248. forduló, 250. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 9. 9h:02'
EZ A 688. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD
689. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,58] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre színe zöld. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy Métely trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy ragyás burástya trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Anuta. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Sheran tanítványa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy örökkéval.smaragdját, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy ulkor jéglény trófea és egy purifikátor trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy nekrofun-bonsai. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy sóhajtó dorony. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Dharlon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Evil Devil (4742) ellopott tőled 1 nektoraf faggyút.
A 4. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Brod trófea, egy Vérmes Amazon trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Arana. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 4. napon összeakadsz egy fekete, göndör hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran követője. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy alattomos manó trófea és egy szőrlajhár trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lady Atakawa. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 sullár hólyagot (25 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 Métely páncélját (110 arany).
A 7. napon összefutsz Odüsszeusszal. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Elenios nagyhatalmú főpapja. Egy borostyán függőt, egy cirkuszi kitűzőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy Vlagyimir-díjat és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar iszákos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 7. napon találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Fairlight kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve NaUgyanKii. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 7. napon ismét összeakadsz Lady Atakawával. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 7. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Auráját mágikus vihar övezi. Chara-din hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A vérmágusok rendjének tehetséges tanítvány rangú tagja. Egy arany masszariasztót, egy griff nyakéket, egy igazgy. fülbevalót, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Pszina. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 sullár hólyag (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A 10. napon újból találkozol Aranával. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 10. napon megintcsak találkozol Lady Atakawával. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+15 tvp ). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Arra is rájössz, hogy férfi volt az illető. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy szőrszálat egy bajuszból.
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal meg egyikőtök sem. Végül Ő mosolyodik el először, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed, hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 778. hetének nyerőszámai: 10, 4, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sötét gnóm nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 596.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 591.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 586.]

in 1367 768 660 leírod az 1367. kalandozónak a 768. szörnyet a 660. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ekharion bébi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tiume batyuját. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

a 110 1367 1 átadod a 110. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 vapár ágat Musashi Kenjiró részére. [5 pontot használtál fel, van még 581.]

a 100 1367 1 átadod a 100. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranyló ugarhéjat Musashi Kenjiró részére. [5 pontot használtál fel, van még 576.]

be 769 bemész a 769. épületbe
Belépsz az árnyas tölgyek alkotta kapun, és mintha egy, a város zajától távol álló erdőbe tévedtél volna. Hatalmas fák alatt lépdelsz, madárdal ölel körül, amit csak néha tör meg egy-egy nagyobb lény távoli hangja. Vajon hogy lehetséges ez egy ilyen fiatal város falai között? Mágia, erőteljes mágia alkothatta csak ezt a csodás ligetet! Egy aranyszőke hajú, zöld köntös viselő elf lép eléd eg fa törzse mögül, és udvariasan köszönt, majd felajánlja, hogy körbe vezet a vadasparkban. Megilletődve bólintasz, és miközben a fák között sétáltok, nagy szemeket meresztve bámulod a tágas kifutókban látható gyönyörű, különös vagy épp félelmetes lényeket. Az elf dallamos hangjára figyelsz, aki elmondja, hogy azért éült ez a vadaspark, hogy otthont adjon a befogott, de megunt állatoknak, szörnyeknek, bár egy részüket visszajuttatják eredeti élőhelyükre, valamint hogy a vadaspark fenntartásához anyagi támogatást nyújtó kalandozók akár örökbe is fogadhatnak az épp itt található lények közül. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések az örökbefogadásra is vonatkoznak.]
A következő lények várnak gazdára (zárójelben a szörny sorszáma):
sörényes ubuk (#89) 48 ap /db, púpos burástya (#92) 39 ap /db, uzbány (#102) 51 ap /db, mutáns pók (#117) 64 ap /db, nektoraf (#355) 95 ap /db, hegyi szamár (#7168) 58 ap /db.
A következő szörnyeidet hagyhatod itt a vadasparkban:
Nincs ilyen szörny. [5 pontot használtál fel, van még 571.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 571.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 566.]

id 7168 45 idomítod a 7168. szörnyet 45 pontért
Hozzálátsz a hegyi szamár neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 30 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 98 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [45 pontot használtál fel, van még 521.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[74,59] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az orgyilkos nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 396 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összefutsz Galóca. Egy fekete bőrcsizmát, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [75,60] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Felfedeztél egy mély szakadékot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Macskaszemű Marion irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya farkát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg felderítő!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő jobb középső lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megbököd a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 ubuk dobónyílat. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 485.]

be 42 bemész a 42. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 480.]

lm 2 905 3 mozogsz 2 905 3
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Tugt-ork jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a Tugt-ork bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a Tugt-ork nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. [17 pontot használtál fel, van még 463.]

lm 900 5 11 mozogsz 900 5 11
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Tugt-ork testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Tugt-ork testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a Tugt-ork testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Véres nyál csordul ki a Tugt-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrsisakot. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [11. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás patkány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az óriás patkány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 427.]

lm 12 905 14 mozogsz 12 905 14
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kőkorszaki szaki van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. [17 pontot használtál fel, van még 410.]

lm 900 16 15 mozogsz 900 16 15
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Egy bibircsók-óriást veszel észre magad előtt. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót és 1 ezüst karkötőt. Kiszabadítod a falhoz láncolt Lady Oliviát. - Köszönöm, kedves kalandozó! - mondja. - Még épp idejében érkeztél. Ezért különleges jutalmat kapsz: megkapod apám láncingét, neki már úgysincs szüksége rá! Veled tartok a kijáratig, ha megengeded. - Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 fűszertartó, 38 arany, 1 deus ex machina, 2 fáklya [*] és 2 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [15. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 392.]

lm 905 9 7 mozogsz 905 9 7
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [9. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Vigyázva kikerülöd. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. [22 pontot használtál fel, van még 370.]

lm 900 8 1 mozogsz 900 8 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [8. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs, 1 ezüst gyűrű és 1 csontkés. Gyorsan kiüríted a ládát. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [36 pontot használtál fel, van még 334.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[76,61] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy tavacska van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [77,62] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [78,63] A sík vidéket bozótos váltja fel.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a légirozmár úszóhólyagját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a légirozmár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 286.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 283.]

m 3 mozogsz délkeletre
[79,64] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 275.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

m 3 mozogsz délkeletre
[80,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy óriás skorpió. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sérült dűnekukac. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a dűnekukac farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a dűnekukac testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dűnekukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 267.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

m 4 mozogsz délre
[80,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Port kavar a távolban egy homokvihar.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hamariberkenye irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy hófehér, hosszú hajú, égszínkék szemű, hosszú szakállas rettenetesen sovány kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Csontos keze szörnyen erősnek látszik. Leah kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bátorság medálját, egy fejvadász medált, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Érzékeled auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mr. Mojo Rising. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
[8 pontot használtál fel, van még 259.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

be 170 bemész a 170. titkos labirintusba
Egy hatalmas lyuk tátong a homokdűnék között. Ha nem törne fel belőle ez az iszonyatos bűz, azt hihetnéd, hogy egy kiszáradt kút. Szerencsére nem kell mászóeszköz, a lyuk oldalfala enyhén lejtős. Valami ragacsos, nyúlós anyag borítja a homokfalat. A járatban sötétség van. Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? A járat folyamatosan lejt, és nem látni a végét. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 905 2 3 mozogsz 905 2 3
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 ezüstszelence (ld. enc.). Felpakolsz.
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [3. PONT.]
[22 pontot használtál fel, van még 232.]

lm 900 2 905 mozogsz 900 2 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [6 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 4 900 5 mozogsz 4 900 5
Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 varázskő (ld. enc.). Felpakolsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 varázskő. Felpakolsz. Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 ásó, 1 fűszertartó és 1 sáfránypor. Felpakolsz.
[17 pontot használtál fel, van még 209.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 214.]

lm 905 6 900 mozogsz 905 6 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az út véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 4 905 9 mozogsz 4 905 9
Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT]
Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.]
Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [8. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [9. PONT.] Egy gigaféreg lárvát veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a gigaféreg lárva fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


[45 pontot használtál fel, van még 158.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 163.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 168.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

lm 900 11 12 mozogsz 900 11 12
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csupasz gigaféreg. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csupasz gigaféreg! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 6 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csupasz gigaféreg testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A csupasz gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Brrr. Ez a holttest félig a falba préselve, félig szétszakítva hever előtted. Hátborzongató halála volt a szerencsétlennek! [11. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 kígyóbőr öv és 1 bakkura csizma. Felpakolsz.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [9. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.]
Haladsz előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [12. PONT.] Egy csupasz gigaférget veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg feléd harap, de sikertelenül. A csupasz gigaféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[36 pontot használtál fel, van még 132.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 122.]

* 2. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 82.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 25, 24.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-4 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól borzalmas hatalmú kalandozó helyett iszonyatos hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +15 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 82 pontod maradt, ebből a következő körre 82 pontot vihetsz át. Kapsz még 390 pontot. A következő körben tehát 472 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez.

HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY)
A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle.

KŐSZEM (304. TÁRGY)
Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál.

DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY)
Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY)
Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel!

CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY)
Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 249. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 20 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 24 (27) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (40) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 383/362 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 29 (36) Varázspont: 298/19 Pénz: 103 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 54/42 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1582 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7004 TP-t kaptál. Jelenleg 456919 TP-d van. A következő szinthez még 143081 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, renegát törpe. A 247. fordulódban 5272 arany került a bankszámládra. 5324 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/60 (+5%) szúrófegyverek: *19/100 vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 15/18 (+19%) dobófegyverek: 20/48

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 53/98 (+24%) 3. mászás: 9/63 (+9%)
4. csapdakészítés: 18/77 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/37 (+23%) 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/90 8. felderítés: 7/80 9. szörnyidomítás: 6/10 (+45%)
10. teológia: 22/9 (+4%) 11. taumaturgia: 7/42 (+45%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 13/90 (+18%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 30/43 (+3%) 20. főzés: 2/20 (+24%) 21. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189) tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 24449. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 119.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 bronzhegyű lándzsa (#87) 3 csontkés (#11)
1 * méregfog (#1553) $1 orgyilkos tőr ($225) 3 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
$2 csontszablya ($64) 1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
$1 göcsörtös bunkó ($123)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 69 ubuk tüske (#131)
17 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 nyu-shuriken (#157)
11 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 Métely páncélja (#1562) 2 rőtmanó kacagány (#714) 3 szöges páncél (#65)
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * harci maszk (#1739) 1 vas fejpánt (#408)
1 vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690)
1 szürke bőrkesztyű (#271) $1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
3 kígyóbőr öv (#410) 2 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
2 bakkura csizma (#96) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
3 borostyán függő (#162) 7 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 aranylánc (#191) 1 * griff nyakék (#1579) 1 gyöngysor (#192)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 ezüst karkötő (#158) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229)
2 réz papi karkötő (#307) 1 + ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
3 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkévaló ametiszt (#1785)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 3 csepp tinta (#101), fér még: 7]
2 fűszertartó (#210) [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1 kavadu iszák (#25) [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 58]
48 uzbány csőr (#169) [bennük 452 csepp ugh méreg (#166), fér még: 124]
5 vizestömlő (#3) [bennük 92 korty víz (#27), fér még: 8]
7 zöld üveg (#82) [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 3 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 6 deus ex machina (#1) 4 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576)
1 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2)
$1 karócsapda ($163) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
4 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 15 krónika (#1725)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 1 őskristály-szilánk (#1525)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 2 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305) 23 varkaudar pálinka (#1137)
2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 11 álompor (#396)
1 antilopbőr (#48) 1 aranytoll (#572) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 6 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsfarok (#654)
$1 darázsszárny ($652) 3 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
1 elf csont (#664) $3 fabontó ($106) 4 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 1 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41)
2 grifftojás (#179) 21 gyöngymangó (#135) $1 hebrencs állkapocs ($130)
2 ilkin érc (#232) 1 jegesmedve bunda (#1067) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kőszem (#304) 2 lapkorong (#80) 5 lapockacsont (#33)
1 liumbe bimbó (#656) 51 madártoll (#112) 14 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380)
1 óndarab (#85) 167 pirkit (#153) 1 polip szívóka (#391)
1 ramit kő (#226) 1 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
10 sallank karom (#128) 41 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
5 szulfagor agyar (#677) 7 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172)
1 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704) 2 vadász tatu bőr (#15)
1 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 180.77 kg Megterheltség: 132%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
87 amniosz (#203) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 132 kaja (#2)
84 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 51 óndarab (#85) $3 orgyilkos tőr ($225)
1 ostromlétra (#510) 57 rézdarab (#70) 67 spiritusz (#170)
6 vasalt bunkó (#181) 91 vasérc (#152) 4 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 vapár ág (#110) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ásó (#34) 1 bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57)
1 csontkés (#11) 2 csontszablya (#64) 1 deus ex machina (#1)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüstszelence (#1602)
2 fűszertartó (#210) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 gyöngymangó (#135)
1 kaja (#2) 1 kígyóbőr öv (#410) 1 kőszem (#304)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rézdarab (#70) 6 sáfránypor (#211)
2 spiritusz (#170) 1 ubuk dobónyíl (#138) 3 ugh méreg (#166)
2 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,58) vadaspark (#769)
(74,59) orgyilkos (#131), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Galóca (3243. kalandozó)
(75,60) a 42. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299), Tugt-ork (#46), óriás patkány (#42), kőkorszaki szaki (#109), bibircsók-óriás (#120)
(76,61) Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(77,62) tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, 27. jellempróba
(78,63) grok-képződmény (#149), Chara-din rúnaköve, Fairlight oltár, légirozmár (#94)
(79,64) Chara-din monolitja (#534)
(80,65) óriás skorpiók (#72), művészi porolit (#720), dűnekukac (#357)
(80,66) a 170. labirintus bejárata, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Mr. Mojo Rising (1536. kalandozó), gigaféreg lárva (#7037), csupasz gigaféreg (#7038)

Üzenet küldése a karakternek