| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. aug. 3. 11h:20' EZ A 71. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 72. játékheted kezdete: aug. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3597 SZÁMLA : XXXX |
| kotb 9123 |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
| d 2 30 | eldobod a 2. tárgyat (30 darabot) |
| v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
| v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a pókvadász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pókvadász testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálmadár jobb lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a halálmadár nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a gorombilla bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a khór darázs testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 836 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csodabogár bal hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a csodabogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pókvadász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halálmadár farkát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár jobb oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 16 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pókvadász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 140 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a gorombilla testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a gorombilla testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pókvadász bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű jobb középső lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [69,61] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,60] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült nukleáris cickány közeledik. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány bal első lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. Magad mögé lököd a pitiáner törpemammut trófeát, és diadalmasan beszerzel egy nukleáris cickány trófeát. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén bal első lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ököllel megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 468 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank jobb első lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az evaporőr hengertestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán bal vállát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán bal vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| v 21 6 | elmormolod a 21. varázslatot |
| m 2 | mozogsz keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vízionár puha bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya bal vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bíborgörény testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az acéldarázs testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 171 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a nektoraf testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 35 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A húsevő magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az acéldarázs torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az acéldarázs testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 21 6 | elmormolod a 21. varázslatot |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 669 | bemész a 669. épületbe |
| deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
| csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
| bordacsont (#16) 3 ap /db, | fúvócső (#20) 6 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, |
| kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | varányszem (#30) 1 ap /db, | lapockacsont (#33) 6 ap /db, |
| ásó (#34) 7 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 3 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, |
| kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, | távcső (#42) 24 ap /db, | királygyík bőr (#44) 4 ap /db, |
| kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, | antilopbőr (#48) 4 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, |
| bőrpáncél (#51) 7 ap /db, | bőrsisak (#57) 7 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | csontszablya (#64) 3 ap /db, |
| szöges páncél (#65) 36 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, | kék orchidea (#68) 6 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db, |
| rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézpáncél (#71) 36 ap /db, | rézsisak (#72) 10 ap /db, | rézpajzs (#73) 21 ap /db, |
| csontkulcs (#74) 6 ap /db, | rézkulcs (#75) 9 ap /db, | bronzkulcs (#76) 13 ap /db, | lapkorong (#80) 3 ap /db, |
| mérleg (#81) 12 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, | óndarab (#85) 3 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, |
| bronzsisak (#88) 13 ap /db, | bronzpajzs (#89) 24 ap /db, | bronzpáncél (#90) 48 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
| bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, | bakkura bőr (#95) 3 ap /db, | bakkura csizma (#96) 16 ap /db, | rákpáncél (#97) 6 ap /db, |
| rákpajzs (#98) 15 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 4 ap /db, |
| magszim bél (#103) 7 ap /db, | fémrúd (#104) 12 ap /db, | evaporőr háj (#105) 7 ap /db, | fabontó (#106) 7 ap /db, |
| rövid íj (#107) 12 ap /db, | vapár ág (#110) 15 ap /db, | hosszú íj (#111) 30 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, |
| ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, | rókafarok (#124) 4 ap /db, | mandibulapenge (#125) 4 ap /db, |
| bronzpenge (#126) 18 ap /db, | mandibulakasza (#127) 37 ap /db, | sallank karom (#128) 3 ap /db, | sallank nyíl (#129) 6 ap /db, |
| hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, | gyöngymangó (#135) 3 ap /db, |
| mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, |
| nap szimbólum (#141) 15 ap /db, | szem szimbólum (#142) 15 ap /db, | virág szimbólum (#143) 15 ap /db, | villám szimbólum (#145) 15 ap /db, |
| hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, | vasérc (#152) 3 ap /db, |
| pirkit (#153) 3 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 34 ap /db, |
| vassisak (#160) 33 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 54 ap /db, | borostyán függő (#162) 9 ap /db, | karócsapda (#163) 18 ap /db, |
| vasvért (#164) 123 ap /db, | ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 10 ap /db, | uzbány csőr (#169) 9 ap /db, |
| spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | rövid kard (#171) 34 ap /db, | téfea-agy (#172) 12 ap /db, | harci kalapács (#174) 54 ap /db, |
| vashegyű nyíl (#176) 9 ap /db, | grifftojás (#179) 15 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 82 ap /db, |
| vashegyű lándzsa (#182) 30 ap /db, | vaskulcs (#183) 15 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, |
| nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 15 ap /db, |
| aranylánc (#191) 30 ap /db, | gyöngysor (#192) 72 ap /db, | aranygyűrű (#193) 18 ap /db, | arany karperec (#194) 39 ap /db, |
| obszidián függő (#195) 15 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, | trikornis szarv (#198) 18 ap /db, |
| karbin plazma (#199) 15 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, | szuperkötél (#209) 3 ap /db, |
| dorony tüdő (#212) 12 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, | praglonc hártya (#215) 300 ap /db, | láncing (#222) 300 ap /db, |
| smaragd védőgyűrű (#223) 450 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, |
| lánckesztyű (#230) 225 ap /db, | acélpengőke (#231) 4 ap /db, | ilkin érc (#232) 4 ap /db, | furulya (#233) 10 ap /db, |
| tatu dob (#234) 6 ap /db, | dorony duda (#235) 42 ap /db, | lajhár csont (#236) 4 ap /db, | tankány karom (#237) 15 ap /db, |
| pular kristály (#239) 12 ap /db, | tüskecsapda (#242) 12 ap /db, | nyílcsapda (#243) 33 ap /db, | márványkulcs (#245) 24 ap /db, |
| fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, | bumeráng (#249) 6 ap /db, | regeneráló gyűrű (#254) 1200 ap /db, | tatu ködmön (#255) 6 ap /db, |
| kristálygömb (#265) 15 ap /db, | kvazár sisak (#266) 105 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, | gromak bőr (#268) 12 ap /db, |
| purifikátor háj (#269) 27 ap /db, | gromak páncél (#270) 45 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 46 ap /db, | aranytű (#272) 6 ap /db, |
| ametiszt medál (#275) 42 ap /db, | sárga erőöv (#276) 300 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, |
| Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, | tyrex csont (#280) 45 ap /db, | raptor karom (#281) 18 ap /db, | jégszív (#282) 22 ap /db, |
| Tharr Keresztje (#287) 750 ap /db, | energiapajzs (#290) 9000 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 30 ap /db, |
| varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, | elit csatavért (#295) 45 ap /db, | arx formázó minta (#298) 37 ap /db, | bev formázó minta (#299) 37 ap /db, |
| cru formázó minta (#300) 37 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, |
| galachmit (#310) 225 ap /db, | borkonyó bibe (#312) 7 ap /db, | optiri agysisak (#315) 187 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, |
| ezüsttőr (#322) 12 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, | ezüstkard (#325) 33 ap /db, | ezüstdarab (#326) 6 ap /db, |
| ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 45 ap /db, | csontpálca (#329) 56 ap /db, | mutáns csont (#331) 6 ap /db, |
| huhogó bibe (#332) 12 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, | királyi korona (#338) 225 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, |
| shinai gömb (#348) 180 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, | degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 4 ap /db, |
| quwarg tojás (#360) 3 ap /db, | káosz szimbólum (#361) 15 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 225 ap /db, | szerencsetalizmán (#366) 300 ap /db, |
| Trákin csákánya (#367) 300 ap /db, | gránit őrszobor (#369) 375 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, | moa smaragd (#377) 37 ap /db, |
| moa gyöngy (#378) 30 ap /db, | moa rubin (#379) 45 ap /db, | moa obszidián (#380) 18 ap /db, | moa zafír (#381) 60 ap /db, |
| moa üveggömb (#383) 7 ap /db, | moa burát (#384) 18 ap /db, | halcsont (#390) 3 ap /db, | polip szívóka (#391) 3 ap /db, |
| álompor (#396) 1 ap /db, | zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, | fokhagyma (#403) 6 ap /db, | réz fejpánt (#406) 10 ap /db, |
| bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, | vas fejpánt (#408) 22 ap /db, | vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, | moa stuki (#413) 15 ap /db, |
| era formázó minta (#418) 37 ap /db, | kaktuszbogyó (#429) 6 ap /db, | gránátcsapda (#431) 69 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, |
| arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, | Muezli aranykeze (#442) 1312 ap /db, | gór formázó minta (#444) 37 ap /db, |
| mágusköpeny (#453) 2400 ap /db, | mithril pajzs (#460) 3150 ap /db, | szellempajzs (#461) 6000 ap /db, | dizen kulcs (#472) 52 ap /db, |
| obszidián tüske (#481) 90 ap /db, | ostromlétra (#510) 7 ap /db, | zafír medallion (#514) 37 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, |
| lidérckorona (#531) 9000 ap /db, | mihlanil (#539) 37 ap /db, | Thargodan korona (#543) 562 ap /db, | nyílpuska lövedék (#547) 6 ap /db, |
| dentor bőr (#551) 52 ap /db, | tünde íj (#553) 45 ap /db, | tünde nyíl (#554) 9 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, |
| kátrány (#580) 1 ap cseppje, | mópat tetem (#584) 6 ap /db, | toxyl (#591) 12 ap cseppje, | jégkristály (#593) 30 ap /db, |
| viharamulett (#611) 60 ap /db, | rémplazma (#616) 75 ap /db, | sárkányfog (#617) 30 ap /db, | tűzbimbó (#623) 7 ap /db, |
| törpe őskő (#633) 750 ap /db, | áldott kő (#642) 30 ap /db, | küklopsz szem (#643) 45 ap /db, | sámán erszény (#650) 15 ap /db, |
| rinóbőr (#651) 7 ap /db, | darázsszárny (#652) 6 ap /db, | darázsfarok (#654) 21 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 6 ap /db, |
| aurach fog (#657) 1 ap /db, | aurach bőr (#658) 21 ap /db, | alligátorbőr (#661) 15 ap /db, | alligátorfog (#663) 15 ap /db, |
| elf csont (#664) 6 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, | sáska amulett (#668) 22 ap /db, |
| rakolits por (#669) 10 ap /db, | sáfránykristály (#675) 30 ap cseppje, | szulfin (#676) 30 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, |
| smaragdkő (#678) 75 ap /db, | rubinkő (#679) 225 ap /db, | ryuku kopja (#694) 105 ap /db, | ryuku szablya (#695) 105 ap /db, |
| ryuku buzogány (#696) 105 ap /db, | medúzacsáp (#703) 7 ap /db, | troll csont (#704) 6 ap /db, | kobudera csont (#705) 6 ap /db, |
| gnóm csont (#706) 6 ap /db, | ritualista amulett (#708) 75 ap /db, | berzerker tüske (#713) 18 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, |
| gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, | rubin fejék (#729) 210 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, |
| jegygyűrű (#736) 75 ap /db, | Natharion karkötő (#738) 832 ap /db, | Natharion amulett (#742) 877 ap /db, | bo'adhun gyűrű (#743) 787 ap /db, |
| bo'adhun tiara (#744) 3000 ap /db, | dlathog kőzet (#829) 75 ap /db, | nitmák penge (#837) 3000 ap /db, | teriadan karkötő (#844) 3750 ap /db, |
| kreiton fókusz (#853) 120 ap /db, | sziklazúzó (#857) 562 ap /db, | vörös zselé (#862) 7 ap /db, | yetifog (#863) 6 ap /db, |
| ünnepi övsál (#874) 1050 ap /db, | kitintüske (#879) 6 ap /db, | tarantulakarom (#887) 30 ap /db, | törp sisak (#897) 1012 ap /db, |
| bűzölgő csizma (#898) 3750 ap /db, | szürke briliáns (#908) 45 ap /db, | skorpiókarom (#911) 6 ap /db, | quwarg igazgyöngy (#912) 6 ap /db, |
| nothar bogyó (#923) 6 ap /db, | artikula bélhólyag (#927) 6 ap /db, | cápazsír (#932) 6 ap /db, | bahrot bőr (#938) 7 ap /db, |
| keselyűmirigy (#941) 7 ap /db, | tl'urlang méreg (#946) 297 ap cseppje, | sziréngyűrű (#948) 1530 ap /db, | drakolder gyűrű (#969) 11250 ap /db, |
| angyali sisak (#971) 10500 ap /db, | Olimpikon (#973) 15000 ap /db, | Olimposz (#974) 15000 ap /db, | párducbőr (#1066) 15 ap /db, |
| jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, | rozmárfog (#1069) 4 ap /db, | yetiszív (#1070) 12 ap /db, | féregbél (#1071) 6 ap /db, |
| ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, | párducszem (#1073) 3 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, | cetuszony (#1075) 15 ap /db, |
| hókutya nyakörv (#1077) 15 ap /db, | mammutbőr (#1078) 9 ap /db, | szélgömb (#1080) 45 ap /db, | behemótköröm (#1081) 15 ap /db, |
| hósárkány szív (#1082) 30 ap /db, | jégisten amulett (#1087) 7500 ap /db, | törpe szekerce (#1105) 300 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, |
| csorba csatabárd (#1108) 75 ap /db, | varkaudar che-kard (#1112) 1125 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, | che-vállszalag (#1114) 1200 ap /db, |
| varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, | ryuku evező (#1152) 45 ap /db, | Thargodan csont (#1181) 22 ap /db, | Thargodan koponya (#1182) 45 ap /db, |
| ektoplazma (#1185) 69 ap /db, | vámpírfog (#1221) 4 ap /db, | hattyútoll (#1222) 1 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 7 ap /db, |
| ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, | holdbőr (#1236) 21 ap /db, | destabilizátor (#1275) 562 ap /db, |
| teriád edény (#1278) 105 ap /db, | teriád ékszer (#1279) 1500 ap /db, | teriád lándzsa (#1282) 450 ap /db, | teriád pöröly (#1283) 450 ap /db, |
| teriád kard (#1284) 450 ap /db, | teriád íj (#1288) 1350 ap /db, | biethlan kard (#1291) 10125 ap /db, | biethlan pöröly (#1292) 10125 ap /db, |
| draklen csizma (#1301) 2745 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 90 ap /db, | jáde drakpikkely (#1306) 90 ap /db, | topáz drakpikkely (#1307) 90 ap /db, |
| fekete drakpikkely (#1308) 90 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 90 ap /db, | aszott drakpikkely (#1310) 90 ap /db, | Durghal pörölye (#1311) 7425 ap /db, |
| Méniach kardja (#1312) 7425 ap /db, | ryuku harci dárda (#1318) 52 ap /db, | moa ravatalozó (#1328) 1102 ap /db, | moa munkáskesztyű (#1329) 720 ap /db, |
| moa csiptető (#1330) 121 ap /db, | moa kulcsmásoló (#1332) 787 ap /db, | moa kémlelő (#1333) 213 ap /db, | moa fogaskerék (#1348) 31 ap /db, |
| extra takarmány (#1360) 27 ap /db, | nunchaku (#1372) 1125 ap /db, | kote (#1375) 900 ap /db, | ogwawa kulcs (#1376) 180 ap /db, |
| draklen kulcs (#1377) 90 ap /db, | pókláb (#1378) 1 ap /db, | teriád méreg (#1379) 18 ap cseppje, | Mg'thorath feje (#1397) 4500 ap /db, |
| térdeplő tülök (#1440) 18 ap /db, | dzsumbujharcos bóla (#1458) 74 ap /db, | teriád kobak (#1461) 29 ap /db, | azuka vese (#1462) 13 ap /db, |
| rozsomákszőr (#1510) 1 ap /db, | draklentojás (#1516) 120 ap /db, | őskristály-szilánk (#1525) 74 ap /db, | Mallon botja (#1526) 675 ap /db, |
| Jerome köpenye (#1527) 675 ap /db, | varkaudar szimbólum (#1528) 157 ap /db, | méregtagadó (#1531) 900 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, |
| quwarg katalizátor (#1535) 2475 ap /db, | térhajlító kavics (#1539) 517 ap /db, | megsemmisítő (#1540) 112 ap /db, | Arsa potrohgyűrűje (#1541) 810 ap /db, |
| kígyótoll (#1543) 45 ap /db, | Blounther gyűrűje (#1548) 2250 ap /db, | mentát karkötő (#1551) 202 ap /db, | méregfog (#1553) 900 ap /db, |
| aenouth ködkürt (#1554) 1725 ap /db, | Ek'Hor pajzsa (#1556) 1875 ap /db, | hősiesítő medál (#1558) 405 ap /db, | mentát korona (#1559) 1875 ap /db, |
| Krogan buzogánya (#1561) 517 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 270 ap /db, | Krough fejdísze (#1570) 1012 ap /db, | jégcsákány (#1574) 1312 ap /db, |
| fülemüle síp (#1576) 202 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, | grifftoll kesztyű (#1578) 618 ap /db, | griff nyakék (#1579) 180 ap /db, |
| fenőkő (#1618) 225 ap /db, | vérpettyes gyűrű (#1659) 90 ap /db, | medvebőr öv (#1675) 750 ap /db, | Numerinor karkötője (#1712) 5625 ap /db, |
| Dendeitren gyűrűje (#1713) 1125 ap /db, | Brod buzogánya (#1735) 75 ap /db, | aranyfaló ládikó (#1755) 6000 ap /db, | ganüid tájológömb (#1819) 2250 ap /db, |
| sárkánypenge (#1840) 3150 ap /db, | gyémánt gyűrű (#1854) 750 ap /db, | dögevő csőr (#1866) 75 ap /db, | sámándob (#1868) 4050 ap /db, |
| nerub fúvócső (#1869) 1012 ap /db, | nerub szemfog (#1871) 4 ap /db, | behemót amulett (#1872) 225 ap /db, | nerub hasító (#1879) 1500 ap /db, |
| nerub csontszablya (#1881) 225 ap /db, | szaggató szív (#1885) 4 ap /db, | Kabazuka gyűrűje (#1898) 6000 ap /db, | őrjöngő agyar (#1914) 300 ap /db, |
| dűneelf arckendő (#1920) 15 ap /db, | periszkóp csigaház (#1926) 45 ap /db, | negátortoll (#1947) 30 ap /db, | kronoplazma (#1953) 225 ap /db, |
| mogul szemgolyó (#1976) 600 ap /db, | bronzkard (#2083) 22 ap /db. |
| áldott kő (#642) 20 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | antilopbőr (#48) 3 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, |
| aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, | Arsa potrohgyűrűje (#1541) 360 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, |
| aurach fog (#657) 1 ap /db, | boszorkánykendő (#1697) 40 ap /db, | bumeráng (#249) 4 ap /db, | destabilizátor (#1275) 250 ap /db, |
| dorony tüdő (#212) 8 ap /db, | dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | esszenciakristály (#350) 106 ap /db, |
| ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, | ezüstdarab (#326) 4 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 60 ap /db, | fémrúd (#104) 8 ap /db, |
| fenőkő (#1618) 100 ap /db, | fokhagyma (#403) 4 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, |
| griff nyakék (#1579) 80 ap /db, | grifftoll kesztyű (#1578) 165 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | hattyútoll (#1222) 1 ap /db, |
| karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, |
| kötél (#92) 1 ap /db, | kvazár sisak (#266) 70 ap /db, | lajhár csont (#236) 3 ap /db, | láncing (#222) 50 ap /db, |
| madártoll (#112) 1 ap /db, | mágusköpeny (#453) 200 ap /db, | manakristály (#500) 100 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, |
| mászókarom (#78) 10 ap /db, | mentát korona (#1559) 500 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ap /db, | moa obszidián (#380) 12 ap /db, |
| nagy vaspajzs (#161) 36 ap /db, | nekrofun medál (#253) 200 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, |
| óndarab (#85) 2 ap /db, | optiri agysisak (#315) 50 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | pszi kő (#248) 100 ap /db, |
| pular kristály (#239) 8 ap /db, | quwarg tojás (#360) 2 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | remák szív (#264) 12 ap /db, |
| rókafarok (#124) 3 ap /db, | rövid íj (#107) 8 ap /db, | roxati zárfaló (#314) 100 ap /db, | saválló fülbevaló (#1552) 140 ap /db, |
| smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, |
| surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szent kehely (#257) 50 ap /db, |
| szivárványszív (#1529) 110 ap /db, | szuper dobóháló (#273) 8 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, |
| ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vadászkés (#1264) 12 ap /db, | vámpírfog (#1221) 3 ap /db, |
| vapár ág (#110) 10 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | varázskő (#305) 30 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, |
| varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db, | virág szimbólum (#143) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, |
| vortexvessző (#2331) 106 ap /db, | zafír erőöv (#397) 100 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, |
| sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, | grifftojás (#179) 10 ap /db áron. |
| be 697 | bemész a 697. épületbe |
| ea 110 36 | eladod a 110. tárgyat 36 |
| m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [5 pontot használtál fel, van még 4.]
| im | imádkozol |
| v 21 6 | elmormolod a 21. varázslatot |
| h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY)A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik. |
| TITANITDUKÁT (1480. TÁRGY) A mindenkori ryuku császár már több mint négy évezrede szimplán, aranyból kovácsoltatja a Birodalom dukátjait, mivel a titanit túl ritkának, és túl értékesnek bizonyult ahhoz, hogy fizetőeszközre pocsékolják azt. Persze az óidőkből rengeteg ötszögletű titanitérme maradt az utókorra, melyek hátoldalán az egykori Császárok képmásai láthatók, így te is ráakadhatsz még itt-ott, a nemesi családok kincseskamráiban, a feledésbe merült kalóztanyákon, vagy néhány nagyhatalmú szörnyeteg felhalmozott drágaságai között. Nagyon vigyázz ezekre a finom munkával kovácsolt érmékre, és soha ne add át másnak, mert bár a boltban nem kapsz értük semmit, azért igen értékesek! A király ugyanis egy új keletű rendeletében előírta a ryuku dukátok felvásárlását, ezzel is méltányolva az idegen kontinensről visszatért hősök tetteit. [Ha van a birtokodban titanitdukát, és személyesen megjelensz a félévente megrendezésre kerülő "Túlélok Földje találkozón", ott pontos útmutatást kapsz majd róla, hogyan szerezhetsz meg összegyűjtött dukátjaidért cserébe értékes és ritka varázstárgyakat. Ráadásul ha istened oltáráná] kiadod az AL 1480 1597 parancsot, istened különleges ajándékben részesít.] Sajnos az ilyen jellegű, aprólékos ötvösmunkához te nem értesz, ezért magad nem vagy képes titanitdukátot előállítani. Ha rendelkezel gnóm refrugátorral, akkor a tidanitdukátjaidat védőkristállyá is alakíthatod a H 2069 1480 (darabszám) paranccsal. |
| OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY) Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs. |
SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY)Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz. |
| VAS DOBÓNYÍL (189. TÁRGY) A vas dobónyilat egy vaskohónál készítheted el, kőkalapáccsal, 2 vasércből, 4 pirkit elégetésével, 10 TVP-ért, ha bányászatod legalább 3. Végébe egy madártollat is tűzöl, az egyensúly miatt. A vas dobónyíl sebzése 2d6+4, és nagyon jól ki van egyensúlyozva, ezért van +2 támadásod, amikor használod. |
FŐUTCA (399. ÉPÍTMÉNY)Ha egy mezőn befejeződik a városépítkezés, az adott mező lakott területté válik! A kezdetek kezdetén mindössze egyetlen jellemzője lesz, a főutca: a további beépítés ismét csak a kalandozók dolga. Arra, hogy hogyan lehet további épületeket felhúzni, nem nehéz rájönni, kivéve talán a legbutább trollokat! |
ACÉLKOLOSSZUS (35. SZÖRNY)Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző, felderítő és egyéb feladatok ellátására. Te legfeljebb, mint bankokat vigyázó biztonsági őröket láthatod őket. Az acélkolosszus mintegy négy méter magas, pusztításra és rombolásra tökéletesen alkalmas, varázslatokkal animált szörny. Anyaga, és az őt védő varázslatok miatt közel elpusztíthatatlan. Pusztító ereje felülmúlja szinte minden, a természetben élő szörnyetegét. Ha harcba keveredsz egy ilyennel, halottnak tekintheted magadat már a csata kezdetén. |
HÁZ (400. ÉPÍTMÉNY)Ahá! Kalandozók városa, kalandozók házai! A kalandozók házait csoportok, Közös Tudatok építik fel. Ház építését kizárólag Közös Tudat vezetője ill. a városi tanács tagja kezdeti, de az építkezést ezután bárki folytathatja. Az építésbe rakott TVP változó mennyiségű lehet, attól függően, hogy mekkora házat akartok felhúzni: egy átlagos házikó 3000 TVP-be kerül, egy nagyobb villa vagy bolt 6000 TVP-be, egy kastélynak is nevezhető lak vagy varázslótorony, vagy fegyveres gyakorlásra alkalmas központ 9000 TVP, és egy fellegvár vagy más különleges épület 12000 TVP-t kóstál. A ház építése 50 TVP-nként zajlik, tehát 49 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad, és 99 TVP-től is csak 50 TVP-nyit. Azt, hogy a sok ház közül melyiket építed, a 3. paraméter megadásával szabályozhatod. Pl. ÉP 400 100 4 hatására a 4. házba építesz. Építkezés kezdetekor nem kell 3. paraméter! Az épületbe a BE 400 <sorszám> paranccsal lehet bemenni, ha már legalább 3000 TVP-t beleépítettek. Ha ebből valamilyen speciális épületet akartok létrehozni (pl. bolt), akkor ezt külön kell a játékvezetőtől kérni. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSAA korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
| BANKI ÁTUTALÁSOK A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett: 1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is. 2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni! 3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz. 4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít. Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai. |
| Erő: | 13 (20) | Szint: | 14 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 16 (20) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
| Ügyesség: | 14 (19) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
| Egészség: | 16 (22) | Életpont: | 259/121 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 20 |
| Szerencse: | 14 (21) | Varázspont: | 164/164 | Pénz: | 884 arany | Kép. pont: | 8 |
| Pszi pont: | 48/10 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 17 (+1) | dobófegyverek: | 17 (+1) | ||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 1 db (3 -5.); bumeráng (#249) max. 2 db (6 -8.); bumeráng (#249) (9 -11.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (12 -); |
| 72,58 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 72 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 148 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 5 |
| 4. csapdakészítés: | 11 | 5. gyógyítás: | 2 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 7 | 9. harcművészetek: | 10 |
| 10. pszi: | 8 | 11. vadászat: | 1 | 12. főzés: | 3 |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | ||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
| 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): új. |
| HŐSTETTEID | ||
| A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 126, az összesen kapott pontszám: 14510. (összesen ölhető: 552 ) | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny | ||
| Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 138, v 15 110 2. |
| Összsúly: 78.15 kg | Megterheltség: 52% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 140% alatt van. | |
| Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 4 | csontpálca (#329) | 6 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | |||
| 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | 11 | gyenge méreg (#26) | |||
| 4 | kaja (#2) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
| 1 | magszim bél (#103) | 1 | mandibulakasza (#127) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
| 2 | mutáns csont (#331) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
| 2 | rézsisak (#72) | 19 | tinta (#101) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
| 1 | tüskecsapda (#242) | 10 | ugh méreg (#166) | 30 | vapár ág (#110) | |||
| 5 | víz (#27) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 728 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | grifftojás (#179) | |||
| 1 | hattyútoll (#1222) | 10 | kaktusztüske (#114) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
| 8 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
| 1 | ősi rúna (#2520) | 7 | pirkit (#153) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
| 1 | titanitdukát (#1480) | 2 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 1 | vortexvessző (#2331) | |||||||
| 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | |
| 57 | |
|
|
|
|
|
| 58 | |
|
|
|
|
|
| 59 | |
|
|
|
|
|
| 60 | |
|
|
|
|
|
| 61 | |
|
|
|
|
|
| 62 | |
|
|
|
|
|
| 63 | |
|
|
|
|
|
| 64 | |
|
|
|
|
|