Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 1. 10h:06' EZ A 454. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD 455. játékheted kezdete: márc. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4799 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kilukasztod a varkaudar fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
fl 6 50 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kilukasztod a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel felnyársalod a gyíkember jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A gyíkember karma a fejed mellett suhan el! A gyíkember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
20 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [93,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos.
(Továbbmész...) [92,61] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával végigmetszed a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A köpködő bruhatag nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 21, gyógyulás: 12, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [93,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy téfea magoflux. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a téfea magoflux fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a téfea magoflux jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [94,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyíkfű csomót. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy láplidérc. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a láplidérc bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a láplidérc sáros testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A láplidérc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 5, gyógyulás: 18, összesen: +13 ÉP}
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [94,63] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.
(Továbbmész...) [93,64] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt.
m 8 | mozogsz északra |
A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a xirnox fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a xirnox jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Agyarával a xirnox kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nyelvével a xirnox eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A xirnox most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 21, gyógyulás: 15, összesen: -6 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
szk 98 | keresed a 98. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért |
Erő: | 38 | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 31 | Életpont: | 261/349 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 | Varázspont: | 321/212 | Pénz: | 1061 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 20/18 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/35 | ökölvívás: | 20/81 | szúrófegyverek: | 13/72 (+6%) |
vágófegyverek: | 15/88 (+18%) | ütőfegyverek: | 14/94 | lőfegyverek: | 9/50 |
dobófegyverek: | *20/102 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/69 | 2. nyomkövetés: | 40/66 | 3. lopás: | 20/51 |
4. mászás: | 2/26 | 5. csapdakészítés: | 17/7 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 17/32 (+5%) |
7. gyógyítás: | 56/88 | 8. titkosírás: | 10/94 | 9. felderítés: | 13/76 |
10. szörnyidomítás: | 6/16 | 11. teológia: | 24/72 (+11%) | 12. taumaturgia: | 21/45 (+4%) |
13. versengés: | 1/39 | 14. harcművészetek: | 18/20 | 15. zene: | 16/77 |
16. szörnyismeret: | 12/58 (+22%) | 17. vadászat: | 3/7 | 18. bányászat: | 30/9 |
19. úszás: | 5/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a trolloktól (5) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő. |
Összsúly: 120.04 kg | Megterheltség: 130% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 4 | kaja (#2) | 4 | spiritusz (#170) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | xirnox szív (#213) |