Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 8. 9h:14' EZ A 786. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD 787. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3936 SZÁMLA : XXXX |
Indulásképp kocsmai verekedőt választod ellenfélnek. [besurranó:] Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy pszi-acéltorony pszit.
[kocsmai verekedő:] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. [kocsmakirály:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káoszcsapás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. [besurranó:] Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Teljesen körbeölel a ragacsos háló.
Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. [kocsmakirály:] Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát.
Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! [kocsmai verekedő:] A kocsmai verekedő a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) [kocsmakirály:] Kemény ütések sorozatát kapod. Reccsenés jelzi, hogy valami megrepedt odabent. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mozgása emberfeletti módon felgyorsul, ahogy a Sziklazuhatag kí-képességet használja. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 142 életpontot vesztettél. [besurranó:] A besurranó átdöfi a torkodat fegyverével. (3 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Véged! {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 668, gyógyulás: 0, összesen: -668 ÉP}
Elsőnek első roxati terriert fogod támadni. [besurranó:] Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy pszi-acéltorony pszit.
[besurranó:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a roxati terrier ruganyos testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) [első roxati terrier:] Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (127 életpontot vesztettél.) [második roxati terrier:] A szörny savat lehel! Iszonyatos fájdalomhullám. (109 életpontot vesztettél.)
{CSTT:} Varkaudar szablyával megvagdalod a roxati terrier jobb első lábát. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a roxati terrier jobb oldalát. (6 támadással 132 életpontot sebezve.)
[első roxati terrier:] Az első roxati terrier harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 36 életpontot vesztettél. Az első roxati terrier karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! [zangrozi terrier:] A zangrozi terrier átharapja a torkodat! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 32 életpontot vesztettél. A zangrozi terrier karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) [második roxati terrier:] A második roxati terrier átharapja a torkodat! (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 46 életpontot vesztettél. A második roxati terrier karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! [besurranó:] A besurranó átdöfi a torkodat fegyverével. (3 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Neked annyi! {Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 1069, gyógyulás: 0, összesen: -1069 ÉP}
Ellenfeled speciális védelem varázslattal készül a csatára.
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás!
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a profi merénylő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.)
Az ellenfél néhány kábító nyilacskát hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 70 életpontot vesztettél.
Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a profi merénylő testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a profi merénylő testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A profi merénylő kegyetlenül összeszurkál. (6 támadástól 253 életpontot vesztesz.) Elszámoltad magad, az ellenfél erősebb, mint gondoltad. Futásnak indulsz az ellenkező irányba. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 323, gyógyulás: 0, összesen: -323 ÉP}
* 1. KP: vv 71 138 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 72 64 | elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 3. KP: v 15 133 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: hh 507 1100 1618 | használod az 507. tárgyat az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat |
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
dd 56 4 | eldobod az 56. tárgyat a 4. tárgyat |
hu 280 15 104 | hulladék: 280 15 104 |
hu 268 51 110 | hulladék: 268 51 110 |
hu 56 11 107 | hulladék: 56 11 107 |
hu 70 85 63 | hulladék: 70 85 63 |
kb 280 15 104 | kiveszel a bankból a 280. tárgyat (15 darabot) |
kb 268 51 15 | kiveszel a bankból a 268. tárgyat (51 darabot) |
ek 40 18 | t. energia kisütése: 40 18 |
bb 416 350 1412 | beraksz a bankba a 416. tárgyat (350 darabot) |
vv 182 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
kf 441 820 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
m 4 | mozogsz délre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 68 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
ve 240 | megveszed a 240. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és egy kék orchidea. 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
be 652 | bemész a 652. épületbe |
ep 411 150 | építed a 411. tárgyat 150 pontért |
be 652 | bemész a 652. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 1. térkép 3. pont 3: 1. térkép 2. pont 4: 1. térkép 5. pont 5: 1. térkép 4. pont |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 375.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Blounther apó bal lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a Blounther apó fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). 3 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [189,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 172 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és 2 mocsári penke. 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 227, gyógyulás: 0, összesen: -227 ÉP}
hh 504 1096 1096 | használod az 504. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar iszákos bal lábát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 160, gyógyulás: 0, összesen: -160 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az orgoró ollóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriásféreg testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az óriásféreg jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 2 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a noth szellem testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a noth szellem jobb oldalát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a norpadolótika bal első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a norpadolótika jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ongóliant testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (18 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az ongóliant testét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant bal oldalát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kissé megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő (ld. enc.), 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb. 3 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}
tno 6 8 | növeled a 6. tulajdonságodat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
116 | |
|
|
117 | |
|
|
118 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
be 710 213 126 | bemész a 710. épületbe |
m 4 3 1 | mozogsz délre, délkeletre, északkeletre |
Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nőstény varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a nőstény varkaudar bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Még mindig bozótos. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő zoloboo sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Véres Holló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy megsebzett vark. kardtáncos. {egyik sebzési módja: 4x 8d8+18.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nőstény varkaudar nyakát. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 63 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos fejét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}
(Továbbmész...) [203,117] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
v 198 220 106 | elmormolod a 198. varázslatot |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | |
116 | |
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
|
[220,106] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nagyobb phua-kúpot. (ld. enc.) Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
kb 248 1 | kiveszel a bankból a 248. tárgyat (1 darabot) |
a 248 3860 1 | átadod a 248. tárgyat a 3860. kalandozónak (1 darabot) |
ef 15 504 | energia fejlesztése 15 |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
KOCSMAI VEREKEDŐ (188. ELLENFÉL) A fogadók leggyakoribb közönsége mindig vevő egy kis bunyóra. Ilyenkor a legbutább trollból is hős lehet rövid percekre, amikor egyszerre több fejet is összetrancsírozhat szögekkel kivert jókora bunkójával. Persze a pillanat hamar elszáll, amikor egy nála erősebb és kötekedésre hajlamos alakba botlik. Márpedig a fogadók törzsközönsége pont ennyire változatos; soha nem tudhatod, hogy van-e nálad erősebb kocsmatöltelék a teremben. |
KOCSMAKIRÁLY (7443. SZÖRNY) Minden szubkultúrának megvan a maga vezetője, akit a csoport tagjai elismernek, és elfogadnak szószólójuknak. Minden fogadó, kocsma és csapszék törzsközönsége ugyanígy kifejleszti a maga kis királyát, vezérét. A kocsma királya általában nagyivó, és fizikailag is erőteljesebb az átlagnál. Ő "az erős ember", aki a kocsmában rendet tesz, aki rendre utasítja, vagy kihajítja a bajkeverőket, és aki egyfajta kisbíróként akár igazságot is szolgáltat a saját kis birodalmán belül. Ha harcra kerül sor, bármit képes fegyverként használni, ami a keze ügyébe kerül, legyen az szék, vagy székláb, esetleg pad, vagy egy sörös kupa. Érdemes vigyázni vele, mert az alkoholmámor gyakran olyan fokon tompítja elméjét, hogy mentális beavatkozásnak nem sok értelme van, és a fájdalomtűrése is hihetetlenül megnövekszik ilyenkor. Egyébiránt a kocsmakirály nem túl nagy falat egy hozzád hasonló, mindenre elszánt halálosztónak. |
BESURRANÓ (673. LÉNY) Zangrozban ezzel a névvel illetik azokat a tolvajokat, akik szakmájukat felsőfokon, tökéletes precizitással űzik. Kevés a magányos szerzet közülük, általában céhekbe tömörülve, de önálló feladatokat teljesítve, próbálnak érvényesülni. Képesek bárkinél gyorsabbak lenni, és könnyen elrejthető, de legalább olyan gyorsan előrántható tőrüket pillanatok alatt a kezükbe csúsztatni. Azt mondják: még ha sikerül is egy besurranónak életét venni, a klánja addig nem fog nyugodni, míg le nem számol a gyilkossal. |
ROXATI TERRIER (7017. SZÖRNY) Ha volt már dolgod zangrózi terrierrel, akkor minden bizonnyal megvan a véleményed a régiek kutyatenyésztői hagyományairól. Gyilkos, elvadult, vérengző fenevadak! Na most, elegendő csupán még annyit tudnod mindehhez, hogy a zangrózi terrierek a roxati fajtársaik szelídített változatai! Azt hiszem, ezzel mindent elárultam. Ezek a bestiák sosem menekülnek el, és még akkor is marcangolják az áldozataikat, amikor saját maguk már végzetes sebet kaptak. Nem egy történet kering a roxati terrier által elkapott besurranóról, és az együtt megtalált holttestükről. A kutya szívében tolvajtőr, a bestia állkapcsa pedig a tolvaj torkára merevedve. Nem valami bizalomgerjesztő gondolat, ugye, hogy te is így végezheted? |
ZANGROZI TERRIER (672. SZÖRNY) Az elsősorban őrző feladatokra kiképzett zangrozi vérebek messze földön híresek agresszivitásukról, és harci tudásukról. De ez a minimum, miután átlagosan nyolc ember veszti életét a kiképzők közül, míg egy zangrozi terrier eléri a teljes érettséget. Ha valaki egy ilyen kutyára vágyik, nem árt, ha tisztában van a tartásával kapcsolatos kockázattal is: bár ezek a dögök rendkívül hatásos házőrzők, nem egyszer előfordul, hogy a vér szagától megvadulva, saját gazdáik életét is kioltják. |
PROFI MERÉNYLŐ (7111. ELLENFÉL) Mi a közös a politikában és az üzletben? Többek között a pénz és hazugság. Ahol pedig ez a két dolog nagy mennyiségben jelen van, ott nem mindig szemtől szemben rendezik nézeteltéréseiket a résztvevők. Hivatásos "szakembereket" bérelnek fel erre, akiknek jelmondata: Bárkit, bármikor, akárhogy, minden csak a pénz kérdése. Általában higgadtan, felkészülten csapnak le, kerülik a felesleges küzdelemeket, inkább távolról, vagy hátulról végeznek a kiszemelt áldozattal, ám ha sarokba szorítják őket, akkor közelharcban is kemény ellenfelek. |
TITANIT (1412. TÁRGY) A titanit minden bizonnyal a régmúlt legrejtélyesebb ércfajtája. Eredete az ősi istenek korszakára vezethető vissza, mikor a fajok még egymástól elszigetelten, jól védett városaikban építgették saját civilizációikat. Mint annyi más, különös fémet, a titanitot is a törpék mesterbányászai fedezték fel. Eleinte valamiféle megkövesedett gyantának nézték, mert a kőzetrétegek közt kanyargó telér a borostyánra emlékeztetett leginkább. Az olvasztásnál aztán kiderült, hogy igenis fém, mégpedig nem akármilyen! A vasnál jóval keményebbnek, a kvazárnál jóval ellenállóbbnak, az adamantitnál pedig sokkal könnyebben alakíthatónak bizonyult. A törp kovácsok lelkesen fogtak a különös érc megmunkáláshoz. Egymással versengve készítették a különbnél-különb remekműveket, hogy a dicső törp királyok elé halmozva azokat, bőséggel részesüljenek áldásban és jutalomban. Az ősi istenek eltűntek az idő sodrában, és velük eltűntek a törp városok is. Ghallán már a titanit is rég feledésbe merült, csak néhány kincseskamra ajtaján találni belőle egy-egy páncéllemeznyit itt-ott, de a Ryuku Császárság, úgy tűnik, máig megőrizte a törpe bányák titkát. A titanitból mesés dolgok kovácsolhatók, de ezen tárgyak feltalálásához nem elegendő a csavaros észjárás, figyelned kell némiképp a ryuku legendákra is. Ha csak egyetlen rögöt is szereztél már, nagyon vigyázol rá, és semmiképp sem adod át másnak! |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
KIRÁLYI EMLÉKMŰ (411. TÁRGY) Ez a gigantikus emlékmű VI. Borax király örök dicsőségére épül. Egy húsz méter magas kőpiramis, amely önmagában is igen tekintélyes: de mintha ez nem lenne elég, óriási Borax-szobrot építenek köré, amely a lapos tetejű piramison ül. A hihetetlen méretű építmény elkészülte minden kétséget kizáróan több évtizedbe kerül. A munkálatoknál főként jobbágyokat, fizetett dolgozókat és varkaudar rabszolgákat alkalmaznak. A piramis belső termei fognak az uralkodó és családja végső nyughelyéül szolgálni. Az emlékmű építése egész embert kíván: csak akkor alkalmaznak, ha legalább egy teljes napot eltöltesz az építkezéssel. A munkát a palota írnoki hivatalában lehet elvállalni. Ez a munka 150 TVP-nyi építkezést igényel, egyben! Tehát mindenképp EP 411 150 parancsot adj ki, ha nincs elég TVP-d, a parancs egyáltalán nem hajtódik végre. Arra, hogy az építkezés összesen hány TVP-t igényel, igen merész becslések vannak. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY) Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek. |
VÉDŐKRISTÁLY (2240. TÁRGY) Igazán hasznos kis tárgyat tartasz a kezedben. Ez az apró kristály képes téged megvédeni a szörnyek néhány olyan képessége ellen, amiket az ütésükkel okoznak. Ezek azok a képességek, melyek a tudatodat, mentális energiáidat, varázspontjaidat, tulajdonságaidat, max. ÉP-det, szintedet, életkorodat, jellemedet, papi hitedet, TVP-det károsan befolyásolják. Ha ilyen jellegű támadás ér, a védőkristály felizzik, és megvéd a hatásától. A kristály energiája sem végtelen azonban, mindig, amikor megvéd valamitől, van 5% esély arra, hogy végleg kimerül. Természetesen, ha valami okból már immúnis vagy egy támadásra, akkor a kristály nem aktiválódik és nem is merülhet ki. Ráadásul még KF-elned sem kell! Nyilván egy ilyen hasznos holmit nem adsz oda másnak. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 1 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2240 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a quwarg kirstályt egy védőkristályra! Fontos, hogy ezt csak akkor teheted meg, ha rendelkezel a relikviagyűjtő mind az 5 korábbi ajándékával (azaz a márványszoborral, rúnakaviccsal, fekete könyvvel, plazmagömbbel és zeolitkristállyal) és ezek nálad is vannak bizonyítékként.) |
ORGORÓ (170. SZÖRNY) Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére. |
UMBATARI KARKÖTŐ (278. TÁRGY) Az umbatari karkötő nemcsak egy szép ékszer, hanem varázserejű tárgy is egyben: mondják, hogy az umbatari mágusok a karkötő elkészítésekor egy süvítő rája lelkét zárják a felhasznált ezüstbe, és így valamit ellopnak a szörny fürgeségéből, és átadják a viselőjének. Hogy ez mennyire igaz és mennyire nem azt nem lehet tudni, de az tény, hogy ha magadra öltöd az umbatari karkötőt (KF 278) kicsit ügyesebb leszel. |
ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
NAGYOBB PHUA-KÚP (1410. TEREPTÁRGY) Ismét elcsodálkozol a rég letűnt moa civilizáció rejtelmes örökségén, mikor szájtátva körüljárod ezt a fantasztikus valamit. A Ghallán itt-ott megtalálható, fura szörnygenerátorokkal való hasonlósága szembeötlő, de ez a majd' hét méter magas képződmény minden vonatkozásában monumentálisabb azoknál. Fémből készült, bár nem sejted miféléből, és a kovácskalapács nyomát sem lehet felfedezni rajta. Olyan sima, mint a szorgos kezek által tükrözőre csiszolt ónkelyhek oldala, és még színében is azokhoz hasonlatos. Ha alaposabban szemügyre veszed a felületén körbefutó hajszálvékony rovátkákat és kusza karcolatokat, lassan megérted, hogy azokat nem a szeszélyes természet ejtette a phua-kúp testén, hanem ábrázolnak valamit! Ahogy egyre csak meresztgeted a szemed, és beleveszel a részletekbe, még a könnyed is kicsordul a nagy összpontosítástól. Hiszen. Ezek ghallai szörnyek! Szörnyek a kúpon körös-körül, mindenütt, a tövétől egészen a legtetejéig, hihetetlen mennyiségben és változatosságban! Most így belegondolva elég nyilvánvalónak tűnik, hogy már a moák is tanulmányozták a körülöttük élő lények világát. Némelyiküket azonnal felismered, mert sokszor volt már szerencséd hozzájuk, míg néhányukról csak hallottál, és akad teljesen ismeretlen is közöttük. Hamar rájössz, hogy van egy bizonyos szörny, aminek a rajzolata sokkal erőteljesebb, mint a többié. Talán a kúp felnyitásához elegendő lenne csakis ezzel az eggyel foglalkozni. Talán az odébb talált ákombákomsorozatot hozzá tudod rendelni. Egy kísérletet minden bizonnyal megér. Ha úgy döntesz, próbát teszel, először add ki a KUT parancsot 5 TVP-ért. Készülj fel rá, hogy itt sokkal nehezebb dolgod lesz, mint a közönséges phua-kúpoknál! Ha rájössz az ajtót nyitó varázsszóra (vagyis hogy mi a szörny száma, ami a megfejtés), mondd ki azt fennhangon a JLK <kód> parancs segítségével, aztán várakozz 5 TVP-nyi ideig. Ha jól gondolkodtál, a kúp bejárata hangtalanul felnyílik, és te máris szembenézhetsz az ismeretlennel odabenn. Ám ha elsőre nem jártál sikerrel, akkor se csüggedj! Egy kis fejtöréssel még helyes eredményre juthatsz! [Lehetőséged van a TIM <TVP> parancs használatára is. Ekkor az elköltött tevékenységpontot a megfejtés kiötlésére fogod fordítani. Ha a TIM parancs sikeres, a jelszó kimondására már nincs is szükség, az utolsó 5 TVP ugyanis pont erre kell majd. Ha biztosra akarsz menni, legalább 150 TVP-t költs el a jelszó megfejtésére!] |
Erő: | 41 (50) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 28 (34) | Támadás: | 35 (37) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 30 (36) | Védekezés: | 54 (59) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 88/107 év |
Egészség: | 27 (33) | Életpont: | 532/497 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (36) | Varázspont: | 835/78 | Pénz: | 2886 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 67/1 | Pszi pont: | 148/114 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/75 | ökölvívás: | 15/92 | vágófegyverek: | 40/41 (+12%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | lőfegyverek: | 21/48 (+4%) | dobófegyverek: | 32/72 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (17 -21.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (22 -25.); ubuk dobónyíl (#138) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
220,106 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 220 |
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 937 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 88/13 (-204%) | 2. nyomkövetés: | 50/29 (+30%) | 3. mászás: | 18/81 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 31/89 (+32%) | 5. csapdaészlelés: | 7/52 (-900%) | 6. gyógyítás: | 52/7 |
7. titkosírás: | 5/19 | 8. felderítés: | 22/17 (-290%) | 9. szörnyidomítás: | 14/87 |
10. teológia: | 35/3 (+32%) | 11. taumaturgia: | 37/37 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 7/37 (-700%) |
13. versengés: | 14/88 | 14. harcművészetek: | 11/31 | 15. zene: | 6/57 |
16. szörnyismeret: | 30/87 | 17. pszi: | 18/94 (+13%) | 18. zárnyitás: | 10/73 (-300%) |
19. vadászat: | 5/80 | 20. vitalitás: | 1/59 | 21. bányászat: | 30/32 |
22. testépítés: | 7/79 | 23. úszás: | 7/56 | 24. főzés: | 16/50 |
25. csapatmunka: | 1/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 5 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990), ismeretlen (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Symulf rúnája (#182) | láthatatlanság (#76) |
fürkésző szemek (#213) | halálkapu (#126) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | lángcsóva (#31) | >> | Dögvész (#7495) | |
lángcsóva (#31) | >> | Thargodan csontváz (#297) | lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Dögvész (#7495) | elektromos pajzs (#51) | >> | drakolich (#760) | |
hhaar burka (#32) | >> | mocsárivérc (#7143) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 70, 81, 88, 91, 126, 175, 189, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 14, 16, 18, 34, 44, 49. |
Kész: 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 411 (limit: 560), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45425. |
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 691 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
40 | arany (#50) | 1 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 5 | esszenciakristály (#350) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
17 | mákrózsa virág (#56) | 3 | óndarab (#85) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
8 | rézdarab (#70) | 5 | rövid íj (#107) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
9 | tigroszlán fog (#63) | 1 | vapár ág (#110) | 6 | titanit (#1412) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 2 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kristálygömb (#265) | 7 | madártoll (#112) | |||
3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | mocsári penke (#148) | 21 | nyílvessző (#108) | |||
2 | sólyomcsőr (#1223) | 1 | umbatari karkötő (#278) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | védőkristály (#2240) |
219 | 220 | 221 | |
105 | |
|
|
106 | |
|
|
107 | |
|
|