24. forduló, 26. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 30. 9h:03'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,17] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2 varázspont.)

lm 1 mozogsz 1
Visszaérkeztél a kijárathoz, és elhagyod a barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[5 pontot használtál fel, van még 161.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 153.]

m 4 mozogsz délre
[41,18] Továbbra is dombság. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tazunkaróka. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tazunkaróka nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tazunkaróka megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tazunkaróka most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt mágus. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Találsz egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 143.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (bányászat: 1. szint). (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 135.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[42,19] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos sallank. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a csontlepke testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Második ellenfeled egy szintszívó.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 2790 TP, -6 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -4 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [43,19] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy gyilkos sallank. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a zombi bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy autentikus vámpír közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Veszélyben a világunk, Sherannak szüksége van Rád! Keresd a Fekete Druidákat! " Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vörös Szonja lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,19] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az útonálló testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 105.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+14 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 75.]

m 2 mozogsz keletre
[45,19] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az útonálló jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Találkozol egy hosszú ősz hajú, barna szemű kobudera nővel. Bőre színe zöld. Sheran követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy mind. kristályát, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy északi aurach trófea és egy orgyilkos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lady Shiva. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. 2 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol Fintorral. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Melinkával. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfival. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke.
Nem tűnik túl barátságosnak. Folytatod utadat.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [10 pontot használtál fel, van még 65.]

be 527 bemész az 527. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [40 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] A közeli mocsárban, egy hajdani vár eldugott romjai között ocsmány élőholtak laknak. Mostanában, mintha valami láthatatlan erő parancsára tennék, egyre gyakrabban tesznek kirándulásokat éjszakánként a mocsáron kívülre, sőt a város közvetlen környékére is! Egy felderítőnknek sikerült egy aránylag pontos térképet készítenie a romokról, megjelölve rajta az élőholtak leggyakoribb tartózkodási helyét. Kérésünk az lenne, hogy pusztítsd el az árnyékvilág sötét teremtményeit! Íme a térkép.

3
6 7
2 4
5
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 6. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21, északra 12 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 60.]

ea 44 1 eladod a 44. tárgyat 1
Eladtál 1 királygyík bőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ea 99 1 eladod a 99. tárgyat 1
Eladtál 1 fekete gyöngyöt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ea 30 2 eladod a 30. tárgyat 2
Eladtál 2 varányszemet. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ea 128 5 eladod a 128. tárgyat 5
Eladtál 5 sallank karmot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ve 21 1 megveszed a 21. tárgyat 1
Vásároltál 1 ormánygőte csontot. 6 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 60.]

f 21 kísérletezel a 21. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz fúvócsövet. (ld. enc.) 21 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 50.]

kt 20 elkészíted a 20. tárgyat
Legyártottál 1 fúvócsövet. [6 pontot használtál fel, van még 44.]

kf 20 22 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Elrakod a parittyát, majd előkészíted a fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

flh 3 22 felt. lőfegyver haszn. 3 a 22. tárggyal
Ok, FLH 3 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

flh 6 23 felt. lőfegyver haszn. 6 a 23. tárggyal
Ok, FLH 6 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

fkt felt. készítesz
Minden fkt parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

fkt 22 10 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 14 fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [14 pontot használtál fel, van még 30.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következő körben tehát 195 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÁNYÁSZAT
A fém nagyon ritka, és ha valaki talál is, az leginkább a föld alól kerül elő. Mivel azonban a fém egyike a leghasznosabb anyagoknak, Ghalla sok lakója úgy fejlesztette mentális képességeit, hogy képes legyen a fém közelségét megérezni. Mindebben persze a törpék az élenjárók. Sokan "bányászatnak" nevezik ezt a képességet, maradjunk tehát a közérthetőség kedvéért a laikus szóhasználatnál. Minél nagyobb a bányászat képessége valakinek, annál nagyobb eséllyel érzi meg a felszín alatt rejtőző ércet vagy tiszta fémet. A ritkább, értékesebb fémeket kisebb eséllyel. Domb- és hegyvidéken használható hatékonyan ez az adottság. Nem elég persze megtalálni, ki is kell ásni, amit találsz, ehhez pedig szükséged van egy ásóra. A bányászat nemcsak a fémek megérzésétől, hanem a sikeres ásástól is fejlődhet.

ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY)
Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire.

FÚVÓCSŐ (20. TÁRGY)
Ha az ormánygőte csontját megtisztítod és lecsiszolod kívülről-belülről egy smirglilevéllel, profi lőfegyvert kapsz, a fúvócsövet. Ehhez a KT 20 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Lövedékként bozótos terepen kell tüskéket gyűjtened, a KT 22 paranccsal, 1 pontért. Ezek d3 sebzésű lövedékek. Ki tudja, talán van jobb is... A fúvócső egy nagy előnye, hogy sokkal pontosabban lehet vele célozni, mint a parittyával (+2 támadás).

KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr híve vagy. Ez a 25. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 6 Merészség: 5/1 Magasság: 151 cm
IQ: 12 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 15 Életpont: 105/82 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: -1
Szerencse: 17 Varázspont: 8/1 Pénz: 67 arany Kép. pont: -1
Eddig összesen 117 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 414 TP-t kaptál. Jelenleg 1 414 TP-d van. A következő szinthez még 586 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, karmazsin huhogó.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 (+1) szúrófegyverek: 2 lőfegyverek: 6
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bunkósbot (#9) << orgyilkos tőr (#225)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -);
45,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 8 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 11 (+1) 6. teológia: 1
7. harcművészetek: 7 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 2
10. bányászat: 1 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 35 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
félelem-járó (#56), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14.

Összsúly: 37.28 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 10 kerek kő (#19) 1 királygyík bőr (#44)
1 smirglilevél (#29) 2 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 1 fúvócső (#20) 1 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

40 41 42 43 44 45 46
16
17
18
19
20
(41,17) az 5. labirintus bejárata
(41,18) tazunkaróka (#81), olvasztókemence (#86), Tharr oltár
(42,19) gyilkos sallank (#85), csontlepke (#746), szintszívó (#96), gumifa (#38), Tharr oltár
(43,19) gyilkos sallank (#85), zombi (#49), egy ismeretlen isten rúnaköve, gumifa (#38), oltár, 7. jellempróba, művészi porolit (#720)
(44,19) útonálló (#130)
(45,19) útonálló (#130), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), Lady Shiva (5796. kalandozó), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi

Üzenet küldése a karakternek