Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 16. 12h:07' EZ A 1142. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 1143. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
kno 8 1 | képesség-növelés 8 |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a halálmadár fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 10 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a halálmadár testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a halálmadár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 11 életpontot vesztettél. A halálmadár csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Morgan kristálya. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [101,80] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megvagdalod a ragyás burástya testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a ragyás burástya bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [101,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Marokra fogva a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a manifesztátor testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor bal vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a manifesztátor jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal végigvagdosod a sullár testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a sullár farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a sullár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [100,77] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Találsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [100,76] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tintacsiga. Itt csata lesz.
Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a tintacsiga testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a vadász tatu fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a vadász tatu jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 7 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
h 238 20 | használod a 238. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 16 (25) | Szint: | 11 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 12 (18) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 9 (15) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 17 (23) | Életpont: | 287/191 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 21 (29) | Varázspont: | 226/61 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 6/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 10 | dobófegyverek: | 6 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
100,75 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 2 |
7. felderítés: | 1 | 8. taumaturgia: | 12 (+1) | 9. zene: | 4 |
10. szörnyismeret: | 2 | 11. pszi: | 1 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 4 | 14. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer) |
elfogod garokkot (#73) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 4 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) | 15 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |
99 | 100 | 101 | 102 | |
74 | |
|
|
|
75 | |
|
|
|
76 | |
|
|
|
77 | |
|
|
|
78 | |
|
|
|
79 | |
|
|
|
80 | |
|
|
|
81 | |
|
|
|
82 | |
|
|
|
83 | |
|
|
|