP-t. |
MOA KÓDFEJTŐ (2727. TÁRGY) Érdekes szerkezetre bukkantál. Mindenféle jelek sorakoznak rajta, és amikor nyomogatod, akkor pár sornyi jel megnyomása után néhány jel felvillan rajta. A mindenit! Ez egy kódfejtő, ami segít a phua-kúpok kódjainak megfejtésében! Ha kiadod a H 2727 parancsot, akkor minden phua-kúpnál, amire a parancs kiadása után rálépsz, automatikusan használod, azaz 30 TVP-ért a kódfejtő segítségével megfejted a titkosírást, és bemész a kúpba. Ezt a funkciót a H 2727 1 paranccsal ki tudod kapcsolni. Sajnos a kódfejtő energiaellátása véges, így csak a titkosírás verseny ideje alatt működik. Nem kizárt, hogy egy idő után újra feltöltődik majd. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 11 (16) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 20 (22) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 19 (22) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 11 (15) | Életpont: | 183/107 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 14 (19) | Varázspont: | 127/68 | Pénz: | 2796 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 13 | lőfegyverek: | 9 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyílvessző (#108) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
53,68 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 54 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 11 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. teológia: | 9 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 4 | 12. vadászat: | 4 |
13. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ) |
elfogod garokkot (#73) szuper hálócsapdával (#274), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | 8. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
21, 22, 28, 53. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny | ||
Megölt szörnyek: 4. Szerzett pont: 402. Beállított erő: 0 Összpont: 402 |
Összsúly: 87.10 kg | Megterheltség: 61% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | madártoll (#112) | 3 | nyílvessző (#108) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kaja (#2) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 1 | manakristály (#500) | 1 | moa kódfejtő (#2727) | |||
4 | tinta (#101) | 10 | ugh méreg (#166) | 2 | vapár ág (#110) | |||
7 | varányszem (#30) |
49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | |
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|