248. forduló, 250. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 8. 12h:20'
EZ A 249. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD
250. játékheted kezdete: jún. 13.
A következő fordulódat legkorábban a 250. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 28 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,103] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. Varázserőd regenerálódik. (+173 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy éjkornis nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 458.]

* 1. KP: vv 71 28 26 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 454.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 452.]

* 2. KP: vv 165 19 53 elmormolod a 165. varázslatot a 19. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 448.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 446.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 4. KP: kf 865 0 0 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 5. KP: hh 1100 1133 841 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat a 841. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 445.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 424.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 423.]

* 6. KP: kf 441 1527 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1527. tárggyal
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 423.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

id 117 90 idomítod a 117. szörnyet 90 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a mutáns pók idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés. 81 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [75 pontot használtál fel, van még 348.]

kb 1536 1 kiveszel a bankból az 1536. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

kf 1536 kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat
Hátasodra teríted a trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

bb 610 1 beraksz a bankba a 610. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

h 1387 143 61 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

153 154 155
102
103
104

[143,61] Épületek tűnnek fel.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Orbitális mackósajt, 1 Mákrózsa főzet, 1 Illúziópalota, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 2 Orbitális mackósajt, 1 Kaszabolósáska, 1 Ellenvarázslat, 1 Temető. Semmi változás. Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 1 Aranyeső, 1 Orbitális mackósajt, 1 Kaszabolósáska, 1 Déja vu, 1 Mákrózsa főzet. Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Déja vu, 2 Illúziópalota, 1 Sötét motyogó. Ez két pár! Az árnymanó szája szegletében apró ráncok jelennek meg.
- Talán ez az idegesség jele? - gondolod, és bátran emelsz a téten. Az árnymanó némi töprengés után úgy dönt, nem adja meg. Nyertél. 3. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 1 Mákrózsa főzet, 1 Piromenyét, 1 Sötét motyogó, 1 Ellenvarázslat, 1 Influenza. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 1 123 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 81 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következő alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 1 123 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[30 pontot használtál fel, van még 318.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 268.]

ee 224 279 192 eladod a 224. tárgyat a 279. tárgyat a 192. tárgyat
Eladtál 1 varkaudar lándzsát. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 Mágikus Koponyát. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gyöngysort. 48 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 268.]

ee 150 301 444 eladod a 150. tárgyat a 301. tárgyat a 444. tárgyat
Eladtál 2 szent jogart. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 1 din formázó mintát. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gór formázó mintát. 25 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 268.]

ve 305 4 megveszed a 305. tárgyat 4
Vásároltál 4 varázskövet. 600 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Barnega. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Barnega testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a Barnega horpadt páncélját. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a Barnega fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő és 2 borostyán függő, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [11 pontot használtál fel, van még 257.]

ftv 92 694 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 694. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar iszákos.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 61 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal oldalát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (41 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos bal lábát. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {HD:} Pengepajzzsal súrolod a varkaudar iszákos nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 258 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 132, gyógyulás: 57, összesen: -75 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar iszákos.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 258 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 134, gyógyulás: 52, összesen: -82 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {HD:} Pengepajzzsal megvágod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 38, gyógyulás: 38, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy borzalmas varkaudar.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc. 2 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vadász varkaudar.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy kronotapír.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronotapír tekergő ormányát. Kritikus ütés! (3 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kronotapír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A kronotapír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 25, gyógyulás: 60, összesen: +35 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar varázsló.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló fejét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló bal oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 159.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[154,103] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy kisebb quwarg isten! Szerencséd van (vagy épp nincs), ez Quwaxotix.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 31 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwaxotix gigászi csáprágóját. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (76 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Quwaxotix gigászi csáprágóját. (5 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). {HD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Quwaxotix gigászi csáprágóját. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 11 életpontot sebeztél. A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a Quwaxotix testét. (4 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). {HD:} Pengepajzzsal súrolod a Quwaxotix jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Pusztító szélvészként veti rád magát a Quwaxotix. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken, egy Eldaran karkötője, 30 arany, egy ametiszt medál, egy aranytű, egy rejtőköpeny, egy ezüst kulcs és egy fekete gyöngy, ezenkívül 3 őskristály-szilánk (ld. enc.). 19 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1327, sebződés: 712, gyógyulás: 210, összesen: -502 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg szabotőr!

Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Te 16 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 18, gyógyulás: 16, összesen: -2 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 051 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 12, gyógyulás: 44, összesen: +32 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüstshurikent. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zoloboo sámán fekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a zoloboo sámán csontos karját. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán vágása nem talált el. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [154,104] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy áeratikus hasnyák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik karját. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [61 pontot használtál fel, van még 98.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 96.]

be 129 bemész a 129. titkos labirintusba
Sokáig keresgéled a varkaudar látógömb által mutatott labirintus bejáratát, de nem találod, csak egy pici tóra bukkansz. Amikor lerogysz a partjára, felfedezed a víz alatt sejtelmesen kirajzolódó párhuzamos falakat. A keresett labirintus odalent lesz! Belegázolsz a vízbe! Kellemesen meleg hullámok cirógatják testedet, miközben a felszín alá merülsz. Eltelik pár perc, mire hozzászoksz a vízlégzés különös érzéséhez. Ekkor kezdesz egyre lejjebb és lejjebb ereszkedni. [5 pontot használtál fel, van még 91.]

lm 9 15 12 mozogsz 9 15 12
Fél tucat karcsapás után döbbensz csak rá, hogy egy mesterségesen kivájt járatban úszol. A falak alagútszerűen borul föléd. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kényelmesen tempózol tovább. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Megpróbálsz a két oldalt körbevevő falakkal párhuzamosan haladni előre. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Soha nem gondoltad volna, hogy az úszás ilyen szórakoztató lehet. Persze ha az a tó is vércápáktól hemzsegne, valószínűleg nem ez lenne a véleményed. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Buborékfellegeket húzva magad után továbbúszol. [6. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szikrázó manahal van előtted! (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 50]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-50 varázspont.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 3 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 294, gyógyulás: 50, összesen: -244 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.]
Kétkedve pillantasz fel a fejed fölött húzódó falra, amely miatt nem látni a tó felszínét. De csupán az a lényeg, hogy ott van valahol. [7. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 4 csigakagyló (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Lendületes karcsapásokkal haladsz tovább. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A párhuzamos falak itt kezdődnek. Bugyborékolva körbefordulsz, és alaposan felméred őket. Hiába, semmi különöset nem látsz rajtuk. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Élvezve a súlytalan állapotot, fordulsz egyet a tengelyed körül. Na de nincs idő a nézelődésre, irány tovább! [10. PONT] Megbotlasz valamiben: 4 csigakagyló. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Menet közben sikerül alaposan szemügyre venni a tó fenekén megtelepedett élővilágot. Csodaszép kagylókat, tüskés korallnövényeket látsz, melyek az ágaikat lóbálják, mintha csak a szél cibálná őket. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy bölcsőpolip az. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 50]

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a bölcsőpolip tapadókorongjait. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a bölcsőpolip bal vállát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 3 301 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 337, gyógyulás: 63, összesen: -274 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.]
Megtaláltad a tó északnyugati végét. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért óvatosabban tempózol tovább. [13. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 halcsont. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elegáns mozdulatokkal úszol a következő falig. [12. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 4 csigakagyló. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[75 pontot használtál fel, van még 16.]

lm 11 20 35 mozogsz 11 20 35
Túl egyenesek ezek a falak, gondolod magadban, miközben végigúszol a hosszú járatban. [11. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 fenékkavics (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elegáns mozdulatokkal úszol a következő falig. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Buborékfellegeket húzva magad után továbbúszol. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [15 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 25 21 30 mozogsz 25 21 30
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 26 28 mozogsz 26 28
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

hh 305 305 használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy körben max. kétszer használhatsz varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 6 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 160 286 keresed a 160. szörnyet a 286. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 1602 112 11 használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 40 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: vv 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: le 865 0 0 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: h 1602 112 11 használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 1, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját nyel le a mutáns pók. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 390 pontot. A következő körben tehát 387 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSKRISTÁLY-SZILÁNK (1525. TÁRGY)
Ha a kezedben tartod ezt az áttetsző, bizsergő mágiával megtöltött kristályszilánkot, tudd meg, ezzel a quwargok síkján őrzött titkos tudás egy piciny darabkáját szerezted meg magadnak. Ki tudhatja? Talán ezzel ismét sikerült elodázni az újabb ghallai rovar-inváziót... A kristályszilánk használata bonyolult feladat, titkának megismeréséhez a Vasalt Bunkók Közös Tudat mindenkori vezetőjének aktív segítsége szükséges. Ha szerencséd van, megszerezheted a kristályból két szörnyeteg enciklopédiáját, amelyeket a Főbunkó is ismer. Használatához add ki a H 1525 <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 3 TVP-ért. Ekkor megkapod a második és harmadik paraméterben megadott szörny enciklopédiáját. A szilánk ereje nem oly hatalmas, mint a Bunkó Akadémián tárolt gigantikus ősquwarg kristályé, ezért használat után elvész. Vigyázz, amennyiben a kért szörnyről nem rendelkezik információval a tudat vezetője, vagy már egyébként is ismerted a megadott szörnyet, a szilánknak már akkor sem veszed további hasznát! [Egy fordulóban max. 5 őskristály-szilánkot használhatsz el + Bunkó Akadémia látogatást ejthetsz meg összesen.]

SZIKRÁZÓ MANAHAL (705. SZÖRNY)
Ezzel a rózsaszín és narancssárga pikkelyekkel megáldott, csukafejű teremtménnyel a barlangi tavak mélyén találkozhatsz. Persze lehet, hogy nem is ennyire rikító a kinézete, csupán attól világít, hogy teste színültig mágiával van telítve. Talán ezért is érzed azt a furcsa bizsergést, amikor apró és hegyes fogaktól hemzsegő, szélesre tárt szájával különböző testrészeid felé veszi az irányt. De csak nem hagyod neki, hogy kedvét lelhesse körbeharapdálásodban...

CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY)
Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen?

BÖLCSŐPOLIP (706. SZÖRNY)
A bölcsőpolip nevét a homorú testközpontjáról kapta, mely nyugalmi állapotban akár szikrázó manahalak garmadájának is képes pihenőhelyül szolgálni. Persze amikor a bölcsőpolip mozgásba lendül, szétrebben az összes élőlény a környéken, hiszen a hatalmas testű állat örvénylő mozgása magával ragad mindent, ami az útjába kerül. Persze ha ezt sikerülne elkerülni, a csápok figyelmét akkor sem. A bölcsőpolip tapogatózó végtagjai megragadnak minden élelemnek tűnő objektumot, hogy azt az állat aztán összeroppantás után bekebelezhesse. Remélhetőleg te nem így végzed...

FENÉKKAVICS (1130. TÁRGY)
A fenékkavics a tófenék lapos, tompa szélű drágaköve. Ha a rátelepedett zuzmókat és egyéb élővilágot ledörzsölöd róla, megérted, miért is nevezik drágakőnek annak ellenére, hogy csak egy kavics: ellipszis felületén átlósan több csillogó fény futkározik, ezzel téve különössé ezt az egyszerű követ. Csak egy szép drágakő! Mondanád, és már indulnál az ékszerészhez. De ekkor furcsa bizsergés fut végig rajtad. Mintha a kő beszélne hozzád! Hihetetlen... "Tarts meg, és olyan varázstárgyat készíthetsz belőlem, aminek mindenki csodájára jár!" Szemed elkerekedik, ahogy a zsebedbe süllyeszted a beszélő követ. Most már a világ minden kincséért sem válnál meg tőle!

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 249. fordulód.

Erő: 30 (62) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 26 (48) Támadás: 62 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 24 (42) Védekezés: 113 Menekülés: 15 % Életkor: 34/204 év
Egészség: 24 (38) Életpont: 796/542 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (63) Varázspont: 1030/168 Pénz: 4197 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 42/42 Pszi pont: 146/182 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3110 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54 892 TP-t kaptál. Jelenleg 3 736 727 TP-d van. A következő szinthez még 263 273 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Quwaxotix, északi tűzsárkány. A 201. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5278 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/24 (+8%) ökölvívás: 32/15 (+7%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 23/22 (+3%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 29/9 (+9%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
154,104 mezőn táborozol, a 129. labirintusban, 1. szinten, 6. ponton
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/2 Max életkor 829 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 487 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/4 2. nyomkövetés: 52/46 (+10%) 3. mászás: 20/89 (+7%)
4. csapdakészítés: 21/90 (+7%) 5. csapdaészlelés: 8/83 6. gyógyítás: 27/1
7. titkosírás: 3/6 8. felderítés: 22/27 9. szörnyidomítás: 4/15 (+94%)
10. teológia: 42/79 (+19%) 11. taumaturgia: 33/28 (+16%) 12. szerencsejáték: 5/15 (+12%)
13. versengés: 21/22 (+10%) 14. harcművészetek: 35/75 15. zene: 8/27
16. szörnyismeret: 34/44 (+22%) 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 1/21
19. vadászat: 8/68 (+12%) 20. vitalitás: 1/59 21. bányászat: 28/91
22. testépítés: 1/50 23. úszás: 12/23 24. főzés: 9/61
25. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219), mélység fattya (#199), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (954,30) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53) erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59)
láthatatlanság (#76) vízlélegzés (#185)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> csataremák (#694) hhaar burka II (#162) >> nagyobb vércápa (#246)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 29 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 699 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 3 ryuku kalapács (#724)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 kampós acélszigony (#455) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 21 tüske (#22)
Dobófegyverek
20 bogyógránát (#430) 7 bumeráng (#249) 11 dzsumbujharcos bóla (#1458)
22 ezüstshuriken (#327) 4 jégpasztilla (#1566) 10 kábító nyilacska (#1590)
18 * mérg. vas dobónyíl (#190) 4 mihlanil dobótőr (#599) 1 nyu-shuriken (#157)
1 tolmokov-koktél (#351) 175 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 gyémántsisak (#467) 1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * karomkesztyű (#1771) 1 mászókarom (#78) 1 moa munkáskesztyű (#1329)
Övek
1 * füst öv (#1751) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 borostyán függő (#162) 1 hatalom fülbevalója (#817) 2 obszidián függő (#195)
1 * ősplazma (#839) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 hősiesítő medál (#1558) 2 * két kard szimbólum (#144) 1 * mihlanil medál (#823)
1 natharion gömb (#865) 1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301)
3 rothasztó talizmán (#815) 2 * varkaudar szimbólum (#1528) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 halálhozó karkötője (#816)
1 Huddens alkarvédője (#1550) 1 mászó-karperec (#392) 1 * Thargodan karkötő (#1249)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 1 gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * kráken gyűrű (#1165) 1 törpe védőgyűrű (#1104) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 74 csepp tinta (#101), fér még: 26]
17 fűszertartó (#210) [bennük 45 csepp sáfránypor (#211), fér még: 40]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 58 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 88]
2 szent kehely (#257) [bennük 13 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 7]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 150 csepp ugh méreg (#166), fér még: 42]
3 vizestömlő (#3) [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3]
6 zöld üveg (#82) [bennük 120 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 8 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
21 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687)
2 bunthar zsák (#734) 11 + deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108)
1 fekete könyv (#2234) 2 feneketlen bugyor (#570) 1 fenőkő (#1618)
2 fülemüle síp (#1576) 11 gernim balzsam (#1894) 26 gyógykenőcs (#313)
2 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141) 6 kaja (#2)
1 khatiszon kulcs (#2323) 3 kis ónixkulcs (#1110) 1 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 3 kristályfolyadék (#449) 17 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182)
1 márványszobor (#2232) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133) 43 ork csodaszer (#1228)
3 őskristály-szilánk (#1525) 1 plazmagömb (#2235) 4 pszi kő (#248)
1 quwarg katalizátor (#1535) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314)
1 rúnakavics (#2233) 14 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234) 3 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 titkos teleportkő (#1387) 1 trikornis fókusz (#2169)
6 tudás gyöngye (#522) 1 univerzum nektárja (#634) 7 varázskő (#305)
1 varkaudar csésze (#841) 3 varkaudar pálinka (#1137) 1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 borkonyó bibe (#312)
12 csigakagyló (#1131) 17 csillezsályalevél (#1253) 3 csuklyavirág (#133)
3 dorony tüdő (#212) 25 drótszőr (#37) 25 elkarog szőr (#665)
5 ezüstdarab (#326) 29 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 fenékkavics (#1130) 4 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
1 galachmit (#310) 5 gyíkfű (#201) 57 gyöngymangó (#135)
10 halcsont (#390) 1 iknegurin (#541) 4 kaktuszbogyó (#429)
14 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 2 kék orchidea (#68)
31 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892) 2 küklopsz szem (#643)
4 lajhár csont (#236) 1 lélekesszencia (#619) 6 lidércesszencia (#1074)
11 liumbe hajtás (#655) 5 lótuszvirág (#447) 215 madártoll (#112)
5 magszim bél (#103) 6 mandibulapenge (#125) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 11 moa üveggömb (#383) 1 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 1 móri gyümölcs (#116) 8 nektoraf faggyú (#667)
5 ovimon-bogyó (#207) 3 párducszem (#1073) 17 pirkit (#153)
3 praglonc hártya (#215) 14 púderkő (#119) 4 pular kristály (#239)
18 purifikátor háj (#269) 19 quwarg tojás (#360) 4 rakolits por (#669)
26 remák szív (#264) 3 rókafarok (#124) 4 rozmárfog (#1069)
18 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 4 sáska amulett (#668)
4 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 teknősesszencia (#702) 55 Thargodan esszencia (#328) 21 tigroszlán fog (#63)
3 trikornis szarv (#198) 11 tükör (#43) 4 ulkor gyöngy (#1072)
1 varkaudar tekercs (#653) 16 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)
2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 213.17 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 235 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
43 amniosz (#203) 14 grifftojás (#179) 50 gyöngymangó (#135)
1 pszi katalizátor (#610) 39 quwarg kristály (#2238) 40 quwarg tojás (#360)
1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689)
2 ryuku sisak (#688) 34 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 din formázó minta (#301) 1 gór formázó minta (#444) 6 gyöngymangó (#135)
1 gyöngysor (#192) 1 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
1 Mágikus Koponya (#279) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 pszi katalizátor (#610)
1 sallank karom (#128) 2 szent jogar (#150) 1 varkaudar lándzsa (#224)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
481 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191)
1 aranytű (#272) 2 borostyán függő (#162) 12 csigakagyló (#1131)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst kulcs (#184) 2 ezüstshuriken (#327)
1 fekete gyöngy (#99) 2 fenékkavics (#1130) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
1 lótuszvirág (#447) 2 obszidián függő (#195) 3 őskristály-szilánk (#1525)
1 rejtőköpeny (#277) 1 rókafarok (#124) 3 sáfránypor (#211)
10 spiritusz (#170) 1 trikornis nyereg (#1536) 3 varázskő (#305)
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

153 154 155
102
103
104
105
(154,103) quwarg boly (#359), Quwaxotix (#961), quwarg szabotőr (#301), zoloboo sámán (#230)
(154,104) áeratikus hasnyák (#243), a 129. labirintus bejárata, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, Sheran oltár, művészi porolit (#720), szikrázó manahal (#705), bölcsőpolip (#706)

Üzenet küldése a karakternek